abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 november 2021 @ 08:57:11 #226
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_202197728
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 08:35 schreef Za het volgende:

[..]
Roche N, Roche S, Rocoassay?
Artikel staat er bij.

Artikel is een pleidooi om wel te vaccineren. Echter haalt je grote vriend er een passage uit, interpreteert die totaal verkeerd en verdwijnt uit het zicht als je hem er op aanspreekt.

[ Bericht 11% gewijzigd door miss_sly op 16-11-2021 09:26:02 ]
pi_202197731
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 08:56 schreef zalkc het volgende:
Ik las dat zorgpersoneel per 1 april ontslagen wordt in België indien ongevaccineerd. Ik mag toch aannemen dat VWS daar nu promo-teams naar toe gaat sturen met "Kom werken in Nederland!!"?
'Je hoeft alleen maar een prikje te halen'.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_202197759
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 07:00 schreef Janneke141 het volgende:
PvdA is voor 2G. We kunnen door.

Oh, ik dacht dat die het nog niet wisten. Ik heb denk ik iets gemist. Waar heb je dat vandaan?
pi_202197785
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 08:57 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
'Je hoeft alleen maar een prikje te halen'.
Liefst een paar meer hoor :)

Immers: https://www.telegraaf.nl/(...)0-dollar-per-seconde

"De farmaceutische concerns Pfizer, BioNTech en Moderna maken elke minuut een gezamenlijke winst van 65.000 dollar, oftewel ongeveer 1000 dollar per seconde, met hun coronavaccins. Dat heeft de People’s Vaccine Alliance (PVA), een coalitie die campagne voert voor bredere toegang tot coronavaccins, becijferd op basis van de kwartaalrapporten van de betreffende bedrijven.

De coalitie schat dat de drie farmaceuten dit jaar samen 34 miljard dollar aan winst vóór belastingen zullen boeken, oftewel 93,5 miljoen dollar per dag. De bedrijven hebben de overgrote meerderheid van hun doses aan rijke landen verkocht, terwijl ’s werelds armste landen grotendeels ongevaccineerd blijven."
pi_202197793
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 08:35 schreef Spablauw214 het volgende:
1G of 2G+ slaat de onbevangenheid en spontaniteit overal onder vandaan omdat je alles moet plannen.

De halve samenleving draait inmiddels al alleen op afspraak maar dit zou echt de doodsteek zijn.
Alle levensvreugd en spontaniteit er uit gehugo'd.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_202197801
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 09:02 schreef Tjoent het volgende:

[..]

"De farmaceutische concerns Pfizer, BioNTech en Moderna maken elke minuut een gezamenlijke winst van 65.000 dollar, oftewel ongeveer 1000 dollar per seconde, met hun coronavaccins. Dat heeft de People’s Vaccine Alliance (PVA), een coalitie die campagne voert voor bredere toegang tot coronavaccins, becijferd op basis van de kwartaalrapporten van de betreffende bedrijven.

De coalitie schat dat de drie farmaceuten dit jaar samen 34 miljard dollar aan winst vóór belastingen zullen boeken, oftewel 93,5 miljoen dollar per dag. De bedrijven hebben de overgrote meerderheid van hun doses aan rijke landen verkocht, terwijl ’s werelds armste landen grotendeels ongevaccineerd blijven."
Mooi en lief dat deze bedrijven vaccins voor ons blijven maken. :)
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_202197824
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 09:02 schreef Tjoent het volgende:

[..]

We leven in een wereld waarvan het fundament rust op zaken als “bezit” en “winst”.

Als je daar niets mee kan, zou je emigratie naar een communistisch oord moeten overwegen.

Die pharmaboeren zijn geen filantropische instellingen, bij die lui moet de schoorsteen ook roken. En een deel van de omzet gaat naar R&D, al dat onderzoek kost ook serieus knaken.
pi_202197831
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 09:05 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
We leven in een wereld waarvan het fundament rust op zaken als “bezit” en “winst”.

Als je daar niets mee kan, zou je emigratie naar een communistisch oord moeten overwegen.

Die pharmaboeren zijn geen filantropische instellingen, bij die lui moet de schoorsteen ook roken. En een deel van de omzet gaat naar R&D, al dat onderzoek kost ook serieus knaken.
Jaaaa, de goedprater in 2 quotes al. En dan ook nog een 'als het je niet bevalt, dan rot je maar op' als bonus!

Thanks! :D
pi_202197835
twitter

Zo kennen we hem weer. Verantwoording afleggen? Neuh. Alles ter meerdere eer en glorie van Hugo. :')
zie email 27 oktober
pi_202197836
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 08:46 schreef Za het volgende:

[..]
Vreemd dat deze post compleet genegeerd wordt.
Voor hier is het nog 'ver-van-mijn-bed-show` :+
pi_202197840
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 09:00 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Oh, ik dacht dat die het nog niet wisten. Ik heb denk ik iets gemist. Waar heb je dat vandaan?
Volkskrant.
zie email 27 oktober
  dinsdag 16 november 2021 @ 09:07:08 #237
131800 Tarado
capô de fusca
pi_202197843
quote:

[..]

ik kan er niet mee zitten, Sywert daarentegen is gewoon een oplichter
pi_202197858
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 09:06 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Jaaaa, de goedprater in 2 quotes al. En dan ook nog een 'als het je niet bevalt, dan rot je maar op' als bonus!

Thanks! :D
Wat stel je voor dan? Je kan hier komen huilen over big pharma boehoe maar ik kan je nu al op een briefje geven dat de mogelijke eindoplossing, namelijk medicatie die de ligduur verkort of ziekenhuisopname geheel kan afwenden, vrijwel zeker uit dezelfde koker gaat komen.
pi_202197861
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2021 08:57 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Artikel staat er bij. Misschien even wat moeite in steken, of is dat teveel gevraagd voor iemand met als enige doel ongefundeerde shit posten?

Artikel is een pleidooi om wel te vaccineren. Echter haalt je grote vriend er een passage uit, interpreteert die totaal verkeerd en verdwijnt uit het zicht als je hem er op aanspreekt.
Dude. Was even douchen, moet werken en moet nu op zoek naar meer informatie over N nuclei.

Dingen nemen tijd.
  dinsdag 16 november 2021 @ 09:09:00 #240
222927 Lurf
All you need is Lurf
pi_202197862
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 07:00 schreef Janneke141 het volgende:
PvdA is voor 2G. We kunnen door.
Wat een uilskuikens, zo jammer, maar het verbaast me niet van de Partij van de Avondklok. Ik wens ze een spoedig plekje in de vergetelheid van de parlementaire geschiedenis toe. Ik had al besloten om nooit meer op ze te stemmen, maar nu keer duizendmiljoenmiljard niet meer.
Never explain, never apologize.
pi_202197864
quote:

[..]

Woekerwinst... kent u die uitdrukking?

pi_202197869
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2021 08:57 schreef Evenstar het volgende:

Artikel staat er bij. Misschien even wat moeite in steken, of is dat teveel gevraagd voor iemand met als enige doel ongefundeerde shit posten?

Je weet dat je er een zinnetje uit hebt geplukt over een Roche test?
  Moderator dinsdag 16 november 2021 @ 09:10:28 #243
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_202197874
Ik snap oprecht nog steeds totaal niet dat ik nu al meerdere keren mensen heb horen roepen:

"Hoe erg is dat nou? Even een pcr test doen voordat je ergens naartoe gaat?"

:{ Ondanks dat ik hem zelf nog nooit heb ervaren, hoor ik van 95% van de mensen dat het een behoorlijk vervelende test is. Ze gaan toch mooi even met een staaf richting je voorhoofdholte roeren. Het is gewoon zeer onprettig zoiets.
Ik vind dat nogal een behoorlijk invasieve ingreep voor iets kleins als een café willen bezoeken. Kom fucking op zeg!
Ik kan er oprecht niet bij dat mensen - buiten dat het voor sommigen ook een hele onderneming is kwa locatie om zo'n test uberhaupt te kunnen te halen - dit kunnen afdoen als "een kleine moeite". 8)7 |:(

Wat wordt de volgende stap?

Even wat bloed laten afnemen voordat je naar je werk gaat? Kleine moeite joh, die naald zit er toch zo in??! Stel je niet aan!

Ja, nu kan men roepen dat ik overdrijf, maar als je op die glijdende schaal gaat beredeneren dan is het einde zoek hoor. Fuck 1G en fuck eindeloos testen voor toegang. Ik ben er echt heul fel op tegen :r
pi_202197875
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 09:08 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Wat stel je voor dan? Je kan hier komen huilen over big pharma boehoe maar ik kan je nu al op een briefje geven dat de mogelijke eindoplossing, namelijk medicatie die de ligduur verkort of ziekenhuisopname geheel kan afwenden, vrijwel zeker uit dezelfde koker gaat komen.
Hoe staat dat haaks op het verhaal van de eerste poster? Je bent aan het klappen voor een stel viezerikken die keihard profiteren van een PANDEMIE. Je weet wel, iets waar mensen aan dood gaan. Mensen die mens zijn, net zoals jij. :D
  Redactie Sport dinsdag 16 november 2021 @ 09:10:32 #245
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202197876
2G gaat het tij ook niet keren. Wat wel?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 16 november 2021 @ 09:12:14 #246
65846 Bocaj
47th President.
pi_202197889
Vanmiddag 15:00 uur 2e kamer live: 'G-Day' :lijstje:
pi_202197893
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 november 2021 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prikplicht gecombineerd met het verhogen van de zorgcapaciteit.

Ik denk dat de beleidsopties verder uitgeput zijn.
zie email 27 oktober
pi_202197898
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 09:12 schreef Bocaj het volgende:
Vanmiddag 15:00 uur 2e kamer live: 'G-Day' :lijstje:
Formeel niet. Wetsvoorstel 2G is nog niet naar de Kamer. Het is een “gewoon” coronadebat.
zie email 27 oktober
pi_202197901
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 november 2021 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch maar ongevaccineerden én gevaccineerden zonder immuniteit opsluiten. Bij iedereen antistoffentest doen. Is het aantal antistoffen onder de grenswaarde moeten ze in lockdown tot de antistoffen weer op peil zijn.
pi_202197903
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 09:07 schreef Tarado het volgende:

[..]
ik kan er niet mee zitten, Sywert daarentegen is gewoon een oplichter
Ze zijn tenminste transparant dat het ze om de centen gaat.

Sywert is een smerige proleet. De geschiedenis leert dat het met dit soort landverraders meestal niet goed afloopt uiteindelijk, die komt nog wel aan de beurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')