Dan heb ik nog liever geen likesquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit soort posts krijgen alleen likes van @:onlogisch
Ik verzoen me met het feit dat GGMM nóg later was.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan heb ik nog liever geen likes
Tevens: Fipo
Dit is een erg middelmatig Nederlands elftal, alle sterkhouders zijn in zwakke vorm bij hun club en verder een hoop mwah.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:28 schreef -XOR- het volgende: [..] Op papier is dit het beste NL elftal sinds jaren.
Nee Danny Blindquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan heb ik nog liever geen likes
Tevens: Fipo
Zo onaantrekkelijk mogelijk voor de neutrale toeschouwer.quote:
Ja dat is het probleem, Van Dijk is niet in vorm bij Liverpool, De Ligt zit niet lekker bij Juve, Frenkie matig bij Barca, Depay nog minder en Wijnaldum speelt nauwelijks. Van die spelers moet het toch komen, je kunt moeilijk verwachten dat Klaassen de boel op sleeptouw neemt.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is een erg middelmatig Nederlands elftal, alle sterkhouders zijn in zwakke vorm bij hun club en verder een hoop mwah.
En Blind die dit allebei is.
Pitstopquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:31 schreef Karina het volgende:
van Gaal wordt weggereden naar de kleedkamer.
Ja idd. Zo ergens in de laatste 15 minuten.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:31 schreef TLC het volgende:
Dit kan weleens een 'tegendoelpunt en te weinig tijd om het goed te maken' wedstrijd gaan worden
Zo de trappen af duwen die klootzakquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:31 schreef Karina het volgende:
van Gaal wordt weggereden naar de kleedkamer.
Beter een wielklem zetten.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Die beelden dat Van Gaal naar binnen wordt gereden![]()
Sowquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zo de trappen af duwen die klootzak
Leukste moment van het eerste bedrijf.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Die beelden dat Van Gaal naar binnen wordt gereden![]()
En jij ziet het plan niet? Niets weggeven? Geen onnodige risico's? Gelijkspel voldoende en een goal is mooi meegenomen. Prima.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja dat is het probleem, Van Dijk is niet in vorm bij Liverpool, De Ligt zit niet lekker bij Juve, Frenkie matig bij Barca, Depay nog minder en Wijnaldum speelt nauwelijks. Van die spelers moet het toch komen, je kunt moeilijk verwachten dat Klaassen de boel op sleeptouw neemt.
De Ligt kennende kan die zomaar er bij ons in liggenquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:34 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
En jij ziet het plan niet? Niets weggeven? Geen onnodige risico's? Gelijkspel voldoende en een goal is mooi meegenomen. Prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |