Een droom voor hem, een zegen voor het land. Wel graag ergens in Limburg of zo. Zo ver mogelijk bij Den Haag vandaan.quote:Op maandag 15 november 2021 22:45 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Zo'n BNr worden, dat zou echt hemels zijn voor hem denk ik, meedoen in die flutshows op tv, gezellig onzin praten. Eigenlijk wat ie nu ook al doet, maar in een ander jasje.
quote:
Het ingrijpen heb ik vanmiddag ook al uitgelegd.quote:Op maandag 15 november 2021 16:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Joh..![]()
Dat is dan ook echt een van de problemen die we hebben.
Het niet werken met scenario's, het veel te positief inschatten, veel te optimistisch zijn. Niet alleen het RIVM, maar ook Hugo.
Te laat ingrijpen, te snel (sneller dan OMT advies) maatregelen loslaten.
Niet goed communiceren.
Veel te laat opstarten met die boosters. Etc.
Denk niet dat je de Limburgers daar echt een plezier mee doet. Volgens mij is Klein Bonaire nog vrij, daar woont toch niemand.quote:Op maandag 15 november 2021 22:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Een droom voor hem, een zegen voor het land. Wel graag ergens in Limburg of zo. Zo ver mogelijk bij Den Haag vandaan.
Tot een groep uitgesloten wordt van de samenleving omdat ze de sociaal onwenselijke keus hebben gemaakt?quote:Op maandag 15 november 2021 22:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Zoals ik het zie is dit vooral een plan van de CU om 2G voorlopig te kunnen verkopen aan hun ongevaccineerde achterban. Lange termijn, een opvallende woordkeuze, zonder echt hardop afstand te willen nemen. Zij gaan, geheel terecht, instemmen met de 2G regelgeving. De tweedeling waar het al zo lang over gaat komt steeds dichterbij. Nog een paar nachtjes slapen en het is zover. Ik kan niet wachten.
Dit einde is nog helemaal niet in zicht. Ik hoop dat we allemaal een heel lange adem hebben. Zowel in als uit.quote:Op maandag 15 november 2021 22:38 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vind het echt interessante tijden hoor. Ik vond het eerst allemaal kut, maar ik besef mij nu dat ik midden in een ongewis verhaal zit dat langzaam naar het einde beweegt.
Lekker positiefquote:Op maandag 15 november 2021 22:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit einde is nog helemaal niet in zicht. Ik hoop dat we allemaal een heel lange adem hebben. Zowel in als uit.
Met het einde bedoel ik de afslag die we als samenleving gaan nemen, naar een permanente toestand van lockdowns, min of meer gedwongen vaccinatie etc etc. Of dat we het restrisico gaan accepteren en ons naar normaal gaan bewegen, al dan wel of niet geholpen met de opbouwde immuniteit door vaccinatie en genezing en acceptatie.quote:Op maandag 15 november 2021 22:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit einde is nog helemaal niet in zicht. Ik hoop dat we allemaal een heel lange adem hebben. Zowel in als uit.
Hoezo? Zij moeten dan een test doen om de ongevaccineerden ook de kans te geven. Dat past toch juist totaal niet in het beeld van pure haat?quote:Op maandag 15 november 2021 22:51 schreef chratnox het volgende:
[..]
Tot een groep uitgesloten wordt van de samenleving omdat ze de sociaal onwenselijke keus hebben gemaakt?
@:trein2000 dit soort posts is wat ik bedoel. Ik heb niet het idee dat we ook maar een beetje richting de grens van de 'haat' die een groep gevaccineerden inmiddels voor ongevaccineerden heeft gaan. Die groep zal naar mijn idee met liefde elke dag een sneltest doen als ze daarmee een ongevaccineerde kunnen laten zien dat ze beter zijn.
Uitslag loopt het ook al te verkondigen: https://www.rtvoost.nl/ni(...)-1G-is-wel-een-optie.quote:Op maandag 15 november 2021 22:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Zoals ik het zie is dit vooral een plan van de CU om 2G voorlopig te kunnen verkopen aan hun ongevaccineerde achterban. Lange termijn, een opvallende woordkeuze, zonder echt hardop afstand te willen nemen. Zij gaan, geheel terecht, instemmen met de 2G regelgeving. De tweedeling waar het al zo lang over gaat komt steeds dichterbij. Nog een paar nachtjes slapen en het is zover. Ik kan niet wachten.
Uiteindelijk gaat de wal het schip keren. Je kan niet maatregelen instellen zonder iets van een structurele oplossing te werken. Er moet altijd iets van een exitstrategie zijn.quote:Op maandag 15 november 2021 22:54 schreef chratnox het volgende:
[..]
Lekker positief
Ik ben er ook bang voor..
In het geval van 2G bedoel ik hè. Of 2G+ of hoe je 't ook wil noemen.quote:Op maandag 15 november 2021 22:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hoezo? Zij moeten dan een test doen om de ongevaccineerden ook de kans te geven. Dat past toch juist totaal niet in het beeld van pure haat?
Oh nee, dan hebben we een misverstand. Ik praatte over 1G. 2G kan gewoon op dikke steun rekenen. 2G+ is een grensgeval, dat kan best even maar gaat op termijn ook niet goed.quote:Op maandag 15 november 2021 22:57 schreef chratnox het volgende:
[..]
In het geval van 2G bedoel ik hè. Of 2G+ of hoe je 't ook wil noemen.
Tijdelijk is nooit tijdelijk in de politiek.quote:Op maandag 15 november 2021 21:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind 1G+vaccinatie voor massale evenementen tijdelijk geen probleem.
Klopt, als je mensen eenmaal gebroken hebt, kun je ze een hoop laten doen, zelfs uit weerzin. Dat zijn dezelfde mensen die niet geloven in mondkapjes, maar die hem toch maar extra strak om de neus doen omdat ze niet kleinzielig willen zijn.quote:Op maandag 15 november 2021 22:51 schreef chratnox het volgende:
[..]
Tot een groep uitgesloten wordt van de samenleving omdat ze de sociaal onwenselijke keus hebben gemaakt?
@:trein2000 dit soort posts is wat ik bedoel. Ik heb niet het idee dat we ook maar een beetje richting de grens van de 'haat' die een groep gevaccineerden inmiddels voor ongevaccineerden heeft gaan. Die groep zal naar mijn idee met liefde elke dag een sneltest doen als ze daarmee een ongevaccineerde kunnen laten zien dat ze beter zijn.
2G+ is de doodsteek voor de vrijetijdssector omdat je niets meer spontaan kan ondernemen. Of je moet aan de deur kunnen testen. Maar als elke boerenlul die testen mag afnemen wat is de waarde dan nog?quote:Op maandag 15 november 2021 22:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Oh nee, dan hebben we een misverstand. Ik praatte over 1G. 2G kan gewoon op dikke steun rekenen. 2G+ is een grensgeval, dat kan best even maar gaat op termijn ook niet goed.
Ah op die manier. Ik ben benieuwd hoe 't morgen gaat.quote:Op maandag 15 november 2021 22:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Oh nee, dan hebben we een misverstand. Ik praatte over 1G. 2G kan gewoon op dikke steun rekenen. 2G+ is een grensgeval, dat kan best even maar gaat op termijn ook niet goed.
De avondklok begon ook met een fuik op de A2. Uiteindelijk liep het wel los met de handhaving.quote:Op maandag 15 november 2021 23:00 schreef Johannes788 het volgende:
Beelden vandaag uit Oostenrijk. Politie die winkelcentra binnen stormt om op zoek te gaan naar ongevaccineerden te beboeten.
WTF
https://twitter.com/kees71234/status/1460362468744650753?s=21
Is het raar om dit een razzia te noemen?quote:Op maandag 15 november 2021 23:00 schreef Johannes788 het volgende:
Beelden vandaag uit Oostenrijk. Politie die winkelcentra binnen stormt om op zoek te gaan naar ongevaccineerden te beboeten.
WTF
Dit kan echt niet…quote:Op maandag 15 november 2021 23:00 schreef Johannes788 het volgende:
WTF
Helemaal de weg kwijt.quote:Op maandag 15 november 2021 21:25 schreef Spablauw214 het volgende:
Toen ze het in juni hadden over “leren leven met het virus” had ik eigenlijk niet verwacht dat we naar een grotere dystopie zouden gaan dan voor de vaccinatiecampagne.
En nee ik denk niet dat het een complot is. Ze hebben gewoon echt geen idee meer.
Nee. Dat was het eerste wat in mij op kwam.quote:Op maandag 15 november 2021 23:02 schreef chratnox het volgende:
[..]
Is het raar om dit een razzia te noemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |