Hiermee zeg je dat je denkt dat er langer dan drie weken geen fans zullen zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:32 schreef maxi-mus het volgende:
Cambuur - Heereveen dus zonder publiek. Walgelijk.
COR is juist genieten vandaag. Prima sfeertje.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:26 schreef maxi-mus het volgende:
Weer terug uit COR. Geen warm bad.
[ afbeelding ]
Jij niet?quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hiermee zeg je dat je denkt dat er langer dan drie weken geen fans zullen zijn.
De hele maatschappij is naar de klote.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
COR is juist genieten vandaag. Prima sfeertje.
[ afbeelding ]
Oh, ik ga ook van het slechtste uit. Maar we weten natuurlijk niet vanaf welk moment en welke besmettingsaantallen 'ze' naar het 2G-systeem willen.quote:
Ik sta vrij negatief in de wedstrijd.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, ik ga ook van het slechtste uit. Maar we weten natuurlijk niet vanaf welk moment en welke besmettingsaantallen 'ze' naar het 2G-systeem willen.
20:00 was nog redelijk opportunistisch. Godverdomme gaan we weer.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik sta vrij negatief in de wedstrijd.
Het OMT wilde 18:00quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:40 schreef Elan het volgende:
[..]
20:00 was nog redelijk opportunistisch. Godverdomme gaan we weer.
Ik ook, maar ze proberen in mijn kringen het pessimisme uit me te slopen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik sta vrij negatief in de wedstrijd.
Het is maar voor 2 weken johquote:Op vrijdag 12 november 2021 10:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat maakt het ook uit? 19:00 heeft niemand iets aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
COR is juist genieten vandaag. Prima sfeertje.
[ afbeelding ]
19:00 is echt bizar.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:40 schreef Elan het volgende:
[..]
20:00 was nog redelijk opportunistisch. Godverdomme gaan we weer.
De wereld houdt op waar de ziekenhuizen eindigen.quote:
Laten we tot in den eeuwigheid thuis blijven, dan worden er steeds minder mensen ziek!quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De wereld houdt op waar de ziekenhuizen eindigen.
Heb Volt gestemd maar ja geen enkele fatsoenlijke partij is tegen die maatregelen. Liever permanente avondklok dan PVV of Tierry stemmen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:46 schreef GGMM het volgende:
Eerst op VVD stemmen en dan nu janken om maatregelen
Daar trap ik niet in
Graag dit soort berichten in COR houden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:48 schreef KingRoland het volgende:
Tyfushonden hier moeten stoppen om op vvd te stemmen
quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:48 schreef KingRoland het volgende:
Tyfushonden hier moeten stoppen om op vvd te stemmen
Ben jij een ondernemer, vinden er nagenoeg geen besmettingen plaats in je zaak en controleer je braaf de QR-codes? Mooi! Dan kan jij de tering krijgen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laten we tot in den eeuwigheid thuis blijven, dan worden er steeds minder mensen ziek!
Ja joh doe dan lekker twee weken echte lockdown alles dicht. Vraag me af of horeca en voetbalclubs gecompenseerd gaan worden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar ze hebben het virus weer een flinke klap gegeven.
QR settings eerder dicht als opmaat naar 2G is toch ook helemaal niet logisch?quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ben jij een ondernemer, vinden er nagenoeg geen besmettingen plaats in je zaak en controleer je braaf de QR-codes? Mooi! Dan kan jij de tering krijgen.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ben jij een ondernemer, vinden er nagenoeg geen besmettingen plaats in je zaak en controleer je braaf de QR-codes? Mooi! Dan kan jij de tering krijgen.
https://www.telegraaf.nl/(...)gn=seeding-telegraafquote:Op vrijdag 12 november 2021 10:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja joh doe dan lekker twee weken echte lockdown alles dicht. Vraag me af of horeca en voetbalclubs gecompenseerd gaan worden.
Niet. Gewoon alles kapot.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja joh doe dan lekker twee weken echte lockdown alles dicht. Vraag me af of horeca en voetbalclubs gecompenseerd gaan worden.
Knap zeg, dat je geen geld terug wil omdat je PEC thuis mist.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet. Gewoon alles kapot.
Overigens ga ik indien dit mogelijk gemaakt wordt niet mijn geld terugvragen bij Feyenoord.
We weten allemaal dat dit nooit bij 2 weken blijft.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Knap zeg, dat je geen geld terug wil omdat je PEC thuis mist.
Geen expert, heb me ook niet ingelezen, maar ze moeten het toch nog wettelijk verankeren? In de bron/contact-cijfers zullen we niet terugzien of gevaccineerden in een QR-setting ongevaccineerden besmetten denk ik.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:54 schreef Elan het volgende:
[..]
QR settings eerder dicht als opmaat naar 2G is toch ook helemaal niet logisch?
We gaan er allemaal aan. We zijn te laat.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:02 schreef Elan het volgende:
[..]
We weten allemaal dat dit nooit bij 2 weken blijft.
Het gaat wss om drie thuiswedstrijden bij Feyenoord, en met Haifa en Ajax thuis daarna nog op de planningquote:Op vrijdag 12 november 2021 10:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Knap zeg, dat je geen geld terug wil omdat je PEC thuis mist.
3 weken is 1 thuiswedstrijd, als het zaterdag in gaat.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het gaat wss om drie thuiswedstrijden bij Feyenoord, en met Haifa en Ajax thuis daarna nog op de planning
ingaatquote:Op vrijdag 12 november 2021 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
3 weken is 1 thuiswedstrijd, als het zaterdag in gaat.
Feyenoord-PEC en Feyenoord-Heracles vallen sowieso in die periode. Feyenoord-Fortuna twijfel maar denk dat ze dat weekend er wel bij gaan pakken.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
3 weken is 1 thuiswedstrijd, als het zaterdag in gaat.
Goh ja, dat zijn wel wedstrijden die je dan mist zeg. Maar het zal wel tot februari duren ofzo.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Feyenoord-PEC en Feyenoord-Heracles vallen sowieso in die periode. Feyenoord-Fortuna twijfel maar denk dat ze dat weekend er wel bij gaan pakken.
Art Langeler live in shambles zien, wie wil dat nou niet?quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goh ja, dat zijn wel wedstrijden die je dan mist zeg.
Ik vind dit niet echt het moment om er cynisch over te doen makker. Is gewoon ontzettend kut en we moeten maar zien of het hierbij blijft.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goh ja, dat zijn wel wedstrijden die je dan mist zeg.
Friese derby zonder publiek. Dat wordt een andere manier zoeken om een baksteen te koppen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goh ja, dat zijn wel wedstrijden die je dan mist zeg. Maar het zal wel tot februari duren ofzo.![]()
Het is allemaal wat ja.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind dit niet echt het moment om er cynisch over te doen makker. Is gewoon ontzettend kut en we moeten maar zien of het hierbij blijft.
We kunnen wel een 1 vs 1 organiseren?quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:12 schreef MC-M het volgende:
[..]
Friese derby zonder publiek. Dat wordt een andere manier zoeken om een baksteen te koppen.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:12 schreef GGMM het volgende:
Ik word net zo moe van de mensen die hier een enorm drama van maken
Nee, ik ga toch vrijwel nooit naar het stadion.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij bent niet ziedend dat er zonder publiek gespeeld gaat worden
@maxi-mus loopt al 3 dagen te scheldenquote:Op vrijdag 12 november 2021 11:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij bent niet ziedend dat er zonder publiek gespeeld gaat worden
Blijkbaar mag dat hier.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:maxi-mus loopt al 3 dagen te schelden
quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Blijkbaar mag dat hier.
[ afbeelding ]
@:monkyyy
@Coco komt als afgebekte loonslaaf om 19:55 binnengestrompeld.quote:
Eet smakelijk makkerquote:Op vrijdag 12 november 2021 12:00 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen jongens.
Eet smakelijk allemaal
Bij de big 4 doen ze dit niet heb ik mij laten vertellenquote:Op vrijdag 12 november 2021 12:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan ook na je lunch verder werken
Smakelijk.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:00 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen jongens.
Eet smakelijk allemaal
Ze moesten altijd wel zich houden aan maatregelen, QR code, dicht toen horeca dicht moest. Beflikkering als je het mij vraagtquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Valt een kantine onder horeca?
Ik eet die dingen niet, omdat ik geen walgelijk varken ben.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Jongens, vinden jullie chocolade pepernoten ook het lekkerst wanneer je een pure en een witte tegelijkertijd in de mond doet?
#durftevragen
Tot nu toe nog nooit mijn qr gescand in een voetbalkantinequote:Op vrijdag 12 november 2021 12:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ze moesten altijd wel zich houden aan maatregelen, QR code, dicht toen horeca dicht moest. Beflikkering als je het mij vraagt
Zo'n 35 calorieën per stuk. Dat jij geen maat kunt houden is niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik eet die dingen niet, omdat ik geen walgelijk varken ben.
En daardoor zitten we nu in deze puinhoop.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Tot nu toe nog nooit mijn qr gescand in een voetbalkantine
wanneer je een pure en een witte tegelijkertijd in de mond doet?quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat jij geen maat kunt houden is niet mijn probleem.
Ja, 70 calorieën. Kan prima als tussendoortje.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
wanneer je een pure en een witte tegelijkertijd in de mond doet?
Je bent gewoon een walgelijk varken.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, 70 calorieën. Kan prima als tussendoortje.
Ranzige big ben je.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, 70 calorieën. Kan prima als tussendoortje.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was het maar waar. Ziet er erg gemoedelijk uit.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dit het modteam van VBL? #dtv
Op de IC in Sneek liggen 8 corona patiënten.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En daardoor zitten we nu in deze puinhoop.
Niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Op de IC in Sneek liggen 8 corona patiënten.
2 gevaccineerd.
6 ongevaccineerd, allemaal overgeplaatst uit Urk.
Discuss.
Friesland boeit niemand ietsquote:Op vrijdag 12 november 2021 12:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
2 gevaccineerd.
Discuss.
Gezellige dag gehad in COR en geen note gepakt.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Verdomme, note gepakt in COR.
Even afstand nemen, anders mogen we vanavond NIKS meer.
Voorbeelduser.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gezellige dag gehad in COR en geen note gepakt.
Als jij ooit voor de rechter komt gaan ze dit gebruiken om aan te tonen dat je een fascist bentquote:
Ik heb tot dusver nog maar één note in heel COR gepakt (en dat was omdat ik @Neef_Wuppie een junkie noemde, wat gewoon de waarheid is natuurlijk), dus ik ben wel een echte voorbeelduser. Alhoewel ik vandaag mij wat minder heb ingehouden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gezellige dag gehad in COR en geen note gepakt.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Verdomme, note gepakt in COR.
Even afstand nemen, anders mogen we vanavond NIKS meer.
Ik heb weer een TT gemaakt.quote:
Ik had een andere TT.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb weer een TT gemaakt.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
2 gevaccineerd.
Discuss.
Ga je een roman schrijven ofzo? Jezus wat een lap tekstquote:Op vrijdag 12 november 2021 13:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Dune gezien. @:Zipportal
2,5/10.
Ik werd ook kotsmisselijk van de popcorn.
Eindcijfer: 1,4.
LouisGODquote:Op vrijdag 12 november 2021 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben Louis Theroux - Surviving America's Most Hated Family aan het kijken. Weer aan het genieten van de domheid van die mensen.
Kan je iets sneller naar je punt toewerken voortaan? Dit leest heel ongemakkelijk.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Dune gezien. @:Zipportal
2,5/10.
Ik werd ook kotsmisselijk van de popcorn.
Eindcijfer: 1,4.
Ik geloof het niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ken je deze docu? (is de 3e) Echt puur goud die mensen.
Hoogtepunt?quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je iets sneller naar je punt toewerken voortaan? Dit leest heel ongemakkelijk.
Over deze familie?quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ken je deze docu? (is de 3e) Echt puur goud die mensen.
Ergens nog via een streamingdienst?quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kijktipje dan. Dit is deel 1:https://watchdocumentaries.com/the-most-hated-family-in-america/
Fags eat poop is mijn favoriet.quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Over deze familie?
[ afbeelding ]
LouisGod. Die had ook Tiger King ontdekt al jaren voordat de Netflixserie kwam.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben Louis Theroux - Surviving America's Most Hated Family aan het kijken. Weer aan het genieten van de domheid van die mensen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat is wel een topshow.quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Fags eat poop is mijn favoriet.
'thats a fact'.
Ik kijk vaak snooker als ik niet kan slapen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:08 schreef Caland het volgende:
Ik ben het wk driebanden aan het kijken (vraag me niet waarom) en ik vind het echt zeldzaam ontspannende televisie.
NPO start, staat ook op BBC maar dat is alleen als je in de UK woont. Verder kan ik niets vinden. (laatste deel kun je ook wel mee beginnen, was gisteravond op NPO3) Staan ook wel op joeptoep.quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ergens nog via een streamingdienst?
Die over de KKK was ook wel mooi. Die lui doen in domheid weinig onder voor deze gasten.quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
NPO start, staat ook op BBC maar dat is alleen als je in de UK woont. Verder kan ik niets vinden. (laatste deel kun je ook wel mee beginnen, was gisteravond op NPO3) Staan ook wel op joeptoep.
Ik zet hem NU opquote:Op vrijdag 12 november 2021 15:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
NPO start, staat ook op BBC maar dat is alleen als je in de UK woont. Verder kan ik niets vinden. (laatste deel kun je ook wel mee beginnen, was gisteravond op NPO3) Staan ook wel op joeptoep.
Ik zet dan vaak het podcastje van Maarten van Rossem op, ook een sterke aanraderquote:Op vrijdag 12 november 2021 15:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een topshow.
[..]
Ik kijk vaak snooker als ik niet kan slapen.
Ja, die is ook wel goed.quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zet dan vaak het podcastje van Maarten van Rossem op, ook een sterke aanrader
Dat lijkt me sterk.quote:
Amerika hè. Het rijkste derdewereldland.quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die over de KKK was ook wel mooi. Die lui doen in domheid weinig onder voor deze gasten.
Weekend gifdump #8 gif nr. 57quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:35 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie Random Pics van de Dag #463 presenteer ik vandaag foto #17:
[ afbeelding ]
Waarom staat er in mijn vgz dat de zorgpremie gratis is? Antwoorden wil ikquote:
Kan je het ook nog over iets anders hebben?quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom staat er in mijn vgz dat de zorgpremie gratis is? Antwoorden wil ik
Klap in mijn gezicht.quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:50 schreef Caland het volgende:
Ik heb straks een 5 uur lang durende workshop over bbq en speciaalbier @:gurneyisbestoke
Het er nog even goed van nemen
Dan heb je waarschijnlijk VGZ basis keuze.quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom staat er in mijn vgz dat de zorgpremie gratis is? Antwoorden wil ik
Ik eet nu een blokje kaas.quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goor kanjerzwijn ben je ook he
Het is voor mij allemaal te ingewikkeld cocoquote:Op vrijdag 12 november 2021 15:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk VGZ basis keuze.
Daar zijn de premies nog niet van bekend, geldt voor alle "select polissen" oftewel goedkoopste basisverzekeringen. Wordt om 16:00 besloten, ik denk dat je in de avond het wel kan zien.
Anders sowieso morgen.
En de online merken Bewuzt/zekur zijn tegen de nacht pas rond, omdat ze dan nog snel kunnen aanpassen.
Wettelijk moeten de premies vóór 12 uur vannacht bekend zijn.
Wel godverdommequote:Op vrijdag 12 november 2021 15:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk VGZ basis keuze.
Daar zijn de premies nog niet van bekend, geldt voor alle "select polissen" oftewel goedkoopste basisverzekeringen. Wordt om 16:00 besloten, ik denk dat je in de avond het wel kan zien.
Anders sowieso morgen.
En de online merken Bewuzt/zekur zijn tegen de nacht pas rond, omdat ze dan nog snel kunnen aanpassen.
Wettelijk moeten de premies vóór 12 uur vannacht bekend zijn.
Is ook.quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het is voor mij allemaal te ingewikkeld coco
Waar heb jij je zorgverzekering?quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je het ook nog over iets anders hebben?
Heerlijk makker.quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:50 schreef Caland het volgende:
Ik heb straks een 5 uur lang durende workshop over bbq en speciaalbier @:gurneyisbestoke
Het er nog even goed van nemen
quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:59 schreef Coco het volgende:
Ik ga nu kijken in COR wat ik gemist heb.
@GGMM vindt de onderwerpen niet leuk waar we het over hebben in de Slowchat.quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je het ook nog over iets anders hebben?
@paxconquote:Op vrijdag 12 november 2021 16:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik probeer eerst het WK met iemand samen.
Met wie?quote:Op vrijdag 12 november 2021 16:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik probeer eerst het WK met iemand samen.
Maar wel handig om te hebben, zeker voor mensen die al meerdere keren CORRED zijnquote:Op vrijdag 12 november 2021 16:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mensen die zich druk maken om hun zorgverzekering hebben doorgaans een kleine piemel
Laat je niet gek maken ouwe reus.quote:
Zit je nou de FP te lezen?quote:Op vrijdag 12 november 2021 16:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken ouwe reus.
Eet jij wel eens rozijnen?
Hier een Aziaat voor je!quote:
Kleine rode doosje met zonnenbloem als die nog bestaatquote:Op vrijdag 12 november 2021 16:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken ouwe reus.
Eet jij wel eens rozijnen?
Krentenbolgodquote:Op vrijdag 12 november 2021 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken ouwe dibbes.
Eet je wel eens krenten?
Die kreeg ik op de kleuterschool altijd!quote:Op vrijdag 12 november 2021 16:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kleine rode doosje met zonnenbloem als die nog bestaat
Wattequote:Op vrijdag 12 november 2021 16:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat vind jij van stinky tofu?
Azië is een heel groot continent. Om dan als hij één dingetje niet weet gelijk de geloofwaardigheid van @KingRoland te betwisten vind ik een beetje kinderachtig.quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij was toch een kenner van Aziaten?
Expertrol niet waargemaakt. Erg teleurstellend.
Vooruit, ik zal @KingRoland even helpen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Azië is een heel groot continent. Om dan als hij één dingetje niet weet gelijk de geloofwaardigheid van @:kingroland te betwisten vind ik een beetje kinderachtig.
Friet. Denk met een grizzly en een vlampijp.quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Ik (er)ken dit alle drie niet.quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Friet. Denk met een grizzly en een vlampijp.
Ik ook niet. Een Grizzly blijkt een berenhap te zijn, die kende ik dan weer wel.quote:
Ah ja, dat zegt me wel wat.quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook niet. Een Grizzly blijkt een berenhap te zijn, die kende ik dan weer wel.
Een berenhap genot, de beste manier om een gehaktbal te eten.quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook niet. Een Grizzly blijkt een berenhap te zijn, die kende ik dan weer wel.
Grizzly heeft een krokante korst. Erg lekker.quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met saus? Zo ja, welke? @Calandquote:Op vrijdag 12 november 2021 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een berenhap genot, de beste manier om een gehaktbal te eten.
Berenhap eet je standaard met satésaus, dus dat lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Met saus? Zo ja, welke? @:caland
Misschien kun je die pagina even laten aanpassen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Berenhap eet je standaard met satésaus, dus dat lijkt me duidelijk.
Goede foto, flikker alles maar onder de saus.quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kun je die pagina even laten aanpassen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Berenhap
Driebanden is een schitterende sportquote:Op vrijdag 12 november 2021 15:08 schreef Caland het volgende:
Ik ben het wk driebanden aan het kijken (vraag me niet waarom) en ik vind het echt zeldzaam ontspannende televisie.
Hemels voer echt waar.quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goede foto, flikker alles maar onder de saus.
Nee.quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Pasta zonder vlees, zonder kaas. @:drizzt
Is dat wel pasta dan?
Driebanden is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de driebandwereld. Wat is dat eng, hé.quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:58 schreef GGMM het volgende:
Driebanden heeft niks met sport te maken
Ik ben stamppot boerenkool aan het maken. Met spekjes en rookworst uiteraardquote:Op vrijdag 12 november 2021 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Genot.quote:Op vrijdag 12 november 2021 18:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben stamppot boerenkool aan het maken. Met spekjes en rookworst uiteraard
Culinaire barbaar.quote:Op vrijdag 12 november 2021 18:18 schreef De_Kraam het volgende:
Een berenklauw is niet te vreten. Dat komt waarschijnlijk door de satésaus en die hoort niet bij een gehaktbal.
satésausquote:Op vrijdag 12 november 2021 18:18 schreef De_Kraam het volgende:
Een berenklauw is niet te vreten. Dat komt waarschijnlijk door de satésaus en die hoort niet bij een gehaktbal.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mensen die pindasaus zeggen zijn minderwaardig. @kapiteintjequote:
Is zulk brood niet meer iets voor bij je lunch met kroket?quote:Op vrijdag 12 november 2021 18:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geniet van het weekend dames.
Malbecje erbij @:Iwanius
Ik geloof echt dat het heerlijk is maar wat ziet het eruitquote:Op vrijdag 12 november 2021 18:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Loetje is mensonterendquote:Op vrijdag 12 november 2021 18:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die moderatie daarquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:26 schreef Coco het volgende:
User @:behoorlijkkritisch wordt keihard aangepakt in COR
Wanbeleid. Puur bedrog.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:56 schreef monkyyy het volgende:
Morgen avond niet "sporten" want horeca gaat dicht. Omdat een paar koppige Urkers geen prikje willen maar wel gezondheidszorg eisen.
@:wereldgozer @:fetx @:lenny_leonard @:zipportal Ik stel jullie verantwoordelijk om een eindoplossing te bedenken.
Ballenkanon op Urkquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:56 schreef monkyyy het volgende:
Morgen avond niet "sporten" want horeca gaat dicht. Omdat een paar koppige Urkers geen prikje willen maar wel gezondheidszorg eisen.
@:wereldgozer @:fetx @:lenny_leonard @:zipportal Ik stel jullie verantwoordelijk om een eindoplossing te bedenken.
Moderatie van wie? We roddelen hier niet.quote:Op vrijdag 12 november 2021 20:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die moderatie daar
"je mag dit niet doen"
Dat deed ik niet
"dan mag je dat niet doen"
Mij is een potje tegen Sander Arends afgepakt. Once in a lifetime mogelijkheid. Ik wil dat de verantwoordelijken mijn toorn voelen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wanbeleid. Puur bedrog.
Maar niet mijn probleem. Ik heb winterstop.
Mimimimimimimimimimiquote:Op vrijdag 12 november 2021 20:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die moderatie daar
"je mag dit niet doen"
Dat deed ik niet
"dan mag je dat niet doen"
Urkers de schuld geven.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:56 schreef monkyyy het volgende:
@Zipportal URKEDquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Urkers de schuld geven.
Dan snap je er niks van en ben je af in het leven.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is Do Re Mi, achterlijke debiel.
Genocide op meerdere "groepen" en de verkregen winst van hun bezittingen investeren in de zorg lijkt mij de enige oplossingquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:56 schreef monkyyy het volgende:
Mosterdgas.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:56 schreef monkyyy het volgende:
quote:Op zaterdag 13 november 2021 01:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Verder heb ik flink gezopen. OMT kan de tering krijgen met hun maatregelen.
Jij bent een leraar toch?quote:Op zaterdag 13 november 2021 01:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Verder heb ik flink gezopen. OMT kan de tering krijgen met hun maatregelen.
Hij komt wat gestresst over. Gelukkig heeft ie bijna weer vakantie.quote:Op zaterdag 13 november 2021 08:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij bent een leraar toch?
Fijn dat jij een goed voorbeeld geeft!
Hij moet werken tussen de vakanties door bedoel je. Lerarenquote:Op zaterdag 13 november 2021 08:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij komt wat gestresst over. Gelukkig heeft ie bijna weer vakantie.
pics van je toenmalige vriendinquote:Op zaterdag 13 november 2021 08:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij moet werken tussen de vakanties door bedoel je. LerarenHad vroeger een schoonvader die was ook leraar. Elke keer als ik daar was dan begon het gezever over werkdruk en tijd voor pensioen blabla. Die kerel was toen 50 ofzo. Gelukkig voor hem is hij dood gegaan op z'n 60ste.
Niet van mijn toenmalige schoonvader?quote:Op zaterdag 13 november 2021 08:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
pics van je toenmalige vriendin
quote:Op zaterdag 13 november 2021 08:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet van mijn toenmalige schoonvader?
quote:Op zaterdag 13 november 2021 08:33 schreef de_boswachter het volgende:
Even trollen in het F1 subforum. BRB.
Mensen zijn daar snel woest. Nog sneller dan in COR.quote:Op zaterdag 13 november 2021 08:41 schreef de_boswachter het volgende:
Zo ben weer terug. Weer aantal users vieswoedend gemaakt aldaarDe dag kan beginnen.
Gedraag je dan eens. Klootzak.quote:Op zaterdag 13 november 2021 08:40 schreef onlogisch het volgende:
Gisteren tegen een note aangelopen in het slachtveld dat COR heet. Bah.
@:Lenny_Leonard
@:Zipportal
@:Caland
@:Coco
Heel erg amusant.quote:Op zaterdag 13 november 2021 08:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mensen zijn daar snel woest. Nog sneller dan in COR.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even een worst om het weekend mee te beginnen. @Lange_Lans
Je hoort mij dan ook nooit klagen over mijn eigen werkdrukquote:Op zaterdag 13 november 2021 08:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij komt wat gestresst over. Gelukkig heeft ie bijna weer vakantie.
FEE / Intocht Sinterklaas 2021 #1 QR Pietquote:Op zaterdag 13 november 2021 09:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vandaag ook rellen in FEE? Optocht genot. @:dud0r @:zipportal @:haags
quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Free willySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even een worst om het weekend mee te beginnen. @:Lange_Lans-
Ze heeft wel iets van een Orca.quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Met een snee ernaast. Ik hou het bij Tsjeu la Kibbeling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even een worst om het weekend mee te beginnen. @:Lange_Lans
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
@Cocoquote:Op zaterdag 13 november 2021 11:04 schreef RamboDirk het volgende:
Zorgverzekering 12% duurderalleen maar omdat de ic's uitpuilen met vadsige allochtonen.
Ik ben woest.
gohquote:Op zaterdag 13 november 2021 11:22 schreef onlogisch het volgende:
Moderator @ChevyCaprice maakt zich compleet belachelijk
Heb gewoon 28 meldingen door wat ik teweegbrengquote:Op zaterdag 13 november 2021 11:22 schreef onlogisch het volgende:
Moderator @:Chevycaprice maakt zich compleet belachelijk in het F1-topic.
Ik 24/7. Recht voor m'n snuffert.quote:
Ik heb een pittige mening over mensen die zich druk maken over zorgverzekeringen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:04 schreef RamboDirk het volgende:
Zorgverzekering 12% duurderalleen maar omdat de ic's uitpuilen met vadsige allochtonen.
Ik ben woest.
Een doos onzinquote:Op zaterdag 13 november 2021 10:42 schreef KingRoland het volgende:
@:monkyyy toen je werkte bij pwc wat kreeg je bij je kerstpakket
quote:Op zaterdag 13 november 2021 12:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over mensen die zich druk maken over zorgverzekeringen.
Armoedzaaiers of meer vrije tijd dan hun goed is.quote:Op zaterdag 13 november 2021 12:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over mensen die zich druk maken over zorgverzekeringen.
Verrassendquote:Op zaterdag 13 november 2021 11:22 schreef onlogisch het volgende:
Door al die debiele Verstappen fanboys zeker?quote:Op zaterdag 13 november 2021 11:22 schreef onlogisch het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |