Artikel staat er bij.quote:
'Je hoeft alleen maar een prikje te halen'.quote:Op dinsdag 16 november 2021 08:56 schreef zalkc het volgende:
Ik las dat zorgpersoneel per 1 april ontslagen wordt in België indien ongevaccineerd. Ik mag toch aannemen dat VWS daar nu promo-teams naar toe gaat sturen met "Kom werken in Nederland!!"?
Oh, ik dacht dat die het nog niet wisten. Ik heb denk ik iets gemist. Waar heb je dat vandaan?quote:
Liefst een paar meer hoorquote:Op dinsdag 16 november 2021 08:57 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
'Je hoeft alleen maar een prikje te halen'.
Alle levensvreugd en spontaniteit er uit gehugo'd.quote:Op dinsdag 16 november 2021 08:35 schreef Spablauw214 het volgende:
1G of 2G+ slaat de onbevangenheid en spontaniteit overal onder vandaan omdat je alles moet plannen.
De halve samenleving draait inmiddels al alleen op afspraak maar dit zou echt de doodsteek zijn.
Mooi en lief dat deze bedrijven vaccins voor ons blijven maken.quote:Op dinsdag 16 november 2021 09:02 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Liefst een paar meer hoor![]()
Immers: https://www.telegraaf.nl/(...)0-dollar-per-seconde
"De farmaceutische concerns Pfizer, BioNTech en Moderna maken elke minuut een gezamenlijke winst van 65.000 dollar, oftewel ongeveer 1000 dollar per seconde, met hun coronavaccins. Dat heeft de People’s Vaccine Alliance (PVA), een coalitie die campagne voert voor bredere toegang tot coronavaccins, becijferd op basis van de kwartaalrapporten van de betreffende bedrijven.
De coalitie schat dat de drie farmaceuten dit jaar samen 34 miljard dollar aan winst vóór belastingen zullen boeken, oftewel 93,5 miljoen dollar per dag. De bedrijven hebben de overgrote meerderheid van hun doses aan rijke landen verkocht, terwijl ’s werelds armste landen grotendeels ongevaccineerd blijven."
We leven in een wereld waarvan het fundament rust op zaken als “bezit” en “winst”.quote:Op dinsdag 16 november 2021 09:02 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Liefst een paar meer hoor![]()
Immers: https://www.telegraaf.nl/(...)0-dollar-per-seconde
"De farmaceutische concerns Pfizer, BioNTech en Moderna maken elke minuut een gezamenlijke winst van 65.000 dollar, oftewel ongeveer 1000 dollar per seconde, met hun coronavaccins. Dat heeft de People’s Vaccine Alliance (PVA), een coalitie die campagne voert voor bredere toegang tot coronavaccins, becijferd op basis van de kwartaalrapporten van de betreffende bedrijven.
De coalitie schat dat de drie farmaceuten dit jaar samen 34 miljard dollar aan winst vóór belastingen zullen boeken, oftewel 93,5 miljoen dollar per dag. De bedrijven hebben de overgrote meerderheid van hun doses aan rijke landen verkocht, terwijl ’s werelds armste landen grotendeels ongevaccineerd blijven."
Jaaaa, de goedprater in 2 quotes al. En dan ook nog een 'als het je niet bevalt, dan rot je maar op' als bonus!quote:Op dinsdag 16 november 2021 09:05 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
We leven in een wereld waarvan het fundament rust op zaken als “bezit” en “winst”.
Als je daar niets mee kan, zou je emigratie naar een communistisch oord moeten overwegen.
Die pharmaboeren zijn geen filantropische instellingen, bij die lui moet de schoorsteen ook roken. En een deel van de omzet gaat naar R&D, al dat onderzoek kost ook serieus knaken.
Voor hier is het nog 'ver-van-mijn-bed-show`quote:Op dinsdag 16 november 2021 08:46 schreef Za het volgende:
[..]
Vreemd dat deze post compleet genegeerd wordt.
Volkskrant.quote:Op dinsdag 16 november 2021 09:00 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat die het nog niet wisten. Ik heb denk ik iets gemist. Waar heb je dat vandaan?
ik kan er niet mee zitten, Sywert daarentegen is gewoon een oplichterquote:Op dinsdag 16 november 2021 09:05 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
We leven in een wereld waarvan het fundament rust op zaken als “bezit” en “winst”.
Als je daar niets mee kan, zou je emigratie naar een communistisch oord moeten overwegen.
Die pharmaboeren zijn geen filantropische instellingen, bij die lui moet de schoorsteen ook roken. En een deel van de omzet gaat naar R&D, al dat onderzoek kost ook serieus knaken.
Wat stel je voor dan? Je kan hier komen huilen over big pharma boehoe maar ik kan je nu al op een briefje geven dat de mogelijke eindoplossing, namelijk medicatie die de ligduur verkort of ziekenhuisopname geheel kan afwenden, vrijwel zeker uit dezelfde koker gaat komen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 09:06 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Jaaaa, de goedprater in 2 quotes al. En dan ook nog een 'als het je niet bevalt, dan rot je maar op' als bonus!
Thanks!
Dude. Was even douchen, moet werken en moet nu op zoek naar meer informatie over N nuclei.quote:Op dinsdag 16 november 2021 08:57 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Artikel staat er bij. Misschien even wat moeite in steken, of is dat teveel gevraagd voor iemand met als enige doel ongefundeerde shit posten?
Artikel is een pleidooi om wel te vaccineren. Echter haalt je grote vriend er een passage uit, interpreteert die totaal verkeerd en verdwijnt uit het zicht als je hem er op aanspreekt.
Wat een uilskuikens, zo jammer, maar het verbaast me niet van de Partij van de Avondklok. Ik wens ze een spoedig plekje in de vergetelheid van de parlementaire geschiedenis toe. Ik had al besloten om nooit meer op ze te stemmen, maar nu keer duizendmiljoenmiljard niet meer.quote:
Woekerwinst... kent u die uitdrukking?quote:Op dinsdag 16 november 2021 09:05 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Je weet dat je er een zinnetje uit hebt geplukt over een Roche test?quote:Op dinsdag 16 november 2021 08:57 schreef Evenstar het volgende:
Artikel staat er bij. Misschien even wat moeite in steken, of is dat teveel gevraagd voor iemand met als enige doel ongefundeerde shit posten?
Artikel is een pleidooi om wel te vaccineren. Echter haalt je grote vriend er een passage uit, interpreteert die totaal verkeerd en verdwijnt uit het zicht als je hem er op aanspreekt.
Hoe staat dat haaks op het verhaal van de eerste poster? Je bent aan het klappen voor een stel viezerikken die keihard profiteren van een PANDEMIE. Je weet wel, iets waar mensen aan dood gaan. Mensen die mens zijn, net zoals jij.quote:Op dinsdag 16 november 2021 09:08 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Wat stel je voor dan? Je kan hier komen huilen over big pharma boehoe maar ik kan je nu al op een briefje geven dat de mogelijke eindoplossing, namelijk medicatie die de ligduur verkort of ziekenhuisopname geheel kan afwenden, vrijwel zeker uit dezelfde koker gaat komen.
Prikplicht gecombineerd met het verhogen van de zorgcapaciteit.quote:Op dinsdag 16 november 2021 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
2G gaat het tij ook niet keren. Wat wel?
Formeel niet. Wetsvoorstel 2G is nog niet naar de Kamer. Het is een “gewoon” coronadebat.quote:Op dinsdag 16 november 2021 09:12 schreef Bocaj het volgende:
Vanmiddag 15:00 uur 2e kamer live: 'G-Day'
Toch maar ongevaccineerden én gevaccineerden zonder immuniteit opsluiten. Bij iedereen antistoffentest doen. Is het aantal antistoffen onder de grenswaarde moeten ze in lockdown tot de antistoffen weer op peil zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2021 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
2G gaat het tij ook niet keren. Wat wel?
Ze zijn tenminste transparant dat het ze om de centen gaat.quote:Op dinsdag 16 november 2021 09:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik kan er niet mee zitten, Sywert daarentegen is gewoon een oplichter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |