Dit weekend naar Florencequote:Op dinsdag 16 november 2021 22:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Heeft iemand nog wat leuks te vertellen?
Past zich aan aan het spelquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:25 schreef SOG het volgende:
Tering wat een monotone emotieloze saaie commemtator
Klap in het gezicht van @Lenny_Leonardquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit weekend naar Florence
Mij pakken ze niet met die lockdown
Idd, jammer dat Harry het commentaar niet meer doet.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:25 schreef SOG het volgende:
Tering wat een monotone emotieloze saaie commemtator
Je mag geen kritiek op de commentator hebben.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:25 schreef GGMM het volgende:
Die commentator maakt de sfeer er niet beter op trouwens
Wat een ontzettende zoutloze lul is dat zeg
Je was een fantastische modquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:25 schreef onlogisch het volgende:
Ach krijg toch het heen en weer ik hou er ook mee op
Ødegaard 90+6quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:25 schreef DeeBee het volgende:
Inb4 stukje Noorse corner in de 94e minuut
Jij wil van je geld af?quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:26 schreef Aratanax het volgende:
ik zal alvast al m'n centjes op de montenegrijnen
Was zo blij toen z'n pensioen aangekondigd werd...quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:25 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:26 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Je was een fantastische mod
Nou zeg dat! En dan zonder volk in het stadion. Lekker sfeertje hoorquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:25 schreef GGMM het volgende:
Laat mij maar in F1 posten, daar kom jij niet.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon blijven proberen te posten daar maat
Het liefst de rest van de avond
Genotquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:28 schreef OmniRocket het volgende:
Volgend jaar lekker van links naar rechts over de lijken van de slaven in Qatar![]()
![]()
![]()
Zondag al lekker tijdens de F1.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:28 schreef OmniRocket het volgende:
Volgend jaar lekker van links naar rechts over de lijken van de slaven in Qatar![]()
![]()
![]()
Akwasi nog steeds niet ingevallen hahaquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:28 schreef Caland het volgende:
Onee het was Danjuma
Ik haal die negers altijd door elkaar
Sylvana vindt dit niet leuk.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:28 schreef Caland het volgende:
Onee het was Danjuma
"Zakelijke overwinning"quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:28 schreef Karina het volgende:
nou ja nog steeds een kutwedstrijd natuurlijk.
Raybar tegen Gerrie?quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Dit is wel klaar zo. Wat gaan we nu kijken?
Danny Blind kan vast wel wat regelenquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:28 schreef spapaars het volgende:
Stewardess kan gebeld worden om de rolstoel met van Gaal het vliegtuig in te begeleiden.
Dries natuurlijkquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Zijn er wel veel hequote:Op dinsdag 16 november 2021 22:28 schreef Caland het volgende:
Onee het was Danjuma
quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zondag al lekker tijdens de F1.
Bedankt Lenny, dan kan ik NU naar bedquote:
Nu maar hopen dat ze niet meer terug in de sloot vallen.quote:
Ik ga zo Narcos kijken.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Gewoon onder het vliegtuig hangen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:28 schreef spapaars het volgende:
Stewardess kan gebeld worden om de rolstoel met van Gaal het vliegtuig in te begeleiden.
Niet voor @Neef_Wuppiequote:Op dinsdag 16 november 2021 22:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zondag al lekker tijdens de F1.
Na het bloedbad van Cor en het azijnbad van Vbl gaan we nog even afteren in het warme bad van Drt.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Dit wordt een Hollandse avondquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:30 schreef De_Kraam het volgende:
Dit geeft Raybar de kracht om Gerrie te SLOPEN.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet voor @:neef_wuppie
@:zipportal check deze sneer
Droplul.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet voor @:neef_wuppie
@:zipportal check deze sneer
quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:29 schreef R-woud93 het volgende:
Bedankt Lenny, dan kan ik NU naar bed
Toen stond Bijlow op doelquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:31 schreef OmniRocket het volgende:
we hebben er vaker 2 tegen gehad de laatste 10 minuten
Dartsen dat kijk ik niet, ik ga denk ik zo nog even dampen in het stoombad van SEXquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Na het bloedbad van Cor en het azijnbad van Vbl gaan we nog even afteren in het warme bad van Drt.
We missen inderdaad een type Robbenquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het vooral leuk voor Louis
Maar voor de rest hebben we toch echt een best hopeloos elftal staan, met name aanvallend
Raya altijdquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:30 schreef De_Kraam het volgende:
Dit geeft Raybar de kracht om Gerrie te SLOPEN.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:32 schreef GGMM het volgende:
Wow onlogisch met een ingreep
Hier neem ik een foto van
Tijd voor een functioneringsgesprek met die patjepeejer.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:32 schreef GGMM het volgende:
Wow onlogisch met een ingreep
Hier neem ik een foto van
Hopelijk kan Louis er nog een tactisch hoogstandje uitgooien zoals in 2014quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
We missen inderdaad een type Robben
Wat moet je op een motor als je in de auto zit lolquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:31 schreef KingRoland het volgende:
F1
mannen in een auto waar de beste motor 8 van de 10 keer wint
nou nou poe poe spannend hoor
Dat WK gaat niks worden johquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hopelijk kan Louis er nog een tactisch hoogstandje uitgooien zoals in 2014
Het is allemaal zo flets, ook het middenveld. Zo'n Frenkie staat echt zo anoniem te ballen tegenwoordig.
Met deze aanvallers snap ik dat wel...quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:32 schreef Kriegel het volgende:
En dan gaan we zometeen ook weer lekker 1-5-3-2 spelenIk kan nu al niet wachten!
Volgend jaar De Doorbraak van Nazi Unuvar.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hopelijk kan Louis er nog een tactisch hoogstandje uitgooien zoals in 2014
Het is allemaal zo flets, ook het middenveld. Zo'n Frenkie staat echt zo anoniem te ballen tegenwoordig.
Het @Nattekat gifje? Behoorlijk leuk gifje.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:33 schreef Zipportal het volgende:
Daar ging het gifje van @:Tagliano
SAD.
Hey zippyquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:33 schreef Zipportal het volgende:
Daar ging het gifje van @:Tagliano
SAD.
Nattekrant.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hey zippy
Welke
Ik zie nu pas dat dit ook vanavond is, maar anders had ik ook niet gekeken
Wat me nog het meest ergert, is die uitstraling van ze... als of ze iets proberen te bewijzen... door hier zo nadrukkelijk als Nóren aanwezig te zijn...quote:
Stampmuziek waar niemand op meedeintquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die toeter in een leeg stadion
Ohquote:
fjord kelderquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat me nog het meest ergert, is die uitstraling van ze... als of ze iets proberen te bewijzen... door hier zo nadrukkelijk als Nóren aanwezig te zijn...
Die, die, die... die veel te blonde hoofden, die hebben allemaal dat zelfgenoegzame... alsof het een hele prestatie zou zijn om hélemaal uit Noorwegen hier naar toe te komen om óns een beetje voor de voeten te gaan lopen...
En dan... hun lengte... kijk, nee? Kijk... ze zijn niet gewoon lang... maar nét vervélend lang... snap je? En die taal van ze, met al die o's met die schuine streepjes d'r doorheen... daar zit een hoop aandachttrekkerij bij, hoor...
En dan heb ik het nog niet eens over die fjorden... daar kan je me echt witheet mee krijgen hoor... dat vind ik zó mákkelijk... dat vind ik zó mákkelijk... d'r is toch niks makkelijker dan uit een land komen, met allemaal van die fjorden d'r in? Ik bedoel, de hele wereld weet wat een fjord is, maar dat interesseert toch niemand? Dat ze... nee... en dan laten zij zich d'r op voorstaan... snap je? Dat zij uit zo'n land komen, waar ze die fjorden hebben... dat is toch van een grúwelijke armoede, hè... terwijl, wat is een fjord? Wat is een fjord? Wat is een fjord? Dat is toch gewoon een doodeenvoudige zeeinham... misschien een beetje groot uitgevallen, ok... maar... een zeeinham, een z-e-e-i-n-h-a-m... Wat is er nou dommer dan een zeeinham? Maar nee, de hele wereld weet wat een fjord is, hoor... dat is toch... dan denk ik rot toch op met je fjorden, denk ik dan...
Nee ook de doelman moet de Noorse nationaliteit hebben.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:34 schreef fetX het volgende:
Hebben die Noren eigenlijk al een schot op doel gehad?
Is het een mrstyloproduction?quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh
Nouja
Van goede mods worden zulke gifjes niet gemaakt
Al heb ik dat gifje slechts in mijn archief gevonden en niet gemaakt!!
Hevig teleurgesteld dat er van mij geen gifje isquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh
Nouja
Van goede mods worden zulke gifjes niet gemaakt
Al heb ik dat gifje slechts in mijn archief gevonden en niet gemaakt!!
Godsamme.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Nee ook de doelman moet de Noorse nationaliteit hebben.
Welverdiende like.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Nee ook de doelman moet de Noorse nationaliteit hebben.
mrstyloproductionsquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is het een mrstyloproduction?
quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet niet, oordeel zelf maarquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Karsdorp was weer onzichtbaar.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:35 schreef KingRoland het volgende:
Feyenoorders niet belangrijk in deze wedstrijd
Extra genot
Laten we wel wezen, in 2014 kwamen we ook ineens in de buurtquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Snoeks denkt dat WE wereldkampioen kunnen worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |