Hiermee zeg je dat je denkt dat er langer dan drie weken geen fans zullen zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:32 schreef maxi-mus het volgende:
Cambuur - Heereveen dus zonder publiek. Walgelijk.
COR is juist genieten vandaag. Prima sfeertje.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:26 schreef maxi-mus het volgende:
Weer terug uit COR. Geen warm bad.
[ afbeelding ]
Jij niet?quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hiermee zeg je dat je denkt dat er langer dan drie weken geen fans zullen zijn.
De hele maatschappij is naar de klote.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
COR is juist genieten vandaag. Prima sfeertje.
[ afbeelding ]
Oh, ik ga ook van het slechtste uit. Maar we weten natuurlijk niet vanaf welk moment en welke besmettingsaantallen 'ze' naar het 2G-systeem willen.quote:
Ik sta vrij negatief in de wedstrijd.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, ik ga ook van het slechtste uit. Maar we weten natuurlijk niet vanaf welk moment en welke besmettingsaantallen 'ze' naar het 2G-systeem willen.
20:00 was nog redelijk opportunistisch. Godverdomme gaan we weer.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik sta vrij negatief in de wedstrijd.
Het OMT wilde 18:00quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:40 schreef Elan het volgende:
[..]
20:00 was nog redelijk opportunistisch. Godverdomme gaan we weer.
Ik ook, maar ze proberen in mijn kringen het pessimisme uit me te slopen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik sta vrij negatief in de wedstrijd.
Het is maar voor 2 weken johquote:Op vrijdag 12 november 2021 10:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat maakt het ook uit? 19:00 heeft niemand iets aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
COR is juist genieten vandaag. Prima sfeertje.
[ afbeelding ]
19:00 is echt bizar.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:40 schreef Elan het volgende:
[..]
20:00 was nog redelijk opportunistisch. Godverdomme gaan we weer.
De wereld houdt op waar de ziekenhuizen eindigen.quote:
Laten we tot in den eeuwigheid thuis blijven, dan worden er steeds minder mensen ziek!quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De wereld houdt op waar de ziekenhuizen eindigen.
Heb Volt gestemd maar ja geen enkele fatsoenlijke partij is tegen die maatregelen. Liever permanente avondklok dan PVV of Tierry stemmen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:46 schreef GGMM het volgende:
Eerst op VVD stemmen en dan nu janken om maatregelen
Daar trap ik niet in
Graag dit soort berichten in COR houden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:48 schreef KingRoland het volgende:
Tyfushonden hier moeten stoppen om op vvd te stemmen
quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:48 schreef KingRoland het volgende:
Tyfushonden hier moeten stoppen om op vvd te stemmen
Ben jij een ondernemer, vinden er nagenoeg geen besmettingen plaats in je zaak en controleer je braaf de QR-codes? Mooi! Dan kan jij de tering krijgen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laten we tot in den eeuwigheid thuis blijven, dan worden er steeds minder mensen ziek!
Ja joh doe dan lekker twee weken echte lockdown alles dicht. Vraag me af of horeca en voetbalclubs gecompenseerd gaan worden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar ze hebben het virus weer een flinke klap gegeven.
QR settings eerder dicht als opmaat naar 2G is toch ook helemaal niet logisch?quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ben jij een ondernemer, vinden er nagenoeg geen besmettingen plaats in je zaak en controleer je braaf de QR-codes? Mooi! Dan kan jij de tering krijgen.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ben jij een ondernemer, vinden er nagenoeg geen besmettingen plaats in je zaak en controleer je braaf de QR-codes? Mooi! Dan kan jij de tering krijgen.
https://www.telegraaf.nl/(...)gn=seeding-telegraafquote:Op vrijdag 12 november 2021 10:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja joh doe dan lekker twee weken echte lockdown alles dicht. Vraag me af of horeca en voetbalclubs gecompenseerd gaan worden.
Niet. Gewoon alles kapot.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja joh doe dan lekker twee weken echte lockdown alles dicht. Vraag me af of horeca en voetbalclubs gecompenseerd gaan worden.
Knap zeg, dat je geen geld terug wil omdat je PEC thuis mist.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet. Gewoon alles kapot.
Overigens ga ik indien dit mogelijk gemaakt wordt niet mijn geld terugvragen bij Feyenoord.
We weten allemaal dat dit nooit bij 2 weken blijft.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Knap zeg, dat je geen geld terug wil omdat je PEC thuis mist.
Geen expert, heb me ook niet ingelezen, maar ze moeten het toch nog wettelijk verankeren? In de bron/contact-cijfers zullen we niet terugzien of gevaccineerden in een QR-setting ongevaccineerden besmetten denk ik.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:54 schreef Elan het volgende:
[..]
QR settings eerder dicht als opmaat naar 2G is toch ook helemaal niet logisch?
We gaan er allemaal aan. We zijn te laat.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:02 schreef Elan het volgende:
[..]
We weten allemaal dat dit nooit bij 2 weken blijft.
Het gaat wss om drie thuiswedstrijden bij Feyenoord, en met Haifa en Ajax thuis daarna nog op de planningquote:Op vrijdag 12 november 2021 10:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Knap zeg, dat je geen geld terug wil omdat je PEC thuis mist.
3 weken is 1 thuiswedstrijd, als het zaterdag in gaat.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het gaat wss om drie thuiswedstrijden bij Feyenoord, en met Haifa en Ajax thuis daarna nog op de planning
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |