Snap ik heel goed. Ook electoraal.quote:Op maandag 15 november 2021 22:19 schreef Spablauw214 het volgende:
Dat ze hem knijpen voor protest vanuit de gevaccineerde meerderheid schijnt vooral binnen de VVD en D66 een grote angst te zijn.
WALGELIJKE manquote:Op maandag 15 november 2021 21:59 schreef Spablauw214 het volgende:
Godsamme Hugo staat op de cover van de Linda. Zeg dat het niet zo is
Het draait echt alleen maar om die vent hè. Gadverdamme.
Vind ik best een goed idee hoorquote:Op maandag 15 november 2021 22:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vaccineren + minstens één keer genezen zijn + PCR test + plasje inleveren
Zolang er maar geen tweedeling komt blijven wij wel onzin verzinnen toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
2G+ voor meerdaags werkt alleen als je alleen op dag 1 een negatieve test nodig hebt, niet als je steeds moet testen.quote:Op maandag 15 november 2021 22:15 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Voor die meerdaagse evenementen zou je ook nog aan 2G+ kunnen denken, maar dan stuit je weer op die principiële bezwaren. Maar eigenlijk zie ik dit niet werken, dan krijg je die zwijgende meerderheid waar de T over rept in je nek.
Is die tweedeling voorkomen ondertussen geen gepasseerd station? Één van de twee groepen gaat hoe dan ook pissig worden op de ander, de enige keuze die het kabinet daarin nog heeft is wie ze precies boos willen maken.quote:Op maandag 15 november 2021 22:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vaccineren + minstens één keer genezen zijn + PCR test + plasje inleveren
Zolang er maar geen tweedeling komt blijven wij wel onzin verzinnen toch
Nee hoor, we slikken alles wel. Hebben we altijd gedaan. Ze drukken hoe dan ook wel erdoorheen wat ze willen. En wij vinden alles wel prima. Nederlanders zijn van die volgzame watjes.quote:Op maandag 15 november 2021 22:17 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Vroeg of laat slikt de gevaccineerde groep de vrijheidsbeperkende maatregelen niet meer.
Daar gaat het om, de polls, de kiezers bij je houden, jezelf uitroepen als winnaar in de crisis.quote:Op maandag 15 november 2021 22:19 schreef Spablauw214 het volgende:
Dat ze hem knijpen voor protest vanuit de gevaccineerde meerderheid schijnt vooral binnen de VVD en D66 een grote angst te zijn.
Ik zou niet weten waarom het bij lage circulatie per definitie niet proportioneel is. Ik snap wel dat het op het eerste oog misschien zo lijk, maar als je goed kunt onderbouwen dat juist dit die hoge circulatie voorkomt dan lijkt mij dat een prima invulling van proportionaliteit. Kort door de bocht en populistisch dus, zoals we de pizzabezorger kennen.quote:Op maandag 15 november 2021 22:19 schreef Ronald het volgende:
We lachen vaak om Yorick in dit topic, maar dit vond ik wel een zinnige tweet. Dat hele 2g lost gewoon niks op, dat is genoeg reden om het niet in te voeren. Een nutteloos instrument om toch maar weer iets nieuws in handen te hebben.
[ twitter ]
Ze weten dat als we nog jaren door moeten met maatregelen, de economie en het algehele welvaartsniveau een optater krijgen waar je bang van wordt. Voor de VVD is dat politiek net zo onverkoopbaar als de zorg in laten storten.quote:Op maandag 15 november 2021 22:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Snap ik heel goed. Ook electoraal.
Geen 1.5m, foei.quote:Op maandag 15 november 2021 22:24 schreef phpmystyle het volgende:
De nieuwe samenleving![]()
[ afbeelding ]
Ik heb wel 's een documentaire gezien over empathie bij bestuurders van grote bedrijven en bestuurders van een land, had (indirect) te maken met de vraag waarom Obama ineens zo grijs was geworden.quote:Op maandag 15 november 2021 22:20 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Volgend jaar vast bij Zomergasten. Weet je nog toen Rutte daar zat? Echt er zit niets maar dan ook niets in die mensen. Het zijn puur politieke robots die Blöf alleen kennen, de film Intouchables, de toppers of een stukje uit de Bijbel kunnen nabrabbelen. Voor de rest zit er niets in, niets.
Gezeur in de marge.quote:Op maandag 15 november 2021 22:15 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Voor die meerdaagse evenementen zou je ook nog aan 2G+ kunnen denken, maar dan stuit je weer op die principiële bezwaren. Maar eigenlijk zie ik dit niet werken, dan krijg je die zwijgende meerderheid waar de T over rept in je nek.
Voorlopig krijgen vooral de lager opgeleide flexwerkers de klappen. Dat kun je nu niet bepaald VVD-achterban noemen.quote:Op maandag 15 november 2021 22:24 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ze weten dat als we nog jaren door moeten met maatregelen, de economie en het algehele welvaartsniveau een optater krijgen waar je bang van wordt. Voor de VVD is dat politiek net zo onverkoopbaar als de zorg in laten storten.
Dat bedoelde ik inderdaad. Verder, grote meerdaagse evenementen heb je pas weer in de lente, als je nu mobiele teststraten gaat voorbereiden kan dat best. Maar dan moet je dat wel willen.quote:Op maandag 15 november 2021 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2G+ voor meerdaags werkt alleen als je alleen op dag 1 een negatieve test nodig hebt, niet als je steeds moet testen.
Dat had iedereen kunnen verzinnen. Zo veel gaan we niet meer doen aan dit virus, echt niet, tenzij we echt weer totaal in lockdown gaan. Het raast toch wel door de samenleving heen, vooral nu. Het is puur schijn en controlegeilheid die 2G van straks.quote:Op maandag 15 november 2021 22:19 schreef Ronald het volgende:
We lachen vaak om Yorick in dit topic, maar dit vond ik wel een zinnige tweet. Dat hele 2g lost gewoon niks op, dat is genoeg reden om het niet in te voeren. Een nutteloos instrument om toch maar weer iets nieuws in handen te hebben.
[ twitter ]
Wat stel jij voor?quote:Op maandag 15 november 2021 22:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Gezeur in de marge.
Gewoon niet doen die 2g überhaupt ergens, of 3g op werk.
Juist. Maar 85% van Nederland voelt zich dan ook beflikkerd schat ik zo in. Gaat het vertrouwen in de overheid echt geen goed doen.quote:Op maandag 15 november 2021 22:26 schreef phpmystyle het volgende:
Met het 1G beleid van de CU vervalt wel de noodzaak om te vaccineren omdat die dwang er dan neit meer is.
Het VK heeft een vaccinatie plicht!! in bepaalde beroepen. En die is afgelopen week nog eens extra uitgebreid.quote:Op maandag 15 november 2021 22:13 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ben ik blij dat het VK het echt anders doet nu. Dat is leren leven met. Gelukkig zijn er nog wel landen die het juiste doen.
Maar hier, nee hier zijn we echt volledig gestoord.
Ja haha. Tis gewoon een truce zoals jij al zei om maar een alternatief te bieden op iets dat cu niet ziet zitten.quote:Op maandag 15 november 2021 22:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Juist. Maar 85% van Nederland voelt zich dan ook beflikkerd schat ik zo in. Gaat het vertrouwen in de overheid echt geen goed doen.
Je hebt de coronapas dan al. Vertrouwen is niet meer nodig, kleine moeite om nog een vaccinatie te halen voor een werkende QR code.quote:Op maandag 15 november 2021 22:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Juist. Maar 85% van Nederland voelt zich dan ook beflikkerd schat ik zo in. Gaat het vertrouwen in de overheid echt geen goed doen.
Dat klopt. Rust, reinheid en regelmaat is waar de VVD op gedijt. Als die in gedrang komen is dat bijzonder kwetsbaar. Zeker met een leider die toch beschadigd is.quote:Op maandag 15 november 2021 22:24 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ze weten dat als we nog jaren door moeten met maatregelen, de economie en het algehele welvaartsniveau een optater krijgen waar je bang van wordt. Voor de VVD is dat politiek net zo onverkoopbaar als de zorg in laten storten.
Weet je, eigenlijk vind ik dat voor sommige beroepen niet eens heel onlogisch (voor wie met heel kwetsbare mensen werkt, bijvoorbeeld). Wel moet het dan rationeel worden ingezet, en niet als pressiemiddel.quote:Op maandag 15 november 2021 22:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Het VK heeft een vaccinatie plicht!! in bepaalde beroepen. En die is afgelopen week nog eens extra uitgebreid.
Dat is niet niks hè.
"Alles ist politik" zoals Settembrini in het boek De Toverberg zei. Ik dacht oh dat is wel leuk verzonnen zo, nooit echt over nagedacht, maar blijkbaar is het gewoon hartstikke waar. Alles is politiek.quote:Op maandag 15 november 2021 22:23 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Daar gaat het om, de polls, de kiezers bij je houden, jezelf uitroepen als winnaar in de crisis.
Zorgprobleem is eigenlijk bijzaak, ook voor CU met zo een onzinnig standpunt. Alles vanuit het politiek kader uitgedacht om de zeteltjes te behouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |