Met 1G, is er dan genoeg plek om iedereen te laten testen als het nu al te druk is?quote:Op dinsdag 16 november 2021 08:16 schreef Kickinalfa het volgende:
Hoe langer ik erover nadenk heb ik liever dat we maar direct doorgaan naar 2g+/1g, dus testen voor iedereen.
Het 2g beleid zorgt alleen maar voor verdeling in de maatschappij en voelt ook niet als een lang houdbare strategie.
Daarnaast ben je dan meteen af van de afhankelijkheid dat de overheid maar bepaald onder welke voorwaarden je een QR krijgt.
Dat is niet bij de GGD's, maar gare sneltestjes op een industrieterreinquote:Op dinsdag 16 november 2021 08:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met 1G, is er dan genoeg plek om iedereen te laten testen als het nu al te druk is?
Op grote schaal? Nooit.quote:Op dinsdag 16 november 2021 08:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met 1G, is er dan genoeg plek om iedereen te laten testen als het nu al te druk is?
Bovendien kan ik mij nog goed herinneren dat fieldlabs werden afgelast wegens gebrek aan belangstelling. Mensen willen geen stok in hun neus voor een dagdeel wat leuks. Laat staan voor een biertje bij Café Piet op de Hoek.quote:Op dinsdag 16 november 2021 08:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op grote schaal? Nooit.
En voor meerdaagse evenementen een strop, die moeten dan teststraten gaan inrichten wat een extreem dure operatie is.
Nee.quote:Op dinsdag 16 november 2021 08:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Precies.quote:Op dinsdag 16 november 2021 08:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Bovendien kan ik mij nog goed herinneren dat fieldlabs werden afgelast wegens gebrek aan belangstelling. Mensen willen geen stok in hun neus voor een dagdeel wat leuks. Laat staan voor een biertje bij Café Piet op de Hoek.
Roche N, Roche S, Rocoassay?quote:Op dinsdag 16 november 2021 07:55 schreef Evenstar het volgende:
Misschien moet je even uitzoeken wat het daadwerkelijk betekent voordat je onzin uitkraamt.
Dit is nou het gevaar van onwetendheid, terwijl je doet alsof jij het als enige snapt.
"Nucleoprotein (Roche N) assays only detect post-infection antibodies, whereas spike (Roche S)
assays will detect both post-infection antibodies and vaccine-induced antibodies. Thus, changes
in seropositivity for the Rocoassay reflect the effect of natural infection."
nee joh, doe dan gewoon een vaccinatieplicht want dat is eigenlijk wat ze willen en ze nu via omwegen willen bereikenquote:Op dinsdag 16 november 2021 08:16 schreef Kickinalfa het volgende:
Hoe langer ik erover nadenk heb ik liever dat we maar direct doorgaan naar 2g+/1g, dus testen voor iedereen.
Het 2g beleid zorgt alleen maar voor verdeling in de maatschappij en voelt ook niet als een lang houdbare strategie.
Daarnaast ben je dan meteen af van de afhankelijkheid dat de overheid maar bepaald onder welke voorwaarden je een QR krijgt.
Kunnen we mooi hier een vast contract aanbieden.quote:Op dinsdag 16 november 2021 08:36 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)maatregelen-zelftest
Ongevaccineerd zorgpersoneel krijgt volgend jaar ontslag in Belgie
Waarom niet per direct?quote:Op dinsdag 16 november 2021 08:36 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)maatregelen-zelftest
Ongevaccineerd zorgpersoneel krijgt volgend jaar ontslag in Belgie
Iedereen heeft recht op wat bedenktijd.quote:Op dinsdag 16 november 2021 08:40 schreef Za het volgende:
[..]
Waarom niet per direct?
Al die loze dreigementen om het vaccin te pushen.
Gooi ze er meteen vandaag nog uit, waarom wachten tot 1 april.
Nee ze hebben ze nogal hard nodig heden, daar gaat het om.quote:Op dinsdag 16 november 2021 08:41 schreef groenen het volgende:
Iedereen heeft recht op wat bedenktijd.
Volgens dit artikel krijgen ze nog tot april de tijd om zich te laten vaccineren.quote:Op dinsdag 16 november 2021 08:40 schreef Za het volgende:
[..]
Waarom niet per direct?
Vreemd dat deze post compleet genegeerd wordt.quote:Op dinsdag 16 november 2021 07:57 schreef michiel_merk het volgende:
Gibraltar gewoon weer in de maatregelen,ondanks 100% gevaccineerd,
https://www.gibraltar.gov(...)-mixing-8452021-7433
Ja dan is de golf weer voorbij tot pakweg oktober. Het zou stoerder zijn ze nu te ontslaan als je zulke principes hebt.quote:Op dinsdag 16 november 2021 08:44 schreef tesssssssss het volgende:
Volgens dit artikel krijgen ze nog tot april de tijd om zich te laten vaccineren.
https://nos.nl/artikel/24(...)af-1-april-ontslagen
Ik heb niet de indruk dat jij een zorgheld bent, dus ik ben niet echt onder de indruk.quote:Op dinsdag 16 november 2021 08:43 schreef Za het volgende:
[..]
Ik zou mijn biezen per direct pakken als Belgisch verpleegkundige, opgedonderd met de dreigementen.
Precies. Als ze zo stoer zijn moet je het ook direct doen. Gewoon ontslaan als je zo klaar bent met ongevaccineerden. In elke sector gaande. Zul je zien hoe geweldig dat is voor de maatschappij.quote:Op dinsdag 16 november 2021 08:40 schreef Za het volgende:
[..]
Waarom niet per direct?
woow. Ja het zijn zulke helden daar. Zo'n grote helden dat ze ontslagen dienen te worden.quote:Op dinsdag 16 november 2021 08:48 schreef groenen het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat jij een zorgheld bent, dus ik ben niet echt onder de indruk.
hij is sowieso een beetje een held op sokken, mag iedere dag even z'n ongefundeerde stront hier komen uitstorten en dat is het wel.quote:Op dinsdag 16 november 2021 08:48 schreef groenen het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat jij een zorgheld bent, dus ik ben niet echt onder de indruk.
? Dan bepaalt de overheid toch dat alleen een test goed genoeg is? Dat is toch ook een voorwaarde? En ben je afhankelijk van de overheid die bepaalt onder welke voorwaarde je de QR code krijgt?quote:Op dinsdag 16 november 2021 08:16 schreef Kickinalfa het volgende:
Dan is het iig niet meer afhankelijk van de ouderdom van je vaccin, boostershot status etc.quote:Op dinsdag 16 november 2021 08:52 schreef Morri2 het volgende:
[..]
? Dan bepaalt de overheid toch dat alleen een test goed genoeg is? Dat is toch ook een voorwaarde? En ben je afhankelijk van de overheid die bepaalt onder welke voorwaarde je de QR code krijgt?
Artikel staat er bij.quote:
'Je hoeft alleen maar een prikje te halen'.quote:Op dinsdag 16 november 2021 08:56 schreef zalkc het volgende:
Ik las dat zorgpersoneel per 1 april ontslagen wordt in België indien ongevaccineerd. Ik mag toch aannemen dat VWS daar nu promo-teams naar toe gaat sturen met "Kom werken in Nederland!!"?
Oh, ik dacht dat die het nog niet wisten. Ik heb denk ik iets gemist. Waar heb je dat vandaan?quote:
Liefst een paar meer hoorquote:Op dinsdag 16 november 2021 08:57 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
'Je hoeft alleen maar een prikje te halen'.
Alle levensvreugd en spontaniteit er uit gehugo'd.quote:Op dinsdag 16 november 2021 08:35 schreef Spablauw214 het volgende:
1G of 2G+ slaat de onbevangenheid en spontaniteit overal onder vandaan omdat je alles moet plannen.
De halve samenleving draait inmiddels al alleen op afspraak maar dit zou echt de doodsteek zijn.
Mooi en lief dat deze bedrijven vaccins voor ons blijven maken.quote:Op dinsdag 16 november 2021 09:02 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Liefst een paar meer hoor![]()
Immers: https://www.telegraaf.nl/(...)0-dollar-per-seconde
"De farmaceutische concerns Pfizer, BioNTech en Moderna maken elke minuut een gezamenlijke winst van 65.000 dollar, oftewel ongeveer 1000 dollar per seconde, met hun coronavaccins. Dat heeft de People’s Vaccine Alliance (PVA), een coalitie die campagne voert voor bredere toegang tot coronavaccins, becijferd op basis van de kwartaalrapporten van de betreffende bedrijven.
De coalitie schat dat de drie farmaceuten dit jaar samen 34 miljard dollar aan winst vóór belastingen zullen boeken, oftewel 93,5 miljoen dollar per dag. De bedrijven hebben de overgrote meerderheid van hun doses aan rijke landen verkocht, terwijl ’s werelds armste landen grotendeels ongevaccineerd blijven."
We leven in een wereld waarvan het fundament rust op zaken als “bezit” en “winst”.quote:Op dinsdag 16 november 2021 09:02 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Liefst een paar meer hoor![]()
Immers: https://www.telegraaf.nl/(...)0-dollar-per-seconde
"De farmaceutische concerns Pfizer, BioNTech en Moderna maken elke minuut een gezamenlijke winst van 65.000 dollar, oftewel ongeveer 1000 dollar per seconde, met hun coronavaccins. Dat heeft de People’s Vaccine Alliance (PVA), een coalitie die campagne voert voor bredere toegang tot coronavaccins, becijferd op basis van de kwartaalrapporten van de betreffende bedrijven.
De coalitie schat dat de drie farmaceuten dit jaar samen 34 miljard dollar aan winst vóór belastingen zullen boeken, oftewel 93,5 miljoen dollar per dag. De bedrijven hebben de overgrote meerderheid van hun doses aan rijke landen verkocht, terwijl ’s werelds armste landen grotendeels ongevaccineerd blijven."
Jaaaa, de goedprater in 2 quotes al. En dan ook nog een 'als het je niet bevalt, dan rot je maar op' als bonus!quote:Op dinsdag 16 november 2021 09:05 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
We leven in een wereld waarvan het fundament rust op zaken als “bezit” en “winst”.
Als je daar niets mee kan, zou je emigratie naar een communistisch oord moeten overwegen.
Die pharmaboeren zijn geen filantropische instellingen, bij die lui moet de schoorsteen ook roken. En een deel van de omzet gaat naar R&D, al dat onderzoek kost ook serieus knaken.
Voor hier is het nog 'ver-van-mijn-bed-show`quote:Op dinsdag 16 november 2021 08:46 schreef Za het volgende:
[..]
Vreemd dat deze post compleet genegeerd wordt.
Volkskrant.quote:Op dinsdag 16 november 2021 09:00 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat die het nog niet wisten. Ik heb denk ik iets gemist. Waar heb je dat vandaan?
ik kan er niet mee zitten, Sywert daarentegen is gewoon een oplichterquote:Op dinsdag 16 november 2021 09:05 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
We leven in een wereld waarvan het fundament rust op zaken als “bezit” en “winst”.
Als je daar niets mee kan, zou je emigratie naar een communistisch oord moeten overwegen.
Die pharmaboeren zijn geen filantropische instellingen, bij die lui moet de schoorsteen ook roken. En een deel van de omzet gaat naar R&D, al dat onderzoek kost ook serieus knaken.
Wat stel je voor dan? Je kan hier komen huilen over big pharma boehoe maar ik kan je nu al op een briefje geven dat de mogelijke eindoplossing, namelijk medicatie die de ligduur verkort of ziekenhuisopname geheel kan afwenden, vrijwel zeker uit dezelfde koker gaat komen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 09:06 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Jaaaa, de goedprater in 2 quotes al. En dan ook nog een 'als het je niet bevalt, dan rot je maar op' als bonus!
Thanks!
Dude. Was even douchen, moet werken en moet nu op zoek naar meer informatie over N nuclei.quote:Op dinsdag 16 november 2021 08:57 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Artikel staat er bij. Misschien even wat moeite in steken, of is dat teveel gevraagd voor iemand met als enige doel ongefundeerde shit posten?
Artikel is een pleidooi om wel te vaccineren. Echter haalt je grote vriend er een passage uit, interpreteert die totaal verkeerd en verdwijnt uit het zicht als je hem er op aanspreekt.
Wat een uilskuikens, zo jammer, maar het verbaast me niet van de Partij van de Avondklok. Ik wens ze een spoedig plekje in de vergetelheid van de parlementaire geschiedenis toe. Ik had al besloten om nooit meer op ze te stemmen, maar nu keer duizendmiljoenmiljard niet meer.quote:
Woekerwinst... kent u die uitdrukking?quote:Op dinsdag 16 november 2021 09:05 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Je weet dat je er een zinnetje uit hebt geplukt over een Roche test?quote:Op dinsdag 16 november 2021 08:57 schreef Evenstar het volgende:
Artikel staat er bij. Misschien even wat moeite in steken, of is dat teveel gevraagd voor iemand met als enige doel ongefundeerde shit posten?
Artikel is een pleidooi om wel te vaccineren. Echter haalt je grote vriend er een passage uit, interpreteert die totaal verkeerd en verdwijnt uit het zicht als je hem er op aanspreekt.
Hoe staat dat haaks op het verhaal van de eerste poster? Je bent aan het klappen voor een stel viezerikken die keihard profiteren van een PANDEMIE. Je weet wel, iets waar mensen aan dood gaan. Mensen die mens zijn, net zoals jij.quote:Op dinsdag 16 november 2021 09:08 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Wat stel je voor dan? Je kan hier komen huilen over big pharma boehoe maar ik kan je nu al op een briefje geven dat de mogelijke eindoplossing, namelijk medicatie die de ligduur verkort of ziekenhuisopname geheel kan afwenden, vrijwel zeker uit dezelfde koker gaat komen.
Prikplicht gecombineerd met het verhogen van de zorgcapaciteit.quote:Op dinsdag 16 november 2021 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
2G gaat het tij ook niet keren. Wat wel?
Formeel niet. Wetsvoorstel 2G is nog niet naar de Kamer. Het is een “gewoon” coronadebat.quote:Op dinsdag 16 november 2021 09:12 schreef Bocaj het volgende:
Vanmiddag 15:00 uur 2e kamer live: 'G-Day'
Toch maar ongevaccineerden én gevaccineerden zonder immuniteit opsluiten. Bij iedereen antistoffentest doen. Is het aantal antistoffen onder de grenswaarde moeten ze in lockdown tot de antistoffen weer op peil zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2021 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
2G gaat het tij ook niet keren. Wat wel?
Ze zijn tenminste transparant dat het ze om de centen gaat.quote:Op dinsdag 16 november 2021 09:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik kan er niet mee zitten, Sywert daarentegen is gewoon een oplichter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |