Weinig, relevante vraag is eerder hoeveel van die IC-opnames ze hebben veroorzaakt met hun virusverspreiding.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:49 schreef PicoMMP het volgende:
20% van alle besmettingen zijn kinderen tot 14 jaar. Hoeveel daarvan liggen er in het ziekenhuis of zelfs op de IC?
Daar ben ik erg benieuwd naarquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ken er wel iemand die dat heeft gehad, dus sowieso 1
Tja, mensen willen van alles, dat snap ik ook wel. Wie wil er nou midden in een pandemie zitten? Niemand.quote:
Kinderen 24/7 op school houden dus.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:50 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Heel weinig. Maar die kinderen komen wel thuis en besmetten hun ouders of opa/oma. En dan gaat het wel fout.
We wilden ook zsm af van de corona pas.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:45 schreef Spablauw214 het volgende:
Die heldere criteria wanneer we eraf kunnen vind ik wel een terechte eis. Zsm is echt te vaag.
Die van INEOS Grenadiers.quote:
Sowieso. De meerderheid van de besmettingen vindt thuis plaats, dus het is tijd voor een lockout: niemand z'n huis in voor een periode van 3 weken.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:50 schreef alpeko het volgende:
[..]
Kinderen 24/7 op school houden dus.
@avondklok.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:50 schreef KikaDeWaDo het volgende:
3G werkt niet. Maar 2G wel hoor. Echt waar. Nergens op gebaseerd, maar het werkt echt.
Wanneer weer terug naar groepsimmuniteit?quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:50 schreef KikaDeWaDo het volgende:
3G werkt niet. Maar 2G wel hoor. Echt waar. Nergens op gebaseerd, maar het werkt echt.
Dat zeiden ze eerst over BCO,de Coronamelder, TvT, QR-app, vaccins. Iedere keer weer een nieuwe strohalm.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:50 schreef KikaDeWaDo het volgende:
Die zijn toch gevaccineerd?quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:50 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Heel weinig. Maar die kinderen komen wel thuis en besmetten hun ouders of opa/oma. En dan gaat het wel fout.
Mensen willen ervan af. Maar dat gaat niet gebeuren omdat de overheid een datum noemt. Kunnen ze daarna wel weer mooi roepen dat het de zoveelste leugen van De Jonge en Rutte was.quote:
Het was toch geen suikerfeest?quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:51 schreef Oliver23 het volgende:
Opvallend detail uit de RIVM weekcijfers betreft de besmettingen:
83% van alle besmettingen was ongevaccineerd.
[ twitter ]
maar het vaccin werkt niet hoor! en het is echt niet de schuld van de niet-gevaccineerdenquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:51 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Begin maar!quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:52 schreef Bocaj het volgende:
Bouw nou een Cojona ziekenhuis en alles los!
Ja dat ben ik met je eens hoor, maar dan nog willen mensen perspectief.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mensen willen ervan af. Maar dat gebeurt niet omdat de overheid een datum noemt. Kunnen ze daarna weer mooi roepen dat het de zoveelste leugen van De Jonge en Rutte was.
Bouwen kan ook zijn heropenen gesloten ziekenhuizen!quote:
Het boeit me idd echt geen fuck wat zij persoonlijk wil.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:52 schreef Evenstar het volgende:
Drie kwartier verder en nul andere oplossingen gehoord, behalve IK WIL DIT NIET
Die besmettingen zijn volgens mij veel hoger dan 4% alleen worden niet allemaal daar geconstateerd.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar ongeveer 4% van de besmettingen zullen in de horeca en in de winkels zijn? Dan gaat een lockdown dus helemaal niks uithalen als mensen gewoon thuis blijven afspreken.
Wat dan?
Ik zou zeggen: Begin maar met personeel zoeken!quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:53 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Bouwen kan ook zijn heropenen gesloten ziekenhuizen!
heeft geen macht joh. Zal ook nooit een succes worden.quote:
Men heeft geen/minder reden om naar buiten te gaanquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar ongeveer 4% van de besmettingen zullen in de horeca en in de winkels zijn? Dan gaat een lockdown dus helemaal niks uithalen als mensen gewoon thuis blijven afspreken.
Wat dan?
Veel thuisbesmettingen komen ook gewoon doordat bijvoorbeeld 1 persoon bij de horeca is geweest, maar vrouw en kids worden daar niet aan gekoppeld.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die besmettingen zijn volgens mij veel hoger dan 4% alleen worden niet allemaal daar geconstateerd.
Kijk eens in Belgiëquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Begin maar met personeel zoeken!
Ik heb vernomen dat je gewoon met een zak geld moet wapperen, dan komt alles goed.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Onder de 20 momenteel z’n 61. Zonder iets te weten over hun andere medische status uiteraardquote:
2 keer jaarsalaris.... Dan komt men wel!quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon wat verpleegkundigen uit Wit-Rusland halen!quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat je gewoon met een zak geld moet wapperen, dan komt alles goed.
Die zijn pas beschikbaar vanaf 1 april.quote:
Die 4% is natuurlijk bullshit.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat dan?
4% van de besmettingen waarbij een bron kan worden aangetoond. Maar dat is maar een minderheid van de besmettingen (ik dacht dat het ongeveer 30% was) en in die 30% zit ook nog eens een enorme oververtegenwoordiging van makkelijk te traceren bronnen zoals besmettingen binnen een gezin.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat dan?
Scholen. Daar zitten de besmettingen. Tot 14 jaar.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat dan?
Maar ingrijpen in winkels en horeca is zichtbaar. Dat is het. Daadkrachtig overkomen, dus hoppa.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat dan?
heel dat bron/contact onderzoek hebben ze weer afgeschaald afgelopen zomer....net zoals vorig jaar.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:55 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
4% van de besmettingen waarbij een bron kan worden aangetoond. Maar dat is maar een minderheid van de besmettingen (ik dacht dat het ongeveer 30% was) en in die 30% zit ook nog eens een enorme oververtegenwoordiging van makkelijk te traceren bronnen zoals besmettingen binnen een gezin.
Volgens mij zijn dat ook de groepen die minder testen. Toch?quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:55 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Die 4% is natuurlijk bullshit.
1000en jongeren die elkaar maandenlang, hele avonden lang de bek in spugen in slecht geventileerde ruimtes.
De besmettingen waar geen bron bij hoort hebben ook een veel kleinere kans om thuis te zijn gebeurd - een moeilijk traceerbare bron zijn juist die locaties waar veel mensen komen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:55 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
4% van de besmettingen waarbij een bron kan worden aangetoond. Maar dat is maar een minderheid van de besmettingen (ik dacht dat het ongeveer 30% was) en in die 30% zit ook nog eens een enorme oververtegenwoordiging van makkelijk te traceren bronnen zoals besmettingen binnen een gezin.
Uitslag is duidelijk, het Tweede Kamerdebat kan wel beëindigd worden.quote:
We krijgen nog jaren plezier van hem!quote:
Als je na bijna 2 jaar nog steeds overvallen wordt ben je ook behoorlijk ongeschikt.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:56 schreef Spablauw214 het volgende:
Ze hebben geen langetermijnvisie want ze worden overvallen door het grillige virus.
Alsof dat elkaar uitsluit.
Het is nu vrijwillig en als de besmettingen niet genoeg dalen is het verplicht.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:46 schreef alpeko het volgende:
Welke ondernemer kiest vrijwillig voor 2G dan? Niemand toch.
Zal z'n jodenster wel per ongeluk hebben ingeslikt.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:56 schreef DonDruiper het volgende:
Gideon heeft een hete aardappel in z'n keel
Supermarkt, werk, school?quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:54 schreef Benny het volgende:
[..]
Men heeft geen/minder reden om naar buiten te gaan
Die opmerking viel me ook op ja. Dat ze telkens weer verrast worden door de grilligheid van dit virus.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:56 schreef Spablauw214 het volgende:
Ze hebben geen langetermijnvisie want ze worden overvallen door het grillige virus.
Meeste besmettingen zijn onder de 14 jaar.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat ook de groepen die minder testen. Toch?
Ze hebben vooral geen langetermijnvisie vanwege de afgelopen verkiezingen, vanwege de huidige kabinetsformatie en bovenal vanwege een gebrek aan leiderschap en transparantie.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:56 schreef Spablauw214 het volgende:
Nou kom ik nogal graag in 'de horeca' en wil ik echt niet dat het dicht gaat, maar doen alsof er amper besmettingen uit die horeca komen is een beetje naïef.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Maar ingrijpen in winkels en horeca is zichtbaar. Dat is het. Daadkrachtig overkomen, dus hoppa.
Waar het echt verschil zou maken grijpen ze stukken minder graag in.
Naja ze hebben minder of geen klachten denk ik.. dus ja, per saldo zal er in die groep veel minder getest worden.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat ook de groepen die minder testen. Toch?
Politici kunnen niet ver vooruit kijken en doorpakken.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:56 schreef Spablauw214 het volgende:
Nee de grootste oorzaken kan je (of wil je) niet aanpakken. Thuissituatie doe je niks aan. Scholen wilde men tot op heden niet (wellicht terecht), sporten zou gezond moeten zijn en dan komt ongeveer de horeca.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Maar ingrijpen in winkels en horeca is zichtbaar. Dat is het. Daadkrachtig overkomen, dus hoppa.
Waar het echt verschil zou maken grijpen ze stukken minder graag in.
Dat is echt heel goed nieuws. Komt ook overeen met de Urkcijfers.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:51 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Prachtig verhaal.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Italië blijft ook een fantastisch land. Vorige week naar Sicilië gevlogen. Dat is de enige regio van Italië waar je je bij aankomst moet laten testen, ook als je gevaccineerd bent. We maakten ons best een beetje zorgen, gezien alle besmettingen hier. Paar dagen vantevoren extra goed opgelet. Terwijl we bij de loopband staan wordt er omgeroepen: de reizigers uit Nederland moeten zich laten testen. We vroegen ons al of, hoe doen ze dat, het vliegtuig zat helemaal vol. Vervolgens volg je de bordjes teststraat, dan sta je ineens buiten, is die teststraat rechts en de autoverhuur links.
Vijf minuten later zaten we in onze Panda. De teststraat zag er helemaal leeg uit...
Daar ging het niet om. Het ging er om dat 4% in horeca niet klopt.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Meeste besmettingen zijn onder de 14 jaar.
Okay.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:58 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Daar ging het niet om. Het ging er om dat 4% in horeca niet klopt.
Mooi verhaal, zet maar op facebook.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Italië blijft ook een fantastisch land. Vorige week naar Sicilië gevlogen. Dat is de enige regio van Italië waar je je bij aankomst moet laten testen, ook als je gevaccineerd bent. We maakten ons best een beetje zorgen, gezien alle besmettingen hier. Paar dagen vantevoren extra goed opgelet. Terwijl we bij de bagageband staan wordt er omgeroepen: de reizigers uit Nederland moeten zich laten testen. We vroegen ons al of, hoe doen ze dat, het vliegtuig zat helemaal vol. Vervolgens volg je de bordjes teststraat, dan sta je ineens buiten, is die teststraat rechts en de autoverhuur links.
Vijf minuten later zaten we in onze Panda. De teststraat zag er helemaal leeg uit...
Dat is niet waarquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Meeste besmettingen zijn onder de 14 jaar.
Meta*quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi verhaal, zet maar op facebook.
Yeah lekker Hollands ongehoorzaamd op ferkansie! Dat zal die rare spaghettievreetertjes leren!quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Italië blijft ook een fantastisch land. Vorige week naar Sicilië gevlogen. Dat is de enige regio van Italië waar je je bij aankomst moet laten testen, ook als je gevaccineerd bent. We maakten ons best een beetje zorgen, gezien alle besmettingen hier. Paar dagen vantevoren extra goed opgelet. Terwijl we bij de bagageband staan wordt er omgeroepen: de reizigers uit Nederland moeten zich laten testen. We vroegen ons al of, hoe doen ze dat, het vliegtuig zat helemaal vol. Vervolgens volg je de bordjes teststraat, dan sta je ineens buiten, is die teststraat rechts en de autoverhuur links.
Ik vind de effecten van scholen sluiten erger dan code zwart in de ziekenhuizen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Scholen. Daar zitten de besmettingen. Tot 14 jaar.
Nee.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:57 schreef Nober het volgende:
Uitbreiden van de IC capaciteit moeten we niet willen met ze allen.
diegene die erover gaat kunnen ze al een paar jaar niet vindenquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:58 schreef monkyyy het volgende:
Wie bepaalt dat eigenlijk, hoeveel bedden er op een afdeling in een ziekenhuis komen? De regering? De GGD? De ziekhuisdirecteuren?
Duurde 30 seconden. DISCRIMINATIE.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:59 schreef DonDruiper het volgende:
Ah Sylvana.
Benieuwd hoe lang het duurt voordat het woord racisme valt.
De tijd loopt nu.
Er liggen te weinig boze witte mannen op de IC, dieskriemienasie.quote:Op dinsdag 16 november 2021 16:00 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Duurde 30 seconden. DISCRIMINATIE.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |