Ik denk dat je dit onderschat. Tot nu toe is het steeds een kleine, luidruchtige minderheid. Dit kan wel een eens een wat zachter maar veel grootschaliger ongemak gaan oproepen, gevaarlijke dynamiek. Zeker voor de VVD.quote:Op maandag 15 november 2021 22:28 schreef chratnox het volgende:
[..]
Je hebt de coronapas dan al. Vertrouwen is niet meer nodig, kleine moeite om nog een vaccinatie te halen voor een werkende QR code.
Rutte zal het niet zoveel boeien, de Jonge krijgt toch wel de schuld.
Dat lijstje met de muzieksmaak van Kamerleden (wat Baudet allemaal kutmuziek vond, maar zijn favo nummer is nu "Leef!") stond toch ook vol met Coldplay en zo?quote:Op maandag 15 november 2021 22:20 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Volgend jaar vast bij Zomergasten. Weet je nog toen Rutte daar zat? Echt er zit niets maar dan ook niets in die mensen. Het zijn puur politieke robots die Blöf alleen kennen, de film Intouchables, de toppers of een stukje uit de Bijbel kunnen nabrabbelen. Voor de rest zit er niets in, niets.
Klopt. Merk zelf ook om mij heen dat ook gewone mensen het beleid vinden doorslaan.quote:Op maandag 15 november 2021 22:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dit onderschat. Tot nu toe is het steeds een kleine, luidruchtige minderheid. Dit kan wel een eens een wat zachter maar veel grootschaliger ongemak gaan oproepen, gevaarlijke dynamiek. Zeker voor de VVD.
Smakeloze grijze drek, toch zou ik me meer zorgen maken als het Horst-Wessellied ofzo favoriet is.quote:Op maandag 15 november 2021 22:32 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Dat lijstje met de muzieksmaak van Kamerleden (wat Baudet allemaal kutmuziek vond, maar zijn favo nummer is nu "Leef!") stond toch ook vol met Coldplay en zo?
Ik weet het niet, ik overschat eigenlijk al de hele pandemie wanneer mensen 'in actie' komen. Als je op dit moment kijkt naar de gemiddelde reacties die voorbij komen is het gros daarvan dat mensen het eens zijn met de maatregelen of zeggen: "Kleine moeite toch?"quote:Op maandag 15 november 2021 22:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dit onderschat. Tot nu toe is het steeds een kleine, luidruchtige minderheid. Dit kan wel een eens een wat zachter maar veel grootschaliger ongemak gaan oproepen, gevaarlijke dynamiek. Zeker voor de VVD.
Waarom lees je die shit? Deze knaap gedijt erbij om zo extreem mogelijk discours neer te zetten.quote:Op maandag 15 november 2021 22:33 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Bij de pizzabezorger en consorten is het nooit goed, je zult ook maar eens ergens op afrekenbaar zijn.
Ik denk dat je dat onderschat. Rutte is aangeschoten wild. Hem wordt niets meer gegund. Zodra die 1 misstap zet, zullen partijen als D66 en CDA hun kans schoon zien en hem een mes in z’n rug steken.quote:Op maandag 15 november 2021 22:28 schreef chratnox het volgende:
[..]
Je hebt de coronapas dan al. Vertrouwen is niet meer nodig, kleine moeite om nog een vaccinatie te halen voor een werkende QR code.
Rutte zal het niet zoveel boeien, de Jonge krijgt toch wel de schuld.
Soort van Agnes Kant. Kan zijn zin krijgen, maar dan draait hij het wel weer om.quote:Op maandag 15 november 2021 22:33 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Bij de pizzabezorger en consorten is het nooit goed, je zult ook maar eens ergens op afrekenbaar zijn.
Er wordt momenteel nog steeds een hoop onvrede afgekocht met geleend publiek geld, maar daar kan je ook niet oneindig mee doorgaan.quote:Op maandag 15 november 2021 22:33 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik overschat eigenlijk al de hele pandemie wanneer mensen 'in actie' komen. Als je op dit moment kijkt naar de gemiddelde reacties die voorbij komen is het gros daarvan dat mensen het eens zijn met de maatregelen of zeggen: "Kleine moeite toch?"
Persoonlijk had ik verwacht dat er allang veel meer onvrede was geweest, maar daar zat ik er flink naast.
Dat denk ik ook, 18- heeft niks in de melk te brokkelen en 50+ (oid) staat denk ik wel achter de maatregelen. Blijft een te kleine groep over die een vuist zou kunnen maken.quote:Op maandag 15 november 2021 22:23 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nee hoor, we slikken alles wel. Hebben we altijd gedaan. Ze drukken hoe dan ook wel erdoorheen wat ze willen. En wij vinden alles wel prima. Nederlanders zijn van die volgzame watjes.
Oh ik geloof het direct. Coldplay past ook goed. Zou met niets verbazen. Jezus dan ben je wel echt zwaar inferieur op dat gebied. Z'n favoriete film is vast Intouchables of Oorlogswinter.quote:Op maandag 15 november 2021 22:32 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Dat lijstje met de muzieksmaak van Kamerleden (wat Baudet allemaal kutmuziek vond, maar zijn favo nummer is nu "Leef!") stond toch ook vol met Coldplay en zo?
Waar zou de volks bias meer liggen? Structureel welvaart inleveren (10- 20%) of tijdelijk wat oversterfte accepteren?quote:Op maandag 15 november 2021 22:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Er wordt momenteel nog steeds een hoop onvrede afgekocht met geleend publiek geld, maar daar kan je ook niet oneindig mee doorgaan.
Niet alleen die partijen. Niemand gunt hem meer wat. Hij is heel kwetsbaar, kwetsbaarder dan het naar buiten lijkt.quote:Op maandag 15 november 2021 22:33 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat onderschat. Rutte is aangeschoten wild. Hem wordt niets meer gegund. Zodra die 1 misstap zet, zullen partijen als D66 en CDA hun kans schoon zien en hem een mes in z’n rug steken.
Tuurlijk wel. Dat is een probleem voor de toekomst is dan 't antwoord.quote:Op maandag 15 november 2021 22:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Er wordt momenteel nog steeds een hoop onvrede afgekocht met geleend publiek geld, maar daar kan je ook niet oneindig mee doorgaan.
Of tijdelijk die tweedeling accepteren, ook nog altijd een optie.quote:Op maandag 15 november 2021 22:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waar zou de volks bias meer liggen? Structureel welvaart inleveren (10- 20%) of tijdelijk wat oversterfte accepteren?
Ook dat is nog een element ja.quote:Op maandag 15 november 2021 22:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar dat is niet in de kamer te zien. Zelfs als niet alle partijen in de coalitie meedoen zijn er altijd wel partijen te vinden die meegaan.quote:Op maandag 15 november 2021 22:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niet alleen die partijen. Niemand gunt hem meer wat. Hij is heel kwetsbaar, kwetsbaarder dan het naar buiten lijkt.
Ook bij een tweedeling zijn er maatregelen. Die tweedeling bij een 2G beleid gaan de besmettingen niet stoppen.quote:Op maandag 15 november 2021 22:36 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Of tijdelijk die tweedeling accepteren, ook nog altijd een optie.
Welvaart inleveren kan je vergeten. Kijk eens hoe gevoelig het afbouwen van de HRA ligt.quote:Op maandag 15 november 2021 22:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waar zou de volks bias meer liggen? Structureel welvaart inleveren (10- 20%) of tijdelijk wat oversterfte accepteren?
Vandaag geschreven. Post kwijt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |