Onder de 20 momenteel z’n 61. Zonder iets te weten over hun andere medische status uiteraardquote:
2 keer jaarsalaris.... Dan komt men wel!quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Begin maar met personeel zoeken!
Gewoon wat verpleegkundigen uit Wit-Rusland halen!quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat je gewoon met een zak geld moet wapperen, dan komt alles goed.
Die zijn pas beschikbaar vanaf 1 april.quote:
Die 4% is natuurlijk bullshit.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar ongeveer 4% van de besmettingen zullen in de horeca en in de winkels zijn? Dan gaat een lockdown dus helemaal niks uithalen als mensen gewoon thuis blijven afspreken.
Wat dan?
4% van de besmettingen waarbij een bron kan worden aangetoond. Maar dat is maar een minderheid van de besmettingen (ik dacht dat het ongeveer 30% was) en in die 30% zit ook nog eens een enorme oververtegenwoordiging van makkelijk te traceren bronnen zoals besmettingen binnen een gezin.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar ongeveer 4% van de besmettingen zullen in de horeca en in de winkels zijn? Dan gaat een lockdown dus helemaal niks uithalen als mensen gewoon thuis blijven afspreken.
Wat dan?
Scholen. Daar zitten de besmettingen. Tot 14 jaar.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat dan?
Maar ingrijpen in winkels en horeca is zichtbaar. Dat is het. Daadkrachtig overkomen, dus hoppa.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat dan?
heel dat bron/contact onderzoek hebben ze weer afgeschaald afgelopen zomer....net zoals vorig jaar.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:55 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
4% van de besmettingen waarbij een bron kan worden aangetoond. Maar dat is maar een minderheid van de besmettingen (ik dacht dat het ongeveer 30% was) en in die 30% zit ook nog eens een enorme oververtegenwoordiging van makkelijk te traceren bronnen zoals besmettingen binnen een gezin.
Volgens mij zijn dat ook de groepen die minder testen. Toch?quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:55 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Die 4% is natuurlijk bullshit.
1000en jongeren die elkaar maandenlang, hele avonden lang de bek in spugen in slecht geventileerde ruimtes.
De besmettingen waar geen bron bij hoort hebben ook een veel kleinere kans om thuis te zijn gebeurd - een moeilijk traceerbare bron zijn juist die locaties waar veel mensen komen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:55 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
4% van de besmettingen waarbij een bron kan worden aangetoond. Maar dat is maar een minderheid van de besmettingen (ik dacht dat het ongeveer 30% was) en in die 30% zit ook nog eens een enorme oververtegenwoordiging van makkelijk te traceren bronnen zoals besmettingen binnen een gezin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |