Nou, daar wil je nog niet dood gevonden worden! Dus wat dat betreft klinkt dat wel logisch ja.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja of als ze gewoon naar Purmerend waren gegaan, of iets dergelijks.
Met de trojka naar Purmerend?quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is nog beter als Rozjee die naar de keuken gaatquote:
Naar Purmerend schijn je op de step te moeten doen. Duurt ook lang dan!quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik blijf de ireeėle en ijdele hoop hebben dat men er nog op tijd achter komt dat het complete idioterie is en dat dan het WK alsnog in een normale periode in een normaal land wordt gehouden.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mooi dat we ons nu kwalificeren voor Qatar, kunnen we het daarna boycotten.
En in een tijgerpak op ene motor gaan zitten is ook weer zo wat. 🐯quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel eens aangedacht, maar elke keer besloten het toch maar niet te doenDeels omdat ik er denk ik belachelijk uit zou zien in een motorpak
Nou het schijnt heel makkelijk te zijn om op die route wat sleephulp te krijgen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Naar Purmerend schijn je op de step te moeten doen. Duurt ook lang dan!
Ik ook, maar we komen nu wel heel dichtbij.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik blijf de ireeėle en ijdele hoop hebben dat men er nog op tijd achter komt dat het complete idioterie is en dat dan het WK alsnog in een normale periode in een normaal land wordt gehouden.
Niet te verwarren met het Rijtuigie naar Vinkeveen, de diligence naar Gouda, de sneltrein naar Oostende of de Bus van Bussum naar Naarden.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:03 schreef H_T het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En in een tijgerpak op ene motor gaan zitten is ook weer zo wat. 🐯
Naar de Datsja van Rutte.quote:
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel eens aangedacht, maar elke keer besloten het toch maar niet te doenDeels omdat ik er denk ik belachelijk uit zou zien in een motorpak
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:05 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit vind ik een acceptabele oplossing
Verdomme is dįt hetquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
@:strani is gelukkig niet de enige in een midlifecrisis.
Niet de meest atletische proportiesquote:
Ja hallo, mag ik dan ook even?quote:
Gewoon van dat corrigerende spul eronderquote:
Huwelijk op de klippen, wil veranderen van baan, begonnen met autorijlessen en nou ga ik ook nog eens tot diep in de nacht uit om 'm'n Noors te oefenen'.quote:
Rent Angela dan met je mee?quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Lijkt me niet lekker zitten bij het motor rijdenquote:Op zaterdag 13 november 2021 22:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Gewoon van dat corrigerende spul eronder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |