Mensen willen perspectief.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Het onderbuikt alleen zo lekker he, zie je ook in dit topic terugkomen.
Dan heb je het ook over iemand.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mensen met corona, wat een stevige griep is, moeten thuis gewoon uitzieken
~van Haga
Een einddatum niet, maar een periode waarna de wet verloopt zou misschien wel een goed idee zijn. Dat de wet na 3 maanden verloopt met mogelijkheid tot verlenging op juiste gronden, in plaats van: Hij verloopt wanneer we de wet intrekken.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een einddatum slaat nergens op. Het is voorbij als dat uit de cijfers blijkt, je kunt dat niet afdwingen.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dat denk ik ook iedere ochtend als ik naar beneden kijk onder de lakens...
Is ook een manier.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:47 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Je moet definieren wanneer deze maatregelen/wetten stoppen. Dat zul je moeten doen op basis van cijfers. Een willekeurige data verzinnen is puur nattevinger werk.
Letterlijk en figuurlijk.quote:
Ik vermoed dat ze het arabische cijferschrift gebruiken.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:48 schreef onlogisch het volgende:
Zijn er ook cijfers van mensen die voor een 2e keer de r0na hebben opgelopen?
HOE ZIEN DIE CIJFERS ERUIT???
Rond, en in enkele gevallen vierkant.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:48 schreef onlogisch het volgende:
Heel weinig. Maar die kinderen komen wel thuis en besmetten hun ouders of opa/oma. En dan gaat het wel fout.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:49 schreef PicoMMP het volgende:
20% van alle besmettingen zijn kinderen tot 14 jaar. Hoeveel daarvan liggen er in het ziekenhuis of zelfs op de IC?
@_serial_?quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:49 schreef PicoMMP het volgende:
20% van alle besmettingen zijn kinderen tot 14 jaar. Hoeveel daarvan liggen er in het ziekenhuis of zelfs op de IC?
Ik ken er wel iemand die dat heeft gehad, dus sowieso 1quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:48 schreef onlogisch het volgende:
Weinig, relevante vraag is eerder hoeveel van die IC-opnames ze hebben veroorzaakt met hun virusverspreiding.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:49 schreef PicoMMP het volgende:
Daar ben ik erg benieuwd naarquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ken er wel iemand die dat heeft gehad, dus sowieso 1
Tja, mensen willen van alles, dat snap ik ook wel. Wie wil er nou midden in een pandemie zitten? Niemand.quote:
Kinderen 24/7 op school houden dus.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:50 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Heel weinig. Maar die kinderen komen wel thuis en besmetten hun ouders of opa/oma. En dan gaat het wel fout.
We wilden ook zsm af van de corona pas.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:45 schreef Spablauw214 het volgende:
Die heldere criteria wanneer we eraf kunnen vind ik wel een terechte eis. Zsm is echt te vaag.
Die van INEOS Grenadiers.quote:
Sowieso. De meerderheid van de besmettingen vindt thuis plaats, dus het is tijd voor een lockout: niemand z'n huis in voor een periode van 3 weken.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:50 schreef alpeko het volgende:
[..]
Kinderen 24/7 op school houden dus.
@avondklok.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:50 schreef KikaDeWaDo het volgende:
3G werkt niet. Maar 2G wel hoor. Echt waar. Nergens op gebaseerd, maar het werkt echt.
Wanneer weer terug naar groepsimmuniteit?quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:50 schreef KikaDeWaDo het volgende:
3G werkt niet. Maar 2G wel hoor. Echt waar. Nergens op gebaseerd, maar het werkt echt.
Dat zeiden ze eerst over BCO,de Coronamelder, TvT, QR-app, vaccins. Iedere keer weer een nieuwe strohalm.quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:50 schreef KikaDeWaDo het volgende:
Die zijn toch gevaccineerd?quote:Op dinsdag 16 november 2021 15:50 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Heel weinig. Maar die kinderen komen wel thuis en besmetten hun ouders of opa/oma. En dan gaat het wel fout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |