Ik weet nog dat we twee weken voor de start van het ESF in 2019 nog even hoop hadden dat het in Duitsland zou worden gehouden vanwege al het gedoe in Israël dus IK BLIJF HOPEN.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ook, maar we komen nu wel heel dichtbij.
Het roer kan nog één keer om !!quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Huwelijk op de klippen, wil veranderen van baan, begonnen met autorijlessen en nou ga ik ook nog eens tot diep in de nacht uit om 'm'n Noors te oefenen'.
Nou, ik ga maar vast naar autoscout.es voor een leuke cabrio.
Zit nooit lekker. Ik heb het één keer geprobeerd toen ik nog jurkjes aan had (long time ago), maar echt nooit meer. VRE-SE-LIJKquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Lijkt me niet lekker zitten bij het motor rijden
[ afbeelding ]
Dat roer is al zover weg, dat die al bijna weer in de buurt komt.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou bij mij is het roer volledig losgedraaid en weggevlogen.
Om me in z'n vlucht te onthoofden, ja.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat roer is al zover weg, dat die al bijna weer in de buurt komt.
Laten we maar hopen dat zoiets niet gebeurdquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Om me in z'n vlucht te onthoofden, ja.
En daarna op naar het Montenegro topic!quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:21 schreef Strani het volgende:
Zometeen wel allemaal de auto in en door de straten rijden en toeteren hè!
Schin op Geul op stelten zetten - genot.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:21 schreef Strani het volgende:
Omdat we gelijk spelen?quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:21 schreef Strani het volgende:
Pas op dat je met het pissen niet ingracht Geul valt hè.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Schin op Geul op stelten zetten - genot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |