Je zou bijna denken dat de meesten hier een lichte voorkeur hebben voor Verstappen.quote:Op zondag 14 november 2021 19:37 schreef Heph844 het volgende: Zure reacties hier zeg
Gewoon prima race van Hamilton.
quote:Op zondag 14 november 2021 12:02 schreef mikieu het volgende:
Loewie gaat vandaag ruim winnen
Kan Honda Max niet een turbo geven met een nieuwe motor?
Echt een randdebiel. Net als die Wolff.quote:Op zondag 14 november 2021 19:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij is ook een beetje het jongetje met het pagepakje in het huishouden van het Angelsaksische grootkapitaal.
Het is ook best idioot dat je voor motor 4 10 plekken gridstraf krijgt maar dat 5,6, 7, etc motoren nog maar 5 punten kosten.quote:Op zondag 14 november 2021 19:32 schreef Evenstar het volgende:
Ze mogen voglend jaar wel iets vinden op dat nieuwe motor steken gedoe, want zo gaat het wel een beetje doel voorbij.
mja...FIA wist ook wel dat Max kansloos wasquote:Op zondag 14 november 2021 19:39 schreef Evenstar het volgende:
Winnaar van de dag: FIA die ze lekker liet racen.
Hij is aan het solliciteren bij die nieuwe club die de F1 rechten heeft gekocht.quote:Op zondag 14 november 2021 19:37 schreef Zwoerd het volgende:
Wat een veren steek Olav Lewis on de reet zeg. Prima gereden hoor, maar die auto is onwaarschijnlijk snel.
Kunnen alle gunstige bedachte scenario’s weer de vuilnisbak inquote:
Daar leek het wel opquote:
Ziedend. Gewoon de beste coureur deze man. Genoten.quote:Op zondag 14 november 2021 19:40 schreef ColtZ40 het volgende:
Dus met andere woorden, je pakt iedere race een nieuwe motor met 5 strafplekken. Draait dat ding helemaal open wint iedere race..
Daarom, is echt waanzin.quote:Op zondag 14 november 2021 19:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Het is ook best idioot dat je voor motor 4 10 plekken gridstraf krijgt maar dat 5,6, 7, etc motoren nog maar 5 punten kosten.
En die regels was er juist om te voorkomen dat er elke wedstrijd een nieuwe motor gestoken zou worden.
Mercedes kan er voor kiezen om de komende 3 races ook een nieuwe motor te nemen en die volledig ovpen te schroeven.
Kost maar 5 plekken en dat maken ze toch wel goed in de race.. zeker als ze zoveel overspeed hebben.
Noem je hem nou verkapt zwarte roetveeg Piet?quote:Op zondag 14 november 2021 19:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij is ook een beetje het jongetje met het pagepakje in het huishouden van het Angelsaksische grootkapitaal.
Dus dit.quote:Op zondag 14 november 2021 19:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Het is ook best idioot dat je voor motor 4 10 plekken gridstraf krijgt maar dat 5,6, 7, etc motoren nog maar 5 punten kosten.
En die regels was er juist om te voorkomen dat er elke wedstrijd een nieuwe motor gestoken zou worden.
Mercedes kan er voor kiezen om de komende 3 races ook een nieuwe motor te nemen en die volledig ovpen te schroeven.
Kost maar 5 plekken en dat maken ze toch wel goed in de race.. zeker als ze zoveel overspeed hebben.
Misschien, maar ik heb Max nog nooit een race zien rijden in een auto die zo dominant als de Merc vandaag was.quote:Op zondag 14 november 2021 19:38 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat is bij deze sport nagenoeg altijd zo.
Mocht Max zo'n weekend hebben, dan lult autosportminnend NL daar ook nog weken over. (Of langer.)
zekers..quote:Op zondag 14 november 2021 19:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een prestatie van Hamilton hoor![]()
Ook goed gereden door Max trouwens, wel jammer
Hoi Scrupuleusquote:
Misschien dat ze daar maar eens aan moeten gaan denken.quote:Op zondag 14 november 2021 12:02 schreef mikieu het volgende:
Loewie gaat vandaag ruim winnen
Kan Honda Max niet een turbo geven met een nieuwe motor?
Volgens mij is dat juist meer zo als het heel close is. Bij een enorme overmacht vind ik het iig altijd minder boeiend.quote:Op zondag 14 november 2021 19:38 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat is bij deze sport nagenoeg altijd zo.
Mocht Max zo'n weekend hebben, dan lult autosportminnend NL daar ook nog weken over. (Of langer.)
Door het geluid heen opeensquote:
Over Angelsaksisch gesproken, Angela is ook Saksischequote:Op zondag 14 november 2021 19:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Mwah, vorige race was het wel duidelijk welke auto het beste werkte daar.quote:Op zondag 14 november 2021 19:41 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Misschien, maar ik heb Max nog nooit een race zien rijden in een auto die zo dominant als de Merc vandaag was.
Waardeloosquote:Op zondag 14 november 2021 19:42 schreef Breekfast het volgende:
Wat een ras interviewer hé die Massa
ik heb liever dat ze allemaal met een middelmatige motor rijdenquote:Op zondag 14 november 2021 19:41 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Misschien, maar ik heb Max nog nooit een race zien rijden in een auto die zo dominant als de Merc vandaag was.
'quote:Op zondag 14 november 2021 19:37 schreef Predator40 het volgende:
[..]
waarom is Bottas geen 2de dan ?
Altijd nog beter dan een zekere tandartsquote:Op zondag 14 november 2021 19:42 schreef Breekfast het volgende:
En RB vorig weekend?quote:Op zondag 14 november 2021 19:41 schreef PzKpfw het volgende:
Wel bijzonder dat die Mercedes ineens zo snel is. Zullen wel weer naar illegale middelen hebben gegrepen.
Voor zijn bankrekening maakt het ook weinig uitquote:Op zondag 14 november 2021 19:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max heeft plezier gehad, mooie reactie
De Braziliaanse Jack Plooijquote:Op zondag 14 november 2021 19:42 schreef Breekfast het volgende:
Nee, wel het troetelkindje dat altijd wat meer mag dan anderen.quote:Op zondag 14 november 2021 19:41 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Noem je hem nou verkapt zwarte roetveeg Piet?
Nabeschouwing kan je sowieso skippenquote:Op zondag 14 november 2021 19:42 schreef Zorro het volgende:
Ik lees het hier wel als dat interview en podiumgedoe klaar is he
Olav doet zo zodat ze hem niet kunnen betichten van het zijn van een pure Max fanquote:Op zondag 14 november 2021 19:42 schreef Madhouse11 het volgende:
Waarom doen Mol en co steeds alsof hier een wereldwonder heeft plaats gevonden?
Dit zag je toch al vanaf vrijdag aankomen?
Met deze power had Mazepin zelfs podium gehaald.
Goed punt.quote:Op zondag 14 november 2021 19:44 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Nabeschouwing kan je sowieso skippen
Ik weet bij sommigen niet of het nou voorkeur voor Verstappen, of haat tegen Hamilton is.quote:Op zondag 14 november 2021 19:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat de meesten hier een lichte voorkeur hebben voor Verstappen.
Ja echt super vreemd na wat Mercedes allemaal flikt dit seizoenquote:Op zondag 14 november 2021 19:43 schreef Aitvaras het volgende:
Wat een slechte verliezers in dit topic.
Olav is altijd al een Hamilton-fanboy geweest, ook voor Verstappen al. Dat steekt hij niet onder stoelen of bankenquote:Op zondag 14 november 2021 19:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Olav doet zo zodat ze hem niet kunnen betichten van het zijn van een pure Max fan
Dit seizoen is sowieso al legendarisch ongeacht wie er wintquote:Op zondag 14 november 2021 19:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
'
Onder andere vanwege de pitstopstrategie. Maar anders denk ik ook niet dat Bottas er voorbij was gekomen. Dat is wel een snelle rondjes rijder, maar inhalen is niet zijn ding.
Hamilton-Mercedes een geweldig weekend gehad. Als dit betekent dat ze de motor nu blijvend op dit vermogen kunnen laten draaien omdat ze het betrouwbaarheidsprobleem hebben opgelost, dan gaat Verstappen het nog heel moeilijk krijgen de komende weken en vrees ik voor zijn titelkansen.
En dan hebben ze dat bij Mercedes gewoon fantastisch voor elkaar gekregen en beschikken ze over een coureur die goed genoeg is om het dan af te maken door in de cruciale races geen fouten te maken, ook al blijft het dan een kampioenschap met een zuur luchtje.
Maar zo ver is het nog niet. RedBull heeft vast nog wel een konijn in de hoed en Verstappen is een uitzonderlijk coureur.
Mwoa, het merendeel is tevreden. 2de plaats voor Max was het hoogst haalbare.quote:Op zondag 14 november 2021 19:43 schreef Aitvaras het volgende:
Wat een slechte verliezers in dit topic.
Ik zat er begin van dit seizoen een stuk neutraler in dan nu. En dat heeft alles met het gedrag van met name Toto te maken.quote:Op zondag 14 november 2021 19:44 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ik weet bij sommigen niet of het nou voorkeur voor Verstappen, of haat tegen Hamilton is.
Dat lijkt aardig hand in hand te gaan.quote:Op zondag 14 november 2021 19:44 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ik weet bij sommigen niet of het nou voorkeur voor Verstappen, of haat tegen Hamilton is.
Heb jij nog wat schaamhaar voor hem?quote:Op zondag 14 november 2021 19:44 schreef StephanL het volgende:
Lewis mag wel eens een haartransplantatie doen
Jij kent Olaf persoonlijk?quote:Op zondag 14 november 2021 19:46 schreef Nattekat het volgende:
Nu moet ik weer een week aanhoren hoe geweldig Hamilton wel niet is
en van Hamilton in Silverstonequote:Op zondag 14 november 2021 19:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik zat er begin van dit seizoen een stuk neutraler in dan nu. En dat heeft alles met het gedrag van met name Toto te maken.
Verkeerde kleurquote:Op zondag 14 november 2021 19:46 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Heb jij nog wat schaamhaar voor hem?
fixedquote:Op zondag 14 november 2021 19:46 schreef Nattekat het volgende:
Nu moet ik weer een week aanhoren hoe geweldig Hamilton zijn auto wel niet is
Inderdaad. Voor het weekend had ik nog wel wat hoop maar het werd de afgelopen dagen al snel duidelijk dat het er niet in zat. De auto is gewoon niet snel genoeg.quote:Op zondag 14 november 2021 19:45 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Mwoa, het merendeel is tevreden. 2de plaats voor Max was het hoogst haalbare.
Dat is gewoon dezelfde persoon gebleven, je bent zelf wat emotioneler betrokken vermoed ik.quote:Op zondag 14 november 2021 19:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik zat er begin van dit seizoen een stuk neutraler in dan nu. En dat heeft alles met het gedrag van met name Toto te maken.
Stel je toch eens niet zo aan, zeg.quote:Op zondag 14 november 2021 19:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik had het over de inhaalrace.quote:Op zondag 14 november 2021 19:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat juist meer zo als het heel close is. Bij een enorme overmacht vind ik het iig altijd minder boeiend.
Heb ik op mijn werk geen last vanquote:Op zondag 14 november 2021 19:46 schreef Nattekat het volgende:
Beide al zit de haat er ook vanwege jaren lang winnen. Denk dat een ander ook wat van die haat zou hebben gekregen. Wel minder dan Hamilton krijgt.quote:Op zondag 14 november 2021 19:44 schreef Heph844 het volgende:
[..]
De motor van HAM is het enige verschil met de afgelopen racesquote:Op zondag 14 november 2021 19:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vergeleken met wat en wie? En hoe weet je dat het door de motor komt?
Zeer boeiende, tactische race met veel wendingen. Zeker genoten, maar de eindbeleving werd verpest door het anti-Hamiltongetier van mijn ouders.quote:
Twitter gebruikenquote:Op zondag 14 november 2021 19:48 schreef franklop het volgende:
Het meest ergerlijke is dat nu alle Britten op Twitter wel niet zeggen hoe fantastisch Hamilton is.
Maar goed, anders hadden de Nederlanders dat nu gedaan
Niet alleen het torretje. Die achtervleugel doet nog meerquote:Op zondag 14 november 2021 19:48 schreef lord_bono het volgende:
[..]
De motor van HAM is het enige verschil met de afgelopen races
Alleen al die act naar de camera toe. Hij weet dat het ding er staat en dan lopen juichen in de camera. Een normaal persoon die de race kijkt heeft nooit zo'n natuurlijke reactie. Pure act van een man die zijn emoties niet meer de baas is. Dat zijn meestal de gevaarlijkste mensen, want bij de laatste race en Max rijdt op kop, dan zul je Bottas opeens in zijn achtervleugel zien hangen. Zulke mensen gaan over lijken.quote:Op zondag 14 november 2021 19:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zijn uitlatingen in de media e.d waren echt een stuk minder hypocriet in voorgaande jaren, sinds Lauda weg is is het sowieso niet beter geworden.quote:Op zondag 14 november 2021 19:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is gewoon dezelfde persoon gebleven, je bent zelf wat emotioneler betrokken vermoed ik.
Ik vind dat zowel bij RB als bij Mercedes een paar kleuters rondlopen.quote:Op zondag 14 november 2021 19:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Werd ie het hele weekend al volgens mij, maar nu was het eindelijk duidelijk genoeg.quote:
Ik mag jouw ouders welquote:Op zondag 14 november 2021 19:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zeer boeiende, tactische race met veel wendingen. Zeker genoten, maar de eindbeleving werd verpest door het anti-Hamiltongetier van mijn ouders.
Klopt lewis was vandaag beterquote:Op zondag 14 november 2021 19:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Een zéér pijnlijke nederlaag van Max Verstappen.
Definitief niet het einde tijdperk Hamilton.
Lauda zorgde voor de balans. Nu zijn ze compleet losgeslagenquote:Op zondag 14 november 2021 19:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zijn uitlatingen in de media e.d waren echt een stuk minder hypocriet in voorgaande jaren, sinds Lauda weg is is het sowieso niet beter geworden.
Erg jammer van dat laatste. Dit was echt een race om van te genieten.quote:Op zondag 14 november 2021 19:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zeer boeiende, tactische race met veel wendingen. Zeker genoten, maar de eindbeleving werd verpest door het anti-Hamiltongetier van mijn ouders.
Valt wel mee hoor. Verstappen heeft ook wel eens zo'n inhaalrace gedaan. In Rusland finishte hij als tweede door geluk en daar heeft verder niemand het over.quote:Op zondag 14 november 2021 19:47 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik had het over de inhaalrace.
Hoe het ook zij, van achteren naar voren... dat zou in ieder ander enigszins chauvinistisch land ook zijn toegejuicht als iets bijzonders. Zelfs als je een hele snelle auto hebt.
Ik denk heel weinig.quote:Op zondag 14 november 2021 19:44 schreef nils7 het volgende:
De vraag is alleen hoeveel ze van die nieuwe motor nu gevraagd hebben voor dit resultaat
In 2017 was die nog de nieuwe Sennaquote:Op zondag 14 november 2021 19:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Werd ie het hele weekend al volgens mij, maar nu was het eindelijk duidelijk genoeg.
Precies. Tegen de MB krachtbron was vandaag een kansloze strijd. Het viel mij nog mee dat Max het zolang vol kon houden.quote:Op zondag 14 november 2021 19:45 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Mwoa, het merendeel is tevreden. 2de plaats voor Max was het hoogst haalbare.
Ik denk dat hij vannacht wel wakker ligt ja!quote:Op zondag 14 november 2021 19:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Een zéér pijnlijke nederlaag van Max Verstappen.
Definitief niet het einde tijdperk Hamilton.
Ja echt erruugquote:Op zondag 14 november 2021 19:48 schreef franklop het volgende:
Het meest ergerlijke is dat nu alle Britten op Twitter wel niet zeggen hoe fantastisch Hamilton is.
Kijk als men het nou hierbij laat is het gewoon waarheid als een koe.quote:Op zondag 14 november 2021 19:49 schreef Sjeunie het volgende:
Van p20 naar p10, naar p1 Lewis heeft gewoon fantastisch gereden, niets meer niets minder!
1/2 mercedes volgende week en het is echt over voor Maxquote:Op zondag 14 november 2021 19:50 schreef DeeBee het volgende:
Qatar is overigens een 100% Mercedes baan, veel teveel medium speed corners.
Ik kan het weten, regelmatig op gefietst.
Alleen Verstappen raakt de ander daarbij niet. Klein verschilletjequote:
Een van de weinige plekken waar hij nog fans heeft.quote:Op zondag 14 november 2021 19:49 schreef 3rr0r het volgende:
Hij wil hun reet wel heel erg likken met die vlag erbij steeds
Geboe is sinds dat ie in een interview wat zei over dat Brazilianen snel boos zijn oid. Na z'n race in 2016 werd ie nog verafgod als reincarnatie van Senna.quote:
I don’t knowquote:Op zondag 14 november 2021 19:50 schreef Nattekat het volgende:
Wat heeft Max eigenlijk gedaan om van de nieuwe Senna naar uitgejoel te zakken in Brazilië?
Wa?quote:Op zondag 14 november 2021 19:50 schreef VacaLoca het volgende:
Geboe is sinds dat ie in een interview wat zei over dat Brazilianen snel boos zijn oid.
Volgende race weer een nieuwequote:Op zondag 14 november 2021 19:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel mooi dat die Mercedesmotor nu lekker is afgetrapt
Boeien, steken gewoon weer een nieuwe, duidelijk dat dat gewoon kan.quote:Op zondag 14 november 2021 19:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel mooi dat die Mercedesmotor nu lekker is afgetrapt
Ach, ergens herken ik er iets in van hoe ik soms voetbal beleef, maar de waas die Hamilton bij hen geeft is zo treurig. Ik kan het onderscheid maken tussen mijn afkeer van iets en de sportieve prestatie zelf.quote:Op zondag 14 november 2021 19:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Erg jammer van dat laatste. Dit was echt een race om van te genieten.
Of zou er nu meer nadruk op liggen / zou je er meer van mee krijgen?quote:Op zondag 14 november 2021 19:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zijn uitlatingen in de media e.d waren echt een stuk minder hypocriet in voorgaande jaren, sinds Lauda weg is is het sowieso niet beter geworden.
Nou haha, omdat Lewis tijdig uitwijktquote:Op zondag 14 november 2021 19:50 schreef daNpy het volgende:
[..]
Alleen Verstappen raakt de ander daarbij niet. Klein verschilletje
Verstappen sloopt Bottas.quote:Op zondag 14 november 2021 19:50 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
1/2 mercedes volgende week en het is echt over voor Max
Een nieuwe ICE valt weinig tegen te doen, zeker niet als die nog maar 4 races mee hoeft te gaan en dus verder open geschroefd kan worden.quote:Op zondag 14 november 2021 19:47 schreef beantherio het volgende:
[..]
Inderdaad. Voor het weekend had ik nog wel wat hoop maar het werd de afgelopen dagen al snel duidelijk dat het er niet in zat. De auto is gewoon niet snel genoeg.
Als MB dit vermogen kan volhouden zie ik weinig kans. Maar goed, Max is nog jong.quote:Op zondag 14 november 2021 19:50 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
1/2 mercedes volgende week en het is echt over voor Max
Daar lijkt dus niks aan gelogenquote:Op zondag 14 november 2021 19:50 schreef VacaLoca het volgende:
Geboe is sinds dat ie in een interview wat zei over dat Brazilianen snel boos zijn oid.
Ja, das wel kutquote:Op zondag 14 november 2021 19:52 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Boeien, steken gewoon weer een nieuwe, duidelijk dat dat gewoon kan.
Die onsportieve actie waarbij hij bijna HAM eraf roste?quote:Op zondag 14 november 2021 19:50 schreef Nattekat het volgende:
Wat heeft Max eigenlijk gedaan om van de nieuwe Senna naar uitgejoel te zakken in Brazilië?
quote:Op zondag 14 november 2021 19:52 schreef Sjemmert het volgende:
Max mag blij zijn dat hij geen straf gekregen heeft en 3de is geworden.
Zo te zien ben jij geen sportliefhebberquote:Op zondag 14 november 2021 19:52 schreef Sjemmert het volgende:
Allemaal racisten hier op FOK!.quote:Op zondag 14 november 2021 19:44 schreef Heph844 het volgende:
[..]
1 verdedigende actie op het randje en slingeren is sowieso niet toegestaan. Begrijp het wel.quote:Op zondag 14 november 2021 19:50 schreef Nattekat het volgende:
Vroeg ik me ook af, ik dacht dat de Brazilianen Verstappen wel aardig vondenquote:Op zondag 14 november 2021 19:50 schreef Nattekat het volgende:
Zit wat in inderdaad. Was wel sketchy wat die deed.quote:Op zondag 14 november 2021 19:52 schreef Sjemmert het volgende:
quote:Op zondag 14 november 2021 19:52 schreef Sjemmert het volgende:
Hamilton zou een stuk beter te pruimen zijn zonder zijn woke-gedrag. Daar wringt het bij veel mensen (mezelf inclusief). Dat politieke gezeur hoor je buiten de sport te laten, gewoon racen. Verder is het een uitstekend coureur, daar niet van.quote:Op zondag 14 november 2021 19:44 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Klopt. Vanaf nu elke week nieuwe motor en dan pakken ze hemquote:Op zondag 14 november 2021 19:52 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Boeien, steken gewoon weer een nieuwe, duidelijk dat dat gewoon kan.
Nou die eerste SC was wel twijfelachtig en een paar ronden te laat ...quote:Op zondag 14 november 2021 19:55 schreef Weltschmerz het volgende:
Foutloze wedstrijd van de wedstrijdleiding weer, dat mag ook weleens gezegd.
quote:Op zondag 14 november 2021 19:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die onsportieve actie waarbij hij bijna HAM eraf roste?
Weinig mis mee aangezien hij op dat moment weer voor lag. En iets wat Hamilton ook regelmatig doet. Terecht geen under Investigation imho.quote:Op zondag 14 november 2021 19:52 schreef Sjemmert het volgende:
Ik zie het gebeuren hoor, zoder gein.quote:Op zondag 14 november 2021 19:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt. Vanaf nu elke week nieuwe motor en dan pakken ze hem
Saoedi-Arabië.quote:Op zondag 14 november 2021 19:55 schreef SiGNe het volgende:
Misschien maar hopen dat Qatar niet af is over 3 weken.. scheelt weer een race
Geen idee maar ik support change.quote:Op zondag 14 november 2021 19:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoeveel slaven zijn er gesneuveld om die baan in Qatar aan te leggen.
Haat jegens dat afschuwelijke Britise chauvinisme en de corruptie in de sport.quote:Op zondag 14 november 2021 19:44 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Straf van Tsunoda verbaasde me wel eigenlijk. Al zal het volgens de letter van de wet terecht zijnquote:Op zondag 14 november 2021 19:55 schreef Weltschmerz het volgende:
Foutloze wedstrijd van de wedstrijdleiding weer, dat mag ook weleens gezegd.
Zelf grootgeschapen en veel BBC vrienden, stfu slut.quote:Op zondag 14 november 2021 19:55 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Jij houdt niet van big? Of ben jij de pitcher?
Vraag je moeder even om een speenquote:Op zondag 14 november 2021 19:55 schreef Sjemmert het volgende:
Allemaal viesmad
Hij mist de bocht vliegt eraf en drukt Hamilton er ook af. Had gewoon een penalty kunnen krijgen hoor.
Mwah. Tis eerder dat veel mensen hier niet zo zeer fan zijn van Ham, maar vooral behoorlijk een weg-met-ons mentaliteit hebben en anti max zijn.quote:Op zondag 14 november 2021 19:44 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Niet zoveel als bij de aanleg van de baan in Saudi-Arabië.quote:Op zondag 14 november 2021 19:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Alleen jij hier op het forum en Alonso die vindt dat Britten worden voorgetrokken.quote:Op zondag 14 november 2021 19:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Haat jegens dat afschuwelijke Britise chauvinisme en de corruptie in de sport.
Nederlanders zijn absoluut niet chauvinistisch inderdaad.quote:Op zondag 14 november 2021 19:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Haat jegens dat afschuwelijke Britise chauvinisme en de corruptie in de sport.
Nee inderdaad, zou een prima strategie zijnquote:Op zondag 14 november 2021 19:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik zie het gebeuren hoor, zoder gein.
Waarom niet? De banen die komen hebben allemaal flinke rechte stukken en high speed corners en genoeg mogelijkheden om in te halen. Ze zouden gek zijn als ze het niet doen.
Inderdaad. Je kan beter iemand de vangrail in rijden en een fopstraf pakken, dan win je gewoon.quote:Op zondag 14 november 2021 19:55 schreef Sjemmert het volgende:
Allemaal viesmad
Hij mist de bocht vliegt eraf en drukt Hamilton er ook af. Had gewoon een penalty kunnen krijgen hoor.
Geen goeie vergelijking, maar daar zul jij het vermoedelijk niet mee eens zijn.quote:Op zondag 14 november 2021 19:50 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Verstappen heeft ook wel eens zo'n inhaalrace gedaan. In Rusland finishte hij als tweede door geluk en daar heeft verder niemand het over.
Die baan is volledig aangelegd door locals.quote:Op zondag 14 november 2021 19:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
Kost geld. En ze zitten met een budget cap.quote:Op zondag 14 november 2021 19:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik zie het gebeuren hoor, zoder gein.
Waarom niet? De banen die komen hebben allemaal flinke rechte stukken en high speed corners en genoeg mogelijkheden om in te halen. Ze zouden gek zijn als ze het niet doen.
Als Hamilton het al voor de laatste race beslist heeft heeft Verstappen wel heel hard gefaald. Dat kan alleen als Max vol in panic mode gaat nu.quote:Op zondag 14 november 2021 19:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zou wel leuk zijn als het pas in de laatste wedstrijd wordt beslist (in het voordeel van HamiltonGod natuurlijk).
Toen Mercedes op halve kracht reed ja, dat gebeurt nu nietquote:Op zondag 14 november 2021 19:56 schreef PzKpfw het volgende:
Vorig jaar won Verstappen de laatste GP
Hij lag voor en Hamilton koos gewoon de verkeerde kant. Sowieso gingen ze er beiden af dus er was geen voordeel. Goed dat de stewards niet ingrepen want dit soort incidenten horen ook bij racen.quote:Op zondag 14 november 2021 19:55 schreef Sjemmert het volgende:
Allemaal viesmad
Precies.quote:Op zondag 14 november 2021 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou die eerste SC was wel twijfelachtig en een paar ronden te laat ...
Daar heb je een punt, maar toch. Vandaag heeft hij echt even laten zien dat hij nog steeds de beste van deze lichting is.quote:Op zondag 14 november 2021 19:54 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Hamilton zou een stuk beter te pruimen zijn zonder zijn woke-gedrag. Daar wringt het bij veel mensen (mezelf inclusief). Dat politieke gezeur hoor je buiten de sport te laten, gewoon racen. Verder is het een uitstekend coureur, daar niet van.
Trekken gewoon wat af van salaris van Bottas.quote:Op zondag 14 november 2021 19:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Kost geld. En ze zitten met een budget cap.
Dat is de vreemdste beslissing sinds Gasly een straf kreeg voor een witte lijn.quote:Op zondag 14 november 2021 19:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Straf van Tsunoda verbaasde me wel eigenlijk. Al zal het volgens de letter van de wet terecht zijn
Misschien als Verstappen uit pure wanhoop nog een motorwissel doet en dan keihard faalt bij het veld inhalen? Er kan maar 1 GOAT zijn.quote:Op zondag 14 november 2021 19:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als Hamilton het al voor de laatste race beslist heeft heeft Verstappen wel heel hard gefaald. Dat kan alleen als Max vol in panic mode gaat nu.
Dat ligt er nogal aan HOE dat gebeurtquote:Op zondag 14 november 2021 19:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als Hamilton het al voor de laatste race beslist heeft heeft Verstappen wel heel hard gefaald. Dat kan alleen als Max vol in panic mode gaat nu.
Ja, you always have to leave da space. althans dat hoor ik vaak.quote:Op zondag 14 november 2021 19:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is de vreemdste beslissing sinds Gasly een straf kreeg voor een witte lijn.
Tsunoda kreeg toch straf voor de witte lijnquote:Op zondag 14 november 2021 19:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja, dat zie ik nu wel een tikkie somber in. Die nieuwe motor loopt echt achterlijk hard.quote:Op zondag 14 november 2021 19:57 schreef VEM2012 het volgende:
waarvan Verstappen hem maar 1 keer hoeft te verslaan.
Hij kwam ervoor doordat hij zo laat remde, zo laat dat hij zelf van de baan ging. Dat is echt wel ok het randje van wat toegestaan is, mag je ook maar 1x doen.quote:Op zondag 14 november 2021 19:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Weinig mis mee aangezien hij op dat moment weer voor lag. En iets wat Hamilton ook regelmatig doet. Terecht geen under Investigation imho.
Dat was ook tsunoda. Als je die ptilijn bedoelt.quote:Op zondag 14 november 2021 19:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan ook. Het cirkeltje is rond in dat gevalquote:Op zondag 14 november 2021 19:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tsunoda kreeg toch straf voor de witte lijn
Hoezo heeft Max dan gefaald?quote:Op zondag 14 november 2021 19:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij lag voor omdat hij te laat remde en de bocht miste.quote:Op zondag 14 november 2021 19:57 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hij lag voor en Hamilton koos gewoon de verkeerde kant. Sowieso gingen ze er beiden af dus er was geen voordeel. Goed dat de stewards niet ingrepen want dit soort incidenten horen ook bij racen.
quote:Op zondag 14 november 2021 19:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zelf grootgeschapen en veel BBC vrienden, stfu slut.
Je bent een kenner Klaas!quote:Op zondag 14 november 2021 19:54 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik was de enige die het weer goed veorspeld met Hamilton als winnaar
wat een belachelijke actie van max
daar had hij gewoon gestraft voor moeten worden
belachelijk dat de fia niet ingreep
Eens. Dit is gespeeld.quote:Op zondag 14 november 2021 19:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja, dat zie ik nu wel een tikkie somber in. Die nieuwe motor loopt echt achterlijk hard.
Valt niet uit te sluiten indd.quote:Op zondag 14 november 2021 19:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Misschien als Verstappen uit pure wanhoop nog een motorwissel doet en dan keihard faalt bij het veld inhalen? Er kan maar 1 GOAT zijn.
Dit. En Mercedes dit de komende GP's blijven doen en er twee vingers in de neus winnen. Het werd nog een klein beetje spannend door de DSQ maar dat zal niet weer gebeuren.quote:Op zondag 14 november 2021 19:52 schreef Cherni het volgende:
[..]
Als MB dit vermogen kan volhouden zie ik weinig kans. Maar goed, Max is nog jong.
Vooral de beste auto heeftquote:Op zondag 14 november 2021 19:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar toch. Vandaag heeft hij echt even laten zien dat hij nog steeds de beste van deze lichting is.
Ik denk alleen dat het te weinig is, want met nog 3 wedstrijden, waarvan Verstappen hem maar 1 keer hoeft te verslaan.
Vandaag vond het publiek blijkbaar dat Max weer iets te rigoreus verdedigend reed.quote:Op zondag 14 november 2021 19:50 schreef Nattekat het volgende:
Die motor is volgende week al minder zie Bottasquote:Op zondag 14 november 2021 19:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja, dat zie ik nu wel een tikkie somber in. Die nieuwe motor loopt echt achterlijk hard.
Het is het hele weekend al gaande.quote:Op zondag 14 november 2021 20:01 schreef Toby56 het volgende:
Vandaag vond het publiek blijkbaar dat Max weer iets te rigoreus verdedigend reed.
Nouja, hij staat nu 14 punten voor en dan moet hij over twee races 27 punten achter staan. Dan gaat er wel het e.e.a. mis dunkt me.quote:
Ja, zoals mensen uit andere landen dat ook zijn. Wij snappen en respecteren hoe zijn hun landgenoot wat liever zien winnen zoals wij dat ook doen. Die Britten snappen niet dat niet iedereen Hamilton geweldig vindt omdat ze dat zelf vinden.quote:Op zondag 14 november 2021 19:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nederlanders zijn absoluut niet chauvinistisch inderdaad.
Nee knuppel, je had de starttijd niet eens goed.quote:Op zondag 14 november 2021 19:54 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik was de enige die het weer goed veorspeld met Hamilton als winnaar
wat een belachelijke actie van max
daar had hij gewoon gestraft voor moeten worden
belachelijk dat de fia niet ingreep
Als je straft zit Verstappen fout inderdaad, maar dit soort acties moet je niet willen afstraffen.quote:Op zondag 14 november 2021 19:59 schreef Fer het volgende:
[..]
Hij kwam ervoor doordat hij zo laat remde, zo laat dat hij zelf van de baan ging. Dat is echt wel ok het randje van wat toegestaan is, mag je ook maar 1x doen.
Als een nieuwe motor zo hard loopt zou ik er elke week een nieuwe in zetten en de penalty pakken.quote:Op zondag 14 november 2021 20:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die motor is volgende week al minder zie Bottas
Je moet hopen op een technisch issue bij Hamilton en dan in de race.quote:Op zondag 14 november 2021 19:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
wat ze nu tveel aan budget gebriken mogen ze volgend jaar niet meer gebruiken.quote:Op zondag 14 november 2021 19:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Kost geld. En ze zitten met een budget cap.
Dan zou dat eigenlijk volgende race moeten gebeuren volgens deze theorie?quote:Op zondag 14 november 2021 19:52 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Een nieuwe ICE valt weinig tegen te doen, zeker niet als die nog maar 4 races mee hoeft te gaan en dus verder open geschroefd kan worden.
Na race 2 gaat de motor pas weer een standje lager dus ook komende race zal Mercedes hard gaan.
Red Bull zou in elk geval moet kijken of een nieuwe ICE hun misschien ook zo zou kunnen helpen.
5 plekken straf en dan flink blazen met de nieuwe motor.
Zat er niet ver genoeg naast. Nog niet op de helft van Stroll, dus imho wel terecht. Zelfde straf als wat Lewis kreeg in Silverstone.quote:Op zondag 14 november 2021 19:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met deze snelheid heeft Verstappen geen schijn van kans.quote:Op zondag 14 november 2021 19:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar toch. Vandaag heeft hij echt even laten zien dat hij nog steeds de beste van deze lichting is.
Ik denk alleen dat het te weinig is, want met nog 3 wedstrijden, waarvan Verstappen hem maar 1 keer hoeft te verslaan.
Totaal onvergelijkbaarquote:Op zondag 14 november 2021 20:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zat er niet ver genoeg naast. Nog niet op de helft van Stroll, dus imho wel terecht. Zelfde straf als wat Lewis kreeg in Silverstone.
Zo werkt dat niet. Een motor kost geld, dus gaat dat van het te besteden budget van dit jaar af.quote:Op zondag 14 november 2021 20:02 schreef SiGNe het volgende:
[..]
wat ze nu tveel aan budget gebriken mogen ze volgend jaar niet meer gebruiken.
Bottas zit ook al aan 6 motoren
Neequote:Op zondag 14 november 2021 19:58 schreef Plakaatje het volgende:
Willen jullie trouwens even mijn video liken?
''Jullie chauvinisme is stommer dan ons chauvinismequote:Op zondag 14 november 2021 20:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, zoals mensen uit andere landen dat ook zijn. Wij snappen en respecteren hoe zijn hun landgenoot wat liever zien winnen zoals wij dat ook doen. Die Britten snappen niet dat niet iedereen Hamilton geweldig vindt omdat ze dat zelf vinden.
Jawel. Tsunoda probeert aan de binnenkant in te halen maar zit er gewoon niet ver genoeg naast, dus mag Stroll naar binnen komen.quote:
De motor blijft niet nieuw, een dezer dagen zullen ze hem naar beneden moeten schroeven.quote:Op zondag 14 november 2021 20:04 schreef franske19 het volgende:
[..]
Met deze snelheid heeft Verstappen geen schijn van kans.
Lulu kan toch elk weekend een nieuwe motor nemen? Die 5 plekken doen hem blijkbaar niets.quote:Op zondag 14 november 2021 20:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die motor is volgende week al minder zie Bottas
En dan mikken ze er een nieuwe in, nemen 5 plekken straf, en rijdt Hamilton gewoon weer naar de winst.quote:Op zondag 14 november 2021 20:06 schreef loveli het volgende:
[..]
De motor blijft niet nieuw, een dezer dagen zullen ze hem naar beneden moeten schroeven.
Je hoeft maar met mechanische pech uit te vallen. Normaliter als MB dit vermogen kan volhouden heeft Max geen kans. Die MB was gewoon te snel. Goed werk van MB al ben ik totaal geen fan van MB en Toto. Maar ze zijn gewoon te snel op dit moment. En Hamilton is gewoon goed. Die combinatie is moeilijk te verslaan op dit moment. Jammer maar het is niet anders. Gelukkig is Max nog jong en we kunnen nog jaren plezier hebben.quote:Op zondag 14 november 2021 20:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nouja, hij staat nu 14 punten voor en dan moet hij over twee races 27 punten achter staan. Dan gaat er wel het e.e.a. mis dunkt me.
Zoals ik al zei: niemand kan zo goed slijmen als Hamilton.quote:Op zondag 14 november 2021 20:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is het hele weekend al gaande.
jeetje, jij ook hierquote:Op zondag 14 november 2021 20:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
''Jullie chauvinisme is stommer dan ons chauvinisme![]()
![]()
''
Hou alsjeblieft op, zeg. Er komt echt een indrukwekkende excuus- en verwijtengenerator op gang als Verstappen, die zich regelmatig als een tokkie gedraagt, het aflegt tegen Lewis Hamilton. Ja maar de safetycar de motoren de versnellingsbak dit dat. Dit topic lezende is het welhaast strafbaar dat Hamilton al ademhaalt. Is het zo moeilijk om respect voor de sportieve prestatie en afkeer van de persoon (wat altijd kan, niet vreemd) te onderscheiden?
Ga jij maar darten.quote:Op zondag 14 november 2021 20:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
![]()
''
Hou alsjeblieft op, zeg. Er komt echt een indrukwekkende excuus- en verwijtengenerator op gang als Verstappen, die zich regelmatig als een tokkie gedraagt, het aflegt tegen Lewis Hamilton. Ja maar de safetycar de motoren de versnellingsbak dit dat. Dit topic lezende is het welhaast strafbaar dat Hamilton al ademhaalt. Is het zo moeilijk om respect voor de sportieve prestatie en afkeer van de persoon (wat altijd kan, niet vreemd) te onderscheiden?
Dit heb ik geduid in de VBL SC.quote:Op zondag 14 november 2021 20:09 schreef Adames het volgende:
[..]
jeetje, jij ook hier
dacht dat je geen fuck gaf om rondjes rijden
Geen maximum aantal motoren per seizoen? Ik zit niet zo in de reglementen..quote:Op zondag 14 november 2021 20:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
En dan mikken ze er een nieuwe in, nemen 5 plekken straf, en rijdt Hamilton gewoon weer naar de winst.
Neuh, zijn auto was gewoon bizar veel sneller dan die van de rest.quote:Op zondag 14 november 2021 19:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik erger me vaak dood aan het gelul over hoe matig Hamilton is in vergelijking met Verstappen, en dat het in zijn geval slechts de auto is die wint.quote:Op zondag 14 november 2021 19:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Omdat zijn auto harder loopt?quote:Op zondag 14 november 2021 19:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee. Alleen een gridstraf voor elke motor die je meer gebruikt dan de derde.quote:Op zondag 14 november 2021 20:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen maximum aantal motoren per seizoen? Ik zit niet zo in de reglementen..
Constructors titel> kampioenschapquote:Op zondag 14 november 2021 20:02 schreef SiGNe het volgende:
[..]
wat ze nu tveel aan budget gebriken mogen ze volgend jaar niet meer gebruiken.
Bottas zit ook al aan 6 motoren
quote:Op zondag 14 november 2021 20:11 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee. Alleen een gridstraf voor elke motor die je meer gebruikt dan de derde.
Nope, anders zou je als je je PU regelmatig op zou blazen op een gegeven moment niet meer mogen meedoen.quote:Op zondag 14 november 2021 20:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen maximum aantal motoren per seizoen? Ik zit niet zo in de reglementen..
Het is wel waar. Het is een kwestie van perspectief. Ons perspectief wordt bepaald door het buitenland, gewoon een beetje tegen elkaar, op gelijke voet. Het Brits perspectief is dat ze recht hebben op de beste, dat ze een heel speciaal land zijn of zo.quote:Op zondag 14 november 2021 20:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
![]()
''
Ik heb respect voor de ongelooflijke sportieve prestatie van Mercedes, maar die is weer niet zo heel sportief omdat ze vanwege het Brits privilege van Hamilton wat ongekende voordeeltjes krijgen. De SC komt opvallend vaak op een uitstekend moment voor Hamilton.quote:Hou alsjeblieft op, zeg. Er komt echt een indrukwekkende excuus- en verwijtengenerator op gang als Verstappen, die zich regelmatig als een tokkie gedraagt, het aflegt tegen Lewis Hamilton. Ja maar de safetycar de motoren de versnellingsbak dit dat. Dit topic lezende is het welhaast strafbaar dat Hamilton al ademhaalt. Is het zo moeilijk om respect voor de sportieve prestatie en afkeer van de persoon (wat altijd kan, niet vreemd) te onderscheiden?
Hoe vind je dat Vettel het doet bij AM?quote:Op zondag 14 november 2021 20:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is wel waar. Het is een kwestie van perspectief. Ons perspectief wordt bepaald door het buitenland, gewoon een beetje tegen elkaar, op gelijke voet. Het Brits perspectief is dat ze recht hebben op de beste, dat ze een heel speciaal land zijn of zo.
[..]
Ik heb respect voor de ongelooflijke sportieve prestatie van Mercedes, maar die is weer niet zo heel sportief omdat ze vanwege het Brits privilege van Hamilton wat ongekende voordeeltjes krijgen. De SC komt opvallend vaak op een uitstekend moment voor Hamilton.
Het is al zo lang zo'n verwend nest, dat het niet goed is geweest voor de ontwikkeling van zijn persoonlijkheid, maar ik heb verder niet zoveel tegen Hamilton zelf.
Heb je dit seizoen gezien of kom je ineens uit het niks met je fantasie verhalen?quote:Op zondag 14 november 2021 20:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
![]()
''
quote:Op zondag 14 november 2021 20:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het regent klachten over Olav Mol.
Olav maakt nu ook zijn eigen gezegdes: "Op ieder korreltje zout leggen".
Soort van mix van
Op iedere slak zout leggen.
en
Het met een korreltje zout nemen.
quote:Op zondag 14 november 2021 20:14 schreef klaasweetalles het volgende:
MAx hoopte dat beide auto's van de baan zouden vliegen.
Hamilton kon goed antipiceren waardoor het plan van Max mislukte
Ik heb altijd een naar gevoel van onsportiviteit bij Max
Hamilton betrap ik nooit op valse streken.
Hamilton is wat sportiviteit een grotere sportman dan Max.
Dat doet 'ie al 20 jaar.quote:Op zondag 14 november 2021 20:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het regent klachten over Olav Mol.
Olav maakt nu ook zijn eigen gezegdes: "Op ieder korreltje zout leggen".
Soort van mix van
Op iedere slak zout leggen.
en
Het met een korreltje zout nemen.
Klaasweetergeenreetvan..quote:Op zondag 14 november 2021 20:14 schreef klaasweetalles het volgende:
De afkeer jegens Britten deel ik vanuit het diepste grond van mijn hart. Weinig afschuwelijker volk is er niet, maar wat heeft dat te maken met Lewis Hamilton en zijn prestaties? Genoeg voetballers bij Engeland die ik ondanks het afschuwelijke volk daar genoeg gun.quote:Op zondag 14 november 2021 20:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is wel waar. Het is een kwestie van perspectief. Ons perspectief wordt bepaald door het buitenland, gewoon een beetje tegen elkaar, op gelijke voet. Het Brits perspectief is dat ze recht hebben op de beste, dat ze een heel speciaal land zijn of zo.
Ja, is de anderequote:Op zondag 14 november 2021 20:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Is dit die andere Coronel die aan tafel zit? Hij gedraagt zich zo normaal.
Hahahhhhaha goeie trololollollquote:Op zondag 14 november 2021 20:14 schreef klaasweetalles het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |