Turpin voor het eerst terug in de Kuip?quote:Op maandag 15 november 2021 20:01 schreef maxi-mus het volgende:
Turpin is de scheidsrechter, leuke rubriek is dat.
Volgens het artikel van VI speciaal over Turpin wel ja.quote:Op maandag 15 november 2021 22:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Turpin voor het eerst terug in de Kuip?
Dat zou wat zijn ja. Turkije op 3-0 achterstand in de 80e minuut en dan Nederland en Noorwegen die nog 0-0 staan en elkaar aankijken van jongens wat doen we….quote:Op maandag 15 november 2021 13:52 schreef LangeTabbetje het volgende:
Turkije verliest, en Nederland en Noorwegen maken er een salon remise van....
Bijlow was ook fucking slecht net als blind. Bepaalde momenten erger. Beide ballen waren tegen te houden, dus wel leuk.quote:
Laten we samen hopen van niet makkerquote:Op maandag 15 november 2021 23:14 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik zie ze nog best verliezen ook
Totaal onvergelijkbaar, het boterde toen niet tussen de spelers en Louis, ik geloof oprecht dat er spelers gaan zijn die morgen bij verlies toch gaan vragen aan de KNVB of Louis niet kan blijven.quote:Op maandag 15 november 2021 20:10 schreef TLC het volgende:
Dublin debacle incoming, toen was t ook met van Gaal he
Dat gezegd hebbende, er is in dit geval sprake van onvermogen om bussen te de-organiseren. Dat zal Noorwegen helpen morgen.quote:Op maandag 15 november 2021 20:10 schreef TLC het volgende:
Dublin debacle incoming, toen was t ook met van Gaal he
Minst gepasseerd in de Bundesliga. Twaalf gepakte doelpogingen tegen Bayern? terwijl Jasper weer liep te grabbelen in Spanje bv?quote:Op dinsdag 16 november 2021 08:56 schreef mrkos het volgende:
Vermoedelijke opstelling Oranje: Flekken; Dumfries, De Ligt, Van Dijk, Blind; F. De Jong, Wijnaldum, Klaassen; Bergwijn, Depay, Danjuma
Waarom Flekken en niet Cillessen? Ervaren keeper. En waarom Blind weer in de basis?
Daar hoeven wij ons geen zorgen om te maken, je wordt sowieso of eerste of derde.quote:Op dinsdag 16 november 2021 08:15 schreef LangeTabbetje het volgende:
The playoffs gaan ook nog leuk worden. Zitten nog best grote landen tussen. Is ook niet echt appeltje eitje
Maar kan hij de druk aan? Ik ken hem niet goed genoeg, dus ik vertrouw op jou.quote:Op dinsdag 16 november 2021 09:07 schreef Sabata het volgende:
[..]
Minst gepasseerd in de Bundesliga. Twaalf gepakte doelpogingen tegen Bayern? terwijl Jasper weer liep te grabbelen in Spanje bv?
Want de Turken gaan sowieso winnen?quote:Op dinsdag 16 november 2021 09:08 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Daar hoeven wij ons geen zorgen om te maken, je wordt sowieso of eerste of derde.
Klopt, en hij zal hier echt zin in hebben.quote:Op dinsdag 16 november 2021 09:07 schreef Sabata het volgende:
[..]
Minst gepasseerd in de Bundesliga. Twaalf gepakte doelpogingen tegen Bayern? terwijl Jasper weer liep te grabbelen in Spanje bv?
Oh, ik dacht dat de Turken tegen Gibraltar moestenquote:Op dinsdag 16 november 2021 09:15 schreef 297534 het volgende:
[..]
Want de Turken gaan sowieso winnen?
Het zegt mij al genoeg dat toen Mark in de laatste drie wedstrijden van seizoen 2020/2021 weer fit was hij er meteen door Streich in gegooid werd tegen nota bene Bayern en tegen een ontketende Lewandowski die op dat record van Gerd Müller joeg. Het werd toen 2-2 en die lijn heeft Flekken heel mooi doorgetrokken in het huidige seizoen. Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat het zo goed zou gaan, maar een basisdebuut nu zou een heel mooie beloning zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2021 09:09 schreef mrkos het volgende:
[..]
Maar kan hij de druk aan? Ik ken hem niet goed genoeg, dus ik vertrouw op jou.
Rampzalig debuut met die de Ligt voor zich. Ron Vlaar was beter.quote:Op dinsdag 16 november 2021 09:40 schreef Sabata het volgende:
[..]
Het zegt mij al genoeg dat toen Mark in de laatste drie wedstrijden van seizoen 2020/2021 weer fit was hij er meteen door Streich in gegooid werd tegen nota bene Bayern en tegen een ontketende Lewandowski die op dat record van Gerd Müller joeg. Het werd toen 2-2 en die lijn heeft Flekken heel mooi doorgetrokken in het huidige seizoen. Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat het zo goed zou gaan, maar een basisdebuut nu zou een heel mooie beloning zijn.
Volgens mij, als Turkije verliest, en Nederland verliest, is Noorwegen groepswinnaar en Nederland tweede.quote:Op dinsdag 16 november 2021 09:08 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Daar hoeven wij ons geen zorgen om te maken, je wordt sowieso of eerste of derde.
De Ligt had ook zo'n geweldig debuut in de belangrijkste wedstrijd van de vorige WK kwalificatie campagne. Ik krijg vlekken in mijn nek van onrust.quote:Op dinsdag 16 november 2021 09:09 schreef mrkos het volgende:
[..]
Maar kan hij de druk aan? Ik ken hem niet goed genoeg, dus ik vertrouw op jou.
@Coco @GGMM en ik gaan juichen voor oranjequote:Op dinsdag 16 november 2021 10:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
De Ligt had ook zo'n geweldig debuut in de belangrijkste wedstrijd van de vorige WK kwalificatie campagne. Ik krijg vlekken in mijn nek van onrust.
De Cil keept toch prima de laatste tijd? Ik zou persoonlijk niet iemand laten debuteren in zo'n wedstrijd, zeker niet een keeper.quote:Op dinsdag 16 november 2021 09:07 schreef Sabata het volgende:
[..]
Dus dit. Ik vind het grappig hoe bepaalde users zoals die ene die jij net quote een grote bek hebben over Vlekken terwijl ze nog nooit een wedstrijd van hem hebben gezien.quote:Op dinsdag 16 november 2021 09:07 schreef Sabata het volgende:
[..]
Die man heet Flekkenquote:Op dinsdag 16 november 2021 10:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dus dit. Ik vind het grappig hoe bepaalde users zoals die ene die jij net quote een grote bek hebben over Vlekken terwijl ze nog nooit een wedstrijd van hem hebben gezien.
Eens. Denk dat je eerder Cillessen kan gebruiken en dan Vlekken. Ook als iedereen fit is aangezien de rest onder middemaat is.quote:Op dinsdag 16 november 2021 10:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De Cil keept toch prima de laatste tijd? Ik zou persoonlijk niet iemand laten debuteren in zo'n wedstrijd, zeker niet een keeper.
Jezus christus is het zo slecht allemaalquote:Op dinsdag 16 november 2021 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat het alternatief Malacia is.
Nee, anders had die er wel gestaan. Misschien Wijndal als hij weer zijn oude niveau aantikt, maar dat scheelt allemaal niet veel met Malacia. Je kunt Louis veel verwijten, maar zijn selecties zijn doorgaans wel logisch. Linksback is gewoon extreme armoede op dit moment. Nou ja, al jaren eigenlijk. Hoeveel linksbacks hebben we de afgelopen 6/7 jaar wel niet gezien?quote:Op dinsdag 16 november 2021 10:23 schreef KingRoland het volgende:
Waarom is malacia uberhaupt een alternatief
Hebben we nog een goeie back ergens in de jeugd ofzo
We moeten zoeken naar een type Lahm.quote:Op dinsdag 16 november 2021 10:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, anders had die er wel gestaan. Misschien Wijndal als hij weer zijn oude niveau aantikt, maar dat scheelt allemaal niet veel met Malacia. Je kunt Louis veel verwijten, maar zijn selecties zijn doorgaans wel logisch. Linksback is gewoon extreme armoede op dit moment. Nou ja, al jaren eigenlijk. Hoeveel linksbacks hebben we de afgelopen 6/7 jaar wel niet gezien?
Laatste goeie was Gio. Dan weet je het wel.quote:Op dinsdag 16 november 2021 10:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, anders had die er wel gestaan. Misschien Wijndal als hij weer zijn oude niveau aantikt, maar dat scheelt allemaal niet veel met Malacia. Je kunt Louis veel verwijten, maar zijn selecties zijn doorgaans wel logisch. Linksback is gewoon extreme armoede op dit moment. Nou ja, al jaren eigenlijk. Hoeveel linksbacks hebben we de afgelopen 6/7 jaar wel niet gezien?
Gast, ik heb geen grote bek over Flekken, maar dit is wel een hele belangrijke wedstrijd. Dus ik vroeg me af of hij de druk wel aankan etc.. Moet je dan niet meer voor ervaring gaan, wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 16 november 2021 10:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dus dit. Ik vind het grappig hoe bepaalde users zoals die ene die jij net quote een grote bek hebben over Vlekken terwijl ze nog nooit een wedstrijd van hem hebben gezien.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 10:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:coco @:ggmm en ik gaan juichen voor oranje
Jij ook? Of doe je mee aan de tegen oranje act?
Sorry ik liet mij een beetje gaanquote:Op dinsdag 16 november 2021 10:56 schreef mrkos het volgende:
[..]
Gast, ik heb geen grote bek over Flekken, maar dit is wel een hele belangrijke wedstrijd. Dus ik vroeg me af of hij de druk wel aankan etc.. Moet je dan niet meer voor ervaring gaan, wat is daar mis mee?
Dat lijkt mij wel.quote:
Bewaar jij je angst nu maar voor de tandarts, dit komt heus wel goed.quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:27 schreef Kluun1985 het volgende:
Ben zo bang...binnen nu en 11 uur is Louis mogelijk geen bondscoach meer. Binnen nu en 24 uur is die kleurloze stijve saaie papzak Koeman weer aangesteld.
Voor de zekerheid lijkt mij. Jasper is duidelijk de 5e man maar zat wel bij de selectie en Krul niet, juist ja. De kans dat Krul vanavond keept als niet iedereen verder kerona heeft is precies 0.quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel.
Waarom anders zou Krul nu in 1x wel komen.
Verder zou zelfs Louis Flekken niet in deze wedstrijd opstellen. Zo groot is zijn ego zelfs niet. Jasper is verder natuurlijk de duidelijke 5de man van Louis.
Kunnen andere users nog wat van lerenquote:Op dinsdag 16 november 2021 11:38 schreef GGMM het volgende:
Topic even gereekst trouwens
@:zipportal @:maxi-mus @:tong80
Ik had al een poll gemaakt.quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:38 schreef GGMM het volgende:
Topic even gereekst trouwens
@:zipportal @:maxi-mus @:tong80
Er lopen flink wat spelers rond met in potentie een hoog ‘persoonlijke fout’ gehalte.quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:37 schreef BB-King het volgende:
Alles wijst op een deceptie van ongekende proporties.
Ik voorspel.
Nederland verliest op het nippertje van Noorwegen door de zoveelste persoonlijke fout.
Turkije wint van Montenegro.
Conclusie; geen WK voor Nederland.
Krul had in overleg bedankt omdat hij liever bij zn club Norwich bleef.quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor de zekerheid lijkt mij. Jasper is duidelijk de 5e man maar zat wel bij de selectie en Krul niet, juist ja. De kans dat Krul vanavond keept als niet iedereen verder kerona heeft is precies 0.
Ah ja, een keeper die liever bij zijn club bleef en de hele week niet heeft meegetraind zal nu wel basis staan in de beslissende wedstrijd. Goed signaal ook voor de andere keepers en het groepsgevoel. Ik tag je vanavond wel even met je 95% kans als de opstelling er is.quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Krul had in overleg bedankt omdat hij liever bij zn club Norwich bleef.![]()
Die maakt dit reisje echt niet om wel te gaan banken, dat kan Pasveer namelijk ook gewoon.
Kans is dus 95 dat hij keept.
Ik pleit dan voor super mario been.quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:27 schreef Kluun1985 het volgende:
Ben zo bang...binnen nu en 11 uur is Louis mogelijk geen bondscoach meer. Binnen nu en 24 uur is die kleurloze stijve saaie papzak Koeman weer aangesteld.
Daar zal die in ieder geval niet van terug hebben!quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah ja, een keeper die liever bij zijn club bleef en de hele week niet heeft meegetraind zal nu wel basis staan. Ik tag je vanavond wel even met je 95% kans als de opstelling er is.
Tenzij Krul keept, dan verdwijn ik door de achteringang.quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar zal die in ieder geval niet van terug hebben!
Prima! Tot vanavond!quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah ja, een keeper die liever bij zijn club bleef en de hele week niet heeft meegetraind zal nu wel basis staan in de beslissende wedstrijd. Goed signaal ook voor de andere keepers en het groepsgevoel. Ik tag je vanavond wel even met je 95% kans als de opstelling er is.
Graag een poll. @GGMMquote:Op dinsdag 16 november 2021 11:48 schreef KingRoland het volgende:
Dombo vs Maxi-mus
Wie o wie krijgt gelijk
Dit is echt enorm kinderachtig.quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel kans dat Te Ligt een blunder maakt vanavond?
Gedraag je nou eens als een volwassen persoon. Dat kan je best.quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel kans dat Te Ligt een blunder maakt vanavond?
Daarvoor zitten we allemaal op FOK!, toch?quote:
Nou, nee. Doe gewoon normaal.quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarvoor zitten we allemaal op FOK!, toch?
Het ging me meer om 'Te Ligt'quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:56 schreef fetX het volgende:
Oh jee! Er wordt (indirect) een (ex-)Ajacied bekritiseerd!
Ik heb deze discussie gemist, maar Bijlow vond ik daar inderdaad als een jonge juffrouw uitkomen. Drommel had hem gehad! (Dan had je alleen wel mogen vissen bij een of ander afstandsschot, maar goed)quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:57 schreef GGMM het volgende:
Verder nogal ironisch dat dit van fetx komt, die alles en iedereen de schuld gaf van de 2-1, behalve de keeper.
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar kijk even in het Feyenoord topic andersquote:Op dinsdag 16 november 2021 11:57 schreef GGMM het volgende:
Verder nogal ironisch dat dit van fetx komt, die alles en iedereen de schuld gaf van de 2-1, behalve de keeper.
En die in het Feyenoord topic vervolgens meeging in de discussie dat er gezocht werd naar fouten van Feyenoorders. (lol)quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:57 schreef GGMM het volgende:
Eerlijk? Ik verzon het ter plekke.quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar kijk even in het Feyenoord topic anders
Niet zo groot, hij speelt niet alles maar heeft een uitstekend seizoen bij Juve.quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oke oke, poging twee:
Hoeveel kans dat De Ligt weer een beslissende kapitale fout maakt vanavond?
Ik hoop ook dat hij geleerd heeft van de vorige twee keer. Tegen dit Noorwegen zonder Haaland mag je echt niet in de problemen komen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet zo groot, hij speelt niet alles maar heeft een uitstekend seizoen bij Juve.
50%quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oke oke, poging twee:
Hoeveel kans dat De Ligt weer een beslissende kapitale fout maakt vanavond?
Je doet net alsof de Ligt er niets van kan.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat hij geleerd heeft van de vorige twee keer. Tegen dit Noorwegen zonder Haaland mag je echt niet in de problemen komen.
Nouja, wat hij tegen Tsjechie deed was niet heel handig toch?quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je doet net alsof de Ligt er niets van kan.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:00 schreef KingRoland het volgende:
Anders ga ik persoonlijk naar het feyenoordtopic om het te checken he fetx
De Bijlow in vorm had dat risico gewoon genomen en ‘m waarschijnlijk nog gepakt ook.quote:Op zondag 14 november 2021 13:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Die eerste mag hij wel wat gretiger gaan vind ik hoor, maar als hij dat doet neemt hij wel een enorm risico ja. Begint natuurlijk allemaal bij het zeer matige verdedigen.
De kritiek is lang niet altijd terecht en het is vaak zoeken wat ze doen, maar ik vind wel dat hij minder overtuigend is dan een paar maanden terug.
Noem eens een verdediger die nooit een fout maakt.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, wat hij tegen Tsjechie deed was niet heel handig toch?
Komt door dat schijtartikel van De Telegraaf van vanmorgenquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je doet net alsof de Ligt er niets van kan.
Mocht wel wat kritischer hoorquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:02 schreef fetX het volgende:
[..]
[..]
De Bijlow in vorm had dat risico gewoon genomen en ‘m waarschijnlijk nog gepakt ook.
Ach kom op. De Ligt heeft er al best wat op zijn naam staan in het NL Elftal. Hij doet het geweldig bij Juve, maar in het NL Elftal is hij nog niet vaak overtuigend geweest.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Noem eens een verdediger die nooit een fout maakt.
Waarom zou je die lezen?quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt door dat schijtartikel van De Telegraaf van vanmorgen
Ik vind het vaak zoeken wat ze doen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach kom op. De Ligt heeft er al best wat op zijn naam staan in het NL Elftal. Hij doet het geweldig bij Juve, maar in het NL Elftal is hij nog niet vaak overtuigend geweest.
Voor een volleyballer doet hij het toch best goedquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach kom op. De Ligt heeft er al best wat op zijn naam staan in het NL Elftal. Hij doet het geweldig bij Juve, maar in het NL Elftal is hij nog niet vaak overtuigend geweest.
Ja leuk, maar niet vergelijkbaar.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het vaak zoeken wat ze doen.
Dat is alweer een tijdje geleden.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor een volleyballer doet hij het toch best goed
Nou enquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is alweer een tijdje geleden.
Niemand. Maar De Ligt heeft het toch meermaals op cruciale momenten niet laten zien, terwijl hij in minder beslissende wedstrijden vaak een behoorlijk rotsvaste verdediger is. Lijkt toch minder goed te voetballen met spanning op de benen, op de een of andere manier.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Noem eens een verdediger die nooit een fout maakt.
Mwuah.quote:
Ik vond hem bij Ajax altijd op zijn best in die potjes eigenlijk. Bij NL is het wel tegengevallen soms ja.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niemand. Maar De Ligt heeft het toch meermaals op cruciale momenten niet laten zien, terwijl hij in minder beslissende wedstrijden vaak een behoorlijk rotsvaste verdediger is. Lijkt toch minder goed te voetballen met spanning op de benen, op de een of andere manier.
Als je dan toch over een positie moet discussiëren zou ik het bij Blind laten ja.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus het is niet zo rullevant. Maar goed jij dacht ook dat Blind in het centrum stond. (lol)
Volgens mij had ie ook wel een kwalijk aandeel in die 2-1 van Moura, toch? Maar goed dat is ook een beetje zoeken altijd, de momenten dat een verdediger een geweldige sliding maakt om een speler van scoren af te houden onthoud je zelden of nooit, nouja misschien horen we nog wel een keer over Hummels tegen Mbappe of over toen Mascherano zijn gat uitscheurde, maar dat is het wel.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond hem bij Ajax altijd op zijn best in die potjes eigenlijk. Bij NL is het wel tegengevallen soms ja.
De Ligt heeft niet 1 of 2 keer fouten gemaakt, maar een stuk vaker hoor. Laat het te vaak afweten.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mwuah.
Ik vind de Ligt in NL ook niet altijd zijn niveau halen en dat tegen Tsjechië was natuurlijk oliedom maar laten we niet doen alsof het een coinflip is of hij in de fout gaat vanavond.
Excelsior uitquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij had ie ook wel een kwalijk aandeel in die 2-1 van Moura, toch? Maar goed dat is ook een beetje zoeken altijd, de momenten dat een verdediger een geweldige sliding maakt om een speler van scoren af te houden onthoud je zelden of nooit, nouja misschien horen we nog wel een keer over Hummels tegen Mbappe of over toen Mascherano zijn gat uitscheurde, maar dat is het wel.
Een beetje zoals Marcelo toen bij PSV, was eigenlijk helemaal niet zo'n slechte verdediger voor 85 minuten van de wedstrijd, maar in die overige vijf minuten maakte hij één domme fout en dan was het ook gelijk een goal. Al vind ik De Ligt in die 85 minuten dan nog wel een stukje beter en maakt minder fouten.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:10 schreef fetX het volgende:
[..]
De Ligt heeft niet 1 of 2 keer fouten gemaakt, maar een stuk vaker hoor. Laat het te vaak afweten.
Ik zeg niet dat hij geen goede verdediger is, want dat is hij wel. Maar in het NL Elftal, nou ja laten we zeggen; ongelukkig.
Dan hadden ze Wijndal mee moeten nemen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je dan toch over een positie moet discussiëren zou ik het bij Blind laten ja.
Ik vind de Ligt echt een hele goede verdediger (en nog een leuke gozer ook). Doet het bij Juve uitstekend. Alleen in het NL elftal te vaak fouten. Hoeven we niet meteen om in de vlekken te schieten.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een beetje zoals Marcelo toen bij PSV, was eigenlijk helemaal niet zo'n slechte verdediger voor 85 minuten van de wedstrijd, maar in die overige vijf minuten maakte hij één domme fout en dan was het ook gelijk een goal. Al vind ik De Ligt in die 85 minuten dan nog wel een stukje beter en maakt minder fouten.
Dat vind ik wel meevallen maar wellicht ben ik wat momenten vergeten.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:10 schreef fetX het volgende:
[..]
De Ligt heeft niet 1 of 2 keer fouten gemaakt, maar een stuk vaker hoor. Laat het te vaak afweten.
Ik zeg niet dat hij geen goede verdediger is, want dat is hij wel. Maar in het NL Elftal, nou ja laten we zeggen; ongelukkig.
Dat heb ik verdrongen. Maar in de rest van de potjes was hij erg goed.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij had ie ook wel een kwalijk aandeel in die 2-1 van Moura, toch? Maar goed dat is ook een beetje zoeken altijd, de momenten dat een verdediger een geweldige sliding maakt om een speler van scoren af te houden onthoud je zelden of nooit, nouja misschien horen we nog wel een keer over Hummels tegen Mbappe of over toen Mascherano zijn gat uitscheurde, maar dat is het wel.
Dat zou ik na Feyenoord-AZ te hebben gezien toch niet zo hard meer roepen eigenlijk, vorig seizoen misschien wel.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan hadden ze Wijndal mee moeten nemen.
Laten we het daar dan maar op houden! En als hij vanavond geweldig speelt zal ik jou dat persoonlijk laten wetenquote:Op dinsdag 16 november 2021 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen maar wellicht ben ik wat momenten vergeten.
Maar we gaan spelers toch niet op één potje beoordelen? Malacia ging al in de fout tegen Montenegro thuis dus als dat je argumentatie is.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zou ik na Feyenoord-AZ te hebben gezien toch niet zo hard meer roepen eigenlijk, vorig seizoen misschien wel.
Andersom ook!quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Laten we het daar dan maar op houden! En als hij vanavond geweldig speelt zal ik jou dat persoonlijk laten weten
Ik neem aan dat Van Gaal dat niet heeft gedaan inderdaad.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar we gaan spelers toch niet op één potje beoordelen?
Ik zal het hem even vragen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Van Gaal dat niet heeft gedaan inderdaad.
Ja, en? Wat is er mis met Blind? Sinds 2014 faalt alles en iedereen. Je kan wel blijven wijzen naar alle coaches en die vetzak Koeman ophemelen omdat er vaak met veel gehuil en moeite in de laatste minuutjes met geluk werd gescoord...maar feit is dat dit elftal niet tegen muren kan spelen, aangezien we zo'n creatieve speler als David Silva missen. Iemand die lekker door die bussen heen dribbelt en niet te stoppen is. Die Memphis remmen ze makkelijk af.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van gaal niet in de dug-out. De facto is Blind dus bondscoach vanavond. Dit begint een steeds slechter verhaal te worden
Matige trol.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:18 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Ja, en? Wat is er mis met Blind? Sinds 2014 faalt alles en iedereen. Je kan wel blijven wijzen naar alle coaches en die vetzak Koeman ophemelen omdat er vaak met veel gehuil en moeite in de laatste minuutjes met geluk werd gescoord...maar feit is dat dit elftal niet tegen muren kan spelen, aangezien we zo'n creatieve speler als David Silva missen. Iemand die lekker door die bussen heen dribbelt en niet te stoppen is. Die Memphis remmen ze makkelijk af.
Als Noorwegen gewoon voetbalt winnen we met gemak, zoals tegen de voetballende Turken.
Daar kan een coach echt niets aan veranderen. Kan Louis of Blind er wat aan doen als die de Ligt weer iets achterlijks doet en rood pakt? Nope.
Als je je afvraagt wat er mis is met Blind dan twijfel ik aan je verstand van voetbal, Blind was het slechtste wat het Nederlandse voetbal is overkomen in de geschiedenis van het Nederlands Elftal qua coachest, Dick Advocaat kon het gekloot van hem niet meer rechttrekken zo erg was het allemaal in de puin gelopenquote:Op dinsdag 16 november 2021 13:18 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Ja, en? Wat is er mis met Blind? Sinds 2014 faalt alles en iedereen. Je kan wel blijven wijzen naar alle coaches en die vetzak Koeman ophemelen omdat er vaak met veel gehuil en moeite in de laatste minuutjes met geluk werd gescoord...maar feit is dat dit elftal niet tegen muren kan spelen, aangezien we zo'n creatieve speler als David Silva missen. Iemand die lekker door die bussen heen dribbelt en niet te stoppen is. Die Memphis remmen ze makkelijk af.
Als Noorwegen gewoon voetbalt winnen we met gemak, zoals tegen de voetballende Turken.
Daar kan een coach echt niets aan veranderen. Kan Louis of Blind er wat aan doen als die de Ligt weer iets achterlijks doet en rood pakt? Nope.
Voetbal is exact hetzelfde. Bij alle trainers tikkie breed en huilen en met geluk scoren. En ik hou van Louis, maar het is gewoon hetzelfde als onder Frank, Koeman, Guus etc.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Als je je afvraagt wat er mis is met Blind dan twijfel ik aan je verstand van voetbal, Blind was het slechtste wat het Nederlandse voetbal is overkomen in de geschiedenis van het Nederlands Elftal qua coachest, Dick Advocaat kon het gekloot van hem niet meer rechttrekken zo erg was het allemaal in de puin gelopen
Blind wist een kwalificatiereeks te verkloten in een zwakke poule,
Frank de Boer was ook erg , maar die overleefde nog een EK ronde
Ik ook. Heb je al gestemd voor de Snob2000?quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb er toch een slecht gevoel over.
Neuh, nog niet gedaan. Weet ook niet of ik daar zin in heb.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ook. Heb je al gestemd voor de Snob2000?
Haha kom op zeg. Nog niet zolang geleden was Blind één van de belangrijkste spelers bij Ajax waarmee ze kampioen werden, de beker wonnen en bijna de finale van de Champions League behaalde. Op dit moment speelt Blind niet meer op zijn favoriete positie, waardoor hij het wat lastiger krijgt. Hij wisselt nu betere wedstrijden af met slechte duels. Dat is jammer, maar Blind is natuurlijk nooit heel geschikt geweest als linksback. Lange tijd was hij ook op die positie nog de beste van Oranje, maar nu kunnen ze misschien beter Malacia opstellen ja. Al is dat ook geen geweldenaar natuurlijk, maar iig wel een linksback.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Als je je afvraagt wat er mis is met Blind dan twijfel ik aan je verstand van voetbal, Blind was het slechtste wat het Nederlandse voetbal is overkomen in de geschiedenis van het Nederlands Elftal qua coachest, Dick Advocaat kon het gekloot van hem niet meer rechttrekken zo erg was het allemaal in de puin gelopen
Blind wist een kwalificatiereeks te verkloten in een zwakke poule,
Frank de Boer was ook erg , maar die overleefde nog een EK ronde
Maar jij hebt toch pas een goed gevoel bij 4-0.quote:Op dinsdag 16 november 2021 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb er toch een slecht gevoel over.
Ahhhhh NVM dan ^^quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:04 schreef Sabata het volgende:
Ik geloof dat hierboven onduidelijk ontstaat over Daley Blind en zijn vader Danny Blind 😉
Jazeker, we hebben Youri Baas nog!quote:Op dinsdag 16 november 2021 10:23 schreef KingRoland het volgende:
Waarom is malacia uberhaupt een alternatief
Hebben we nog een goeie back ergens in de jeugd ofzo
Nou vooruit.quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je moet wel blind zijn om Danny en Daley niet te kunnen onderscheiden.
Ja 5.5/10 de max voor deze, maar ik kon hem tóch niet laten liggen.quote:
Ik lees zoveel kritiek op Daley Blind, dat ik me niet kon voorstellen dat dit ineens over zn vader gingquote:Op dinsdag 16 november 2021 14:05 schreef RamboDirk het volgende:
User @:Gwailow gaat snoeihard onderuit.
Tegenwoordig allebei kalend-met-baard, dus ik snap dat wel.quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jij denkt dat er maar 1 minuut extra tijd is? Hahahaquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:31 schreef Kluun1985 het volgende:
Jezus ben bang, over precies 7 uur is het gedaan 😰😢😭
Volgens mij wisselt Blind niet eer hij via the Whats App uitdrukkelijke toestemming heeft van Van Gaal.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:23 schreef Sabata het volgende:
Hopen dat Fraser hem even neerhoekt als hij een waanzinnig wisselmoment heeft
Jij denkt niet dat het eigenlijk al om 21:30 is beslist? Ligt met rood eraf, en wij 0-3 achter?quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij denkt dat er maar 1 minuut extra tijd is? Hahaha
Duh, maar wisselen is zinloos. Op de bank zit troep.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:36 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Volgens mij wisselt Blind niet eer hij via the Whats App uitdrukkelijke toestemming heeft van Van Gaal.
Is 1985 je geboortejaar?quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:37 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Duh, maar wisselen is zinloos. Op de bank zit troep.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is 1985 je geboortejaar?
Nee 1987quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is 1985 je geboortejaar?
Die man heet Flekken, met een 'f'!. Ter info.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:46 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Logische keus. Vlekken mag dan in iets minder cruciale wedstrijden ervaring op doen.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die man heet Flekken, met een 'f'!. Ter info.
Voor Noorwegen? Zonder Haaland? Thuis? In een volle lege (quote:
Ik heb gehoord dat we dan wel capabele mods hebben. @Cocoquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als het betekent dat Kluun1985 het WK niet gaat volgen hoop ik dat Nederland vandaag verliest!
Hohoquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat we dan wel capabele mods hebben. @:coco
Die man heet Flekkenquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:54 schreef Caland het volgende:
Keuze voor jankmuil lijkt me wel logisch ja. Voor Vlakken nog iets te vroeg
Aldus Colanderquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh Flekken. Ja niemand kent die gozer ook.
Eens, dat is vrij eenvoudig. Danny was vroeg kalend.quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen Louis, geen WK. Misschien kijk ik wel als voetballiefhebber, maar boeit me weinig dan.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als het betekent dat Kluun1985 het WK niet gaat volgen hoop ik dat Nederland vandaag verliest!
Nog 6 uur en 15 minuten en dan is mijn man bondscoach-af. Ik kan geen andere coach bedenken.quote:
"Darkness falls across the land. Midnight hour is close at hand. Creatures crawl in search of blood. To terrorise y'alls Neighbourhood"quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:17 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Nog 6 uur en 15 minuten en dan is mijn man bondscoach-af. Ik kan geen andere coach bedenken.
En wie was de keeper onder jou?quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:46 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Cillessen die alles doorlaat in de Primera Division of Flekken die alles tegenhoudt in de Bundesliga.... moeilijke keuze zeg. Lekker bezig Louis
Bijlow die 2 doelpunten niet kon voorkomen tegen fucking Montenegroquote:Op dinsdag 16 november 2021 16:46 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Cillessen die alles doorlaat in de Primera Division of Flekken die alles tegenhoudt in de Bundesliga.... moeilijke keuze zeg. Lekker bezig Louis
Ik vind Bijlow ook enigszins overhyped en hij zag er niet lekker uit bij die goals maar echt zijn schuld waren die goals niet. Daar voor ging al veel te veel mis.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bijlow die 2 doelpunten niet kon voorkomen tegen fucking Montenegro
Toen was FLEKKENGOD nog niet op de radar.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:06 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
En wie was de keeper onder jou?
Ja, maar dat Jasper alles doorlaat is onzin. Keept gewoon weer goed voor Valencia.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Toen was FLEKKENGOD nog niet op de radar.
Eerlijk? Ja. Flekken is op dit moment de beste keeper van de Bundesliga.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:13 schreef -XOR- het volgende:
WTF, er zijn echt mensen die vanavond liever Flekken in de goal zien dan Cillessen?
Dat vanavond een ramp gaat worden, lijkt me vrij waarschijnlijk. Wie weet valt het mee.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:20 schreef Kluun1985 het volgende:
Ik ga echt maagzweer van spanning krijgen. Kan zomaar de laatste wedstrijd van Louis ooit zijn.
Wat doet Louis nu? Kan niemand vloggen wat die doet?
Laten we hopen dat dit op zijn minst in overleg is gegaan met de verdediging en dan met name het centrale duo. Van Dijk en De Ligt hebben natuurlijk veel ervaring met Cillessen dus als zij die voorkeur hebben kan ik het al beter begrijpen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:20 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Eerlijk? Ja. Flekken is op dit moment de beste keeper van de Bundesliga.
Maar goed, dit is geen Louis keus. Frans Hoek kiest.
Cillessen is een bewezen redelijke keeper voor het Nederlands Elftal met WK-ervaring die momenteel gewoon ruim voldoende presteert en de verdedigers kennen hem. Flekken heeft zijn hele carriere voornamelijk tegen Kickers Offenbach en Erzgebirge Aue gekeept en nog nooit samengespeeld met deze verdediging. Ik geloof best dat het een prima keeper is maar om die nu uit te testen in een wedstrijd waarin de belangen zo groot zijn lijkt me geen goed idee.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:20 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Eerlijk? Ja. Flekken is op dit moment de beste keeper van de Bundesliga.
Maar goed, dit is geen Louis keus. Frans Hoek kiest.
De ligt is ook niet echt een betrouwbare recensie. Hopelijk verneukt hij het eens niet.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:22 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dit op zijn minst in overleg is gegaan met de verdediging en dan met name het centrale duo. Van Dijk en De Ligt hebben natuurlijk veel ervaring met Cillessen dus als zij die voorkeur hebben kan ik het al beter begrijpen.
Bij de Ligt gaat het mis vanavond.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:22 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dit op zijn minst in overleg is gegaan met de verdediging en dan met name het centrale duo. Van Dijk en De Ligt hebben natuurlijk veel ervaring met Cillessen dus als zij die voorkeur hebben kan ik het al beter begrijpen.
Jazeker, is mijn korte en ietwat bevooroordeelde reactie. Het is nu niet dat mn wereld instort als Jasper in het doel staat, maar ik snap het wel omdat uitgerekend NU alles op het spel staat om Kluun niet gek te laten worden het WK te halen men in de verdediging liever iemand achter zich heeft die ze al langer kennen. Ook al kan dat misschien rampzalig uitpakken maar het zij zoquote:Op dinsdag 16 november 2021 17:13 schreef -XOR- het volgende:
WTF, er zijn echt mensen die vanavond liever Flekken in de goal zien dan Cillessen?
Een onzekere Limburger die zijn debuut maakt of een eeuwig peen- en uiengezicht met wat ervaring die niemand mag.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:40 schreef Sabata het volgende:
[..]
Jazeker, is mijn korte en ietwat bevooroordeelde reactie. Het is nu niet dat mn wereld instort als Jasper in het doel staat, maar ik snap het wel omdat uitgerekend NU alles op het spel staat om Kluun niet gek te laten worden het WK te halen men in de verdediging liever iemand achter zich heeft die ze al langer kennen. Ook al kan dat misschien rampzalig uitpakken maar het zij zo
Je kan veel over Mark roepen, maar onzeker is ie niet, eerder een ijskonijn a la Van der Sar. Haaland kwam niet tegen hem tot scoren, Lewandowski pas na vele mislukte pogingenquote:Op dinsdag 16 november 2021 17:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Een onzekere Limburger die zijn debuut maakt of een eeuwig peen- en uiengezicht met wat ervaring die niemand mag.
Zou dan toch voor die laatste gaan.
Limbolanders zijn per definitie onzeker (en stiekem). Ik ga hier verder ook niet over in discussie.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:47 schreef Sabata het volgende:
[..]
Je kan veel over Mark roepen, maar onzeker is ie niet
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:51 schreef Kluun1985 het volgende:
Van 2012 t/m 2016 was ik stapelverliefd. Toen ontsloeg dat treurige United hem. Ik zocht nieuwe man, ik vond de beste zanger ter wereld, maar door de jaren heen mochten we de prachtige man toch hier en daar bewonderen in NL, door die derde plaats op WK nog veel krediet en al.
Mijn liefde voor de zanger werd veel minder en alsof het zo moest zijn kwam die in de zomer terug. Mijn liefde laaide weer op. In mijn fantasiewereld getrouwd met hem. Over minder dan 5 uur komt er helaas een defintieve einde.
Waarom ik zo zeker weet dat NL gaat verliezen?
Noorwegen parkeert bus. Zal wel 5-4-1 of 4-4-2 worden. Die Oranje stumperds:
Tikkie breed tussen de CB's, Virgil schiet naar Danjuma, Danjuma wil naar Memphis schieten, maar hij is Danjuma geen Neymar, Danjuma schiet de bal de Kuip uit of de tribune op. Noorse keeper krijgt de bal. Op de een of andere manier met pijn en moeite en tranen verovert een Oranje stumperd de bal en weer herhaling van dit. Gewoon beetje om die muur dansen. Na 40 minuten ellende, dansen, mis schieten, huilen, verliest kleine Frenkie op KINDERACHTIGE wijze de bal. Thorstvedt kan zijn geluk niet op en begint te rennen. Met grote ogen vol angst kijkt die de Ligt hem aan.
A. De Ligt tackelt foutief, rood + penalty GOAL
B. De Ligt faalt, GOAL
En herhaling tot het 0-4 staat en onze Louis gelukkig wel in stilte zonder boe geroep en VanGaalOut gescandeer in het stadion kan vertrekken.
Helse avond gaat dit worden.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon opdonderen met je matige act?
quote:
Ja wedstrijdanalyses van het niveau Jip en Janneke daar kan ik weinig aan doen.quote:
En dit soort duidelijk getroll?quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja wedstrijdanalyses van het niveau Jip en Janneke daar kan ik weinig aan doen.
Anders moet ik @:onlogisch ook aanpakken voortaan
quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:09 schreef Kluun1985 het volgende:
Nou ja, ik ga beginnen met opruimen. Duurt een uur, dan nog eten...en vanaf 20:00 ga ik beginnen met voorbeschouwing kijken en dan angstig naar de wedstrijd staren. Over 4,5 uur is mijn leven voorbij.
Maar moet ik nou wel of niet gaan kijken vanavond?quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, we worden 2e en verslaan daarna Italië en Portugal in de play offs
Dan halen we het toch. Naast dat Nederland geplaatst zal zijn in de play offs geleuf ik en we dus niet tegen Italië én Portugal kunnen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:11 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Maar moet ik nou wel of niet gaan kijken vanavond?
Zijn die eventuele indelingen dan al bekend?quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel kijken, niet posten a.u.b.quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:11 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Maar moet ik nou wel of niet gaan kijken vanavond?
Daar doe ik het voor, bedankt.quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:14 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen, maar kan niets beloven.
Ja, maar we halen het vanavond niet.. En weet ik veel joh hoe het gaat met de indeling in de play-offsquote:Op dinsdag 16 november 2021 18:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan halen we het toch. Naast dat Nederland geplaatst zal zijn in de play offs geleuf ik en we dus niet tegen Italië én Portugal kunnen.
Klaasgod, je bent terugquote:Op dinsdag 16 november 2021 18:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat het wel een grote uitslag kan worden
Nederland moet niet echt, maar ze moeten spelen dat ze wel echt moeten, gelijkspel is genoeg
Noorwegen moet wel en die moeten echt veel ruimte weg geven dan
Dit moet wel een open wedstrijd worden. Het doelsaldo is zelfs zo dat als Nederland gelijk speelt turkije er 15 doelpunten moet maken afhankelijk van de uitslag
Als Noorwegen echt de aanval gaat zoeken dan wint Nederland. ALs Noorwegen toch afwachtend blijft spelen dan moet Nederland niet te ver naar voren verdedigen. Van Dijk moet 20 meter voor zijn strafschopgebied blijven staan samen met de trage de Ligt.
Ze zouden morgen gestenigd moeten worden als ze dit uit handen geven.
Grotendeels wel, zie het WK topic van de overige wedstrijden.quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn die eventuele indelingen dan al bekend?
Niet gelezen, maar genot.quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat het wel een grote uitslag kan worden
Nederland moet niet echt, maar ze moeten spelen dat ze wel echt moeten, gelijkspel is genoeg
Noorwegen moet wel en die moeten echt veel ruimte weg geven dan
Dit moet wel een open wedstrijd worden. Het doelsaldo is zelfs zo dat als Nederland gelijk speelt turkije er 15 doelpunten moet maken afhankelijk van de uitslag
Als Noorwegen echt de aanval gaat zoeken dan wint Nederland. ALs Noorwegen toch afwachtend blijft spelen dan moet Nederland niet te ver naar voren verdedigen. Van Dijk moet 20 meter voor zijn strafschopgebied blijven staan samen met de trage de Ligt.
Ze zouden morgen gestenigd moeten worden als ze dit uit handen geven.
Dank je käskop, ik ook van jouquote:Op dinsdag 16 november 2021 17:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Limbolanders zijn per definitie onzeker (en stiekem). Ik ga hier verder ook niet over in discussie.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:15 schreef klaasweetalles het volgende:
quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]![]()
Onderling resultaat telt toch bij gelijk aantal punten?
https://www.ad.nl/dossier(...)oor-oranje~afe3beb6/quote:Als Nederland en Noorwegen gelijkspelen?
Dan is het antwoord bijna even simpel: ook dan is het ticket voor het WK 99,999999% zeker binnen voor Oranje, mits Turkije niet met 15 treffers verschil van Montenegro wint. Oranje houdt bij een remise met de Noren een doelsaldo van +24, Turkije heeft nu +10.
Nee, eerst doelsaldoquote:Op dinsdag 16 november 2021 18:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]![]()
Noorwegen.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]![]()
https://www.nu.nl/voetbal(...)jn-de-scenarios.htmlquote:Anders dan bij de kwalificatie voor het EK en in de Champions League geeft het doelsaldo de doorslag bij een gelijk aantal punten. Het onderlinge resultaat is niet van belang.
FIFA-toernooien = doelsaldoquote:Op dinsdag 16 november 2021 18:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]![]()
Dat zal ook wel loslopen, die Zweden winnen echt niet met 8-0.quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:24 schreef Marcoss het volgende:
Als onderling resultaat boven doelsaldo gold, was Nederland de play-offs ingegaan in 2018 i.p.v. Zweden
*schaterlach* danku maxi-mus van roosmalen voor uw bijdragequote:Op dinsdag 16 november 2021 18:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Noorwegen.
Wat me nog het meest ergert, is die uitstraling van ze. Alsof ze iets proberen te bewijzen door hier zo nadrukkelijk als Noren aanwezig te zijn. Die die die die veel te blonde hoofden, die hebben allemaal dat zelfgenoegzame. Alsof het een hele prestatie zou zijn om helemaal uit Noorwegen hier naar toe te komen om ons een beetje voor de voeten te gaan lopen. Hè En dan hun lengte. Nee. Kijk. Ze zijn niet gewoon lang. Maar net vervelend lang, snap je? En die taal van ze, met al die o's met die schuine streepjes erdoorheen, daar zit een hoop aandacht-trekkerij bij. En dan heb ik het nog niet eens over die Fjorden. Daar kan je me echt witheet mee krijgen hoor. dat vind ik zo makkelijk. dat vind ik zo makkelijk. d'r is toch niks makkelijker dan uit een land komen, met allemaal van die Fjorden erin? Ik bedoel de, de hele wereld weet wat een Fjord is, maar dat interesseert toch niemand?
Dat. Nee. En dan laten zij zich d'r op voorstaan, snap je? Dat zij uit zo'n land komen, waar ze die Fjorden hebben. Dat is toch van een gruwelijke armoede, hè? Dat. Wat is een Fjord? Wat is een Fjord? Wat is een Fjord? Dat is toch gewoon een doodeenvoudige zeeinham? misschien een beetje groot uitgevallen, OK, maar een zeeinham, een zee-inham! Wat is er nou dommer dan een zeeinham? Maar nee, de hele wereld weet wat een Fjord is, hoor. Dat is toch dan denk ik rot toch op met je Fjorden, denk ik dan. Dan heb ik al de hele tijd al zitten kijken naar die twee hier. Die zijn ook heel erg hoor. Hier achter, die twee zijn heel erg.
Het is gejat van Jiskefet hoor, voordat ik onterecht credits krijg.quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:35 schreef Sabata het volgende:
[..]
*schaterlach* danku maxi-mus van roosmalen voor uw bijdrage
De Norenhaterquote:Op dinsdag 16 november 2021 18:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Noorwegen.
Wat me nog het meest ergert, is die uitstraling van ze. Alsof ze iets proberen te bewijzen door hier zo nadrukkelijk als Noren aanwezig te zijn. Die die die die veel te blonde hoofden, die hebben allemaal dat zelfgenoegzame. Alsof het een hele prestatie zou zijn om helemaal uit Noorwegen hier naar toe te komen om ons een beetje voor de voeten te gaan lopen. Hè En dan hun lengte. Nee. Kijk. Ze zijn niet gewoon lang. Maar net vervelend lang, snap je? En die taal van ze, met al die o's met die schuine streepjes erdoorheen, daar zit een hoop aandacht-trekkerij bij. En dan heb ik het nog niet eens over die Fjorden. Daar kan je me echt witheet mee krijgen hoor. dat vind ik zo makkelijk. dat vind ik zo makkelijk. d'r is toch niks makkelijker dan uit een land komen, met allemaal van die Fjorden erin? Ik bedoel de, de hele wereld weet wat een Fjord is, maar dat interesseert toch niemand?
Dat. Nee. En dan laten zij zich d'r op voorstaan, snap je? Dat zij uit zo'n land komen, waar ze die Fjorden hebben. Dat is toch van een gruwelijke armoede, hè? Dat. Wat is een Fjord? Wat is een Fjord? Wat is een Fjord? Dat is toch gewoon een doodeenvoudige zeeinham? misschien een beetje groot uitgevallen, OK, maar een zeeinham, een zee-inham! Wat is er nou dommer dan een zeeinham? Maar nee, de hele wereld weet wat een Fjord is, hoor. Dat is toch dan denk ik rot toch op met je Fjorden, denk ik dan. Dan heb ik al de hele tijd al zitten kijken naar die twee hier. Die zijn ook heel erg hoor. Hier achter, die twee zijn heel erg.
Ze gaan anders wel naar het WKquote:Op dinsdag 16 november 2021 18:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Noorwegen.
Ik haal even een uitspraak terug die nog steeds rullevant is.quote:
quote:Op maandag 7 december 2020 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
Als we bang moeten zijn voor een stel Noren kunnen we er beter mee ophouden.
Ik snap ook niet waar die angst vandaan komt.quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik haal even een uitspraak terug die nog steeds rullevant is.
[..]
Lange stugge Noren. En je vergeet dat we vorig keer maar tot 1-1 kwamen wat toen eigenlijk 2-1 hoorde te zijn, omdat Haaland de lat raakte.quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik haal even een uitspraak terug die nog steeds rullevant is.
[..]
Media + wedstrijden tegen bussen + vorige wedstrijd tegen Noorwegen + enthousiasme van die Noren. Ik zie ze ook wel met 0-1 vertrekken. Die ene goal komt uit een counter.quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:43 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waar die angst vandaan komt.
Waar komt deze meme vandaan?quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Noorwegen.
Ijsland-thuis misschien?quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:43 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waar die angst vandaan komt.
Als iemand de lat raakt, hoort die eigenlijk te tellen inderdaadquote:Op dinsdag 16 november 2021 18:46 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Lange stugge Noren. En je vergeet dat we vorig keer maar tot 1-1 kwamen wat toen eigenlijk 2-1 hoorde te zijn, omdat Haaland de lat raakte.
Van Roosmalenquote:Op dinsdag 16 november 2021 18:35 schreef Sabata het volgende:
[..]
*schaterlach* danku maxi-mus van roosmalen voor uw bijdrage
Die noren kunnen er geen reet van. Die Haaland kan er ook geen kut vanquote:Op dinsdag 16 november 2021 18:46 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Lange stugge Noren. En je vergeet dat we vorig keer maar tot 1-1 kwamen wat toen eigenlijk 2-1 hoorde te zijn, omdat Haaland de lat raakte.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Noorwegen.
Gelijkspel is genoeg, dat lukt wel.quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ijsland-thuis misschien?
Maar uiteraard komt dit goed
Dit is jou plek vanavondquote:Op dinsdag 16 november 2021 19:01 schreef XDo het volgende:
Spelen we eigenlijk tegen hoge noren of lage noren zo?
Ik denk dat Haaland niet scoort vanavond, Klaas.quote:Op dinsdag 16 november 2021 18:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Die noren kunnen er geen reet van. Die Haaland kan er ook geen kut van
Ik begrijp er echt geen kut van waarom die Haaland zo overhypt wordt.
Het is gewoon een middelmatige voetballer die veel ruimte nodig heeft. Het is een typische speler voor counterploegen.
Bij ploegen die in de kleine ruimtes moeten voetballen is die Haaland helemaal ongeschikt. Dus ongeschikt voor de echte top.
Haaland is blessa:quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik denk dat Haaland niet scoort vanavond, Klaas.
Ik verwacht minimaal 1 rode kaart vanavond.quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:04 schreef -XOR- het volgende:
Niet te hopen dat bij die Noren schwalbekoning Grunde Njøs ook meedoet, want dan escaleert de boel uit de hand.
Jij en kordaat handelenquote:Op dinsdag 16 november 2021 18:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja wedstrijdanalyses van het niveau Jip en Janneke daar kan ik weinig aan doen.
Anders moet ik @:onlogisch ook aanpakken voortaan
Nee, ga verder opruimen. Koppijn van spanning.quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:13 schreef GGMM het volgende:
Klaasweetalles en Kluun in hetzelfde topic
Dit is een nachtmerrie
Maat. Wat denk je vanavond?quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:13 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Nee, ga verder opruimen. Koppijn van spanning.
Krijgen mods stukloon voor iedere post in hun subforum?quote:
Dan zou ik een hoop verdiend hebben op 15 januari 2017quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Krijgen mods stukloon voor iedere post in hun subforum?
Nee per verwijderde post.quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Krijgen mods stukloon voor iedere post in hun subforum?
Nee per banquote:
Ai, dat had je in bitcoin moeten laten uitbetalen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan zou ik een hoop verdiend hebben op 15 januari 2017
Jij ook al....quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klaas jongen. Goed te zien dat je er weer bent. Wat heb ik me ingezet voor jou terugkeer zeg!
Hopelijk heeft Wijnaldum er vandaag wel zin in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |