Ah oke, ik kijk geen voetbal, boeit me niet dit keerquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is rust, iedereen is pissen. Ik hoef nog niet.
We komen er niet in met onze valse QR’s.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:43 schreef Guanabana het volgende:
Waarom is dit topic ineens dood? [ afbeelding ]
Dat kan de beste overkomen!quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ah oke, ik kijk geen voetbal, boeit me niet dit keer
Voetbal, Eurovisie terugkijken, Meke op vakantie, ik aan het werk...quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:43 schreef Guanabana het volgende:
Waarom is dit topic ineens dood? [ afbeelding ]
Ah, werkse! Jammer, leek me wel gezellig als je 2021 mee kwam kijken.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Voetbal, Eurovisie terugkijken, Meke op vakantie, ik aan het werk...
Gaat lekker de laatste tijd.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:47 schreef H_T het volgende:
ijs_beer harkt wel de ene na de andere TT binnen
Dank jequote:Op zaterdag 13 november 2021 21:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ah, werkse! Jammer, leek me wel gezellig als je 2021 mee kwam kijken.
Oh ik kijk ook eigenlijk nooit, maar juist 2021 vond ik leuk om weer te zienquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Dank jeIk pak af en toe zo'n Retro mee als ik niet hoef te werken, maar dat hoeft voor mij niet elke week
Zo ben ik klaar mee met m'n 1981quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh ik kijk ook eigenlijk nooit, maar juist 2021 vond ik leuk om weer te zien
(Alles voor pakweg 2012 boeit me sowieso al nauwelijks)
Wordt een kort liedje danquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:51 schreef Strani het volgende:
Kwam deze comment tegen op YouTube en moest lachen
[ afbeelding ]
Valentino Rossi is er niets bij inderdaad.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:47 schreef H_T het volgende:
Oh kan inderdaad zijn dat hij zo het perron was opgereden ja.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Wordt een kort liedje danNou reed hij ook zo stom als hij kon, dus wellicht had stoppen voor de ingang ook niet meer geholpen
2021 heb ik vanuit de zaal gezien, daarna live op tv en omdat ik zat te modden in het livetopic de volgende dag nog een keer terugkijken om te zien wat ik eigenlijk gemist had. Ik heb alledrie de shows dus al drie keer gezien dit jaarquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh ik kijk ook eigenlijk nooit, maar juist 2021 vond ik leuk om weer te zien
(Alles voor pakweg 2012 boeit me sowieso al nauwelijks)
Op het station van Hamburg kan/kon dat volgens mij. Vanwege de autotrein die daar vertrekt.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh kan inderdaad zijn dat hij zo het perron was opgereden ja.
Overigens, bekeken over de laatste honderd valt het best mee.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:47 schreef H_T het volgende:
Heb je een hendig sjiek diagram om deze claim te ondersteunen?quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Overigens, bekeken over de laatste honderd valt het best mee.![]()
Lijkt me serieus nog wel eens gaaf, een motorrijbewijs halen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Valentino Rossi is er niets bij inderdaad.
At your servicequote:
Nee.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je een hendig sjiek diagram om deze claim te ondersteunen?
@Strani is gelukkig niet de enige in een midlifecrisis.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Lijkt me serieus nog wel eens gaaf, een motorrijbewijs halen.
Met fok erbij is alles veel gezelliger en @Guanabana maakt het er alleen maar leuker op.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:54 schreef H_T het volgende:
[..]
2021 heb ik vanuit de zaal gezien, daarna live op tv en omdat ik zat te modden in het livetopic de volgende dag nog een keer terugkijken om te zien wat ik eigenlijk gemist had. Ik heb alledrie de shows dus al drie keer gezien dit jaarMaar ik vind het wel altijd gezellig met zo'n topic erbij
Opgelost.quote:Iemand zei: "Dit is Annabel
Ze moet nog naar 't station
Neem jij je wagen, dan haalt ze het wel"
Ik zei: "Da's goed" en reed zo stom als ik kon
We kwamen aan bij een leeg perron
Iedereen zat al in de trein.
Ze nam de ingang van de laatste wagon
en zodoende miste dus de noodzaak voor een refrein.
Hoho. Onder de 30 is dat gewoon nog jeugdige onbezonnenheid.quote:Op zaterdag 13 november 2021 21:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
@:strani is gelukkig niet de enige in een midlifecrisis.
Nou nouquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Met fok erbij is alles veel gezelliger en @:Guanabana maakt het er alleen maar leuker op.
Als alle spelers en trainers van Oranje nu na afloop een boycot afkondigen, zou dat wel verrassend zijnquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mooi dat we ons nu kwalificeren voor Qatar, kunnen we het daarna boycotten.
De dodenrit was geen dodenrit geweest als ze gewoon de transsiberië-express genomen hadden.quote:
Kampioenequote:
Ja of als ze gewoon naar Purmerend waren gegaan, of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 13 november 2021 22:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
De dodenrit was geen dodenrit geweest als ze gewoon de transsiberië-express genomen hadden.
Ik heb er ook wel eens aangedacht, maar elke keer besloten het toch maar niet te doenquote:Op zaterdag 13 november 2021 21:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Lijkt me serieus nog wel eens gaaf, een motorrijbewijs halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |