quote:Op donderdag 11 november 2021 20:37 schreef Arizona het volgende: Even iets anders:
Heb je er ook één voor categorie 50+?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Dat is hun doelgroep schijnbaar nietquote:Op donderdag 11 november 2021 20:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heb je er ook één voor categorie 50+?
Wij zijn voor niemand meer een doelgroepquote:Op donderdag 11 november 2021 20:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is hun doelgroep schijnbaar niet
Paniek?quote:
Ja, ik had gewoon de oude TT kunnen houden maar dat vond ik ook weer zowatquote:
quote:Op donderdag 11 november 2021 20:50 schreef Arizona het volgende:
Als jullie je tussen de 40 en de 50 voelen rekenen ze het ook wel goed denk ik
Om ook maar even te pochen, ben te jong en voel me nog jonger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe ouder je wordt hoe minder vaak je dat kan zeggen, dus altijd doen als je de kans hebt, heb ik me laten vertellen.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op donderdag 11 november 2021 20:50 schreef Arizona het volgende: Als jullie je tussen de 40 en de 50 voelen rekenen ze het ook wel goed denk ik
![]()
Ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Een week in Parijs, (Rachel Hore )quote:Op donderdag 11 november 2021 20:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Prima combinatie. Welk boek heeft de eer gelezen te worden?
Dit is best nog lastig kiezen,quote:Op donderdag 11 november 2021 20:50 schreef Arizona het volgende:
Als jullie je tussen de 40 en de 50 voelen rekenen ze het ook wel goed denk ik![]()
Mijne was niet eens echt af, ik had alle tussentijdse deadlines genegeerd en had nog steeds een voldoendequote:Op donderdag 11 november 2021 20:59 schreef Meke het volgende:
@:Arizona bij pws zijn sowieso echt lage eisen hoor, kwam (een deel van mijne) laatst tegen, ik zat echt zo![]()
![]()
![]()
![]()
Beschrijving klinkt alvast interessant.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Een week in Parijs, (Rachel Hore )
Ben nu pas op pagina 42, dus heb er nog weinig zinnigs over te zeggen.
Ik heb zelf nooit een PWS hoeven maken, ik heb geen idee van het niveauquote:Op donderdag 11 november 2021 20:59 schreef Meke het volgende:
@:Arizona bij pws zijn sowieso echt lage eisen hoor, kwam (een deel van mijne) laatst tegen, ik zat echt zo![]()
![]()
![]()
![]()
Dat geeft wel hoopquote:Op donderdag 11 november 2021 21:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijne was niet eens echt af, ik had alle tussentijdse deadlines genegeerd en had nog steeds een voldoende
Waarom las ik eerst snel Rachel Hazesquote:Op donderdag 11 november 2021 20:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Een week in Parijs, (Rachel Hore )
Ben nu pas op pagina 42, dus heb er nog weinig zinnigs over te zeggen.
Ik durf me af te vragen of die weet waar Parijs ligt.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Waarom las ik eerst snel Rachel Hazes
Dat las ik ookquote:Op donderdag 11 november 2021 21:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Waarom las ik eerst snel Rachel Hazes
Ik moest zelf nadenken wat je met PWS bedoelde.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb zelf nooit een PWS hoeven maken, ik heb geen idee van het niveau
Niet te verwarren met PMS.quote:Op donderdag 11 november 2021 21:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik moest zelf nadenken wat je met PWS bedoelde.
Een nichtje van mij is hierop gezaktquote:Op donderdag 11 november 2021 21:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijne was niet eens echt af, ik had alle tussentijdse deadlines genegeerd en had nog steeds een voldoende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |