quote:RTL 7 VANAVOND 20:25 - 23:29
Chelsea en Villarreal strijden in Belfast om de Europese Super Cup. De Engelse ploeg is de winnaar van de Champions League, Villarreal won de Europa League. Chelsea lijkt favoriet met een ploeg vol EK-gangers.
Het recept is simpel: aan het begin van het nieuwe voetbalseizoen spelen de winnaars van de Champions League en de Europa League om de Super Cup. Chelsea en Villarreal staan tegenover elkaar op neutraal terrein, het Windsor Park in Belfast. Chelsea won afgelopen seizoen de Champions League door in de finale af te rekenen met Manchester City. Kai Havertz nam in de eerste helft de enige treffer voor zijn rekening.
Een treetje lager, in de finale van de Europa League, trok Villarreal aan het langste eind. De ploeg maakte het erg spannend tegen Manchester United. Uiteindelijk wonnen de Spanjaarden de zenuwslopende penaltyserie met 11-10. Chelsea beschikt over de kersverse Europees kampioen Jorginho: de belangrijke controleur op het Italiaanse middenveld.
Tot morgen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:09 schreef Coco het volgende:
Ik ga dit kijken.
Zonder een type @:oriente
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:33 schreef Bolasie het volgende:
Kan deze man het niet bij darten houden..
Erg jammer ja.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
wtf hoop imgdumper gifjes zijn kapot in gifjestopic
Ben ik inmiddels ook al naar overgeschakeld.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:56 schreef T3hTommay het volgende:
Sierd doet het commentaar bij Ziggy.
Dank.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:56 schreef T3hTommay het volgende:
Minachting van de kijker.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:56 schreef T3hTommay het volgende:
Gelijk overgeschakeld.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:56 schreef T3hTommay het volgende:
Ehhh, Rusland dan toch zeker.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:01 schreef Regilio_ het volgende:
Eerst even richting Mekka knielen voor wat bloedgeld.
Heeft best wat techniek in huis om iemand dood te rijdenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
"Marcos Alonso is zeer technisch begaafd"
lol
Beste voetbal theme ooit.quote:
Achtergrondje laten lopen, niks mis mee.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
Deze wedstrijd boeit mij echt heel weinig, ik haak af.
Wat heb je op de voorgrond?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Achtergrondje laten lopen, niks mis mee.
Zo kijk ik ook.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Achtergrondje laten lopen, niks mis mee.
Voetbal is niet meer.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
Deze wedstrijd boeit mij echt heel weinig, ik haak af.
Jaquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het spel, het boek of de serie?
Nee maar dat is Supercupje nooit.quote:
Tussen de sets door moet je toch wat te doen hebben pannenkoekquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je gaat naar basic fit om op FOK! te zitten?
Dan rust je toch uit van je inspanning in plaats van op FOK! te zitten?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:25 schreef Oriente het volgende:
[..]
Tussen de sets door moet je toch wat te doen hebben pannenkoek
Ja, vast. Man man man.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:25 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ken een user die op een festival in een Dixi op FOK! zat.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je gaat naar basic fit om op FOK! te zitten?
Laat @GGMM dit niet lezen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:25 schreef Oriente het volgende:
[..]
Namen en rugnummers.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:26 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik ken een user die op een festival in een Dixi op FOK! zat.
Die is zwakbegaafd.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:26 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik ken een user die op een festival in een Dixi op FOK! zat.
doe eens levenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:27 schreef T3hTommay het volgende:
Wtf jongens doe eens leven tegen die jongen
Ik sta achter je @:Oriente
Misschien kun je voortaan ook bij Basic Fit haxen, als de verbinding daar zo goed is.
Nou nee ik moet weer opbouwen dus 8-9 kg per arm nu, 5 jaar terug kon ik 20quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan rust je toch uit van je inspanning in plaats van op FOK! te zitten?
Of doe je gewichtjes van 2kg?
Ja, daarom is het een doelpunt.quote:
Hakim Rekiki.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
Leuk voor Hakim. Dit wordt zijn jaar.
En Donny?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
In ieder geval meer dan @GGMMquote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nou nee ik moet weer opbouwen dus 8-9 kg per arm nu, 5 jaar terug kon ik 20(dan heb ik het over simpele db curls)
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nou nee ik moet weer opbouwen dus 8-9 kg per arm nu, 5 jaar terug kon ik 20(dan heb ik het over simpele db curls)
Donny moet daar zsm wegwezen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En Donny?
[..]
In ieder geval meer dan @:GGMM
Ja, dat gaat helemaal niks worden daar.quote:
Elders op een dergelijk niveau ook niet is mijn bescheiden mening maar dit terzijde.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, dat gaat helemaal niks worden daar.
En Gini?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:32 schreef Coco het volgende:
Dit wordt het jaar van Ziyech, Gravenberch, Gakpo en Depay
Lekker rouleren in Parijs en ballen met die kleine, niks mis mee.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die mag zelfs vrezen voor zijn basisplaats wellicht
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
quote:
Niet meer dan dat.quote:
In Belfast begon de wedstrijd ook gewoon om 20:00.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:01 schreef Nober het volgende:
Begin die wedstrijden eens om 20:00 stelletje mongolen!
Hoezo zitten wij nog niet in de tijdzone van Engeland, tyfusVVD!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:01 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
In Belfast begon de wedstrijd ook gewoon om 20:00.
Sierd noemt momenten ook een 'kans' die geen kans zijn en gewoon een kutpassje in het niets.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:14 schreef Coco het volgende:
Waarom roept Sierd toch iedere keer dat het afgelopen is?
Terwijl dat wel hun vak isquote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:39 schreef tompsv18 het volgende:
Blijft bijzonder hoe slecht sommige profvoetballers een penalty kunnen nemen.
Ik ook!quote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:41 schreef tompsv18 het volgende:
Puur ingeschakeld voor de strafschoppen. Rest niet gezien.
Nee alleen mijn eigen omdat ik doodsbang ben dat er een spelfout in is geslopen.quote:
Daar komt er geen winnaar?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:43 schreef Makamba_ het volgende:
Strafschoppenseries blijven kansloos 1 van de weinige dingen die de mls beter doet
Ik las je OP laatst van dat Vitesse topic toen stond er iets in van "Tegen de tijd dat Feyenoord begint is Vitesse waarschijnlijk al beslist.. of ik krijg nu de deksel op mijn neus"quote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee alleen mijn eigen omdat ik doodsbang ben dat er een spelfout in is geslopen.
Maar terecht punt.
quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik las je OP laatst van dat Vitesse topic toen stond er iets in van "Tegen de tijd dat Feyenoord begint is Vitesse waarschijnlijk al beslist.. of ik krijg nu de deksel op mijn neus"
Nou ja, dat kreeg je dus
Eigenlijk is dit niet zo rullevant verder maar moest er opeens aan denken.
Schreeuw niet zo.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:45 schreef Nober het volgende:
VVVVVVVVVVVVVVVVAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMOOOOOOOOOOSSSSSSSSSSSSSSSSSS
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:45 schreef Nober het volgende:
VVVVVVVVVVVVVVVVAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMOOOOOOOOOOSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Het boeit me eigenlijk geen zakquote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het boeit me eigenlijk geen zak
Sjelsie is leuk voor Ziyech, Villareal is leuk omdat Engelse clubs al zoveel winnen
Maar ik als ik moet kiezen dan kies ik voor Villareal!
Wel godverdomme
Europees Fruitquote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:48 schreef maxi-mus het volgende:
Nou geweldig hoor. De super cup is toch geen prijs!!!
Jaquote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:49 schreef GGMM het volgende:
Ik heb hier dus voor niks een reeks van gemaakt.
Volgend jaar verder ..quote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:49 schreef GGMM het volgende:
Klopt, matige inschatting.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:49 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dat hij wacht totdat @onlogisch hem niet meer in zijn lijstje zetquote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Adriaan blijft ook maar leven he. Die zit voor mijn gevoel al 20 jaar vol.
Het is afgelopen inderdaad maar graag gedaan.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:53 schreef Scrummie het volgende:
Ik kijk nu ook niet (volgens mij ben ik ook veel te laat). Maar toch bedankt @:Maxi-mus
Ziggoquote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:53 schreef Makamba_ het volgende:
Finale is beslist en RTL weer niet hoe snel ze naar de reclame moeten
Waarom geen kat?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:54 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik heb een huis, een hond en een vrouw maar geen ziggo hier.
Ik heb geen hond.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:54 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik heb een huis, een hond en een vrouw maar geen ziggo hier.
Ik zal jou er eens opzetten.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 23:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wacht totdat @:onlogisch hem niet meer in zijn lijstje zet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |