maar het vaccin werkt niet hoor! en het is echt niet de schuld van de niet-gevaccineerdenquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:51 schreef Oliver23 het volgende:
Opvallend detail uit de RIVM weekcijfers betreft de besmettingen:
83% van alle besmettingen was ongevaccineerd.
[ twitter ]
Begin maar!quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:52 schreef Bocaj het volgende:
Bouw nou een Cojona ziekenhuis en alles los!
Ja dat ben ik met je eens hoor, maar dan nog willen mensen perspectief.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mensen willen ervan af. Maar dat gebeurt niet omdat de overheid een datum noemt. Kunnen ze daarna weer mooi roepen dat het de zoveelste leugen van De Jonge en Rutte was.
Het boeit me idd echt geen fuck wat zij persoonlijk wil.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:52 schreef Evenstar het volgende:
Drie kwartier verder en nul andere oplossingen gehoord, behalve IK WIL DIT NIET
Die besmettingen zijn volgens mij veel hoger dan 4% alleen worden niet allemaal daar geconstateerd.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar ongeveer 4% van de besmettingen zullen in de horeca en in de winkels zijn? Dan gaat een lockdown dus helemaal niks uithalen als mensen gewoon thuis blijven afspreken.
Wat dan?
Ik zou zeggen: Begin maar met personeel zoeken!quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:53 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Bouwen kan ook zijn heropenen gesloten ziekenhuizen!
heeft geen macht joh. Zal ook nooit een succes worden.quote:
Men heeft geen/minder reden om naar buiten te gaanquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar ongeveer 4% van de besmettingen zullen in de horeca en in de winkels zijn? Dan gaat een lockdown dus helemaal niks uithalen als mensen gewoon thuis blijven afspreken.
Wat dan?
Veel thuisbesmettingen komen ook gewoon doordat bijvoorbeeld 1 persoon bij de horeca is geweest, maar vrouw en kids worden daar niet aan gekoppeld.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die besmettingen zijn volgens mij veel hoger dan 4% alleen worden niet allemaal daar geconstateerd.
Kijk eens in Belgiëquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Begin maar met personeel zoeken!
Ik heb vernomen dat je gewoon met een zak geld moet wapperen, dan komt alles goed.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Begin maar met personeel zoeken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |