De ratelpiek staat nog niet op het dashboard.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:27 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden met de ratel op thuistribune hebben gezeten denk je?
Dat is ook het enige voordeel, dat je van die Pieten-discussie af bent, wat mij betreft.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:27 schreef zipcon het volgende:
Sinterklaas afschaffen is de oplossing voor die pietendiscussie:
https://www.trouw.nl/binn(...)n-doorgaan~b760f074/
Daag ze niet uit.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:31 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dat is overmorgen.. in tientallen steden.. dat kun je gewoon nu niet meer verbieden.
Maar een kinderfeest door verdwijnt. Alles wat het leven leuk maakt, moet verdwijnen.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:32 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat is ook het enige voordeel, dat je van die Pieten-discussie af bent, wat mij betreft.
Midlife crisis, had je die wel meegenomen?quote:Op donderdag 11 november 2021 13:33 schreef zoost het volgende:
corona crisis, zorgcrisis, financiële crisis, migranten crisis, wooncrisis, klimaatcrisis, stikstofcrisis. Ik had mij de toekomst toch anders voorgesteld.
Alleen maar crisis, het leven wordt er niet leuker op.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:33 schreef zoost het volgende:
corona crisis, zorgcrisis, financiële crisis, migranten crisis, wooncrisis, klimaatcrisis, stikstofcrisis. Ik had mij de toekomst toch anders voorgesteld.
Toupet met cabriocrisis?quote:Op donderdag 11 november 2021 13:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Midlife crisis, had je die wel meegenomen?
O, ja, die ook nog.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Midlife crisis, had je die wel meegenomen?
je vergeet de energriecrisis nog.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:33 schreef zoost het volgende:
Daar heb je wel gelijk in, maar het is eigenlijk allang geen feest meer met dat geruzie de hele tijd.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:33 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Maar een kinderfeest door verdwijnt. Alles wat het leven leuk maakt, moet verdwijnen.
Na het zuur komt het zuur.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:33 schreef zoost het volgende:
De horecasluiting werd ook een halfuurtje van te voren aangekondigd.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:31 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dat is overmorgen.. in tientallen steden.. dat kun je gewoon nu niet meer verbieden.
Een cabrio kopen heeft helemaal niks te maken met een midlifecrisis, dat is gewoon hartstikke leuk en daarmee klaarquote:
Ja vind je? Of is je midlifecrisis wat vroeger dan verwacht begonnen?quote:Op donderdag 11 november 2021 13:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een cabrio kopen heeft helemaal niks te maken met een midlifecrisis, dat is gewoon hartstikke leuk en daarmee klaar
Cabrio boomer gespot!quote:Op donderdag 11 november 2021 13:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een cabrio kopen heeft helemaal niks te maken met een midlifecrisis, dat is gewoon hartstikke leuk en daarmee klaar
Maar al die artsen en apothekers kunnen we goed gebruiken!quote:Op donderdag 11 november 2021 13:30 schreef Derrazi het volgende:
[..]
Oplossing gevonden, het kabinet moet asielzoekers uit zetten.
Zou mevrouw Marino misschien stiekem de deur uit gegaan zijn om even niet maar het eeuwige gezanik van haar in huis mondkapjes dragende cijfertjesjunk te hoeven luisteren?quote:Op donderdag 11 november 2021 13:15 schreef Noek het volgende:
[..]
2 mondkapjes, 2 vaccins, 1 booster en een alcoholverbod en ik denk dat je safe bent.
Maar ja, in huize Marino waart het ook al rond. Niemand is safe.
quote:Op donderdag 11 november 2021 13:11 schreef phpmystyle het volgende:
Zou met zo'n chloorspuit door de straten gaan niet werken?
Ik zou even heel erg gaan uitkijken nu, mannetjequote:Op donderdag 11 november 2021 13:36 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja vind je? Of is je midlifecrisis wat vroeger dan verwacht begonnen?
Ik niet maar men vond mij altijd een doemdenker.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:33 schreef zoost het volgende:
Ach, mijn auto heeft een panoramadak. Dat is een soort armoedige cabrio. Ik kijk uit naar mn midlife crisis, eindelijk een excuus om een nieuwe motor te kopenquote:Op donderdag 11 november 2021 13:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zou even heel erg gaan uitkijken nu, mannetje
Als het aan onze grote vriend Bruls ligt wel.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:31 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Vlammenwerper is effectiever denk ik hoor, heb je ook het visuele aspect erbijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |