Dan heb ik nog liever geen likesquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit soort posts krijgen alleen likes van @:onlogisch
Ik verzoen me met het feit dat GGMM nóg later was.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan heb ik nog liever geen likes
Tevens: Fipo
Dit is een erg middelmatig Nederlands elftal, alle sterkhouders zijn in zwakke vorm bij hun club en verder een hoop mwah.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:28 schreef -XOR- het volgende: [..] Op papier is dit het beste NL elftal sinds jaren.
Nee Danny Blindquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan heb ik nog liever geen likes
Tevens: Fipo
Zo onaantrekkelijk mogelijk voor de neutrale toeschouwer.quote:
Ja dat is het probleem, Van Dijk is niet in vorm bij Liverpool, De Ligt zit niet lekker bij Juve, Frenkie matig bij Barca, Depay nog minder en Wijnaldum speelt nauwelijks. Van die spelers moet het toch komen, je kunt moeilijk verwachten dat Klaassen de boel op sleeptouw neemt.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is een erg middelmatig Nederlands elftal, alle sterkhouders zijn in zwakke vorm bij hun club en verder een hoop mwah.
En Blind die dit allebei is.
Pitstopquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:31 schreef Karina het volgende:
van Gaal wordt weggereden naar de kleedkamer.
Ja idd. Zo ergens in de laatste 15 minuten.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:31 schreef TLC het volgende:
Dit kan weleens een 'tegendoelpunt en te weinig tijd om het goed te maken' wedstrijd gaan worden
Zo de trappen af duwen die klootzakquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:31 schreef Karina het volgende:
van Gaal wordt weggereden naar de kleedkamer.
Beter een wielklem zetten.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Die beelden dat Van Gaal naar binnen wordt gereden![]()
Sowquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zo de trappen af duwen die klootzak
Leukste moment van het eerste bedrijf.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Die beelden dat Van Gaal naar binnen wordt gereden![]()
En jij ziet het plan niet? Niets weggeven? Geen onnodige risico's? Gelijkspel voldoende en een goal is mooi meegenomen. Prima.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja dat is het probleem, Van Dijk is niet in vorm bij Liverpool, De Ligt zit niet lekker bij Juve, Frenkie matig bij Barca, Depay nog minder en Wijnaldum speelt nauwelijks. Van die spelers moet het toch komen, je kunt moeilijk verwachten dat Klaassen de boel op sleeptouw neemt.
De Ligt kennende kan die zomaar er bij ons in liggenquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:34 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
En jij ziet het plan niet? Niets weggeven? Geen onnodige risico's? Gelijkspel voldoende en een goal is mooi meegenomen. Prima.
Gaat om kwalificatie, niet jou opwinden met free flowing football + alle risico's die erbij komen.quote:
Als Nederland vanavond het WK niet haalt dan worden die beelden legendarisch. Het verhaal in 5 seconden samengevat.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leukste moment van het eerste bedrijf.
Log gewoon uit en kom niet meer terug alsjeblieft.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:35 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Gaat om kwalificatie, niet jou opwinden met free flowing football + alle risico's die erbij komen.
En de verdediging is ook vrij matig.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:36 schreef fetX het volgende:
Naja echt iedereen op het middenveld speelt kut eigenlijk. Voorin ook nog niet veel soeps zeg. Die aanval, daar word ik wel treurig van. Zeker als Depay zijn dag niet heeft.
Ja die is matig, maar daar ligt het niet echt aan vandaag.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En de verdediging is ook vrij matig.
Nog drie kwartier en dan kan Louis weer lekker met pensioen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:36 schreef Kluun1985 het volgende:
Het gaat niet om de mensen blij maken. We spelen keurig. Paar mooie kansen ook. Lekker compact en tikkie breed naar kwalificatie en dan geneest Louis en start het echte werk in maart.
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.quote:
Precies, er moet nu iets gebeuren voor het misgaat.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja die is matig, maar daar ligt het niet echt aan vandaag.
Toornstra > Klaassenquote:Op dinsdag 16 november 2021 21:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Slechtste man op het veld KLaassen
Daar springt de vonk nog niet over nee.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:36 schreef Slobeend het volgende:
Klaassen en Wijnaldum allebei werkt al wedstrijden niet, raar dat Lowie dat niet ziet.
Wat moet je er dan mee? Waren ws allang besteld.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:39 schreef Caland het volgende:
Maar serieus, kan iemand mij uitleggen waarom die vlaggetjes er liggen?
Ook alleen al de opmerking: "randdebiel dat je bent", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Macbook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.
Die konden ze niet meer terugsturen naar AliExpress.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:39 schreef Caland het volgende:
Maar serieus, kan iemand mij uitleggen waarom die vlaggetjes er liggen?
Die Danjrumma valt ook tegen ja. En Bergwijn kan er gewoon niks van.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:36 schreef fetX het volgende:
Naja echt iedereen op het middenveld speelt kut eigenlijk. Voorin ook nog niet veel soeps zeg. Die aanval, daar word ik wel treurig van. Zeker als Depay zijn dag niet heeft.
Voor de volgende keer bewaren.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat moet je er dan mee? Waren ws allang besteld.
Ja wegkankeren in plaats van uren besteden om ze neer te leggen en weer op te ruimen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat moet je er dan mee? Waren ws allang besteld.
Hoe dan? Die Noren doen niets?quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Nog drie kwartier en dan kan Louis weer lekker met pensioen.
Nee, je woont gewoon in een tokkiewijk.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:40 schreef jameshond7 het volgende:
Is er gescoord? Hoor de buren schreeuwen?
Nee, dat is seks of ruzie.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:40 schreef jameshond7 het volgende:
Bergwijn speelt toch oke?quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:40 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die Danjrumma valt ook tegen ja. En Bergwijn kan er gewoon niks van.
Dat was je buurvrouw die het bezuurde toen Montenegro de 1-0 scoorde.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:40 schreef jameshond7 het volgende:
Centrum*quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, je woont gewoon in een tokkiewijk.
Dit verdient geen like.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:41 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ze heten dan ook no-ren (niet rennen)
Of ze hebben de Bitcoin koers nu pas gezienquote:
Neequote:Op dinsdag 16 november 2021 21:41 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Stukje statement.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja wegkankeren in plaats van uren besteden om ze neer te leggen en weer op te ruimen.
M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De JL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "randdebiel dat je bent", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Macbook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:41 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
M'n land moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende eindtoernooi. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). Het WK is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.
Hier, een like omdat het anders gewoon sneu is.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:41 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Al besproken.quote:Op dinsdag 16 november 2021 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
M'n land moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende eindtoernooi. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). Het WK is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
De huidige selectie is zoveel minder dan die van 2014, dus geen wonder dat we 0-0 staan. Nu alle pijlen richten op een directe voorsprong. Boeit niet als je afdankertjes moet opstellen, zolang de leu maar als een geheel spelen. Alle mooiweerspelers eruit. Leu als Wijnaldum meteen laten oprotten omdat die amper hebben gespeeld de laatste tijd. Depay kan optiefen, Blind kan optiefen, net als de Jong en de Ligt. Van Gaal zal zelf wel weg willen, net als Weghorst. Probeer ze te wisselen en haal Nederlandse aso's terug. Alles voor directe plaatsing!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |