Daag ze niet uit.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:31 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dat is overmorgen.. in tientallen steden.. dat kun je gewoon nu niet meer verbieden.
Maar een kinderfeest door verdwijnt. Alles wat het leven leuk maakt, moet verdwijnen.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:32 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat is ook het enige voordeel, dat je van die Pieten-discussie af bent, wat mij betreft.
Midlife crisis, had je die wel meegenomen?quote:Op donderdag 11 november 2021 13:33 schreef zoost het volgende:
corona crisis, zorgcrisis, financiële crisis, migranten crisis, wooncrisis, klimaatcrisis, stikstofcrisis. Ik had mij de toekomst toch anders voorgesteld.
Alleen maar crisis, het leven wordt er niet leuker op.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:33 schreef zoost het volgende:
corona crisis, zorgcrisis, financiële crisis, migranten crisis, wooncrisis, klimaatcrisis, stikstofcrisis. Ik had mij de toekomst toch anders voorgesteld.
Toupet met cabriocrisis?quote:Op donderdag 11 november 2021 13:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Midlife crisis, had je die wel meegenomen?
O, ja, die ook nog.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Midlife crisis, had je die wel meegenomen?
je vergeet de energriecrisis nog.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:33 schreef zoost het volgende:
Daar heb je wel gelijk in, maar het is eigenlijk allang geen feest meer met dat geruzie de hele tijd.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:33 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Maar een kinderfeest door verdwijnt. Alles wat het leven leuk maakt, moet verdwijnen.
Na het zuur komt het zuur.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:33 schreef zoost het volgende:
De horecasluiting werd ook een halfuurtje van te voren aangekondigd.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:31 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dat is overmorgen.. in tientallen steden.. dat kun je gewoon nu niet meer verbieden.
Een cabrio kopen heeft helemaal niks te maken met een midlifecrisis, dat is gewoon hartstikke leuk en daarmee klaarquote:
Ja vind je? Of is je midlifecrisis wat vroeger dan verwacht begonnen?quote:Op donderdag 11 november 2021 13:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een cabrio kopen heeft helemaal niks te maken met een midlifecrisis, dat is gewoon hartstikke leuk en daarmee klaar
Cabrio boomer gespot!quote:Op donderdag 11 november 2021 13:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een cabrio kopen heeft helemaal niks te maken met een midlifecrisis, dat is gewoon hartstikke leuk en daarmee klaar
Maar al die artsen en apothekers kunnen we goed gebruiken!quote:Op donderdag 11 november 2021 13:30 schreef Derrazi het volgende:
[..]
Oplossing gevonden, het kabinet moet asielzoekers uit zetten.
Zou mevrouw Marino misschien stiekem de deur uit gegaan zijn om even niet maar het eeuwige gezanik van haar in huis mondkapjes dragende cijfertjesjunk te hoeven luisteren?quote:Op donderdag 11 november 2021 13:15 schreef Noek het volgende:
[..]
2 mondkapjes, 2 vaccins, 1 booster en een alcoholverbod en ik denk dat je safe bent.
Maar ja, in huize Marino waart het ook al rond. Niemand is safe.
quote:Op donderdag 11 november 2021 13:11 schreef phpmystyle het volgende:
Zou met zo'n chloorspuit door de straten gaan niet werken?
Ik zou even heel erg gaan uitkijken nu, mannetjequote:Op donderdag 11 november 2021 13:36 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja vind je? Of is je midlifecrisis wat vroeger dan verwacht begonnen?
Ik niet maar men vond mij altijd een doemdenker.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:33 schreef zoost het volgende:
Ach, mijn auto heeft een panoramadak. Dat is een soort armoedige cabrio. Ik kijk uit naar mn midlife crisis, eindelijk een excuus om een nieuwe motor te kopenquote:Op donderdag 11 november 2021 13:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zou even heel erg gaan uitkijken nu, mannetje
Als het aan onze grote vriend Bruls ligt wel.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:31 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Vlammenwerper is effectiever denk ik hoor, heb je ook het visuele aspect erbijquote:
Thuisblijven verbieden!quote:
Vuurwerkverbod ligt ook weer op tafel!quote:Op donderdag 11 november 2021 13:27 schreef zipcon het volgende:
Sinterklaas afschaffen is de oplossing voor die pietendiscussie:
https://www.trouw.nl/binn(...)n-doorgaan~b760f074/
Die kun je vast opschrijven ja, die is wel binnen.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:40 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Vuurwerkverbod ligt ook weer op tafel!
Waarom is Henk in vredesnaam in het ziekenhuis opgenomen? Als je geen corona hebt ben je nl. kerngezond en heb je niets in een ziekenhuis te zoeken. Henk zal wel zo'n vervelende hypochonder zijn.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"Henk ligt in het ziekenhuis"
-Oh heeft die corona?
"Nee hij heeft een hoekvlag door zijn ribben gehad"
Een leuk leven is pure decadentie, dat hoort niet thuis in het nieuwe normaal.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:33 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Maar een kinderfeest door verdwijnt. Alles wat het leven leuk maakt, moet verdwijnen.
Mijn auto is roze.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:38 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ach, mijn auto heeft een panoramadak. Dat is een soort armoedige cabrio. Ik kijk uit naar mn midlife crisis, eindelijk een excuus om een nieuwe motor te kopen
Ja, denk het wel.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Als je besmet raakt op een huisfeestje, valt dat dan onder feesten of thuis?
Ah, vandaar dat sportstukje op de uitlaat waar nog een vuist in past.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Mijn auto is roze.
Ik ben heel confident in mijn identiteit.
Sinterklaas die een verzorgingstehuis om zeep helpt.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:49 schreef Benny het volgende:
Dingen die je de komende weken/maanden kunt verwachten:
- Willie op de foto met een ongevaccineerde binnen anderhalve meter op vakantie
- Grapperhaus huilend nadat hij op een illegaal georganiseerd feestje is gesignaleerd
- De Jonge die zorgmedewerkers toezingt met een kerstliedje
- Rutte die een nieuwe crisis introduceert
Zin in
Sinterklaas is dan ook een kindervriend, geen bejaardenvriend.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:50 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Sinterklaas die een verzorgingstehuis om zeep helpt.
Dat zou niet voor het eerst zijn, daar heeft België ervaring mee.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:50 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Was dat niet vorig jaar in Belgie gebeurd?quote:Op donderdag 11 november 2021 13:50 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Die heeft gewoon gezegd dat ze even wegging om een teststaafje door haar 'neus' te laten stoppenquote:Op donderdag 11 november 2021 13:37 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Zou mevrouw Marino misschien stiekem de deur uit gegaan zijn om even niet maar het eeuwige gezanik van haar in huis mondkapjes dragende cijfertjesjunk te hoeven luisteren?
Dat was toch ook wel weer een fenomenaal stukje nieuwsquote:Op donderdag 11 november 2021 13:51 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat zou niet voor het eerst zijn, daar heeft België ervaring mee.
"Hey lieverd, ik ben eventjes weg. Ik moet even een harde staaf door één van mijn lichaamsopeningen halen om wat lichaamsvocht op te nemen."quote:Op donderdag 11 november 2021 13:52 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Die heeft gewoon gezegd dat ze even wegging om een teststaafje door haar 'neus' te laten stoppen
Dit is echt van de rijksoverheidquote:
Binnenkort mag het OMT denk ik ook meebeslissen over de wooncrisis en de klimaatcrisis.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:33 schreef zoost het volgende:
Ook wel een TV special waardig vind ik.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was toch ook wel weer een fenomenaal stukje nieuws
Mag ook wel. Als Sinterklaas op de IC opgenomen wordt gaat de gemiddelde leeftijd van alle coronapatiënten op de IC naar 320.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:58 schreef zipcon het volgende:
Dat waren 18 doden in België van de Sint:
https://www.hln.be/mol/al(...)p-gevraagd~ad91dbaa/
Deze keer heeft Sint een coronapas.
Ja dit is echt helaasquote:Op donderdag 11 november 2021 13:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dit is echt van de rijksoverheid?
Nou eens kijken wat de ziekenhuisopnames daar gaan doen.quote:
Alleen niet lang genoeg.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:49 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Of gewoon de conclusie dat vaccins maar matigjes werken.
quote:Op donderdag 11 november 2021 13:22 schreef Caland het volgende:
90 procent van de besmettingen vinden thuis, op het werk of op bezoek bij vrienden of familie plaats", zegt de woordvoerder. "Het is dus veiliger om een wedstrijd te bezoeken, dan thuis mensen te ontvangen
Hoeveel minuten is men thuis. En hoeveel minuten zit men in een voetbalstadion.quote:90 procent van de besmettingen vinden thuis, op het werk of op bezoek bij vrienden of familie plaats", zegt de woordvoerder. "Het is dus veiliger om een wedstrijd te bezoeken, dan thuis mensen te ontvangen
quote:Op donderdag 11 november 2021 14:05 schreef OProg het volgende:
Het OMT denkt na om Sinterklaas dit te laten overlijden aan corona. Een goedheiligman past immers niet meer in deze tijd. Beter is het om een viroloog als kindervriend te introduceren. Om ook van de pietendiscussie af te zijn krijgt deze nieuwe kindervriend hulp van verpleegkundigen. Ab Osterhaus heeft inmiddels aangeboden om de centrale rol op zich te nemen.
Ik lag dubbel hier.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:05 schreef OProg het volgende:
Het OMT denkt na om Sinterklaas dit te laten overlijden aan corona. Een goedheiligman past immers niet meer in deze tijd. Beter is het om een viroloog als kindervriend te introduceren. Om ook van de pietendiscussie af te zijn krijgt deze nieuwe kindervriend hulp van verpleegkundigen. Ab Osterhaus heeft inmiddels aangeboden om de centrale rol op zich te nemen.
quote:Op donderdag 11 november 2021 14:05 schreef OProg het volgende:
Vorig jaar juni ofzo waren er ook een stel virologen die vonden dat we de maatregelen moesten handhaven “uit respect voor het virus”.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:06 schreef -XOR- het volgende:
Uit het feit dat covid in Noord-Korea niet voorkomt blijkt maar weer dat het zingen van het volkslied bij aanvang van de dag en een portret van van de Grote Leider de beste bescherming bieden tegen Het Virus.
Zat er aan te komen helaas, wel kut voor jequote:Op donderdag 11 november 2021 14:09 schreef byah het volgende:
mijn knie operatie voor volgende week is afgelast, ben al een half jaar aan het wachten ivm de vorige wachtlijsten
balen..quote:Op donderdag 11 november 2021 14:09 schreef byah het volgende:
mijn knie operatie voor volgende week is afgelast, ben al een half jaar aan het wachten ivm de vorige wachtlijsten
quote:Op donderdag 11 november 2021 14:09 schreef byah het volgende:
Zeker. We weten meer over een week of tweequote:Op donderdag 11 november 2021 14:03 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nou eens kijken wat de ziekenhuisopnames daar gaan doen.
Ja, ho eens. Zo gaan we niet redeneren.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:05 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel minuten is men thuis. En hoeveel minuten zit men in een voetbalstadion.
Een lockup? Je mag je huis niet in?quote:Op donderdag 11 november 2021 14:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, ho eens. Zo gaan we niet redeneren.
We kunnen het beste zoveel mogelijk het huis uit. Als iedereen wat meer in de kroeg zou zijn, dan zouden we nu niet in de problemen zitten.
Het slechtste wat we nu kunnen doen is een lockdown. Iedereen in zijn huis, terwijl daar juist het meeste besmettingen plaatsvinden. OMT
Echt compleet waardeloos dit. Sterkte.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:09 schreef byah het volgende:
Er is geen coronacrisis, zorg crisis, financiele crisis, migranten crisis, wooncrisis, klimaatcrisis, stikstofcrisis. Er is alleen een pandemie van journalistiek zonder ethiek en integriteit die zoveel mogelijk clicks willen generen voor centjes en een overheid die zoveel mogelijk wilt dicteren. Je moet wat nu de Westerse wereld geen oorlogje meer kan voeren voor ome Sam.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:33 schreef zoost het volgende:
Allemaal twee weken in een eigen tentje op anderhalve meter van een ander tentje voor de deur. Dat zal het virus leren.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:15 schreef chratnox het volgende:
[..]
Een lockup? Je mag je huis niet in?
Huizenmarkt crisis!quote:Op donderdag 11 november 2021 13:35 schreef Gunner het volgende:
[..]
je vergeet de energriecrisis nog.
Voor Osterwaus zie ik om de een of andere reden eerder een rol als paashaas weggelegd.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:05 schreef OProg het volgende:
Sommige vaccins.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:49 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Of gewoon de conclusie dat vaccins maar matigjes werken.
Grootste deel asielzoekers zijn Eritreers (IND 2017). Maar dat betekent niet dat ze in de horeca kunnen werken.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:36 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Maar al die artsen en apothekers kunnen we goed gebruiken!
Jep.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dit is echt van de rijksoverheid?
Nog nooit zoveel onzin in 1 post gezien.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:16 schreef Derrazi het volgende:
[..]
Er is geen coronacrisis, zorg crisis, financiele crisis, migranten crisis, wooncrisis, klimaatcrisis, stikstofcrisis. Er is alleen een pandemie van journalistiek zonder ethiek en integriteit die zoveel mogelijk clicks willen generen voor centjes en een overheid die zoveel mogelijk wilt dicteren. Je moet wat nu de Westerse wereld geen oorlogje meer kan voeren voor ome Sam.
Er staan een half miljoen woningen vrij in Nederland (bron: FTM), de aarde is altijd warmer geworden, migranten? zorg gewoon voor een fatsoenlijk migratiebeleid tegen de extreme vergrijzing, stikstof is niet raar als de een op grootste land zijn na de VS dat vlees exporteert, zorg is bewust kapot gemaakt in de VS vragen zorgmedewerkers nu 1200$ per dienst omdat de zorgmedewerkers daar zijn ontslagen die niet gevaccineerd waren.
Het maakt Ab niet uit, zo lang het maar een feest is waar de rode wijn rijkelijk kan vloeien.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:17 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Voor Osterwaus zie ik om de een of andere reden eerder een rol als paashaas weggelegd.
Super kut. Het werd steeds spannender wat wel en wat niet door kon gaan. Balen dat je net te laat aan de beurt bent.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:09 schreef byah het volgende:
ik had gewoon nee gezegd, het gaat nu ff niet, moet gebeuren.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:09 schreef byah het volgende:
Een stijging onder de oudere leeftijdsgroepen, die op zich geen problemen in de ziekenhuizen moeten opleveren. Dat zou de verwachting zijn denk ik, gebaseerd op alles wat we nu zien.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:03 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nou eens kijken wat de ziekenhuisopnames daar gaan doen.
Domme lockdownquote:Op donderdag 11 november 2021 14:26 schreef leolinedance het volgende:
Intelligente lockdown dus. Werkte vorige keer ook zo goed
Daar luisteren ze echt niet naar.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik had gewoon nee gezegd, het gaat nu ff niet, moet gebeuren.
Uiteindelijk zal iedereen in contact met Corona komen. Met het echte probleem , de overbelasting van de zorg daar doen we al 2 jaar niets mee...... nauwelijks extra salaris en eerder verdere afbraak dan dat we de zorg op orde brengen.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:23 schreef Mortaxx het volgende:
Mooi hoe al die mogelijk getroffen sectoren allemaal direct naar een ander sector wijzen
Onze regering is erg goed in groepen tegen elkaar opzetten
quote:Op donderdag 11 november 2021 14:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nou, sta eens op dan tegen die tiran.
Siiiiint van Dissel is uw nieuws alweer zo slecht?quote:Op donderdag 11 november 2021 14:05 schreef OProg het volgende:
Het afbreken van de zorg is de grootste prestatie van de VVD dus snap wel dat ze niet willen toegeven dat daar het probleem zitquote:Op donderdag 11 november 2021 14:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal iedereen in contact met Corona komen. Met het echte probleem , de overbelasting van de zorg daar doen we al 2 jaar niets mee...... nauwelijks extra salaris en eerder verdere afbraak dan dat we de zorg op orde brengen.
Stap eens over je eigen ego heen politici.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het afbreken van de zorg is de grootste prestatie van de VVD dus snap wel dat ze niet willen toegeven dat daar het probleem zit
Hee die oneliner heb ik gemistquote:Op donderdag 11 november 2021 14:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het afbreken van de zorg is de grootste prestatie van de VVD dus snap wel dat ze niet willen toegeven dat daar het probleem zit
hoor net van een zorgmedewerker dat ze dit jaar vier bonussen krijgt.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal iedereen in contact met Corona komen. Met het echte probleem , de overbelasting van de zorg daar doen we al 2 jaar niets mee...... nauwelijks extra salaris en eerder verdere afbraak dan dat we de zorg op orde brengen.
Ze hebben gewoon gelijk. Het is daarnaast ongeveer de enige plek waar de QR wel goed gecontroleerd wordt, en weer wordt die sector aangepakt.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:22 schreef THEFXR het volgende:
Poppodia en popfestivals "verbijsterd" over uitgelekt OMT-advies
En @Lenny_Leonard wacht nog steeds op zijn knaken!!!quote:Op donderdag 11 november 2021 14:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoor net van een zorgmedewerker dat ze dit jaar vier bonussen krijgt.
quote:Zie de maan schijnt door de bomen.
Makkers doe toch niet zo waus.
De intelligente lockdown is gekomen,
De lockdown van Ab Osterhaus
Vol verwachting klopt ons hart,
wie een QR krijgt, wie de gard.
Vol verwachting klopt ons hart,
wie een QR krijgt, wie de gard.
quote:Dag Virloloogje,
dáág, dáág, dáág, dáág Verplegende Piet.
Dag Virloloogje,
dáág, dáág, luister naar ons afscheidslied.
Sommige zaken binnen een samenleving moeten gewoon publiek domein blijven en zijn niet te vrijuit te reguleren middels marktwerking. Zorg is daar een van.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:30 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Hee die oneliner heb ik gemist.
250 euro is toegezegd dacht ik, en dan die 1000. Welke nog meer dan?quote:Op donderdag 11 november 2021 14:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoor net van een zorgmedewerker dat ze dit jaar vier bonussen krijgt.
Is het 1250 netto of brutoquote:Op donderdag 11 november 2021 14:38 schreef Elan het volgende:
[..]
250 euro is toegezegd dacht ik, en dan die 1000. Welke nog meer dan?
1250 euro is verder ook niet het geld waarmee je mensen aan boord kan houden, tegenwoordig is dat drie keer tanken een maand boodschappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |