De ratelpiek staat nog niet op het dashboard.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:27 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden met de ratel op thuistribune hebben gezeten denk je?
Dat is ook het enige voordeel, dat je van die Pieten-discussie af bent, wat mij betreft.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:27 schreef zipcon het volgende:
Sinterklaas afschaffen is de oplossing voor die pietendiscussie:
https://www.trouw.nl/binn(...)n-doorgaan~b760f074/
Daag ze niet uit.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:31 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dat is overmorgen.. in tientallen steden.. dat kun je gewoon nu niet meer verbieden.
Maar een kinderfeest door verdwijnt. Alles wat het leven leuk maakt, moet verdwijnen.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:32 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat is ook het enige voordeel, dat je van die Pieten-discussie af bent, wat mij betreft.
Midlife crisis, had je die wel meegenomen?quote:Op donderdag 11 november 2021 13:33 schreef zoost het volgende:
corona crisis, zorgcrisis, financiële crisis, migranten crisis, wooncrisis, klimaatcrisis, stikstofcrisis. Ik had mij de toekomst toch anders voorgesteld.
Alleen maar crisis, het leven wordt er niet leuker op.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:33 schreef zoost het volgende:
corona crisis, zorgcrisis, financiële crisis, migranten crisis, wooncrisis, klimaatcrisis, stikstofcrisis. Ik had mij de toekomst toch anders voorgesteld.
Toupet met cabriocrisis?quote:Op donderdag 11 november 2021 13:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Midlife crisis, had je die wel meegenomen?
O, ja, die ook nog.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Midlife crisis, had je die wel meegenomen?
je vergeet de energriecrisis nog.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:33 schreef zoost het volgende:
Daar heb je wel gelijk in, maar het is eigenlijk allang geen feest meer met dat geruzie de hele tijd.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:33 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Maar een kinderfeest door verdwijnt. Alles wat het leven leuk maakt, moet verdwijnen.
Na het zuur komt het zuur.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:33 schreef zoost het volgende:
De horecasluiting werd ook een halfuurtje van te voren aangekondigd.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:31 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dat is overmorgen.. in tientallen steden.. dat kun je gewoon nu niet meer verbieden.
Een cabrio kopen heeft helemaal niks te maken met een midlifecrisis, dat is gewoon hartstikke leuk en daarmee klaarquote:
Ja vind je? Of is je midlifecrisis wat vroeger dan verwacht begonnen?quote:Op donderdag 11 november 2021 13:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een cabrio kopen heeft helemaal niks te maken met een midlifecrisis, dat is gewoon hartstikke leuk en daarmee klaar
Cabrio boomer gespot!quote:Op donderdag 11 november 2021 13:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een cabrio kopen heeft helemaal niks te maken met een midlifecrisis, dat is gewoon hartstikke leuk en daarmee klaar
Maar al die artsen en apothekers kunnen we goed gebruiken!quote:Op donderdag 11 november 2021 13:30 schreef Derrazi het volgende:
[..]
Oplossing gevonden, het kabinet moet asielzoekers uit zetten.
Zou mevrouw Marino misschien stiekem de deur uit gegaan zijn om even niet maar het eeuwige gezanik van haar in huis mondkapjes dragende cijfertjesjunk te hoeven luisteren?quote:Op donderdag 11 november 2021 13:15 schreef Noek het volgende:
[..]
2 mondkapjes, 2 vaccins, 1 booster en een alcoholverbod en ik denk dat je safe bent.
Maar ja, in huize Marino waart het ook al rond. Niemand is safe.
quote:Op donderdag 11 november 2021 13:11 schreef phpmystyle het volgende:
Zou met zo'n chloorspuit door de straten gaan niet werken?
Ik zou even heel erg gaan uitkijken nu, mannetjequote:Op donderdag 11 november 2021 13:36 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja vind je? Of is je midlifecrisis wat vroeger dan verwacht begonnen?
Ik niet maar men vond mij altijd een doemdenker.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:33 schreef zoost het volgende:
Ach, mijn auto heeft een panoramadak. Dat is een soort armoedige cabrio. Ik kijk uit naar mn midlife crisis, eindelijk een excuus om een nieuwe motor te kopenquote:Op donderdag 11 november 2021 13:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zou even heel erg gaan uitkijken nu, mannetje
Als het aan onze grote vriend Bruls ligt wel.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:31 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Vlammenwerper is effectiever denk ik hoor, heb je ook het visuele aspect erbijquote:
Thuisblijven verbieden!quote:
Vuurwerkverbod ligt ook weer op tafel!quote:Op donderdag 11 november 2021 13:27 schreef zipcon het volgende:
Sinterklaas afschaffen is de oplossing voor die pietendiscussie:
https://www.trouw.nl/binn(...)n-doorgaan~b760f074/
Die kun je vast opschrijven ja, die is wel binnen.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:40 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Vuurwerkverbod ligt ook weer op tafel!
Waarom is Henk in vredesnaam in het ziekenhuis opgenomen? Als je geen corona hebt ben je nl. kerngezond en heb je niets in een ziekenhuis te zoeken. Henk zal wel zo'n vervelende hypochonder zijn.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"Henk ligt in het ziekenhuis"
-Oh heeft die corona?
"Nee hij heeft een hoekvlag door zijn ribben gehad"
Een leuk leven is pure decadentie, dat hoort niet thuis in het nieuwe normaal.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:33 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Maar een kinderfeest door verdwijnt. Alles wat het leven leuk maakt, moet verdwijnen.
Mijn auto is roze.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:38 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ach, mijn auto heeft een panoramadak. Dat is een soort armoedige cabrio. Ik kijk uit naar mn midlife crisis, eindelijk een excuus om een nieuwe motor te kopen
Ja, denk het wel.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Als je besmet raakt op een huisfeestje, valt dat dan onder feesten of thuis?
Ah, vandaar dat sportstukje op de uitlaat waar nog een vuist in past.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Mijn auto is roze.
Ik ben heel confident in mijn identiteit.
Sinterklaas die een verzorgingstehuis om zeep helpt.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:49 schreef Benny het volgende:
Dingen die je de komende weken/maanden kunt verwachten:
- Willie op de foto met een ongevaccineerde binnen anderhalve meter op vakantie
- Grapperhaus huilend nadat hij op een illegaal georganiseerd feestje is gesignaleerd
- De Jonge die zorgmedewerkers toezingt met een kerstliedje
- Rutte die een nieuwe crisis introduceert
Zin in
Sinterklaas is dan ook een kindervriend, geen bejaardenvriend.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:50 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Sinterklaas die een verzorgingstehuis om zeep helpt.
Dat zou niet voor het eerst zijn, daar heeft België ervaring mee.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:50 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Was dat niet vorig jaar in Belgie gebeurd?quote:Op donderdag 11 november 2021 13:50 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Die heeft gewoon gezegd dat ze even wegging om een teststaafje door haar 'neus' te laten stoppenquote:Op donderdag 11 november 2021 13:37 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Zou mevrouw Marino misschien stiekem de deur uit gegaan zijn om even niet maar het eeuwige gezanik van haar in huis mondkapjes dragende cijfertjesjunk te hoeven luisteren?
Dat was toch ook wel weer een fenomenaal stukje nieuwsquote:Op donderdag 11 november 2021 13:51 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat zou niet voor het eerst zijn, daar heeft België ervaring mee.
"Hey lieverd, ik ben eventjes weg. Ik moet even een harde staaf door één van mijn lichaamsopeningen halen om wat lichaamsvocht op te nemen."quote:Op donderdag 11 november 2021 13:52 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Die heeft gewoon gezegd dat ze even wegging om een teststaafje door haar 'neus' te laten stoppen
Dit is echt van de rijksoverheidquote:
Binnenkort mag het OMT denk ik ook meebeslissen over de wooncrisis en de klimaatcrisis.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:33 schreef zoost het volgende:
Ook wel een TV special waardig vind ik.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was toch ook wel weer een fenomenaal stukje nieuws
Mag ook wel. Als Sinterklaas op de IC opgenomen wordt gaat de gemiddelde leeftijd van alle coronapatiënten op de IC naar 320.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:58 schreef zipcon het volgende:
Dat waren 18 doden in België van de Sint:
https://www.hln.be/mol/al(...)p-gevraagd~ad91dbaa/
Deze keer heeft Sint een coronapas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |