Sommige vaccins.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:49 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Of gewoon de conclusie dat vaccins maar matigjes werken.
Grootste deel asielzoekers zijn Eritreers (IND 2017). Maar dat betekent niet dat ze in de horeca kunnen werken.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:36 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Maar al die artsen en apothekers kunnen we goed gebruiken!
Jep.quote:Op donderdag 11 november 2021 13:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dit is echt van de rijksoverheid?
Nog nooit zoveel onzin in 1 post gezien.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:16 schreef Derrazi het volgende:
[..]
Er is geen coronacrisis, zorg crisis, financiele crisis, migranten crisis, wooncrisis, klimaatcrisis, stikstofcrisis. Er is alleen een pandemie van journalistiek zonder ethiek en integriteit die zoveel mogelijk clicks willen generen voor centjes en een overheid die zoveel mogelijk wilt dicteren. Je moet wat nu de Westerse wereld geen oorlogje meer kan voeren voor ome Sam.
Er staan een half miljoen woningen vrij in Nederland (bron: FTM), de aarde is altijd warmer geworden, migranten? zorg gewoon voor een fatsoenlijk migratiebeleid tegen de extreme vergrijzing, stikstof is niet raar als de een op grootste land zijn na de VS dat vlees exporteert, zorg is bewust kapot gemaakt in de VS vragen zorgmedewerkers nu 1200$ per dienst omdat de zorgmedewerkers daar zijn ontslagen die niet gevaccineerd waren.
Het maakt Ab niet uit, zo lang het maar een feest is waar de rode wijn rijkelijk kan vloeien.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:17 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Voor Osterwaus zie ik om de een of andere reden eerder een rol als paashaas weggelegd.
Super kut. Het werd steeds spannender wat wel en wat niet door kon gaan. Balen dat je net te laat aan de beurt bent.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:09 schreef byah het volgende:
mijn knie operatie voor volgende week is afgelast, ben al een half jaar aan het wachten ivm de vorige wachtlijsten
ik had gewoon nee gezegd, het gaat nu ff niet, moet gebeuren.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:09 schreef byah het volgende:
mijn knie operatie voor volgende week is afgelast, ben al een half jaar aan het wachten ivm de vorige wachtlijsten
Een stijging onder de oudere leeftijdsgroepen, die op zich geen problemen in de ziekenhuizen moeten opleveren. Dat zou de verwachting zijn denk ik, gebaseerd op alles wat we nu zien.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:03 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nou eens kijken wat de ziekenhuisopnames daar gaan doen.
Domme lockdownquote:Op donderdag 11 november 2021 14:26 schreef leolinedance het volgende:
Intelligente lockdown dus. Werkte vorige keer ook zo goed
Daar luisteren ze echt niet naar.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik had gewoon nee gezegd, het gaat nu ff niet, moet gebeuren.
Uiteindelijk zal iedereen in contact met Corona komen. Met het echte probleem , de overbelasting van de zorg daar doen we al 2 jaar niets mee...... nauwelijks extra salaris en eerder verdere afbraak dan dat we de zorg op orde brengen.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:23 schreef Mortaxx het volgende:
Mooi hoe al die mogelijk getroffen sectoren allemaal direct naar een ander sector wijzen
Onze regering is erg goed in groepen tegen elkaar opzetten
quote:Op donderdag 11 november 2021 14:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nou, sta eens op dan tegen die tiran.
Siiiiint van Dissel is uw nieuws alweer zo slecht?quote:Op donderdag 11 november 2021 14:05 schreef OProg het volgende:
Het OMT denkt na om Sinterklaas dit te laten overlijden aan corona. Een goedheiligman past immers niet meer in deze tijd. Beter is het om een viroloog als kindervriend te introduceren. Om ook van de pietendiscussie af te zijn krijgt deze nieuwe kindervriend hulp van verpleegkundigen. Ab Osterhaus heeft inmiddels aangeboden om de centrale rol op zich te nemen.
Het afbreken van de zorg is de grootste prestatie van de VVD dus snap wel dat ze niet willen toegeven dat daar het probleem zitquote:Op donderdag 11 november 2021 14:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal iedereen in contact met Corona komen. Met het echte probleem , de overbelasting van de zorg daar doen we al 2 jaar niets mee...... nauwelijks extra salaris en eerder verdere afbraak dan dat we de zorg op orde brengen.
Stap eens over je eigen ego heen politici.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het afbreken van de zorg is de grootste prestatie van de VVD dus snap wel dat ze niet willen toegeven dat daar het probleem zit
Hee die oneliner heb ik gemistquote:Op donderdag 11 november 2021 14:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het afbreken van de zorg is de grootste prestatie van de VVD dus snap wel dat ze niet willen toegeven dat daar het probleem zit
hoor net van een zorgmedewerker dat ze dit jaar vier bonussen krijgt.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal iedereen in contact met Corona komen. Met het echte probleem , de overbelasting van de zorg daar doen we al 2 jaar niets mee...... nauwelijks extra salaris en eerder verdere afbraak dan dat we de zorg op orde brengen.
Ze hebben gewoon gelijk. Het is daarnaast ongeveer de enige plek waar de QR wel goed gecontroleerd wordt, en weer wordt die sector aangepakt.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:22 schreef THEFXR het volgende:
Poppodia en popfestivals "verbijsterd" over uitgelekt OMT-advies
En @Lenny_Leonard wacht nog steeds op zijn knaken!!!quote:Op donderdag 11 november 2021 14:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoor net van een zorgmedewerker dat ze dit jaar vier bonussen krijgt.
quote:Zie de maan schijnt door de bomen.
Makkers doe toch niet zo waus.
De intelligente lockdown is gekomen,
De lockdown van Ab Osterhaus
Vol verwachting klopt ons hart,
wie een QR krijgt, wie de gard.
Vol verwachting klopt ons hart,
wie een QR krijgt, wie de gard.
quote:Dag Virloloogje,
dáág, dáág, dáág, dáág Verplegende Piet.
Dag Virloloogje,
dáág, dáág, luister naar ons afscheidslied.
Sommige zaken binnen een samenleving moeten gewoon publiek domein blijven en zijn niet te vrijuit te reguleren middels marktwerking. Zorg is daar een van.quote:Op donderdag 11 november 2021 14:30 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Hee die oneliner heb ik gemist.
250 euro is toegezegd dacht ik, en dan die 1000. Welke nog meer dan?quote:Op donderdag 11 november 2021 14:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoor net van een zorgmedewerker dat ze dit jaar vier bonussen krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |