abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202195100
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:19 schreef Spablauw214 het volgende:
Dat ze hem knijpen voor protest vanuit de gevaccineerde meerderheid schijnt vooral binnen de VVD en D66 een grote angst te zijn.
Snap ik heel goed. Ook electoraal.
zie email 27 oktober
pi_202195106
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2021 21:59 schreef Spablauw214 het volgende:
Godsamme Hugo staat op de cover van de Linda. Zeg dat het niet zo is :')

Het draait echt alleen maar om die vent hè. Gadverdamme.
WALGELIJKE man :r :r

@Zipportal
  maandag 15 november 2021 @ 22:22:09 #103
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_202195110
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:21 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Vaccineren + minstens één keer genezen zijn + PCR test + plasje inleveren _O_

Zolang er maar geen tweedeling komt blijven wij wel onzin verzinnen toch :D
Vind ik best een goed idee hoor :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  Redactie Sport maandag 15 november 2021 @ 22:22:19 #104
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202195117
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:15 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Voor die meerdaagse evenementen zou je ook nog aan 2G+ kunnen denken, maar dan stuit je weer op die principiële bezwaren. Maar eigenlijk zie ik dit niet werken, dan krijg je die zwijgende meerderheid waar de T over rept in je nek.
2G+ voor meerdaags werkt alleen als je alleen op dag 1 een negatieve test nodig hebt, niet als je steeds moet testen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_202195156
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:21 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Vaccineren + minstens één keer genezen zijn + PCR test + plasje inleveren _O_

Zolang er maar geen tweedeling komt blijven wij wel onzin verzinnen toch :D
Is die tweedeling voorkomen ondertussen geen gepasseerd station? Één van de twee groepen gaat hoe dan ook pissig worden op de ander, de enige keuze die het kabinet daarin nog heeft is wie ze precies boos willen maken.
pi_202195157
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:17 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Vroeg of laat slikt de gevaccineerde groep de vrijheidsbeperkende maatregelen niet meer.
Nee hoor, we slikken alles wel. Hebben we altijd gedaan. Ze drukken hoe dan ook wel erdoorheen wat ze willen. En wij vinden alles wel prima. Nederlanders zijn van die volgzame watjes.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_202195160
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:19 schreef Spablauw214 het volgende:
Dat ze hem knijpen voor protest vanuit de gevaccineerde meerderheid schijnt vooral binnen de VVD en D66 een grote angst te zijn.
Daar gaat het om, de polls, de kiezers bij je houden, jezelf uitroepen als winnaar in de crisis.

Zorgprobleem is eigenlijk bijzaak, ook voor CU met zo een onzinnig standpunt. Alles vanuit het politiek kader uitgedacht om de zeteltjes te behouden.
pi_202195173
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:19 schreef Ronald het volgende:
We lachen vaak om Yorick in dit topic, maar dit vond ik wel een zinnige tweet. Dat hele 2g lost gewoon niks op, dat is genoeg reden om het niet in te voeren. Een nutteloos instrument om toch maar weer iets nieuws in handen te hebben.

[ twitter ]
Ik zou niet weten waarom het bij lage circulatie per definitie niet proportioneel is. Ik snap wel dat het op het eerste oog misschien zo lijk, maar als je goed kunt onderbouwen dat juist dit die hoge circulatie voorkomt dan lijkt mij dat een prima invulling van proportionaliteit. Kort door de bocht en populistisch dus, zoals we de pizzabezorger kennen.

Maar goed, iedere onderbouwing van proportionaliteit begint natuurlijk bij ‘werkt het?’ dat vind ik vooralsnog een belangrijkere vraag.
zie email 27 oktober
pi_202195175
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:21 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Snap ik heel goed. Ook electoraal.
Ze weten dat als we nog jaren door moeten met maatregelen, de economie en het algehele welvaartsniveau een optater krijgen waar je bang van wordt. Voor de VVD is dat politiek net zo onverkoopbaar als de zorg in laten storten.
pi_202195194
quote:
7s.gif Op maandag 15 november 2021 22:24 schreef phpmystyle het volgende:
De nieuwe samenleving *O*

[ afbeelding ]
Geen 1.5m, foei.
pi_202195201
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:20 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Volgend jaar vast bij Zomergasten. Weet je nog toen Rutte daar zat? Echt er zit niets maar dan ook niets in die mensen. Het zijn puur politieke robots die Blöf alleen kennen, de film Intouchables, de toppers of een stukje uit de Bijbel kunnen nabrabbelen. Voor de rest zit er niets in, niets.
Ik heb wel 's een documentaire gezien over empathie bij bestuurders van grote bedrijven en bestuurders van een land, had (indirect) te maken met de vraag waarom Obama ineens zo grijs was geworden.

Wat uit die documentaire kwam was dat doordat die mensen constant zulke grote beslissingen moeten nemen ze alleen maar 'the big picture' nog zien en niet langer in kunnen zoomen en kijken wat het inhoudt voor mensen. Ze gaven aan dat er op dat moment een soort stresshormoon aangemaakt wordt dat ervoor zorgt dat het deel van je brein dat verantwoordelijk is voor empathie op non-actief komt te staan. Dat stresshormoon zorgt ook weer voor versneld vergrijzen etc.

Ik zal eens zoeken, was wel interessante materie.
  Moderator maandag 15 november 2021 @ 22:25:39 #112
236264 crew  capricia
pi_202195204
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:15 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Voor die meerdaagse evenementen zou je ook nog aan 2G+ kunnen denken, maar dan stuit je weer op die principiële bezwaren. Maar eigenlijk zie ik dit niet werken, dan krijg je die zwijgende meerderheid waar de T over rept in je nek.
Gezeur in de marge.
Gewoon niet doen die 2g überhaupt ergens, of 3g op werk.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 15 november 2021 @ 22:25:41 #113
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_202195205
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:24 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ze weten dat als we nog jaren door moeten met maatregelen, de economie en het algehele welvaartsniveau een optater krijgen waar je bang van wordt. Voor de VVD is dat politiek net zo onverkoopbaar als de zorg in laten storten.
Voorlopig krijgen vooral de lager opgeleide flexwerkers de klappen. Dat kun je nu niet bepaald VVD-achterban noemen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_202195207
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
2G+ voor meerdaags werkt alleen als je alleen op dag 1 een negatieve test nodig hebt, niet als je steeds moet testen.
Dat bedoelde ik inderdaad. Verder, grote meerdaagse evenementen heb je pas weer in de lente, als je nu mobiele teststraten gaat voorbereiden kan dat best. Maar dan moet je dat wel willen.
zie email 27 oktober
pi_202195216
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:19 schreef Ronald het volgende:
We lachen vaak om Yorick in dit topic, maar dit vond ik wel een zinnige tweet. Dat hele 2g lost gewoon niks op, dat is genoeg reden om het niet in te voeren. Een nutteloos instrument om toch maar weer iets nieuws in handen te hebben.

[ twitter ]
Dat had iedereen kunnen verzinnen. Zo veel gaan we niet meer doen aan dit virus, echt niet, tenzij we echt weer totaal in lockdown gaan. Het raast toch wel door de samenleving heen, vooral nu. Het is puur schijn en controlegeilheid die 2G van straks.
pi_202195219
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2021 22:25 schreef capricia het volgende:

[..]
Gezeur in de marge.
Gewoon niet doen die 2g überhaupt ergens, of 3g op werk.
Wat stel jij voor?
zie email 27 oktober
  maandag 15 november 2021 @ 22:26:33 #117
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_202195222
Met het 1G beleid van de CU vervalt wel de noodzaak om te vaccineren omdat die dwang er dan neit meer is.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_202195248
quote:
7s.gif Op maandag 15 november 2021 22:26 schreef phpmystyle het volgende:
Met het 1G beleid van de CU vervalt wel de noodzaak om te vaccineren omdat die dwang er dan neit meer is.
Juist. Maar 85% van Nederland voelt zich dan ook beflikkerd schat ik zo in. Gaat het vertrouwen in de overheid echt geen goed doen.
zie email 27 oktober
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 november 2021 @ 22:27:47 #119
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_202195254
2G werkt niet bij hoge circulatie

Dit klopt, maar dat is toch precies waarom wij nu strenge maatregelen hebben? Circulatie omlaag brengen, dan 2G instellen, zodat het de verspreiding vertraagd en de zorg het aan kan?

Gecombineerd met boosters voor de juiste doelgroepen kan het best wel eens werken.

Yorick :')
  Moderator maandag 15 november 2021 @ 22:27:51 #120
236264 crew  capricia
pi_202195255
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:13 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ben ik blij dat het VK het echt anders doet nu. Dat is leren leven met. Gelukkig zijn er nog wel landen die het juiste doen.

Maar hier, nee hier zijn we echt volledig gestoord.
Het VK heeft een vaccinatie plicht!! in bepaalde beroepen. En die is afgelopen week nog eens extra uitgebreid.

Dat is niet niks hè.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 15 november 2021 @ 22:28:16 #121
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_202195263
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:27 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Juist. Maar 85% van Nederland voelt zich dan ook beflikkerd schat ik zo in. Gaat het vertrouwen in de overheid echt geen goed doen.
Ja haha. Tis gewoon een truce zoals jij al zei om maar een alternatief te bieden op iets dat cu niet ziet zitten.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_202195267
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:27 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Je hebt de coronapas dan al. Vertrouwen is niet meer nodig, kleine moeite om nog een vaccinatie te halen voor een werkende QR code.

Rutte zal het niet zoveel boeien, de Jonge krijgt toch wel de schuld.
pi_202195286
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:24 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Dat klopt. Rust, reinheid en regelmaat is waar de VVD op gedijt. Als die in gedrang komen is dat bijzonder kwetsbaar. Zeker met een leider die toch beschadigd is.
zie email 27 oktober
pi_202195311
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2021 22:27 schreef capricia het volgende:

[..]
Het VK heeft een vaccinatie plicht!! in bepaalde beroepen. En die is afgelopen week nog eens extra uitgebreid.

Dat is niet niks hè.
Weet je, eigenlijk vind ik dat voor sommige beroepen niet eens heel onlogisch (voor wie met heel kwetsbare mensen werkt, bijvoorbeeld). Wel moet het dan rationeel worden ingezet, en niet als pressiemiddel.
pi_202195314
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:23 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Daar gaat het om, de polls, de kiezers bij je houden, jezelf uitroepen als winnaar in de crisis.

Zorgprobleem is eigenlijk bijzaak, ook voor CU met zo een onzinnig standpunt. Alles vanuit het politiek kader uitgedacht om de zeteltjes te behouden.
"Alles ist politik" zoals Settembrini in het boek De Toverberg zei. Ik dacht oh dat is wel leuk verzonnen zo, nooit echt over nagedacht, maar blijkbaar is het gewoon hartstikke waar. Alles is politiek.
pi_202195318
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:28 schreef chratnox het volgende:

[..]
Je hebt de coronapas dan al. Vertrouwen is niet meer nodig, kleine moeite om nog een vaccinatie te halen voor een werkende QR code.

Ik denk dat je dit onderschat. Tot nu toe is het steeds een kleine, luidruchtige minderheid. Dit kan wel een eens een wat zachter maar veel grootschaliger ongemak gaan oproepen, gevaarlijke dynamiek. Zeker voor de VVD.
zie email 27 oktober
pi_202195343
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:20 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Volgend jaar vast bij Zomergasten. Weet je nog toen Rutte daar zat? Echt er zit niets maar dan ook niets in die mensen. Het zijn puur politieke robots die Blöf alleen kennen, de film Intouchables, de toppers of een stukje uit de Bijbel kunnen nabrabbelen. Voor de rest zit er niets in, niets.
Dat lijstje met de muzieksmaak van Kamerleden (wat Baudet allemaal kutmuziek vond, maar zijn favo nummer is nu "Leef!") stond toch ook vol met Coldplay en zo? :r
  maandag 15 november 2021 @ 22:32:49 #128
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_202195354
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:30 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik denk dat je dit onderschat. Tot nu toe is het steeds een kleine, luidruchtige minderheid. Dit kan wel een eens een wat zachter maar veel grootschaliger ongemak gaan oproepen, gevaarlijke dynamiek. Zeker voor de VVD.
Klopt. Merk zelf ook om mij heen dat ook gewone mensen het beleid vinden doorslaan.

Het besef lijkt ook bij gevaccineerden in te dalen dat ook hun vrijheid straks op de hobbel gaat, en dat er geen uitzicht is op perspectief als je acceptatie en opschalen zorg niet tot de mogelijkheden verklaard.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_202195358
twitter

Bij de pizzabezorger en consorten is het nooit goed, je zult ook maar eens ergens op afrekenbaar zijn.
zie email 27 oktober
pi_202195365
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:32 schreef Vasilevski het volgende:

[..]
Dat lijstje met de muzieksmaak van Kamerleden (wat Baudet allemaal kutmuziek vond, maar zijn favo nummer is nu "Leef!") stond toch ook vol met Coldplay en zo? :r
Smakeloze grijze drek, toch zou ik me meer zorgen maken als het Horst-Wessellied ofzo favoriet is.
pi_202195367
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:30 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik weet het niet, ik overschat eigenlijk al de hele pandemie wanneer mensen 'in actie' komen. Als je op dit moment kijkt naar de gemiddelde reacties die voorbij komen is het gros daarvan dat mensen het eens zijn met de maatregelen of zeggen: "Kleine moeite toch?"

Persoonlijk had ik verwacht dat er allang veel meer onvrede was geweest, maar daar zat ik er flink naast.
  maandag 15 november 2021 @ 22:33:42 #132
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_202195376
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:33 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Bij de pizzabezorger en consorten is het nooit goed, je zult ook maar eens ergens op afrekenbaar zijn.
Waarom lees je die shit? Deze knaap gedijt erbij om zo extreem mogelijk discours neer te zetten.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_202195377
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:28 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik denk dat je dat onderschat. Rutte is aangeschoten wild. Hem wordt niets meer gegund. Zodra die 1 misstap zet, zullen partijen als D66 en CDA hun kans schoon zien en hem een mes in z’n rug steken.
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 november 2021 @ 22:34:28 #134
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_202195385
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:33 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Soort van Agnes Kant. Kan zijn zin krijgen, maar dan draait hij het wel weer om.
pi_202195389
1G gaan doen en dan zien dat niemand meer een derde vaccin wil. Goeie zet. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 15 november 2021 @ 22:34:35 #136
346939 Janneke141
pi_202195391
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:33 schreef chratnox het volgende:

[..]
Ik weet het niet, ik overschat eigenlijk al de hele pandemie wanneer mensen 'in actie' komen. Als je op dit moment kijkt naar de gemiddelde reacties die voorbij komen is het gros daarvan dat mensen het eens zijn met de maatregelen of zeggen: "Kleine moeite toch?"

Persoonlijk had ik verwacht dat er allang veel meer onvrede was geweest, maar daar zat ik er flink naast.
Er wordt momenteel nog steeds een hoop onvrede afgekocht met geleend publiek geld, maar daar kan je ook niet oneindig mee doorgaan.
pi_202195400
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:23 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Nee hoor, we slikken alles wel. Hebben we altijd gedaan. Ze drukken hoe dan ook wel erdoorheen wat ze willen. En wij vinden alles wel prima. Nederlanders zijn van die volgzame watjes.
Dat denk ik ook, 18- heeft niks in de melk te brokkelen en 50+ (oid) staat denk ik wel achter de maatregelen. Blijft een te kleine groep over die een vuist zou kunnen maken.
pi_202195401
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:32 schreef Vasilevski het volgende:

[..]
Oh ik geloof het direct. Coldplay past ook goed. Zou met niets verbazen. Jezus dan ben je wel echt zwaar inferieur op dat gebied. Z'n favoriete film is vast Intouchables of Oorlogswinter.
  maandag 15 november 2021 @ 22:35:25 #139
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_202195412
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:34 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Er wordt momenteel nog steeds een hoop onvrede afgekocht met geleend publiek geld, maar daar kan je ook niet oneindig mee doorgaan.
Waar zou de volks bias meer liggen? Structureel welvaart inleveren (10- 20%) of tijdelijk wat oversterfte accepteren?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_202195414
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:33 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ik denk dat je dat onderschat. Rutte is aangeschoten wild. Hem wordt niets meer gegund. Zodra die 1 misstap zet, zullen partijen als D66 en CDA hun kans schoon zien en hem een mes in z’n rug steken.
Niet alleen die partijen. Niemand gunt hem meer wat. Hij is heel kwetsbaar, kwetsbaarder dan het naar buiten lijkt.
zie email 27 oktober
pi_202195415
quote:

[..]
Tuurlijk wel. Dat is een probleem voor de toekomst is dan 't antwoord.
pi_202195424
quote:
7s.gif Op maandag 15 november 2021 22:35 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Waar zou de volks bias meer liggen? Structureel welvaart inleveren (10- 20%) of tijdelijk wat oversterfte accepteren?
Of tijdelijk die tweedeling accepteren, ook nog altijd een optie.
pi_202195427
quote:

[..]
Ook dat is nog een element ja.
zie email 27 oktober
pi_202195431
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:35 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Niet alleen die partijen. Niemand gunt hem meer wat. Hij is heel kwetsbaar, kwetsbaarder dan het naar buiten lijkt.
Maar dat is niet in de kamer te zien. Zelfs als niet alle partijen in de coalitie meedoen zijn er altijd wel partijen te vinden die meegaan.
  maandag 15 november 2021 @ 22:36:44 #145
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_202195438
quote:
7s.gif Op maandag 15 november 2021 22:36 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Of tijdelijk die tweedeling accepteren, ook nog altijd een optie.
Ook bij een tweedeling zijn er maatregelen. Die tweedeling bij een 2G beleid gaan de besmettingen niet stoppen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_202195448
quote:
7s.gif Op maandag 15 november 2021 22:35 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Welvaart inleveren kan je vergeten. Kijk eens hoe gevoelig het afbouwen van de HRA ligt.
  Moderator maandag 15 november 2021 @ 22:37:27 #147
236264 crew  capricia
pi_202195451
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:26 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Wat stel jij voor?
Vandaag geschreven. Post kwijt.
Maar een wisseling van Hugo en het OMT. Want corona is volgend jaar ook niet weg. Maatregelen nodig. Iedere winter.
Etc.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_202195458
Tja ik snap ergens wel dat 1G de kans op verspreiding van het virus op evenementen tot een minimum beperkt, maar je bezorgd dan 87% van de maatschappij een extra handeling en controlemoment terwijl zij per definitie niet het zorgsysteem overbelasten, en daar was het volgens mij allemaal om te doen....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_202195463
1G gaat never nooit komen voordat 2G is geprobeerd. Vooral die kwal van D66 zit er erg hard op te hameren. Al die politici staan natuurlijk aan de 'goede' kant van de QR-samenleving, dat speelt ook mee.
  maandag 15 november 2021 @ 22:38:18 #150
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_202195472
Ik vind het echt interessante tijden hoor. Ik vond het eerst allemaal kut, maar ik besef mij nu dat ik midden in een ongewis verhaal zit dat langzaam naar het einde beweegt.

:)
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_202195473
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:35 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ze gunnen hem hooguit het record van Lubbers te kunnen breken. Daarna is het over. Max 1,5 jaar, tot het volgende incident.
pi_202195478
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:36 schreef chratnox het volgende:

[..]
Maar dat is niet in de kamer te zien. Zelfs als niet alle partijen in de coalitie meedoen zijn er altijd wel partijen te vinden die meegaan.
Ja. Omdat de grote meerderheid nog steeds min of meer achter het beleid staat. Als straks iedereen een stok in zijn neus moet voordat hij de boekwinkel of het plaatselijk cafe in kan draait dat als een blad aan de boom om voorspel ik je. Zeker na Hugo’s heksenjacht.
zie email 27 oktober
pi_202195480
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:33 schreef chratnox het volgende:

[..]

Dat verbaasd mij ook. We leven echt in het einde van de geschiedenis zoals Fukuyama beschreef. "Ah joh, kleine moeite, geeft toch niet" overal en met alles.
pi_202195483
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:37 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Welvaart inleveren kan je vergeten. Kijk eens hoe gevoelig het afbouwen van de HRA ligt.
Die welvaart wordt al ingeleverd. Massale stijgingen van de energieprijs, de zorgkosten gaan de komende jaren flink stijgen, gemeentelijke belastingen gaan een klap krijgen, etc. Dan kunnen mensen evenveel geld verdienen, kosten om te leven zullen flink omhoog gan (is mijn gok).
pi_202195493
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:38 schreef Confetti het volgende:
1G gaat never nooit komen voordat 2G is geprobeerd. Vooral die kwal van D66 zit er erg hard op te hameren. Al die politici staan natuurlijk aan de 'goede' kant van de QR-samenleving, dat speelt ook mee.
Ja want de CU en het CDA zijn ook totaal niet met hun eigen religieuze achterban bezig :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 15 november 2021 @ 22:39:27 #156
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_202195496
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:37 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Bedoel meer structureel welvaart inleveren. En dan vooral omdat alles duurder is geworden door alle inefficientie die een covid-samenleving met zich meebrengt. uit eten, vakantie, het is een privilege omdat het ontzettend duur is geworden.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_202195497
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:35 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Oh ik geloof het direct. Coldplay past ook goed. Zou met niets verbazen. Jezus dan ben je wel echt zwaar inferieur op dat gebied. Z'n favoriete film is vast Intouchables of Oorlogswinter.
Ik zat nog te denken "prima film toch?" maar nee dat was the Untouchables. Van wat ik ervan zie is Intouchables inderdaad veilige middle of the road.
  Moderator maandag 15 november 2021 @ 22:40:00 #158
236264 crew  capricia
pi_202195502
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:30 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Weet je, eigenlijk vind ik dat voor sommige beroepen niet eens heel onlogisch (voor wie met heel kwetsbare mensen werkt, bijvoorbeeld). Wel moet het dan rationeel worden ingezet, en niet als pressiemiddel.
Dat snap ik.
Maar een vaccinatieplicht kunt je, hoe goed bedoeld ook, niet scharen onder 'geen maatregelen' (en dat deed jij al niet).
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_202195508
Nah 1g nog erger. Neem je een spuit mag je nog dagelijks stok in neus duwen.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_202195514
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2021 21:59 schreef Spablauw214 het volgende:
Godsamme Hugo staat op de cover van de Linda. Zeg dat het niet zo is :')

Het draait echt alleen maar om die vent hè. Gadverdamme.
twitter
zie email 27 oktober
pi_202195520
quote:
7s.gif Op maandag 15 november 2021 22:38 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vind het echt interessante tijden hoor. Ik vond het eerst allemaal kut, maar ik besef mij nu dat ik midden in een ongewis verhaal zit dat langzaam naar het einde beweegt.

Zoiets heb ik ook wel. Het voelt alsof ik Memento kijk. Telkens weer hetzelfde stukje, maar telkens met meer informatie. Ik heb persoonlijk niet bijzonder veel last van de situatie (zolang KDV open is :P), maar ik vind het erg interessant om te volgen, aangezien de kans klein is dat ik het nogmaals meemaak op zo'n schaal (hoop ik).
  maandag 15 november 2021 @ 22:41:24 #162
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_202195531
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2021 22:37 schreef capricia het volgende:

[..]
Vandaag geschreven. Post kwijt.
Maar een wisseling van Hugo en het OMT. Want corona is volgend jaar ook niet weg. Maatregelen nodig. Iedere winter.
Etc.
Dat kan hoor, begrijp me goed :)

Maar dan moet je de samenleving ingrijpend gaan veranderen en verbrouwen, minder welvaart, arbeidsmarkt en onderwijs totaal anders inrichten. Veel zaken worden duurder en sommige luxe voor grote middengroepen niet meer bereikbaar.

Het kan, écht, maar daar zal toch maatschappelijk debat over gevoerd moeten worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 15 november 2021 @ 22:41:46 #163
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202195539
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:40 schreef trein2000 het volgende:

[..]
[ twitter ]
Hij is ook echt zo iemand die straks hierna mee gaat doen met Sterren dansen op het ijs en al dat soort programma´s :D
  Moderator maandag 15 november 2021 @ 22:42:32 #164
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_202195558
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:35 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Anderzijds, als een Hugo of een Mark tijdens zo'n zomergasten interview op de vraag 'wat is je favoriete album?' zou antwoorden: "God Hates Us All van Slayer", vraag ik me af wat dat voor hun politieke agenda zou betekenen. :D
pi_202195560
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:41 schreef Momo het volgende:

[..]
Hij is ook echt zo iemand die straks hierna mee gaat doen met Sterren dansen op het ijs en al dat soort programma´s :D
Ik hoop dat z’n omgeving hem beschermt…
zie email 27 oktober
pi_202195563
quote:

[..]
Beetje zoals Dijkhoff. Volgend jaar is de Jonge burgemeester van een niet bestaand dorp bij het sinterklaasjournaal? :P
  maandag 15 november 2021 @ 22:43:29 #167
346939 Janneke141
pi_202195577
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:42 schreef chratnox het volgende:

[..]
Beetje zoals Dijkhoff. Volgend jaar is de Jonge burgemeester van een niet bestaand dorp bij het sinterklaasjournaal? :P
Volgend jaar is ie nog gewoon minister van VWS.
pi_202195580
quote:

[..]
[ twitter ]
Als elke huillach een euro kostte dan was ik vandaag al een godsvermogen lichter :')
pi_202195594
quote:

[..]
[ twitter ]
Zou er dan ook niemand in zijn omgeving zijn die zegt "Hugo, doe dat maar niet zo'n cover".
pi_202195596
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:43 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Volgend jaar is ie nog gewoon minister van VWS.
Gun me nou ook mn droom ;(

(demissionair of minister?)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2021 22:44:46 ]
  maandag 15 november 2021 @ 22:44:22 #171
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_202195598
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:40 schreef chratnox het volgende:

[..]
Zoiets heb ik ook wel. Het voelt alsof ik Memento kijk. Telkens weer hetzelfde stukje, maar telkens met meer informatie. Ik heb persoonlijk niet bijzonder veel last van de situatie (zolang KDV open is :P), maar ik vind het erg interessant om te volgen, aangezien de kans klein is dat ik het nogmaals meemaak op zo'n schaal (hoop ik).
Ja zo sta ik er ook in. Ik kan nog veel, ga binnenkort op vakantie, sporten, zwemmen, ga naar mijn werk wanneer ik wil. Schud/boks handen. Vind het allemaal wel zorgelijk overigens, maar voor mij is het inmiddels mentaal te behappen. En ook virusvector vaccin Janssen kan ik prima slikken.

Ben echt zo benieuwd hoe dit plot gaat eindigen. Heb wel het idee dat binnen nu en een half jaar duidelijk gaat worden of de maatschappij gaat kiezen voor vrijheid en gaat leven met het restrisico, of dat de maatschappij kist om het restrisico te mitigeren en er feitelijk beperkte/geen vrijheid meer is in de toekomst :)
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_202195599
Ik lees hier vaak mee, meestal zonder te reageren. De meningen van de pro en anti FOK'-ers zijn zeer interessant om te lezen. Het is vaak een persoonlijke benadering op "ons" maatschappelijk probleem.

Hierbij ook even mijn 2 cents: 2G of niet, ik voorzie geen snelle verbetering, niet in Nederland, en ook niet in de landen om ons heen.

Ik accepteer alle consequenties die voor mij en andere ongevaccineerden gelden of gaan gelden. Je zult mij dan ook niet horen "janken" als ik niets niet meer mag. Dat mijn ouders en broer mij uitmaken voor "asociaal" neem ik op de koop toe. Ik glimlach dan en ga niet in discussie.

Vorige week, op een bomvolle vlucht van Faro naar Eindhoven zat ik keurig met mijn eigen betaalde negatieve coronatest en mondkapje lekker knus schouder-aan-schouder tussen twee mannen. Voordat we in vliegtuigmodus gingen zat mijn buurman op zijn iPad naar het laatste Corona nieuws op zijn Nu.nl app te kijken. Ongevraagd probeert hij een discussie met mij te starten door tegen mij te zeggen "Die ongevaccineerden maken het leven voor zichzelf totaal onmogelijk!" Ik reageerde rustig "Vertel, waarom maak IK het leven voor MIJZELF onmogelijk?"

... en dat was blijkbaar meteen het einde van de discussie. Hij mompelde zoiets als "laat maar", en draaide zijn hoofd zover mogelijk van mij weg en dat was het laatste woord. Ik had graag een volwassen gesprek met hem gevoerd maar dat was blijkbar geen optie meer.

quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 21:45 schreef StarmanFR het volgende:

[..]
Inderdaad, alleen en vooral omdat voor een select groepje grote moeite heeft met vaccineren: bevindelijk gereformeerde, FVD fanboys, mensen uit migrantenwijken..
Hokjesdenken much? ;) Ik ben in de verre verste niet verbonden aan één van de hokjes waarin je mij probeert te plaatsen. Oh, je vergeet "laagopgeleid"! Want dat is volgens gevaccineerden hier ook een reden waarom mensen zich niet laten vaccineren. Maar helaas, ook in dat hokje kun je mij niet plaatsen.
pi_202195615
quote:
10s.gif Op maandag 15 november 2021 22:42 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Anderzijds, als een Hugo of een Mark tijdens zo'n zomergasten interview op de vraag 'wat is je favoriete album?' zou antwoorden: "God Hates Us All van Slayer", vraag ik me af wat dat voor hun politieke agenda zou betekenen. :D
Misschien kan hij een poldermodel annex mixje aanvoeren om heel Nederland tevreden te houden. Slayer en Wham? Dat is wel des Marks.

pi_202195622
quote:

[..]
Zo'n BNr worden, dat zou echt hemels zijn voor hem denk ik, meedoen in die flutshows op tv, gezellig onzin praten. Eigenlijk wat ie nu ook al doet, maar in een ander jasje.
  maandag 15 november 2021 @ 22:46:07 #175
346939 Janneke141
pi_202195625
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:44 schreef chratnox het volgende:

[..]
Gun me nou ook mn droom ;(

(demissionair of minister?)
Minister in Rutte-IV.
pi_202195640
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:45 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Zo'n BNr worden, dat zou echt hemels zijn voor hem denk ik, meedoen in die flutshows op tv, gezellig onzin praten. Eigenlijk wat ie nu ook al doet, maar in een ander jasje.
Een droom voor hem, een zegen voor het land. Wel graag ergens in Limburg of zo. Zo ver mogelijk bij Den Haag vandaan.
zie email 27 oktober
pi_202195641
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:46 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Minister in Rutte-IV.
FML ;(
  Moderator maandag 15 november 2021 @ 22:48:56 #178
236264 crew  capricia
pi_202195678
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:26 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Wat stel jij voor?
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2021 16:11 schreef capricia het volgende:

[..]
Joh.. :D
Dat is dan ook echt een van de problemen die we hebben.
Het niet werken met scenario's, het veel te positief inschatten, veel te optimistisch zijn. Niet alleen het RIVM, maar ook Hugo.

Te laat ingrijpen, te snel (sneller dan OMT advies) maatregelen loslaten.
Niet goed communiceren.
Veel te laat opstarten met die boosters. Etc.
Het ingrijpen heb ik vanmiddag ook al uitgelegd.
Iemand nieuw op de post van Hugo. Die wel vertelt waar het op staat. Dat we de komende winters iedere winter maatregelen nodig gaan hebben.
Ja. Iedere winter.
Of nou 85% of 90% gevaccineerd is.
Vaccinatie is een van de maatregelen. Maar geen heilige graal. Maatregelen zijn gewoon iedere winter nodig.
Je kunt hooguit discussiëren hoeveel winters. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door capricia op 15-11-2021 22:58:12 ]
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 15 november 2021 @ 22:48:57 #179
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_202195679
Zoals ik het zie is dit vooral een plan van de CU om 2G voorlopig te kunnen verkopen aan hun ongevaccineerde achterban. Lange termijn, een opvallende woordkeuze, zonder echt hardop afstand te willen nemen. Zij gaan, geheel terecht, instemmen met de 2G regelgeving. De tweedeling waar het al zo lang over gaat komt steeds dichterbij. Nog een paar nachtjes slapen en het is zover. Ik kan niet wachten.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_202195695
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:46 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Een droom voor hem, een zegen voor het land. Wel graag ergens in Limburg of zo. Zo ver mogelijk bij Den Haag vandaan.
Denk niet dat je de Limburgers daar echt een plezier mee doet. Volgens mij is Klein Bonaire nog vrij, daar woont toch niemand.
pi_202195704
In Oostenrijk zijn ze trouwens flink aan het handhaven bij die lockdown voor ongevaccineerfen.

Macht en controle, daar draait het om.
pi_202195715
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Zoals ik het zie is dit vooral een plan van de CU om 2G voorlopig te kunnen verkopen aan hun ongevaccineerde achterban. Lange termijn, een opvallende woordkeuze, zonder echt hardop afstand te willen nemen. Zij gaan, geheel terecht, instemmen met de 2G regelgeving. De tweedeling waar het al zo lang over gaat komt steeds dichterbij. Nog een paar nachtjes slapen en het is zover. Ik kan niet wachten.
Tot een groep uitgesloten wordt van de samenleving omdat ze de sociaal onwenselijke keus hebben gemaakt?

@trein2000 dit soort posts is wat ik bedoel. Ik heb niet het idee dat we ook maar een beetje richting de grens van de 'haat' die een groep gevaccineerden inmiddels voor ongevaccineerden heeft gaan. Die groep zal naar mijn idee met liefde elke dag een sneltest doen als ze daarmee een ongevaccineerde kunnen laten zien dat ze beter zijn.
  Moderator maandag 15 november 2021 @ 22:52:14 #183
236264 crew  capricia
pi_202195736
quote:
7s.gif Op maandag 15 november 2021 22:38 schreef phpmystyle het volgende:

Dit einde is nog helemaal niet in zicht. Ik hoop dat we allemaal een heel lange adem hebben. Zowel in als uit.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_202195772
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2021 22:52 schreef capricia het volgende:

[..]
Dit einde is nog helemaal niet in zicht. Ik hoop dat we allemaal een heel lange adem hebben. Zowel in als uit.
Lekker positief :P

Ik ben er ook bang voor..
  maandag 15 november 2021 @ 22:54:30 #185
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_202195775
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2021 22:52 schreef capricia het volgende:

[..]
Met het einde bedoel ik de afslag die we als samenleving gaan nemen, naar een permanente toestand van lockdowns, min of meer gedwongen vaccinatie etc etc. Of dat we het restrisico gaan accepteren en ons naar normaal gaan bewegen, al dan wel of niet geholpen met de opbouwde immuniteit door vaccinatie en genezing en acceptatie.

Wat het gaat worden is mij nog niet duidelijk.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_202195781
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:51 schreef chratnox het volgende:

[..]
Tot een groep uitgesloten wordt van de samenleving omdat ze de sociaal onwenselijke keus hebben gemaakt?

@:trein2000 dit soort posts is wat ik bedoel. Ik heb niet het idee dat we ook maar een beetje richting de grens van de 'haat' die een groep gevaccineerden inmiddels voor ongevaccineerden heeft gaan. Die groep zal naar mijn idee met liefde elke dag een sneltest doen als ze daarmee een ongevaccineerde kunnen laten zien dat ze beter zijn.
Hoezo? Zij moeten dan een test doen om de ongevaccineerden ook de kans te geven. Dat past toch juist totaal niet in het beeld van pure haat?
zie email 27 oktober
pi_202195796
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Uitslag loopt het ook al te verkondigen: https://www.rtvoost.nl/ni(...)-1G-is-wel-een-optie.
pi_202195818
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:54 schreef chratnox het volgende:

[..]
Lekker positief :P

Ik ben er ook bang voor..
Uiteindelijk gaat de wal het schip keren. Je kan niet maatregelen instellen zonder iets van een structurele oplossing te werken. Er moet altijd iets van een exitstrategie zijn.

Bovendien: de hele wereld zit met dit issue, dus degene die met werkende medicatie komt of een vaccin dat verspreiding voorkomt, is spekkoper.
pi_202195829
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:54 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Hoezo? Zij moeten dan een test doen om de ongevaccineerden ook de kans te geven. Dat past toch juist totaal niet in het beeld van pure haat?
In het geval van 2G bedoel ik hè. Of 2G+ of hoe je 't ook wil noemen.
pi_202195848
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:57 schreef chratnox het volgende:

[..]
In het geval van 2G bedoel ik hè. Of 2G+ of hoe je 't ook wil noemen.
Oh nee, dan hebben we een misverstand. Ik praatte over 1G. 2G kan gewoon op dikke steun rekenen. 2G+ is een grensgeval, dat kan best even maar gaat op termijn ook niet goed.
zie email 27 oktober
pi_202195860
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 21:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik vind 1G+vaccinatie voor massale evenementen tijdelijk geen probleem.
Tijdelijk is nooit tijdelijk in de politiek.

Ziek idee. Maatschappelijk onhaalbaar en brengt ook bizarre schade toe.
Maar nu het geopperd is, komt het er binnenkort wel.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_202195866
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:51 schreef chratnox het volgende:

[..]

@:trein2000 dit soort posts is wat ik bedoel. Ik heb niet het idee dat we ook maar een beetje richting de grens van de 'haat' die een groep gevaccineerden inmiddels voor ongevaccineerden heeft gaan. Die groep zal naar mijn idee met liefde elke dag een sneltest doen als ze daarmee een ongevaccineerde kunnen laten zien dat ze beter zijn.
Klopt, als je mensen eenmaal gebroken hebt, kun je ze een hoop laten doen, zelfs uit weerzin. Dat zijn dezelfde mensen die niet geloven in mondkapjes, maar die hem toch maar extra strak om de neus doen omdat ze niet kleinzielig willen zijn.

De meeste gevaccineerde mensen die ik ken denken zelf wel na en snappen ook wel de onzinnigheid van het beleid nu. Maar er is ook zeker wel een minderheid die nu (n.a.v. de gedeeltelijke lockdown) begint te roepen van: "Ja we doen het godverdomme allemaal voor mensen zoals jullie [ongevaccineerden in de vriendengroep] hè!!!" Voor mensen die nu voornamelijk thuiszitten, die af en toe met een testje nog eens wat ondernemen...
pi_202195869
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:58 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Oh nee, dan hebben we een misverstand. Ik praatte over 1G. 2G kan gewoon op dikke steun rekenen. 2G+ is een grensgeval, dat kan best even maar gaat op termijn ook niet goed.
2G+ is de doodsteek voor de vrijetijdssector omdat je niets meer spontaan kan ondernemen. Of je moet aan de deur kunnen testen. Maar als elke boerenlul die testen mag afnemen wat is de waarde dan nog?
pi_202195879
Beelden vandaag uit Oostenrijk. Politie die winkelcentra binnen stormt om op zoek te gaan naar ongevaccineerden te beboeten.

WTF

https://twitter.com/kees71234/status/1460362468744650753?s=21
pi_202195885
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:58 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ah op die manier. Ik ben benieuwd hoe 't morgen gaat.
pi_202195892
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 23:00 schreef Johannes788 het volgende:
Beelden vandaag uit Oostenrijk. Politie die winkelcentra binnen stormt om op zoek te gaan naar ongevaccineerden te beboeten.

WTF

De avondklok begon ook met een fuik op de A2. Uiteindelijk liep het wel los met de handhaving.
pi_202195900
quote:

WTF

Is het raar om dit een razzia te noemen?
pi_202195902
quote:

WTF

Dit kan echt niet…
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_202195910
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2021 21:25 schreef Spablauw214 het volgende:
Toen ze het in juni hadden over “leren leven met het virus” had ik eigenlijk niet verwacht dat we naar een grotere dystopie zouden gaan dan voor de vaccinatiecampagne.

En nee ik denk niet dat het een complot is. Ze hebben gewoon echt geen idee meer.
Helemaal de weg kwijt.
En de massa laat het nog toe ook... Hoe dan?

Mèèèn wat een zieke zooi.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 15 november 2021 @ 23:03:45 #200
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_202195916
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 23:02 schreef chratnox het volgende:

[..]
Is het raar om dit een razzia te noemen?
Nee. Dat was het eerste wat in mij op kwam.

:{ :{ :{
Vladimir Putin
Vladimir Putin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')