Dan heb ik nog liever geen likesquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit soort posts krijgen alleen likes van @:onlogisch
Ik verzoen me met het feit dat GGMM nóg later was.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan heb ik nog liever geen likes
Tevens: Fipo
Dit is een erg middelmatig Nederlands elftal, alle sterkhouders zijn in zwakke vorm bij hun club en verder een hoop mwah.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:28 schreef -XOR- het volgende: [..] Op papier is dit het beste NL elftal sinds jaren.
Nee Danny Blindquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan heb ik nog liever geen likes
Tevens: Fipo
Zo onaantrekkelijk mogelijk voor de neutrale toeschouwer.quote:
Ja dat is het probleem, Van Dijk is niet in vorm bij Liverpool, De Ligt zit niet lekker bij Juve, Frenkie matig bij Barca, Depay nog minder en Wijnaldum speelt nauwelijks. Van die spelers moet het toch komen, je kunt moeilijk verwachten dat Klaassen de boel op sleeptouw neemt.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is een erg middelmatig Nederlands elftal, alle sterkhouders zijn in zwakke vorm bij hun club en verder een hoop mwah.
En Blind die dit allebei is.
Pitstopquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:31 schreef Karina het volgende:
van Gaal wordt weggereden naar de kleedkamer.
Ja idd. Zo ergens in de laatste 15 minuten.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:31 schreef TLC het volgende:
Dit kan weleens een 'tegendoelpunt en te weinig tijd om het goed te maken' wedstrijd gaan worden
Zo de trappen af duwen die klootzakquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:31 schreef Karina het volgende:
van Gaal wordt weggereden naar de kleedkamer.
Beter een wielklem zetten.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Die beelden dat Van Gaal naar binnen wordt gereden![]()
Sowquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zo de trappen af duwen die klootzak
Leukste moment van het eerste bedrijf.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Die beelden dat Van Gaal naar binnen wordt gereden![]()
En jij ziet het plan niet? Niets weggeven? Geen onnodige risico's? Gelijkspel voldoende en een goal is mooi meegenomen. Prima.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja dat is het probleem, Van Dijk is niet in vorm bij Liverpool, De Ligt zit niet lekker bij Juve, Frenkie matig bij Barca, Depay nog minder en Wijnaldum speelt nauwelijks. Van die spelers moet het toch komen, je kunt moeilijk verwachten dat Klaassen de boel op sleeptouw neemt.
De Ligt kennende kan die zomaar er bij ons in liggenquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:34 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
En jij ziet het plan niet? Niets weggeven? Geen onnodige risico's? Gelijkspel voldoende en een goal is mooi meegenomen. Prima.
Gaat om kwalificatie, niet jou opwinden met free flowing football + alle risico's die erbij komen.quote:
Als Nederland vanavond het WK niet haalt dan worden die beelden legendarisch. Het verhaal in 5 seconden samengevat.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leukste moment van het eerste bedrijf.
Log gewoon uit en kom niet meer terug alsjeblieft.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:35 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Gaat om kwalificatie, niet jou opwinden met free flowing football + alle risico's die erbij komen.
En de verdediging is ook vrij matig.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:36 schreef fetX het volgende:
Naja echt iedereen op het middenveld speelt kut eigenlijk. Voorin ook nog niet veel soeps zeg. Die aanval, daar word ik wel treurig van. Zeker als Depay zijn dag niet heeft.
Ja die is matig, maar daar ligt het niet echt aan vandaag.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En de verdediging is ook vrij matig.
Nog drie kwartier en dan kan Louis weer lekker met pensioen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:36 schreef Kluun1985 het volgende:
Het gaat niet om de mensen blij maken. We spelen keurig. Paar mooie kansen ook. Lekker compact en tikkie breed naar kwalificatie en dan geneest Louis en start het echte werk in maart.
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.quote:
Precies, er moet nu iets gebeuren voor het misgaat.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja die is matig, maar daar ligt het niet echt aan vandaag.
Toornstra > Klaassenquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Slechtste man op het veld KLaassen
Daar springt de vonk nog niet over nee.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:36 schreef Slobeend het volgende:
Klaassen en Wijnaldum allebei werkt al wedstrijden niet, raar dat Lowie dat niet ziet.
Wat moet je er dan mee? Waren ws allang besteld.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:39 schreef Caland het volgende:
Maar serieus, kan iemand mij uitleggen waarom die vlaggetjes er liggen?
Ook alleen al de opmerking: "randdebiel dat je bent", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Macbook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.
Die konden ze niet meer terugsturen naar AliExpress.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:39 schreef Caland het volgende:
Maar serieus, kan iemand mij uitleggen waarom die vlaggetjes er liggen?
Die Danjrumma valt ook tegen ja. En Bergwijn kan er gewoon niks van.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:36 schreef fetX het volgende:
Naja echt iedereen op het middenveld speelt kut eigenlijk. Voorin ook nog niet veel soeps zeg. Die aanval, daar word ik wel treurig van. Zeker als Depay zijn dag niet heeft.
Voor de volgende keer bewaren.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat moet je er dan mee? Waren ws allang besteld.
Ja wegkankeren in plaats van uren besteden om ze neer te leggen en weer op te ruimen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat moet je er dan mee? Waren ws allang besteld.
Hoe dan? Die Noren doen niets?quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Nog drie kwartier en dan kan Louis weer lekker met pensioen.
Nee, je woont gewoon in een tokkiewijk.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:40 schreef jameshond7 het volgende:
Is er gescoord? Hoor de buren schreeuwen?
Nee, dat is seks of ruzie.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:40 schreef jameshond7 het volgende:
Bergwijn speelt toch oke?quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:40 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die Danjrumma valt ook tegen ja. En Bergwijn kan er gewoon niks van.
Dat was je buurvrouw die het bezuurde toen Montenegro de 1-0 scoorde.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:40 schreef jameshond7 het volgende:
Centrum*quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, je woont gewoon in een tokkiewijk.
Dit verdient geen like.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:41 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ze heten dan ook no-ren (niet rennen)
Of ze hebben de Bitcoin koers nu pas gezienquote:
Neequote:Op dinsdag 16 november 2021 21:41 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Stukje statement.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja wegkankeren in plaats van uren besteden om ze neer te leggen en weer op te ruimen.
M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De JL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "randdebiel dat je bent", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Macbook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:41 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
M'n land moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende eindtoernooi. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). Het WK is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.
Hier, een like omdat het anders gewoon sneu is.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:41 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Al besproken.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
M'n land moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende eindtoernooi. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). Het WK is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
De huidige selectie is zoveel minder dan die van 2014, dus geen wonder dat we 0-0 staan. Nu alle pijlen richten op een directe voorsprong. Boeit niet als je afdankertjes moet opstellen, zolang de leu maar als een geheel spelen. Alle mooiweerspelers eruit. Leu als Wijnaldum meteen laten oprotten omdat die amper hebben gespeeld de laatste tijd. Depay kan optiefen, Blind kan optiefen, net als de Jong en de Ligt. Van Gaal zal zelf wel weg willen, net als Weghorst. Probeer ze te wisselen en haal Nederlandse aso's terug. Alles voor directe plaatsing!
Ik heb geen enkel moment het idee dat hij gevaarlijk wordt of de back eens opzoekt.quote:
Nee, had dit niet verwacht. NL kan geen bus parkeren, dus gaan ze lekker tikkie breed met Jasper. Netjes toch. En voorzichtig brengen ze de bal naar Danjuma en Bergwijn. En die naar Memphis. Geheel volgens instructies van LVG.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind de Kluun in paniek toch iets leuker
Bergwijn doet het best goed ja..paar goede aannames en voorzetten. Zeker een verbetering ten opzichte van die slappe Malen.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:42 schreef fetX het volgende:
Tegenwoordig zeg je gewoon heel vaak ‘ja ja ja’ achter elkaar en dan heb je ‘muziek’.
Ik wel.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:43 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel moment het idee dat hij gevaarlijk wordt of de back eens opzoekt.
We geven ze ook geen echte kans natuurlijk door tikkie breed te blijven.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:41 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Hopelijk heb je gelijkquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:42 schreef fetX het volgende:
Tegenwoordig zeg je gewoon heel vaak ‘ja ja ja’ achter elkaar en dan heb je ‘muziek’.
Malen is gewoon geen rechtsbuiten.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Bergwijn doet het best goed ja..paar goede aannames en voorzetten. Zeker een verbetering ten opzichte van die slappe Malen.
quote:
Het wordt steeds pijnlijker en vervelender om mijn gelijk maar te blijven halen, maar alles wijst er op dat dit toch gewoon een tussenjaar wordt. De CL resultaten zijn prachtig, maar wees reëel en accepteer dat je de finale toch niet haalt dus ook geen prijs pakt.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:42 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De JL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
De huidige selectie is zoveel minder dan die van 1982/83, dus geen wonder dat we onderaan staan. Nu alle pijlen richten op een directe terugkeer. Boeit niet als je afdankertjes moet halen, zolang de leu maar als een geheel spelen. Alle mooiweerspelers eruit. Leu als El Ham meteen laten oprotten omdat die amper hebben gespeeld. Tigha kan optiefen, Boere kan optiefen, net als Lely en Bijen. Assaidi zal zelf wel weg willen, net als Maher. Probeer ze te verkopen en haal Nederlandse aso's terug. Alles voor directe promotie!
Malen is natuurlijk helemaal geen oranje niveau. 0 goals in de Bundesliga, lol.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Bergwijn doet het best goed ja..paar goede aannames en voorzetten. Zeker een verbetering ten opzichte van die slappe Malen.
Tinder is bizar. Zet je daar foto's op waarop goed te zien is dat je slank bent, veel buiten actief bent etc etc.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "randdebiel dat je bent", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Macbook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Met je moeder kerstinkopen doen is niet datenquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tinder is bizar. Zet je daar foto's op waarop goed te zien is dat je slank bent, veel buiten actief bent etc etc.
Korte beschrijving met dat je 5x in de week sport, van gezond eten houdt etc etc.
Krijg je 20 matches met dikke bankpatatten die alleen een joggingbroek dragen tijdens het stofzuigen van de chipskruimels.
Meteen mijn abo beëindigd. Ik zie het wel als er een match is, ik hoef niet te weten wat voor treurnis het allemaal op mij zou kunnen.
Gelukkig nu met een leuke vrouw aan het daten.
Je weet dat je pas een match hebt als je diegene zelf ook een like hebt gegeven?quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tinder is bizar. Zet je daar foto's op waarop goed te zien is dat je slank bent, veel buiten actief bent etc etc.
Korte beschrijving met dat je 5x in de week sport, van gezond eten houdt etc etc.
Krijg je 20 matches met dikke bankpatatten die alleen een joggingbroek dragen tijdens het stofzuigen van de chipskruimels.
Meteen mijn abo beëindigd. Ik zie het wel als er een match is, ik hoef niet te weten wat voor treurnis het allemaal op mij zou kunnen.
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van wie is deze?quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom zou je die niet gewoon geven? Stel je aan manquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat ja na 10 minuten niks doen toevallig een bal binnentikt en ook nog trots bent is misschien wel het meest trieste aan het hele verhaalquote:
Een FOK!ker heeft toch ook met jou gedate?quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
niet van een FOK!ker lijkt me die daten geen leuke vrouwen.
voor de eerste keer meegedaan, als een kip zonder kop, maar ik gaf geloof ik wel de assist in het 2de potje voor team rood!quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:47 schreef onlogisch het volgende:
Heel vaag van mijn cursor. Jammer, haxball was wel weer leuk
Hoeveel denk jij dat Depay er gaat maken?quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:49 schreef GGMM het volgende:
Zo, en nu ontopic mensen!
Dit wordt genieten geblazen deze tweede helft
Vreemd, normaliter ben jij niet vies van 10quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ja na 10 minuten niks doen toevallig een bal binnentikt en ook nog trots bent is misschien wel het meest trieste aan het hele verhaal
nog steeds idd. ik ben een uitzondering.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een FOK!ker heeft toch ook met jou gedate?
Geniet er lekker van maatquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:49 schreef tong80 het volgende:
Ik kruip in m'n tv-stoel. Laters......
Precies, @Oriente zou hier niet zo moeilijk over doen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:48 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Waarom zou je die niet gewoon geven? Stel je aan man
Da's het enige wat telt, de rest is veldvulling.quote:
Valse tussenstandquote:
Wauw, dit is je comeback?quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:49 schreef Oriente het volgende:
[..]
Vreemd, normaliter ben jij niet vies van 10
Fat chicks need love tooquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Precies, @:Oriente zou hier niet zo moeilijk over doen.
Dan ken je shmoopy niet.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Da's het enige wat telt, de rest is veldvulling.
Ze moeten er alles aan doen om deze wedstrijd te winnenquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:50 schreef Karina het volgende:
Nederland moet spelen alsof ze er echt zin in hebben.
Nederland moet nu al bezig zijn met Qatar.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:50 schreef Karina het volgende:
lol en dat jaquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze moeten er alles aan doen om deze wedstrijd te winnen
quote:
Hangt er vanaf hoe de rest van de avond loopt.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Met je moeder kerstinkopen doen is niet daten
We moeten alles zetten op het feit dat we vanaf nu alles moeten winnen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:50 schreef Karina het volgende:
te laat. En dat zie je er niet echt vanaf trouwens.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:51 schreef Gehrman het volgende:
[..]
We moeten alles zetten op het feit dat we vanaf nu alles moeten winnen.
Mogelijk liegt deze user over zijn imposante dateleven.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Joh zou het?quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mogelijk liegt deze user over zijn imposante dateleven.
Gewoon de tweede helft gelijkspelen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:51 schreef Gehrman het volgende:
[..]
We moeten alles zetten op het feit dat we vanaf nu alles moeten winnen.
niks mis met wat lekkere rondingen, maar het moet geen formaat olietanker wordenquote:
Wel alleen zijdelings.quote:
6-1 en 4-2 tegen Turkije, nou nou wat saai!quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:53 schreef OmniRocket het volgende:
Nederland zit echt in de poule des doodsaaie wedstrijden
Oriente gaat sporten met zijn vriendin.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maatje @:oriente
Walgelijk hoe iemand er zo bij kan lopen
Turkije is net iets beter dan Gibraltarquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
6-1 en 4-2 tegen Turkije, nou nou wat saai!
Wat ga je dan kijken?quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
ja dan ga ik wat anders kijken. dit is zo slecht en saai.
Bepaal jij niet.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:49 schreef GGMM het volgende:
Zo, en nu ontopic mensen!
Dit wordt genieten geblazen deze tweede helft
die is wel heel erg dun.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:54 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Dit is Oda Burud. De ex (!) van Odegaard.
[ link | afbeelding ]
Odegaard, dat kan geen kwaad. Was het de ex geweest van Haaland, dan was ze nu invalide.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:54 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ link | afbeelding ]
dit is Sara Marie Lawler, een YouTuberquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:54 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Niet heel bijzonder, maar voor dat figuur wel prima.quote:
Waarom heeft ze zo'n mal mutsje op?quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:56 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
dit is Sara Marie Lawler, een YouTuber
[ afbeelding ]
'Heel erg dun'? Gewoon normaal. Maar inmiddels hebben ze in Nederland van maatje XL een maatje M gemaakt bij de vrouwen denk ik.quote:
Nee, ik ga niet eens kijken wie hier een like voor heeft gegeven maar die is nog minder dan stront waard.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moeten ze het wel doen.
@:onlogisch check deze grap
quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die van mij was aangepast op de situatie (ipv een simpele copypaste)
nee joh dit is gewoon dun hoor.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
'Heel erg dun'? Gewoon normaal. Maar inmiddels hebben ze in Nederland van maatje XL een maatje M gemaakt bij de vrouwen denk ik.
@Neef_Wuppiequote:Op dinsdag 16 november 2021 21:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet eens kijken wie hier een like voor heeft gegeven maar die is nog minder dan stront waard.
Ik heb 0-1 voorspeldquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:58 schreef fetX het volgende:
Wat een intense treurnis. Zometeen gaat de 0-1 vallen.
(daar was ‘ie al bijna)
Jumboquote:
Ik had eerder in dit topic al de irritatiegrens bij @maxi-mus gehaald.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb 0-1 voorspeld
Ook om lekker rebels te zijn natuurlijk
Het ligt aan Frank en Hugo.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:58 schreef fetX het volgende:
Wat een intense treurnis. Zometeen gaat de 0-1 vallen.
(daar was ‘ie al bijna)
Maakt in blessuretijd nog wel een ongelukkig handsballetje.quote:
Dat zal nooit goed gaanquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:01 schreef OmniRocket het volgende:
Nederland gaat zometeen tijdrekken
ja, da's zo'n beetje 20 jaar, dat zegt nog niksquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
ik ben geen boomer ik ben generatie X heb ik ooit een keer opgezocht
Doen z toch al 58 minuten?quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:01 schreef OmniRocket het volgende:
Nederland gaat zometeen tijdrekken
quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:02 schreef onlogisch het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:02 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ja, da's zo'n beetje 20 jaar, van Beatles to Joy Division dat zegt nog niks
Dat heb ik niet zovaak met spelersquote:
Drommel, drommel en nog eens drommel.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Louis doet straks een baronnetje met de telefoon.
Eensquote:Op dinsdag 16 november 2021 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Echt triest dat je met duurbetaalde vedettes Noorwegen niet gewoon naar achteren kan drukken
rondvaart in de grachten!quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:04 schreef Kriegel het volgende:
Derde plaats, toch ook mooi! Dat was in Brazilië ook mooi!
Wie is de duurstbetaalde speler bij Nederland op het veld?quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Echt triest dat je met duurbetaalde vedettes Noorwegen niet gewoon naar achteren kan drukken
quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb ik niet zovaak met spelers
Eigenlijk alleen met Wout Weghorst
Van Dijk?quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Wie is de duurstbetaalde speler bij Nederland op het veld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |