Ze gunnen hem hooguit het record van Lubbers te kunnen breken. Daarna is het over. Max 1,5 jaar, tot het volgende incident.quote:Op maandag 15 november 2021 22:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niet alleen die partijen. Niemand gunt hem meer wat. Hij is heel kwetsbaar, kwetsbaarder dan het naar buiten lijkt.
Ja. Omdat de grote meerderheid nog steeds min of meer achter het beleid staat. Als straks iedereen een stok in zijn neus moet voordat hij de boekwinkel of het plaatselijk cafe in kan draait dat als een blad aan de boom om voorspel ik je. Zeker na Hugo’s heksenjacht.quote:Op maandag 15 november 2021 22:36 schreef chratnox het volgende:
[..]
Maar dat is niet in de kamer te zien. Zelfs als niet alle partijen in de coalitie meedoen zijn er altijd wel partijen te vinden die meegaan.
Dat verbaasd mij ook. We leven echt in het einde van de geschiedenis zoals Fukuyama beschreef. "Ah joh, kleine moeite, geeft toch niet" overal en met alles.quote:Op maandag 15 november 2021 22:33 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik overschat eigenlijk al de hele pandemie wanneer mensen 'in actie' komen. Als je op dit moment kijkt naar de gemiddelde reacties die voorbij komen is het gros daarvan dat mensen het eens zijn met de maatregelen of zeggen: "Kleine moeite toch?"
Persoonlijk had ik verwacht dat er allang veel meer onvrede was geweest, maar daar zat ik er flink naast.
Die welvaart wordt al ingeleverd. Massale stijgingen van de energieprijs, de zorgkosten gaan de komende jaren flink stijgen, gemeentelijke belastingen gaan een klap krijgen, etc. Dan kunnen mensen evenveel geld verdienen, kosten om te leven zullen flink omhoog gan (is mijn gok).quote:Op maandag 15 november 2021 22:37 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Welvaart inleveren kan je vergeten. Kijk eens hoe gevoelig het afbouwen van de HRA ligt.
Ja want de CU en het CDA zijn ook totaal niet met hun eigen religieuze achterban bezigquote:Op maandag 15 november 2021 22:38 schreef Confetti het volgende:
1G gaat never nooit komen voordat 2G is geprobeerd. Vooral die kwal van D66 zit er erg hard op te hameren. Al die politici staan natuurlijk aan de 'goede' kant van de QR-samenleving, dat speelt ook mee.
Bedoel meer structureel welvaart inleveren. En dan vooral omdat alles duurder is geworden door alle inefficientie die een covid-samenleving met zich meebrengt. uit eten, vakantie, het is een privilege omdat het ontzettend duur is geworden.quote:Op maandag 15 november 2021 22:37 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Welvaart inleveren kan je vergeten. Kijk eens hoe gevoelig het afbouwen van de HRA ligt.
Ik zat nog te denken "prima film toch?" maar nee dat was the Untouchables. Van wat ik ervan zie is Intouchables inderdaad veilige middle of the road.quote:Op maandag 15 november 2021 22:35 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Oh ik geloof het direct. Coldplay past ook goed. Zou met niets verbazen. Jezus dan ben je wel echt zwaar inferieur op dat gebied. Z'n favoriete film is vast Intouchables of Oorlogswinter.
Dat snap ik.quote:Op maandag 15 november 2021 22:30 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Weet je, eigenlijk vind ik dat voor sommige beroepen niet eens heel onlogisch (voor wie met heel kwetsbare mensen werkt, bijvoorbeeld). Wel moet het dan rationeel worden ingezet, en niet als pressiemiddel.
quote:Op maandag 15 november 2021 21:59 schreef Spablauw214 het volgende:
Godsamme Hugo staat op de cover van de Linda. Zeg dat het niet zo is
Het draait echt alleen maar om die vent hè. Gadverdamme.
Zoiets heb ik ook wel. Het voelt alsof ik Memento kijk. Telkens weer hetzelfde stukje, maar telkens met meer informatie. Ik heb persoonlijk niet bijzonder veel last van de situatie (zolang KDV open isquote:Op maandag 15 november 2021 22:38 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vind het echt interessante tijden hoor. Ik vond het eerst allemaal kut, maar ik besef mij nu dat ik midden in een ongewis verhaal zit dat langzaam naar het einde beweegt.
Dat kan hoor, begrijp me goedquote:Op maandag 15 november 2021 22:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Vandaag geschreven. Post kwijt.
Maar een wisseling van Hugo en het OMT. Want corona is volgend jaar ook niet weg. Maatregelen nodig. Iedere winter.
Etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Hij is ook echt zo iemand die straks hierna mee gaat doen met Sterren dansen op het ijs en al dat soort programma´squote:
Anderzijds, als een Hugo of een Mark tijdens zo'n zomergasten interview op de vraag 'wat is je favoriete album?' zou antwoorden: "God Hates Us All van Slayer", vraag ik me af wat dat voor hun politieke agenda zou betekenen.quote:Op maandag 15 november 2021 22:35 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Oh ik geloof het direct. Coldplay past ook goed. Zou met niets verbazen. Jezus dan ben je wel echt zwaar inferieur op dat gebied. Z'n favoriete film is vast Intouchables of Oorlogswinter.
Ik hoop dat z’n omgeving hem beschermt…quote:Op maandag 15 november 2021 22:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij is ook echt zo iemand die straks hierna mee gaat doen met Sterren dansen op het ijs en al dat soort programma´s
Beetje zoals Dijkhoff. Volgend jaar is de Jonge burgemeester van een niet bestaand dorp bij het sinterklaasjournaal?quote:Op maandag 15 november 2021 22:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij is ook echt zo iemand die straks hierna mee gaat doen met Sterren dansen op het ijs en al dat soort programma´s
Volgend jaar is ie nog gewoon minister van VWS.quote:Op maandag 15 november 2021 22:42 schreef chratnox het volgende:
[..]
Beetje zoals Dijkhoff. Volgend jaar is de Jonge burgemeester van een niet bestaand dorp bij het sinterklaasjournaal?
Gun me nou ook mn droomquote:Op maandag 15 november 2021 22:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Volgend jaar is ie nog gewoon minister van VWS.
Ja zo sta ik er ook in. Ik kan nog veel, ga binnenkort op vakantie, sporten, zwemmen, ga naar mijn werk wanneer ik wil. Schud/boks handen. Vind het allemaal wel zorgelijk overigens, maar voor mij is het inmiddels mentaal te behappen. En ook virusvector vaccin Janssen kan ik prima slikken.quote:Op maandag 15 november 2021 22:40 schreef chratnox het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook wel. Het voelt alsof ik Memento kijk. Telkens weer hetzelfde stukje, maar telkens met meer informatie. Ik heb persoonlijk niet bijzonder veel last van de situatie (zolang KDV open is), maar ik vind het erg interessant om te volgen, aangezien de kans klein is dat ik het nogmaals meemaak op zo'n schaal (hoop ik).
Hokjesdenken much?quote:Op maandag 15 november 2021 21:45 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen en vooral omdat voor een select groepje grote moeite heeft met vaccineren: bevindelijk gereformeerde, FVD fanboys, mensen uit migrantenwijken..
Misschien kan hij een poldermodel annex mixje aanvoeren om heel Nederland tevreden te houden. Slayer en Wham? Dat is wel des Marks.quote:Op maandag 15 november 2021 22:42 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Anderzijds, als een Hugo of een Mark tijdens zo'n zomergasten interview op de vraag 'wat is je favoriete album?' zou antwoorden: "God Hates Us All van Slayer", vraag ik me af wat dat voor hun politieke agenda zou betekenen.
Zo'n BNr worden, dat zou echt hemels zijn voor hem denk ik, meedoen in die flutshows op tv, gezellig onzin praten. Eigenlijk wat ie nu ook al doet, maar in een ander jasje.quote:Op maandag 15 november 2021 22:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Minister in Rutte-IV.quote:Op maandag 15 november 2021 22:44 schreef chratnox het volgende:
[..]
Gun me nou ook mn droom
(demissionair of minister?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |