Wijnaldem?quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Wie is de duurstbetaalde speler bij Nederland op het veld?
Frenkie?quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik denk Gini of Frenkie.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat kun je ook van zijn vriendin zeggen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat ziet er toch niet uit?
Wat moeten we anders gaan doen in de barre winter van ‘22?quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:05 schreef onlogisch het volgende: Laat Noorwegen nou maar scoren. Met dit elftal wil je toch niet eens naar het WK
![]()
Chevytime?quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deze wedstrijd heeft een goal nodig
Dacht bij het zien van dit mens aan die treitervloggerquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dat kun je ook van zijn vriendin zeggen.
[ link | afbeelding ]
Ze zal wel goed kunnen koken.
Het publiek had veel goed kunnen makenquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:06 schreef Aratanax het volgende:
snoeks constateert dat het een ontzettende kutwedstrijd is
Ah dat is toch schattig.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dat kun je ook van zijn vriendin zeggen.
[ link | afbeelding ]
Ze zal wel goed kunnen koken.
Gewoon eventjes een lockdownquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat moeten we anders gaan doen in de barre winter van ‘22?
ook schattig.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:08 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de linker bedoelt
Snoeks bedoelt letterlijk een 12e man, denk ikquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:08 schreef Karina het volgende:
ik weet niet of het met publiek beter was geweest.
lol nou dan nog weet ik het niet hoorquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:09 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Snoeks bedoelt letterlijk een 12e man, denk ik
Mijn broer zou er heen. Die baalt niet zo hard meer. Kou, regen en een zaadpot.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:08 schreef Karina het volgende:
ik weet niet of het met publiek beter was geweest.
Oei, nu moeten we uitkijken.quote:
ja dat snap ik. nu baalt hij voor de tv.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mijn broer zou er heen. Die baalt niet zo hard meer. Kou, regen en een zaadpot.
En dat baseer je op een kutwedstrijd van het NL elftal?quote:
Nu pas?quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oei, nu moeten we uitkijken.
dan hebben we nog playoffs!quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:10 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Als de Turken nog 13 keer scoren dan zijn we de sjaak
Jij vond hem goed spelen tegen Montenegro?quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
En dat baseer je op een kutwedstrijd van het NL elftal?
Al besproken.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:11 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
jaaaaaaaaaaaaaaaa @:onlogisch +15 miljoen
We zijn een Nederlandse club dus we doen het in het Nederlands.quote:
al besprokenquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:11 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
jaaaaaaaaaaaaaaaa @:onlogisch +15 miljoen
Je hebt een Feyenoord polska, France, Brasil/Portugees, dan is Engels niet heel raar tochquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit tweeten in het Engels is echt heel raar
Promes.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
We missen een speler met een goede steekpass of een scherpe voorzet. Wie zouden jullie inbrengen?
Of een bult stevige kerels die het duel niet schuwenquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
We missen een speler met een goede steekpass of een scherpe voorzet. Wie zouden jullie inbrengen?
@Wereldgozerquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:11 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Morgen slijptol bij Roddelpraat @:zipportal
Promessquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vriendelijke waarschuwing voor iedereen die al maanden meedoet aan deze laster: het is een keer genoeg.quote:
Messiquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Guus Til en Marten de Roonquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jan Woutersquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat doe je leuk.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou hem dan wel aan de rechterzijde zetten
[ afbeelding ]
Zo
Welkom!quote:
En dan kom je vervolgens hiermee aankakken:quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een geestige tweet zeg!
Als je nog eens zoiets leuks ziet post het dan vooral weer
quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of een bult stevige kerels die het duel niet schuwen
De geest is uit de fles.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:13 schreef LordVoldermort het volgende:
Drank de Boer zijn geest is terug
3 wedstrijden maar hoorquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:14 schreef GGMM het volgende:
scoor alsjeblieft, ik wil dit niet een WK lang aanzien
Komt door Danny Blind.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:13 schreef LordVoldermort het volgende:
Drank de Boer zijn geest is terug
Die ken ik niet.quote:
Hard van achteruit doorstomen, niet bang voor blessures.quote:
Eens. Maar de bank is ook pure aidsquote:
Of een "op weg naar het onlogisch"-topic gifjequote:Op dinsdag 16 november 2021 22:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Welkom!
Ik zou nu een warm bad gifje kunnen posten maar dan krijg ik weer een heel onlogische note aangesmeerd.
Gewoon laten liggen voor de feyenoord fansquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:14 schreef D_A het volgende:
Je zou toch maar die vlaggetjes moeten opruimen straks.
Je komt niet op WK met onnodig risico's nemen. Tikkie breed gewoon.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:14 schreef GGMM het volgende:
scoor alsjeblieft, ik wil dit niet een WK lang aanzien
Labyad al interlands voor Marokko gespeeld? Die heeft ook veel dreiging.quote:
Twee tegen een dat dat een ban oplevert.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zag weer een valse tussenstand.
Zijn vaderquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:16 schreef TLC het volgende:
Hoe komt die Danny Blind altijd op die positie terecht dat hij wat te zeggen heeft over het Nederlands elftal ??!!
Al besproken.quote:
PSVquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:17 schreef leolinedance het volgende:
Bij welke club speelt die Danjuma? Had nog nooit van hem gehoord tot vorige week.
Villarreal.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:17 schreef leolinedance het volgende:
Bij welke club speelt die Danjuma? Had nog nooit van hem gehoord tot vorige week.
Villarealquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:17 schreef leolinedance het volgende:
ProMes ook.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Labyad al interlands voor Marokko gespeeld? Die heeft ook veel dreiging.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:17 schreef leolinedance het volgende:
quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:17 schreef GGMM het volgende:
De enige manier waarom je voetbal uit je elftal kan halen door Klaassen eruit te halen is door hem met De Roon te wisselen
Jaquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:17 schreef Belgosome het volgende:
Bij gelijkspel NL en winst Turkije, wie is dan eerste? NL of Turkije?
quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:08 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik lees zoveel kritiek op Daley Blind, dat ik me niet kon voorstellen dat dit ineens over zn vader ging
Villariba of Villabacha ofzoiets.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:17 schreef leolinedance het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:17 schreef Belgosome het volgende:
NL op basis van doelsaldoquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:17 schreef Belgosome het volgende:
NLquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:17 schreef Belgosome het volgende:
TOP Oss.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:17 schreef leolinedance het volgende:
Ik denk dat @leolinedance de CL overslaat, anders had hij hem kunnen zien shinen tegen Atalanta en United.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Villareal
@:el-stinho heeft een hele hoge pet van hem op
Neequote:Op dinsdag 16 november 2021 22:18 schreef A6 het volgende:
Hahahaha Nederland moet winnen anders zijn we er niet eens bij volgend jaar?
Klopt dit?
Klopt dit?
Klopt dit?
Klopt dit?
Steak Clubquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:17 schreef leolinedance het volgende:
Ja, met 16-0quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:18 schreef A6 het volgende:
Klopt dit?
Als Noorwegen wint wel.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:18 schreef A6 het volgende:
Klopt dit?
Gemist dan denk ikquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Leolinedance de CL overslaat, anders had hij hem kunnen zien shinen tegen Atalanta en United.
Daar speelt Promes toch?quote:
ik wilde niet achterblijvenquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij denkt ik zeg het nog een 4e keer?
Neequote:Op dinsdag 16 november 2021 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij denkt ik zeg het nog een 4e keer?
Ben je Noor ofzoquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:19 schreef Perrin het volgende:
Laatste kwartier, tijd voor een geluksgoal voor de Noren.
27 november is er Villarreal v Barcelona op de televee. Tenzij je een huisfeestje hebt, is er geen reden om niet te kijken aangezien PSV een dag later balt.quote:
Graag geen POL/COR hier.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:20 schreef jameshond7 het volgende:
De livestream van de Tweede Kamer is spannender
Zo topscorer allertijden omdat die altijd scoort tegen de San Marino's van deze wereld.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:20 schreef Kriegel het volgende:
De Roon bijna met de assist.
Jammer dat Memphis echt gehandicapt is de laatste tijd.
uh okéquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uiteindelijk ga je gewoon op hem zitten.
wijkagent.gifquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:21 schreef alopio het volgende:
Memphis…en dat gaat dan waarschijnlijk topscorer aller tijden worden. Door penalty’s en oefenpotjes maar als het erom gaat geeft meneer niet thuis
quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uiteindelijk ga je gewoon op hem zitten.
LeChina. @PowerLoungenquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:21 schreef alopio het volgende:
Memphis…en dat gaat dan waarschijnlijk topscorer aller tijden worden. Door penalty’s en oefenpotjes maar als het erom gaat geeft meneer niet thuis
Dat had je met Luuk de Jong nog niet door?quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:21 schreef OmniRocket het volgende:
bizar dat Memphis bij Barcelona speelt... geeft maar aan hoe ver zij afgegleden zijn.
En de helft pingels, wat een genotquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zo topscorer allertijden omdat die altijd scoort tegen de San Marino's van deze wereld.
Dat was nog een reuzestap achteruitquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat had je met Luuk de Jong nog niet door?
Goeiequote:Op dinsdag 16 november 2021 22:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
27 november is er Villarreal v Barcelona op de televee. Tenzij je een huisfeestje hebt, is er geen reden om niet te kijken aangezien PSV een dag later balt.
De Roon is niet de keeper.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:21 schreef Harlekien2 het volgende:
Als de beste pass van de wedstrijd van De Roon komt dan weet je voldoende
Gewoon.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Liep gisteren weer vroegtijdig weg net als beide vadersgenot
Tja en Joris Mathijsen/André Ooijer werd Van Dijk/De Vrijquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:23 schreef A6 het volgende:
Sneijder werd Frenkie
Persie werd Depay
Blind werd V Bronckhorst
Van der sar werd cillesen
![]()
![]()
Daar heeft hij immers onderlegde voetballers als Parejo en Trigueros in zijn rug.quote:
Sussen ons in slaap.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die Noren geven je ook niet het idee dat ze er überhaupt voor gaan.
Blind is naar Volendam geweest voor een brandje in een café ?quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:23 schreef A6 het volgende:
Sneijder werd Frenkie
Persie werd Depay
Blind werd V Bronckhorst
Van der sar werd cillesen
![]()
![]()
Naast zijn ge-ijsbeer moet collega Grueter ook collega Elshof tegenhouden die naar beneden wil lopen om de scheidsrechter op camera te wurgenquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Heeft iemand nog wat leuks te vertellen?
Das waar het enige wat verbeterd werd is defensiefquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:23 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Tja en Joris Mathijsen/André Ooijer werd Van Dijk/De Vrij
Het kan nog.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:24 schreef Coco het volgende:
@:Caland en ik hadden 3-0 voorspeld.
Staan we toch mooi voor aap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |