Ik keek het vanochtend terug en die gasten zijn niet de beste zangers, daar heb ik 's ochtends de oren gewoon niet voor.quote:Op maandag 8 november 2021 11:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het minuutje is meestal echt leukNooit overslaan die
(duurt ook maar een minuut
)
Ik heb mijn eigenlijk nooit zo gestoord aan hun zang. Vind de liedjes meestal ook leuk bedacht en goed gedaan.quote:Op maandag 8 november 2021 11:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik keek het vanochtend terug en die gasten zijn niet de beste zangers, daar heb ik 's ochtends de oren gewoon niet voor.
's Avonds ook niet altijd.![]()
Er zijn uitzonderingen natuurlijk;quote:Op maandag 8 november 2021 11:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigenlijk nooit zo gestoord aan hun zang. Vind de liedjes meestal ook leuk bedacht en goed gedaan.
Dit i.t.t. de liedjes van cabaretiers die ze in hun voorstellingen stoppen. Dat is bijna altijd een kwestie van doorspelen.
quote:Het gaat niet altijd goed met mij, vaak zelfs ronduit slecht.
Meestal ben ik met mezelf en alles in gevecht.
Toch denk ik vaak als ik weer boos mijn voordeur stoepje boen:
Wel fijn dat ik 't niet met Andries Knevel hoef te doen.
Ook ben ik vaak verdrietig, heb ik 't weer eens verbruikt.
Zo is het weer aan met iemand, zo is het weer uit.
Maar zelfs al zit ik snikkend, op een bank in het plantsoen, dan denk ik:
Fijn dat ik 't niet met Andries Knevel hoef te doen.
Nee vooral Niels schiet echt uit de bocht bij die hoge stukkenquote:Op maandag 8 november 2021 11:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik keek het vanochtend terug en die gasten zijn niet de beste zangers, daar heb ik 's ochtends de oren gewoon niet voor.
"Ik heb een heeeeelll zwaar leven"quote:Op maandag 8 november 2021 11:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigenlijk nooit zo gestoord aan hun zang. Vind de liedjes meestal ook leuk bedacht en goed gedaan.
Dit i.t.t. de liedjes van cabaretiers die ze in hun voorstellingen stoppen. Dat is bijna altijd een kwestie van doorspelen.
Brigittequote:Op maandag 8 november 2021 11:39 schreef ijs_beer het volgende:
Het gaat niet altijd goed met mij, vaak zelfs ronduit slecht.
Meestal ben ik met mezelf en alles in gevecht.
Toch denk ik vaak als ik weer boos mijn voordeur stoepje boen:
Wel fijn dat ik 't niet met Andries Knevel hoef te doen.
Ook ben ik vaak verdrietig, heb ik 't weer eens verbruikt.
Zo is het weer aan met iemand, zo is het weer uit.
Maar zelfs al zit ik snikkend, op een bank in het plantsoen, dan denk ik:
Fijn dat ik 't niet met Andries Knevel hoef te doen.
Nee zijn ze ook niet. Maar in het minuutje zitten altijd leuke woordspelingen en daar vind ik die toch de leukste voor.quote:Op maandag 8 november 2021 11:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor verder. Het is ook vooral kunstmatig inderdaad en in principe nergens echt goed voor.quote:Op maandag 8 november 2021 11:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.![]()
Het kwalijke aan die dingen, vind ik, dat er weinig degelijke indicatoren zijn waarom vraag of aanbod zou moeten stijgen en waarom die waarde dus zou moeten stijgen of dalen. Gevoelsmatig ook echt losgezongen van de rest van economie, daarnaast is het imo te gevoelig voor hype en bubbels. Zo'n Elon Musk bijvoorbeeld, heeft die markt al een paar keer goede gemanipuleerd en gecashed.
/rant
Vriend van ons heeft er duizenden euro's inzitten, staat nu op een behoorlijke winst. Maar hij weigert het te laten uitbetalen, want het wordt toch wel meerquote:Op maandag 8 november 2021 11:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor verder. Het is ook vooral kunstmatig inderdaad en in principe nergens echt goed voor.
Daar alleen al zou ik stress van krijgen, dat "ja, maar..."-scenario van dat het meer kan worden, maar dat je ook weer alles ziet verdampenquote:Op maandag 8 november 2021 12:08 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Vriend van ons heeft er duizenden euro's inzitten, staat nu op een behoorlijke winst. Maar hij weigert het te laten uitbetalen, want het wordt toch wel meer
Nou datquote:Op maandag 8 november 2021 12:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar alleen al zou ik stress van krijgen, dat "ja, maar..."-scenario van dat het meer kan worden, maar dat je ook weer alles ziet verdampen
Ja en de meeste mensen zijn gewoon particulieren die de discipline niet hebben op het moment dat dat bedrag bereikt wordt maar de koers nog steeds flink omhoog lijkt te gaan. Dus die laten 'm dan staan tot de volgende crash.quote:Op maandag 8 november 2021 12:18 schreef Redefine het volgende:
Als je gaat beleggen en/of in de crypto gaat. Dan moet je van te voren een bedrag aanhouden waarbij je weer verkoopt. Anders blijf je maar wachten tot het verder stijgt. En dan is het meestal te laat. Maar ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Zelf heb ik er toch geen geld voor. Dus dat probleem heb ik dan weer niet
Wij hebben alle inleg eruit, dus alleen nog winst staan. Maar het is idd lastig wanneer je er wat uithaaltquote:Op maandag 8 november 2021 12:08 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Vriend van ons heeft er duizenden euro's inzitten, staat nu op een behoorlijke winst. Maar hij weigert het te laten uitbetalen, want het wordt toch wel meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op maandag 8 november 2021 12:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben alle inleg eruit, dus alleen nog winst staan. Maar het is idd lastig wanneer je er wat uithaalt![]()
Mijn vriend heeft er net wat uitgehaald voor zonnepanelen. Wij doen er soms gewoon leuke of nuttige dingen van.Dat klinkt verstandig, zo zou ik het ook doen. Maar ik heb hier eigenlijk over tienduizenden euro's, en iemand die denkt miljonair te kunnen worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Ja. En die particulieren worden alleen maar meer gestimuleerd om mee te doen. Het wordt steeds makelijker gemaakt om in te stappen. En elk reclameblok zit er tegenwoordig wel een om te beleggen. Waaronder ook van banken als ING.quote:Op maandag 8 november 2021 12:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en de meeste mensen zijn gewoon particulieren die de discipline niet hebben op het moment dat dat bedrag bereikt wordt maar de koers nog steeds flink omhoog lijkt te gaan. Dus die laten 'm dan staan tot de volgende crash.
Het schommelt ook zo erg he. Nog maar heel kort geleden hadden we nog maar 40% van wat we nu hebben, bijvoobeeld.quote:Op maandag 8 november 2021 12:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en de meeste mensen zijn gewoon particulieren die de discipline niet hebben op het moment dat dat bedrag bereikt wordt maar de koers nog steeds flink omhoog lijkt te gaan. Dus die laten 'm dan staan tot de volgende crash.
Ja het is enorm instabiel. En het is ook niet uit te sluiten dat het opeens weer allemaal in elkaar dondert terwijl je lekker ligt te slapen.quote:Op maandag 8 november 2021 12:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het schommelt ook zo erg he. Nog maar heel kort geleden hadden we nog maar 40% van wat we nu hebben, bijvoobeeld.
Zo lang je met geld belegt dat je kan missen, is er niet zo veel aan de hand. Het probleem is dat mensen met de huidige rente en inflatie hun spaargeld overal en nergens in steken voor een beter rendement.quote:Op maandag 8 november 2021 12:28 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat klinkt verstandig, zo zou ik het ook doen. Maar ik heb hier eigenlijk over tienduizenden euro's, en iemand die denkt miljonair te kunnen worden.
Ik wist niet dat Orlando Bloom kon schilderen.quote:Op maandag 8 november 2021 12:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
1796
Napoleon Bonaparte wordt benoemd tot opperbevelhebber over het Franse leger.
(een Corsicaan die het Franse leger moet leiden, dat wordt natuurlijk nooit wat)
Ook het jaar van het overlijden van Catharina II van Rusland (bij de meesten bekend als Catherine the Great), de laatste Tsarina van Rusland.
Tot slot het jaar dat William Turner zijn schilderij "Fishermen at Sea" zou schilderen
[ afbeelding ]
Wat ik persoonlijk op een wat onheilspellende manier erg mooi vind.![]()
Hij heeft anders een prima kwastquote:Op maandag 8 november 2021 13:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Orlando Bloom kon schilderen.
Wat weet jij van de kwast van Orlando Bloom?quote:Op maandag 8 november 2021 13:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij heeft anders een prima kwast
Ja, inderdaad best een soortgelijke sfeerquote:Op maandag 8 november 2021 12:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
Beetje zoals dat schilderij wat @:Strani een tijdje terug postte
[ afbeelding ]
"Nearing Home" van John Atkinson Grimshaw
Daar heb ik dat ook mee. Mooi, maar ergens wel wat onheilspellend.
Overigens heb ik op aanraden van een Russische de serie The Great gekeken op Prime. Dat is dus los gebaseerd op Catherine the Great en heeft veel zwarte humor. Ik vond 'm erg goed!quote:Op maandag 8 november 2021 12:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
1796
Napoleon Bonaparte wordt benoemd tot opperbevelhebber over het Franse leger.
(een Corsicaan die het Franse leger moet leiden, dat wordt natuurlijk nooit wat)
Ook het jaar van het overlijden van Catharina II van Rusland (bij de meesten bekend als Catherine the Great), de laatste Tsarina van Rusland.
Tot slot het jaar dat William Turner zijn schilderij "Fishermen at Sea" zou schilderen
[ afbeelding ]
Wat ik persoonlijk op een wat onheilspellende manier erg mooi vind.![]()
Ik heb wel eens foto gezien dat ie naakt op een kajak zat met Katy Perry. Hij roeide overigens wel gewoon met normale paddlesquote:Op maandag 8 november 2021 13:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wat weet jij van de kwast van Orlando Bloom?
Zo veel risico's.. Wat een durfal.quote:Op maandag 8 november 2021 13:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb wel eens foto gezien dat ie naakt op een kajak zat met Katy Perry. Hij roeide overigens wel gewoon met normale paddles
Als vrijwel onsterfelijke elf heb je veel tijd om verschillende talenten te ontwikkelen natuurlijk.quote:Op maandag 8 november 2021 13:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Orlando Bloom kon schilderen.
Dat is een serie die ik idd ook nog eens tegen het lijf zou willen lopen, heb er al best wat over gehoord.quote:Op maandag 8 november 2021 13:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Overigens heb ik op aanraden van een Russische de serie The Great gekeken op Prime. Dat is dus los gebaseerd op Catherine the Great en heeft veel zwarte humor. Ik vond 'm erg goed!
Muziekcarrière heeft ie ook al gehadquote:Op maandag 8 november 2021 14:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als vrijwel onsterfelijke elf heb je veel tijd om verschillende talenten te ontwikkelen natuurlijk.
Dan moet jij Maneskin opzettenquote:Op maandag 8 november 2021 16:31 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind het komisch hoe groot het contrast nu is tussen mij en mijn bovenbuurman. De bovenbuurman heeft harde rockmuziek aanstaan terwijl ik beneden mijn nagels zit te doen met ESC radio op de achtergrond![]()
(De bovenbuurman is verder heel aardig hoor. Als ik last heb van de muziek mag ik dat gewoon aangeven. Maar ik moet er wel even aan wennen)
Ik zeg doenquote:Op maandag 8 november 2021 16:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zat er ook over na te denken om Blind Channel op te zetten
Het is even wennen en ik moet een beetje een ritme krijgen (als dat logisch klinkt) maar langzamerhand gaat het beterquote:Op maandag 8 november 2021 16:49 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik zeg doen![]()
Hoe bevalt je nieuwe huis?
Dat kan ook. Of AWS, Hatari, Manga, Wigwam etc.quote:Op maandag 8 november 2021 16:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zat er ook over na te denken om Blind Channel op te zetten
Ik was zaterdagmiddag aan het shoppen en toen droegen de meeste mensen wel een mondkapje, maar opvallend veel mensen droegen hem onder hun neus.quote:Op maandag 8 november 2021 14:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
Net terug van de Lidl, ik denk dat zeker 10 tot 15% van de mensen geen mondkapje droeg (niet eens verkeerd droeg, maar gewoon helemaal niet). Een van die mensen was de manager van de zaak, dus dat helpt ook niet echt.
Voor het eerst samen wonen met je vriend?quote:Op maandag 8 november 2021 17:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het is even wennen en ik moet een beetje een ritme krijgen (als dat logisch klinkt) maar langzamerhand gaat het beter
Mijn ervaring is dat ongeveer 80% van de mensen een mondkapje dragen nu. Die 20% zijn veel jongeren 12-25 jaar. Maar ook wel oudere. Valt mij op dat de stereotype vrouw, geblondeerd, te zonnebankbruin, dierenprint legging, veel gouden sierraden ook vaak geen mondkapje dragen.quote:Op maandag 8 november 2021 17:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik was zaterdagmiddag aan het shoppen en toen droegen de meeste mensen wel een mondkapje, maar opvallend veel mensen droegen hem onder hun neus.
's Ochtends bij de open dag van de uni werd het mondkapje veel beter gedragen.
Dat onder de neus blijft altijd zo debielquote:Op maandag 8 november 2021 17:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik was zaterdagmiddag aan het shoppen en toen droegen de meeste mensen wel een mondkapje, maar opvallend veel mensen droegen hem onder hun neus.
's Ochtends bij de open dag van de uni werd het mondkapje veel beter gedragen.
quote:Op maandag 8 november 2021 17:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat onder de neus blijft altijd zo debiel
Die zag ik ook veel vandaag.quote:Op maandag 8 november 2021 17:48 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter dan een kindkapje
Fake news, maat 48 is juist te groot! Maat 45 is where it's atquote:Op maandag 8 november 2021 17:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
Schoenen besteld, maat 48, waren te klein. Ik bestel altijd blind die maat en ze zijn nooit te klein. Nu verdenk ik de schoenmakers ervan dat ze stiekem de maten hebben aangepast.
Niet, maat 45 is veeel te klein.quote:Op maandag 8 november 2021 18:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Fake news, maat 48 is juist te groot! Maat 45 is where it's at
kindkapje? of kinkapje?quote:Op maandag 8 november 2021 17:48 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter dan een kindkapje
Oei, ik heb twee van die pakken in de kast staan!quote:Op maandag 8 november 2021 18:20 schreef Guanabana het volgende:
Ik had bedacht om voor de lol alle Knorr Wereldgerechten (weer) te gaan proberen. Laatst viel de Lasagnette al tegen, en nu hadden we Kip Siam die écht niet te nassen was (heb een kwart opgegeten en de rest weggegooid), dus ik denk dat ik het hier maar weer bij laat.
Al jaren niet meer gehad, maar in mijn herinnering was juist de Lasagnette best lekker.quote:Op maandag 8 november 2021 18:20 schreef Guanabana het volgende:
Ik had bedacht om voor de lol alle Knorr Wereldgerechten (weer) te gaan proberen. Laatst viel de Lasagnette al tegen, en nu hadden we Kip Siam die écht niet te nassen was (heb een kwart opgegeten en de rest weggegooid), dus ik denk dat ik het hier maar weer bij laat.
Ik lees op de onvolprezen website klacht.nl al meer mensen zeggen dat het eerst nog wel lekker was en de laatste tijd niet meer, dus ze hebben het veranderd ofzo?quote:Op maandag 8 november 2021 18:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Oei, ik heb twee van die pakken in de kast staan!
Altijd al geweten dat je op grote voet leeft.quote:Op maandag 8 november 2021 17:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
Schoenen besteld, maat 48, waren te klein. Ik bestel altijd blind die maat en ze zijn nooit te klein. Nu verdenk ik de schoenmakers ervan dat ze stiekem de maten hebben aangepast.
Knorr Wereldgerechten zijn vaak wel lekker voor af en toequote:Op maandag 8 november 2021 18:20 schreef Guanabana het volgende:
Ik denk dat het erg verschilt per gerecht. De burrito's vind ik voor af en toe wel lekker (hoewel dat ook vooral is door dat sausje en doordat je er kaas op gooitquote:Op maandag 8 november 2021 18:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Knorr Wereldgerechten zijn vaak wel lekker voor af en toeDe Shakshuka vind ik wel een aanrader, maar ja, die is op zich ook niet moeilijk om zelf te maken.
Ik heb vandaag hutspot gemaakt. Mijn favoriete slager hield er afgelopen februari mee op en toen had ik nog wel wat worst gehaald. Sinds dit najaar ben ik op zoek naar een nieuwe slager voor de rookworst en vandaag had ik die dan gevonden
De hutspot was ook heerlijk.
De Madras en Durum vind ik wel echt lekker van Wereldgerechten.quote:Op maandag 8 november 2021 18:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik denk dat het erg verschilt per gerecht. De burrito's vind ik voor af en toe wel lekker (hoewel dat ook vooral is door dat sausje en doordat je er kaas op gooit). Verder vond ik vroeger de Bobotie altijd heel lekker, maar de laatste keer dat ik die had vond ik hem ook héél zout en eigenlijk niet te eten.
Dus ik denk dat ik het verder maar opgeef, ook belachelijk natuurlijk dat je alleen maar zakjes poeder in een pak koopt.
Geen idee, was de eerste keer dat ik die Lasagnette had.quote:Op maandag 8 november 2021 18:23 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Al jaren niet meer gehad, maar in mijn herinnering was juist de Lasagnette best lekker.
Hebben ze het recept veranderd? Kwam onlangs een 'zonder zakjes' recept tegen, die maar eens proberen binnenkort.
Dit is wel hoe rom-coms beginnen hèquote:Op maandag 8 november 2021 16:31 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind het komisch hoe groot het contrast nu is tussen mij en mijn bovenbuurman. De bovenbuurman heeft harde rockmuziek aanstaan terwijl ik beneden mijn nagels zit te doen met ESC radio op de achtergrond![]()
(De bovenbuurman is verder heel aardig hoor. Als ik last heb van de muziek mag ik dat gewoon aangeven. Maar ik moet er wel even aan wennen)
'Ik neem maar een boterham met pindakaas!!'quote:Op maandag 8 november 2021 18:34 schreef Guanabana het volgende:
Mijn calvinistische opvoeding fluistert me nu in dat ik niks anders mag halen nu ik mijn eten niet heb opgegeten
Mijn bobotie laatst was ook minder lekker dan ik me herinnerde. maar of dat de schuld van Knorr is durf ik niet te zeggen. Ik ga het meemaken met de pakken die ik heb en dan zie ik daarna wel weer verderquote:Op maandag 8 november 2021 18:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik denk dat het erg verschilt per gerecht. De burrito's vind ik voor af en toe wel lekker (hoewel dat ook vooral is door dat sausje en doordat je er kaas op gooit). Verder vond ik vroeger de Bobotie altijd heel lekker, maar de laatste keer dat ik die had vond ik hem ook héél zout en eigenlijk niet te eten.
Dus ik denk dat ik het verder maar opgeef, ook belachelijk natuurlijk dat je alleen maar zakjes poeder in een pak koopt.
Heb ik nog nooit gehad. Inclusief gerookte haring en alles?quote:
Dat kan calvinistischer!quote:Op maandag 8 november 2021 18:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
'Ik neem maar een boterham met pindakaas!!'
Met gerookte makreel.quote:Op maandag 8 november 2021 18:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit gehad. Inclusief gerookte haring en alles?
Zonder toetje naar bedquote:
Vooruit, je mag tijdens het kauwen op droog brood nog wel aan beleg denkenquote:
Ojeequote:Op maandag 8 november 2021 18:20 schreef Guanabana het volgende:
Ik ook niet hoor, dan neem ik wel een boterham of een tosti ofzoquote:Op maandag 8 november 2021 18:24 schreef Guanabana het volgende:
Mijn vriend eet dan altijd dapper door als we iets vies hebben gekookt, maar ik ga mezelf niet kastijden nu ik volwassene ben en zelf bepaal wat ik eet
Dus ik ga straks nog wel iets halen bij de supermarkt voor als ik vanavond weer honger krijg.
Strani vreet gewoon als straf z'n eigen gore eten op.quote:Op maandag 8 november 2021 18:41 schreef Guanabana het volgende:
Heeft @:Strani ook een regel voor als hij vies gekookt heeft, dat hij dan voor straf niks anders mag halen of maken?
Ja okequote:Op maandag 8 november 2021 18:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Strani vreet gewoon als straf z'n eigen gore eten op.
Dat kan ik ook niet, ik MOET eten. Ik kan ook totaal niet slapen als ik ook maar de geringste vorm van trek of honger voel.quote:Op maandag 8 november 2021 18:39 schreef Guanabana het volgende:
Ik zou willen dat ik een avondje niks kon eten, of weinig, zoals Meke laatst deed.
Maar dan lig ik 's avonds met berehonger in bed en slaap ik niet, dus dat wordt niks.
Een rijstwafel zonder olijfolie?quote:
Dat geldt toch ook voor pannenkoeken?quote:Op maandag 8 november 2021 18:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Klinkt lekker!quote:Op maandag 8 november 2021 18:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ojee
Dan zou ik er inderdaad ook wel klaar mee zijn. Die Kip Siam vond ik eerst wel lekker, ik hoop niet dat ze die veranderd hebben!
[..]
Ik ook niet hoor, dan neem ik wel een boterham of een tosti ofzo
Wij hadden vandaag wel prima gegeten, heel simpel maar het smaakte prima. Een van onze standaard gerechten. Knoflook-aardappelblokjes, kaasschnitzel en sla met frambozendressingen zo'n notenmixje erdoor.
Pannenkoeken maak ik eigenlijk altijd from scratch. Nou ja, heel soms weleens zo'n eiermix waar alleen water bij hoeft.quote:Op maandag 8 november 2021 18:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat geldt toch ook voor pannenkoeken?
Of voor een tulband. Afgelopen zaterdag heb ik een tulband gemaakt en keek ik bij de ingredienten. "Tarwebloem, heb ik. Bakpoeder, heb ik. vanille-extract, heb ik". De volgende keer probeer ik het wel gewoon zonder pakje.
Kaboutermeel FTWquote:Op maandag 8 november 2021 18:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Of voor een tulband. Afgelopen zaterdag heb ik een tulband gemaakt en keek ik bij de ingredienten. "Tarwebloem, heb ik. Bakpoeder, heb ik. vanille-extract, heb ik". De volgende keer probeer ik het wel gewoon zonder pakje.
De mix voor boterkoek is ook een goede in dat rijtjequote:Op maandag 8 november 2021 18:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind 'r nú al arrogantquote:Op maandag 8 november 2021 18:48 schreef AgnesGru het volgende:
Voor goede koken zonder zakjes recepten: Koken met Karin
Als je net leert koken zijn die Wereldgerechten wel heel makkelijkquote:Op maandag 8 november 2021 18:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Pannenkoeken maak ik eigenlijk altijd from scratch. Nou ja, heel soms weleens zo'n eiermix waar alleen water bij hoeft.
Maar dan vind ik die wereldgerechten toch anders. Je betaalt alleen voor de sausmix en de aanwijzingen, heel soms zit er dan nog weleens (vieze) rijst bij of wraps, en dat is het dan.
Dan kun je, als je een beetje kunt koken, die gerechten net zo goed lekkerder zelf namaken.
Ik haal ze eigenlijk alleen als de tweede gratis is.quote:Op maandag 8 november 2021 18:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Pannenkoeken maak ik eigenlijk altijd from scratch. Nou ja, heel soms weleens zo'n eiermix waar alleen water bij hoeft.
Maar dan vind ik die wereldgerechten toch anders. Je betaalt alleen voor de sausmix en de aanwijzingen, heel soms zit er dan nog weleens (vieze) rijst bij of wraps, en dat is het dan.
Dan kun je, als je een beetje kunt koken, die gerechten net zo goed lekkerder zelf namaken.
Dat ken ik niet. Zit daar veel kabouter in?quote:
Ja klopt, als student en zo voldeed het nog prima.quote:Op maandag 8 november 2021 18:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als je net leert koken zijn die Wereldgerechten wel heel makkelijkWij aten dat heel vaak toen wij net samenwoonden
. En langzamerhand ga je dan steeds meer "zelf" koken, zonder zakjes en pakjes.
En zo af en toe vind ik een Wereldgerecht dus nog steeds wel makkelijk. Zeker als ze in de aanbieding zijn heb je toch best voordelig de basisingrediënten al bij elkaar.
Nou, onze slager heeft dus echt heel lekkere kant en klaar maaltijdenquote:Op maandag 8 november 2021 18:48 schreef Guanabana het volgende:
Ik bedoel, als je het dan makkelijk wil dan kan je net zo goed een kant en klaar-maaltijd kopen, is misschien ongeveer net zo matig, maar dat hoef je niet zelf te koken
Je hebt er zeker prima varianten tussen zittenquote:Op maandag 8 november 2021 18:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou, onze slager heeft dus echt heel lekkere kant en klaar maaltijden
En de Jumbo heeft ook lekkere verse kant en klaar-maaltijden (bij ons staan die bij het vlees). Als ik alleen moet eten dan haal ik die wel eens.
Lekker, maar standaardquote:Op maandag 8 november 2021 18:46 schreef H_T het volgende:
Hoe is de tulband geworden? Ze staan wel altijd mooi feestelijk
quote:Op maandag 8 november 2021 18:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja klopt, als student en zo voldeed het nog prima.
Maar denk dat nu het moment is aangebroken dat ik ze ontgroeid ben
Hoop niet dat dat arrogant overkomt@:Strani
Zoals?quote:Op maandag 8 november 2021 18:53 schreef Strani het volgende:
[..]Maar ook niet van die mixjes voor een lekkere ovenschotel?
https://www.ah.nl/product(...)pmans-pannenkoekmeelquote:Op maandag 8 november 2021 18:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik haal ze eigenlijk alleen als de tweede gratis is.Ja, als je een beetje kan koken, dan moet dat wel lukken en dan wordt het vast nog een stuk lekkerder ook
[..]
Dat ken ik niet. Zit daar veel kabouter in?
Kom ik zo op terug. Even eten, zonder zakjesquote:Op maandag 8 november 2021 18:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zoals?
(Ik ben voor de rest absoluut geen eet-snob overigens, ik eet zowat wekelijks een diepvriespizza)
Met een beetje oefenen gaat dat vast lukkenquote:Op maandag 8 november 2021 18:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Lekker, maar standaardDe cake is niet zo nat geworden als ik had gewild. Gelukkig is het niet overal helemaal gaar geworden
Het ziet er zeker wel feestelijk uit, mogelijk wil ik er nog eentje maken voor kerst. Dan moet ik er wel eentje uit mezelf kunnen maken, vind ik.
Van die kruidenmixen die je door je kookroom gooit?quote:Op maandag 8 november 2021 18:53 schreef Strani het volgende:
[..]Maar ook niet van die mixjes voor een lekkere ovenschotel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 november 2021 19:10 schreef Strani het volgende:
Nou, dit bijvoorbeeld:Dat lijkt me zo ranzigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:Op maandag 8 november 2021 19:10 schreef Strani het volgende:
Nou, dit bijvoorbeeld:Ah zoiets koop/gebruik ik eigenlijk nooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
En dat moet dus wel weer nu? Ik ben een beetje kwijt wat de regels nu zijn in Nederland.quote:Op maandag 8 november 2021 19:18 schreef GeorgeM het volgende:
We hebben ouderavond en bijna niemand heeft een mondkapje op, zelfs de docenten niet
Ik zit me hier op te vreten
Bloemkool maakt vrijwel alles heerlijk, zélfs die zakjes, vermoed ik!quote:Op maandag 8 november 2021 19:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat is echt heerlijk! Vind ik dan hè.
Op de middelbare school? Daar zijn mondkapjes niet verplicht. Op het MBO / HBO / Uni weer welquote:Op maandag 8 november 2021 19:18 schreef GeorgeM het volgende:
We hebben ouderavond en bijna niemand heeft een mondkapje op, zelfs de docenten niet
Ik zit me hier op te vreten
Oeh dat lijkt me wel lekker. Ik hou best wel van Hollandse pot-rodekool, maar zo heb ik het nog nooit gegeten. Heb je er een recept van of is het gewoon uit de losse pols zoals je hier opschrijft?quote:Op maandag 8 november 2021 19:05 schreef Arizona het volgende:
Ik heb wel kant en klare hacheekruiden btw. Ik ga binnenkort weer rodekool-ovenschotel maken
Gehakt met ui en hacheekruiden, daarop een laag rode kool en daarop aardappelpuree![]()
Nee, maar ik vind dat ze het advies moeten volgenquote:Op maandag 8 november 2021 19:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Op de middelbare school? Daar zijn mondkapjes niet verplicht. Op het MBO / HBO / Uni weer wel
En dan alleen in de gang. In de zalen en lokalen mogen we lekker op elkaar kruipen. Als we in de gang maar dat kapje op doenquote:Op maandag 8 november 2021 19:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Op de middelbare school? Daar zijn mondkapjes niet verplicht. Op het MBO / HBO / Uni weer wel
Moet niet, nog nietquote:Op maandag 8 november 2021 19:19 schreef Strani het volgende:
[..]
En dat moet dus wel weer nu? Ik ben een beetje kwijt wat de regels nu zijn in Nederland.
Mja dan kan je je wel op zitten vreten maar da's ook niet gezond. Gewoon maar zelf je afstand houden.quote:
Gewoon losse pols, er kan weinig aan misgaanquote:Op maandag 8 november 2021 19:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oeh dat lijkt me wel lekker. Ik hou best wel van Hollandse pot-rodekool, maar zo heb ik het nog nooit gegeten. Heb je er een recept van of is het gewoon uit de losse pols zoals je hier opschrijft?
Ik neem gewoon overal een mondkapje en een QR code mee naartoe en dan zie ik het welquote:Op maandag 8 november 2021 19:27 schreef H_T het volgende:
Ik weet ook niet meer wat nu moet en wat 'slechts' een dringend advies is.
Ja Tim dat probleem hebben we hier al jaren met het interpreteren van de mods maar ja we doen het er maar mee hè.quote:Op maandag 8 november 2021 19:27 schreef H_T het volgende:
Boemboes zijn vaak goedquote:Op maandag 8 november 2021 19:19 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik gebruik bijvoorbeeld wel een BOEMBOE voor sajoerboontjes, dus ik kijk er ook niet per se op neer
[ afbeelding ]
Ik was zaterdag in het Spinozagebouw! Ik denk dat de filosoof naar dat gebouw vernoemd is, mijn hemel wat een oud gebeurenquote:Op maandag 8 november 2021 19:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En dan alleen in de gang. In de zalen en lokalen mogen we lekker op elkaar kruipen. Als we in de gang maar dat kapje op doen
Zo doe ik het nu ookquote:Op maandag 8 november 2021 19:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik neem gewoon overal een mondkapje en een QR code mee naartoe en dan zie ik het wel![]()
Is toch ook niet te onthouden zo.
Oooh je was op de Radboud! Nice.quote:Op maandag 8 november 2021 19:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik was zaterdag in het Spinozagebouw! Ik denk dat de filosoof naar dat gebouw vernoemd is, mijn hemel wat een oud gebeuren
Hehe, ik woon voor het eerst op mezelf (Laatbloeier)quote:Op maandag 8 november 2021 17:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Voor het eerst samen wonen met je vriend?
Een aantal studies zelfs, waaronder de jouwequote:Op maandag 8 november 2021 19:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oooh je was op de Radboud! Nice.
Ja dat gebouw is het eerstvolgende wat ze willen slopen volgens mij, de helft van het gebouw is al neer namelijk. Niet echt representatief dat je dan daar in wordt gezet, dat is by far het minst uitnodigende gebouw van de Radboud Universiteit.
Maria Montessori, die ernaast staat, is net een halfjaartje open. Die is wel shiny.
Vraag me wel af welke studie zich van z'n beste kant probeert te laten zien in het Spinozagebouw dan ja, jeetjeDacht dat ze die bij een Open Dag niet eens open zouden stellen
Oh spannend! Gaat vanzelf allemaal eigen worden, en echt als 'thuis' voelen. Zeker als je inderdaad je routines begint te ontwikkelen, vooral de leuke natuurlijkquote:Op maandag 8 november 2021 19:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hehe, ik woon voor het eerst op mezelf (Laatbloeier)
Ga je ook zo optreden?quote:Op maandag 8 november 2021 19:21 schreef Strani het volgende:
Volgende keer dat er K2 Zoekt K3 is ga ik ook auditie doen. Gordon wil altijd iets 'anders' voor K3, nouuu dat gaat wel lukken hoor.
Die mag ik hier niet zienquote:
Maakt niet uit toch, wanneer jij daar klaar voor was.quote:Op maandag 8 november 2021 19:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hehe, ik woon voor het eerst op mezelf (Laatbloeier)
Daar kan het dus wel, bah, ben niet trots op Nederland.quote:"Net als in Portugal overheerst toch vooral de gedachte onder de Spanjaarden dat ze hun oude leven terug wilden. Een prik halen was voor bijna iedereen de kortste weg", zegt correspondent Rop Zoutberg. "Ook in Spanje zijn protesten van antivaxxers verwaarloosbaar. En komen ze net als in Portugal snel op het punt dat ze bijna niemand meer vinden om te prikken."
Ja gelukkig is dat hier aardig goed gedaan. We hebben nu ook wel te maken met meer nieuwe gevallen langzaam aan maar veel daarvan zijn (voornamelijk Engelse) toeristen.quote:Op maandag 8 november 2021 19:44 schreef Guanabana het volgende:
In Portugal is bijna niemand meer om nog te vaccineren
[..]
Daar kan het dus wel, bah, ben niet trots op Nederland.Eigenwijze mensen allemaal.
Ik ook, supersimpel, en lekkerder.quote:Op maandag 8 november 2021 18:46 schreef Guanabana het volgende:
Pannenkoeken maak ik eigenlijk altijd from scratch.
Daarom gaan de maatregelen (in meer of mindere mate) ook nog duren tot juni 2022, las ik net. Holadiejee.quote:Op maandag 8 november 2021 19:27 schreef H_T het volgende:
Vind het toch wel opmerkelijk, je zou toch verwachten dat per land, zeker binnen Europa, de bevolkingssamenstelling wat betreft wappies e.d. wel ongeveer hetzelfde in elkaar zit.quote:Op maandag 8 november 2021 19:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja gelukkig is dat hier aardig goed gedaan. We hebben nu ook wel te maken met meer nieuwe gevallen langzaam aan maar veel daarvan zijn (voornamelijk Engelse) toeristen.
Dan lekker met Ingeborg dansen op Oya Lelequote:Op maandag 8 november 2021 19:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Die mag ik hier niet zienMaar lijkt me een prima idee, aan de thumbnail te zien! Ga ik eerst nog wel wat zon nodig hebben, anders verblind ik die arme Ingeborg nog.
Nog nooit gezien.quote:Op maandag 8 november 2021 19:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dave!Lang niet gezien, bedacht ik me gisteren nog of zo
Ik prijs me gelukkig dat ik gisteren nog naar een pannenkoekenrestaurant ben geweest met mijn familie. Ben bang dat we hier weer lang op moeten terenquote:Op maandag 8 november 2021 19:46 schreef Dave het volgende:
[..]
Daarom gaan de maatregelen (in meer of mindere mate) ook nog duren tot juni 2022, las ik net. Holadiejee.
Ja en het is ook niet echt zo dat landen die recent nog een dictatoriaal regime hadden automatisch een meegaander volk hebben, want Roemenië bewijst het tegendeel.quote:Op maandag 8 november 2021 19:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind het toch wel opmerkelijk, je zou toch verwachten dat per land, zeker binnen Europa, de bevolkingssamenstelling wat betreft wappies e.d. wel ongeveer hetzelfde in elkaar zit.
Misschien ook verschil in aandacht?quote:Op maandag 8 november 2021 19:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind het toch wel opmerkelijk, je zou toch verwachten dat per land, zeker binnen Europa, de bevolkingssamenstelling wat betreft wappies e.d. wel ongeveer hetzelfde in elkaar zit.
Joh ik laat ze allemaal versteld staan met mijn dans-skillsquote:Op maandag 8 november 2021 19:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dan lekker met Ingeborg dansen op Oya Lele![]()
Spanje en Italië hebben voorjaar 2020 ook wel gezien hoe het helemaal mis liep.quote:Op maandag 8 november 2021 19:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb een en ander juist maar uitgesteld (had volgende week iets willen regelen voor 14 man).quote:Op maandag 8 november 2021 19:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik prijs me gelukkig dat ik gisteren nog naar een pannenkoekenrestaurant ben geweest met mijn familie. Ben bang dat we hier weer lang op moeten teren
Dat zou wel fijn zijn als ze dat voor alle postNL pakketten doen. Dan staat er van 14 tot 16 uur, en dan komen ze 16:15, en als je dan om 15:40 naar de wc gaat, dan bellen ze precies op dat moment aan.quote:Op maandag 8 november 2021 19:49 schreef Dave het volgende:
Na budbee geeft nu ook postNL een indicatie van bezorgtijd, met het aantal stops dat nog te gaan is.
Budbee is wel specifieker: over 34min staan ze voor de deur.
De vorige keren klopte dat akelig precies.
(Wordt uiteraard wel continu bijgewerkt, dus je wordt waarschijnlijk genaaid waar je bij staat.)
K3 heeft ook een liedje met een paar Spaanse zinnen. Dat kan niet meer mis gaan!quote:Op maandag 8 november 2021 19:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Die mag ik hier niet zienMaar lijkt me een prima idee, aan de thumbnail te zien! Ga ik eerst nog wel wat zon nodig hebben, anders verblind ik die arme Ingeborg nog.
Ik heb bij postnl: Nog 15 adressen, dan naar je onderweg. (20:51-21:51)quote:Op maandag 8 november 2021 19:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat zou wel fijn zijn als ze dat voor alle postNL pakketten doen. Dan staat er van 14 tot 16 uur, en dan komen ze 16:15, en als je dan om 15:40 naar de wc gaat, dan bellen ze precies op dat moment aan.
Bij DPD zie je ook hoeveel stops hij nog heeft, met een kaartje erbij.quote:Op maandag 8 november 2021 19:52 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik heb bij postnl: Nog 15 adressen, dan naar je onderweg. (20:51-21:51)
Of Italiaansquote:Op maandag 8 november 2021 19:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
K3 heeft ook een liedje met een paar Spaanse zinnen. Dat kan niet meer mis gaan!![]()
![]()
quote:Op maandag 8 november 2021 19:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een aantal studies zelfs, waaronder de jouwe![]()
De overige gebouwen waar we in zijn geweest zagen er wel goed uit.
Ja hier schrik ik dan weer een beetje van.quote:Op maandag 8 november 2021 19:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
K3 heeft ook een liedje met een paar Spaanse zinnen. Dat kan niet meer mis gaan!![]()
![]()
Bij Budbee beweegt dat allemaal automatisch.quote:Op maandag 8 november 2021 19:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Bij DPD zie je ook hoeveel stops hij nog heeft, met een kaartje erbij.
Dan ga ik ook echt elke minuut zitten refreshen om te kijken of hij al dichterbij is
En als hij dan te lang niet beweegt bang zijn dat het busje kapot is gegaanquote:Op maandag 8 november 2021 19:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Bij DPD zie je ook hoeveel stops hij nog heeft, met een kaartje erbij.
Dan ga ik ook echt elke minuut zitten refreshen om te kijken of hij al dichterbij is
Josje kwam nog redelijk in jouw tijd toch?quote:Op maandag 8 november 2021 19:58 schreef molloot200 het volgende:
K3 is in mijn hoofd nog steeds Karen Kristel en Kathleen en niet die drie nieuwe
Ok dat komt vooral door m'n leeftijd I guess maar wordt het niet totáál uitgemolken allemaal?
Oh my god, ik vind dit zo'n leuk nummer hèquote:
Het maakt mij echt totaal niet uit. Het was 'na mijn tijd' en ik vind de liedjes persoonlijk weinig aan maar ik ben wel te porren voor een talent hunt waar de sfeer een beetje gezellig is. Op Zoek Naar Maria vond ik om dezelfde reden best leuk.quote:Op maandag 8 november 2021 19:58 schreef molloot200 het volgende:
K3 is in mijn hoofd nog steeds Karen Kristel en Kathleen en niet die drie nieuwe
Ok dat komt vooral door m'n leeftijd I guess maar wordt het niet totáál uitgemolken allemaal?
Haha, nou ja vooral hopen van 'oke nog 20 stops, dat moet hij in een uurtje wel kunnen toch?'. 'Nog 18, jaaa dit moet lukken'. Etcquote:Op maandag 8 november 2021 19:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
En als hij dan te lang niet beweegt bang zijn dat het busje kapot is gegaan![]()
![]()
quote:Op maandag 8 november 2021 19:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh my god, ik vind dit zo'n leuk nummer hèEn ik vind Hanne zo leuk in deze clip. Nou ja, sowieso leuke clip.
quote:Op maandag 8 november 2021 19:58 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb dus ooit met m'n neefjes en nichtjes voor opa en oma toen ze 50 jaar getrouwd waren het K3 liedje Opa's/Oma's aan de Top gezongenquote:Op maandag 8 november 2021 19:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Josje kwam nog redelijk in jouw tijd toch?Hoewel, 2009 was dat geloof ik, dus toen was K3 natuurlijk totaal niet cool.
Die oude liedjes kan ik allemaal nog woord voor woord meezingen, met die nieuwe liedjes heb ik niet zoveelquote:Op maandag 8 november 2021 20:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vind deze ook leuk van die nieuwere nummers. Hanne komt sowieso echt goed over op beeld.
Die is ook leuk ja, en deze ook:quote:Op maandag 8 november 2021 20:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vind deze ook leuk van die nieuwere nummers. Hanne komt sowieso echt goed over op beeld.
Voor mij is dat ook nog altijd K3. Maar de muziek is natuurlijk vooral voor kinderen en voor hun maakt het niet uit wie het zingt.quote:Op maandag 8 november 2021 19:58 schreef molloot200 het volgende:
Aaawquote:Op maandag 8 november 2021 20:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb dus ooit met m'n neefjes en nichtjes voor opa en oma toen ze 50 jaar getrouwd waren het K3 liedje Opa's/Oma's aan de Top gezongenLaatst nog een filmpje van gezien. Toen ik 7 of zo was.
Om dit te kúnnen kijken moet ik wel een beetje in de sfeer zijn. Toevallig afgelopen week weer een keer gezien. Heel veel blijft me niet bij hoor, maar ik blijf Julia wel een leuke vinden en als het een jongen wordt dan wordt het imo die Remy.quote:Op maandag 8 november 2021 20:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Het maakt mij echt totaal niet uit. Het was 'na mijn tijd' en ik vind de liedjes persoonlijk weinig aan maar ik ben wel te porren voor een talent hunt waar de sfeer een beetje gezellig is. Op Zoek Naar Maria vond ik om dezelfde reden best leuk.
Ben benieuwd of er straks een echte Luca in zitquote:Op maandag 8 november 2021 20:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die is ook leuk ja, en deze ook:
(Nee hoor, niet omdat ze er ook lekker uitzien in die kleding)/
Ik sta er elke keer weer versteld van hoe zij gegroeid is van jong onzeker meisje naar overtuigend tv-persoonlijkheid. Marthe ook wel. Als je bedenkt hoe ze begonnen. Vind ik echt leuk om te zien.quote:Op maandag 8 november 2021 20:00 schreef Momo het volgende:
Hanne komt sowieso echt goed over op beeld.
Willen ze onze kleuters aan de drank hebben?quote:
Hoop het nietquote:Op maandag 8 november 2021 20:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er straks een echte Luca in zit
Wij hadden vandaag een meeting met 30 mensen in één ruimtequote:Op maandag 8 november 2021 19:55 schreef Momo het volgende:
Ik heb het bedrijfsuitje van 2 december ook al moeten afbellen voor werk, vorige 2 weken regende het afmeldingen.
Overigens was dit een Nederlandse uitzending dus het zou goed kunnen dat deze beide mensen er inmiddels al dubbel en dwars uitgeknikkerd zijnquote:Op maandag 8 november 2021 20:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Om dit te kúnnen kijken moet ik wel een beetje in de sfeer zijn. Toevallig afgelopen week weer een keer gezien. Heel veel blijft me niet bij hoor, maar ik blijf Julia wel een leuke vinden en als het een jongen wordt dan wordt het imo die Remy.
Verder kan het me eigenlijk vrij weinig schelen wie het wordt
Toch niet achteruit he?quote:Op maandag 8 november 2021 20:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb dus ooit met m'n neefjes en nichtjes voor opa en oma toen ze 50 jaar getrouwd waren het K3 liedje Opa's/Oma's aan de Top gezongenLaatst nog een filmpje van gezien. Toen ik 7 of zo was.
Heb je al een favoriet?quote:Op maandag 8 november 2021 20:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Het maakt mij echt totaal niet uit. Het was 'na mijn tijd' en ik vind de liedjes persoonlijk weinig aan maar ik ben wel te porren voor een talent hunt waar de sfeer een beetje gezellig is. Op Zoek Naar Maria vond ik om dezelfde reden best leuk.
Hahaha die had ik net gelinktquote:Op maandag 8 november 2021 20:07 schreef Em31 het volgende:
K3 was ook net na mijn tijd, leerde eigenlijk de meeste liedjes kennen door mijn nichtje
Deze vind ik altijd wel leuk
Maakt niets uit, ik kan af en toe ook met plezier naar Oya Lele of K3 Airlines luisteren bijvoorbeeldquote:Op maandag 8 november 2021 20:06 schreef Guanabana het volgende:
En dan te bedenken dat K3 altijd na mijn tijd is geweest, want toen ze doorbraken met Heya Mama was ik al 12 of zo.
En ik heb K3 dan weer vooral met mijn dochter beleefdquote:Op maandag 8 november 2021 20:06 schreef Guanabana het volgende:
En dan te bedenken dat K3 altijd na mijn tijd is geweest, want toen ze doorbraken met Heya Mama was ik al 12 of zo.
Ah oke, ja ik vroeg me al af hoe ver 'bij' je was.quote:Op maandag 8 november 2021 20:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb net de auditierondes klaar. Hmm nee nog niet echt eigenlijk!
De mijne was het eerste album van Spice Girls. Dus tja.quote:Op maandag 8 november 2021 20:08 schreef NailQueen het volgende:
Ik zal eens wat opbiechten: Mijn eerste CD wat ik ooit kocht was Alle Kleuren van K3
Ik had als kind CDs van K3, Spice Girls Vengaboys en 2 Unlimited.quote:Op maandag 8 november 2021 20:08 schreef NailQueen het volgende:
Ik zal eens wat opbiechten: Mijn eerste CD wat ik ooit kocht was Alle Kleuren van K3
Ik had eerst ook een gifje van hem gekopieerd, maar wist niet zeker meer of hij nou echt wat met ze te maken had of dat hij alleen relaties met ze hadquote:
Ik denk dat het laatste vooral uit het eerste is voortgevloeid.quote:Op maandag 8 november 2021 20:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik had eerst ook een gifje van hem gekopieerd, maar wist niet zeker meer of hij nou echt wat met ze te maken had of dat hij alleen relaties met ze had
K3 viel onder Studio 100, het bedrijf van (onder andere) Gertje. Dat een paar K3's daarna nog op een andere manier onder Gertje te vinden waren is een ander verhaalquote:Op maandag 8 november 2021 20:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik had eerst ook een gifje van hem gekopieerd, maar wist niet zeker meer of hij nou echt wat met ze te maken had of dat hij alleen relaties met ze had
En zijn zoon is later nog een met K3'tje gegaanquote:Op maandag 8 november 2021 20:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zo trots op haar.quote:Op maandag 8 november 2021 20:13 schreef AgnesGru het volgende:
https://www.instagram.com/reel/CWBqeNPIBow/?utm_medium=copy_link
Nikkie![]()
Nee papa.quote:Op maandag 8 november 2021 19:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja dan kan je je wel op zitten vreten maar da's ook niet gezond. Gewoon maar zelf je afstand houden.
Denk dat je zo al in elkaar moet zitten. Niet per se 'kinderachtig', maar dat je niet telkens het gevoel moet hebben een rol te spelen. Denk dat dat voor Marthe en Hanne best natuurlijk gaat.quote:Op maandag 8 november 2021 20:14 schreef Em31 het volgende:
Lijkt me trouwens echt niets dat je je steeds zo kinderachtig moet gedragen als volwassene![]()
Je hoeft hier niet te doen alsof je dat jammer vindt beerquote:Op maandag 8 november 2021 20:16 schreef ijs_beer het volgende:
Wel jammer dat nu mijn voorpagina van youtube nu weken video's van k3 blijft suggereren natuurlijk.
Lekker het kind in jezelf bewarenquote:Op maandag 8 november 2021 20:14 schreef Em31 het volgende:
Lijkt me trouwens echt niets dat je je steeds zo kinderachtig moet gedragen als volwassene![]()
De K3 fuikquote:Op maandag 8 november 2021 20:16 schreef ijs_beer het volgende:
Wel jammer dat nu mijn voorpagina van youtube nu weken video's van k3 blijft suggereren natuurlijk.
Dat is nog erger ja. Dat zijn van die mensen die geen mondkapje willen dragen, dat dan ook het grootste gedeelte van de tijd niet doen. Maar dan wel heel schijnheilig het mondkapje snel omhoog doen als er controle is.quote:Op maandag 8 november 2021 17:48 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter dan een kindkapje
Nou, bij de tweede show zaten wij op de tweede rij en Kristel gaf anders een heel volwassen knipoog aan mijn vriend tijdens de showquote:Op maandag 8 november 2021 20:14 schreef Em31 het volgende:
Je moet er wel een bepaald type voor zijn ja. Zou het niet kunnenquote:Op maandag 8 november 2021 20:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Denk dat je zo al in elkaar moet zitten. Niet per se 'kinderachtig', maar dat je niet telkens het gevoel moet hebben een rol te spelen. Denk dat dat voor Marthe en Hanne best natuurlijk gaat.
Kijk, mij moet je daar niet neerzetten![]()
Ja daar ga je alquote:Op maandag 8 november 2021 20:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou, bij de tweede show zaten wij op de tweede rij en Kristel gaf anders een heel volwassen knipoog aan mijn vriend tijdens de show
Die pakken worden helaas nog weleens aangepast. Diverse gerechten vond ik een aantal jaar geleden wel lekkerder.quote:Op maandag 8 november 2021 18:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik lees op de onvolprezen website klacht.nl al meer mensen zeggen dat het eerst nog wel lekker was en de laatste tijd niet meer, dus ze hebben het veranderd ofzo?
Ik vond de saus ook heel raar... slijmerig worden of zo.
Gert Verhulst als volksmenner.quote:
Die madras is wel lekker ja.quote:Op maandag 8 november 2021 18:26 schreef Momo het volgende:
[..]
De Madras en Durum vind ik wel echt lekker van Wereldgerechten.
*gaat meteen googelenquote:Op maandag 8 november 2021 19:24 schreef Strani het volgende:
Je zou eventueel een vlammenwerper kunnen gebruiken om de afstand te garanderen. Kan je daar makkelijk aan komen nu?
De Verhulstjes hebben nu ook een real life soapquote:
Lijkt me best hilarisch trouwensquote:Op maandag 8 november 2021 20:23 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
De Verhulstjes hebben nu ook een real life soap
De horrorquote:Op maandag 8 november 2021 20:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hadden vandaag een meeting met 30 mensen in één ruimte
oss?quote:Op maandag 8 november 2021 20:22 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
*gaat meteen googelen
[ afbeelding ]
Gevonden
TL;DR : pakketbezorgers die je realtime kunt volgen, K3 liedjes.quote:Op maandag 8 november 2021 20:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
Even eten, bijna 200 posts verder.![]()
Niet alles teruggelezen.![]()
Ik zal een stukje voorbij flitsen met senior en junior. Het ging over sudokuquote:
'tis wel een tripje down memory lane, dat moet ik toegeven.quote:Op maandag 8 november 2021 20:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Je hoeft hier niet te doen alsof je dat jammer vindt beer
Och...quote:Op maandag 8 november 2021 20:14 schreef Em31 het volgende:
Het was wel gezellig om weer eens met zoveel collega's samen te zijn eigenlijk. Had ik niet verwacht. Maar of het verstandig was... De tijd zal het lerenquote:
Plus Wereldgerechten en bakmixen mocht je dat ook nog gemist hebbenquote:Op maandag 8 november 2021 20:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
TL;DR : pakketbezorgers die je realtime kunt volgen, K3 liedjes.
Die mannen hebben verder helemaal níks, Em. Láát ze nou even.quote:Op maandag 8 november 2021 20:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je moet er wel een bepaald type voor zijn ja. Zou het niet kunnen![]()
En je krijgt er ook nog een stel vaders bij die graag met hun kinderen meegaan.
Wij ook.quote:Op maandag 8 november 2021 19:19 schreef Strani het volgende:
[..]
En dat moet dus wel weer nu? Ik ben een beetje kwijt wat de regels nu zijn in Nederland.
Ik ook. Met mevrouw Sjors juniorquote:Op maandag 8 november 2021 20:15 schreef Arizona het volgende:
Ik ben zelfs twee keer bij een live show van K3 geweest![]()
Iemand voelt zich aangesproken.quote:Op maandag 8 november 2021 20:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Die mannen hebben verder helemaal níks, Em. Láát ze nou even.
Ah top, dat eerste had ik niet en dat tweede heb ik nooit gehad.quote:Op maandag 8 november 2021 20:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
TL;DR : pakketbezorgers die je realtime kunt volgen, K3 liedjes.
Ook nooit gehad, ben ik nu weer bij?quote:Op maandag 8 november 2021 20:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Plus Wereldgerechten en bakmixen mocht je dat ook nog gemist hebben
Wat leukquote:
Nou ik heb geen kinderen en ik geloof ook niet dat het handig is als ik in m'n eentje naar een concert van K3 ga.quote:
Volgens mij hebben zij wel meer mannelijke fans zonder kinderen. Zoiets zag ik een keer bij EditieNL.quote:Op maandag 8 november 2021 20:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik heb geen kinderen en ik geloof ook niet dat het handig is als ik in m'n eentje naar een concert van K3 ga.
Beetje eng ja.quote:Op maandag 8 november 2021 20:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik heb geen kinderen en ik geloof ook niet dat het handig is als ik in m'n eentje naar een concert van K3 ga.
Terechtequote:
Een wereld vol wonderenquote:
Elke keer weer die onzinnige smoezen om onder allerlei regels uit te komenquote:
Wat moeten die mannen zich onbegrepen voelenquote:Op maandag 8 november 2021 20:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben zij wel meer mannelijke fans zonder kinderen. Zoiets zag ik een keer bij EditieNL.
Alsnog niet handig nee.
Ja klopt. Wat ik nooit echt begrepen heb, want zo bijzonder waren ze nou ook weer niet. Zeker de originele K3 waren best wel suf. Van vaders met kinderen die er naartoe gingen snap je het dan nog wel een beetje. Maar iemand zonder kinderen zou je toch eerder verwachten bij andere vrouwelijke artiesten. Nou ja, die zullen dan wel een fetish hebben voor vrouwen die zich wat kinderlijk gedragenquote:Op maandag 8 november 2021 20:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben zij wel meer mannelijke fans zonder kinderen. Zoiets zag ik een keer bij EditieNL.
Alsnog niet handig nee.
Ik mis mijn collega’s totaal nietquote:Op maandag 8 november 2021 20:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het was wel gezellig om weer eens met zoveel collega's samen te zijn eigenlijk. Had ik niet verwacht. Maar of het verstandig was... De tijd zal het leren
Ik heb prima collega's maar als ik eenmaal weg ben bij dit bedrijf zal ik ze ook niet missen. Collega's blijven 'slechts' collega's en geen vrienden.quote:
Met zo’n bruine lange regenjas?quote:Op maandag 8 november 2021 20:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij jou is het natuurlijk wel iets anders, omdat je altijd thuis werkt. Niet dat het op kantoor per se hoeft te verschillen, want dat verschilt per werkplek. Maar als je alleen op afstand werkt, dan blijft het ook wel wat afstandelijk natuurlijk.quote:Op maandag 8 november 2021 20:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb prima collega's maar als ik eenmaal weg ben bij dit bedrijf zal ik ze ook niet missen. Collega's blijven 'slechts' collega's en geen vrienden.
Ja da's ook wel weer zo natuurlijk.quote:Op maandag 8 november 2021 20:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij jou is het natuurlijk wel iets anders, omdat je altijd thuis werkt. Niet dat het op kantoor per se hoeft te verschillen, want dat verschilt per werkplek. Maar als je alleen op afstand werkt, dan blijft het ook wel wat afstandelijk natuurlijk.
Wij waren toen in de hoogtijdagen van Karen, Kathleen en Kristel. Echt leukquote:Op maandag 8 november 2021 20:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat leuk
Wij zijn als laatste naar de show geweest waarin zowel Kathleen als Josje meededen. Ik vond het heel leuk, zeker als je ziet hoe die kinderen allemaal genieten
quote:Op maandag 8 november 2021 20:32 schreef ijs_beer het volgende:
ook nog van "mijn tijd".
hoorde bij een of andere film?
Ik was nog een beetje aan het teruglezen, en terechte rantquote:Op maandag 8 november 2021 11:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.![]()
Het kwalijke aan die dingen, vind ik, dat er weinig degelijke indicatoren zijn waarom vraag of aanbod zou moeten stijgen en waarom die waarde dus zou moeten stijgen of dalen. Gevoelsmatig ook echt losgezongen van de rest van economie, daarnaast is het imo te gevoelig voor hype en bubbels. Zo'n Elon Musk bijvoorbeeld, heeft die markt al een paar keer goede gemanipuleerd en gecashed.
/rant
Op zich is er niets mis met beleggen, sterker nog, in veel gevallen beter dan alles maar op je spaarrekeningetje laten staan. Belangrijk is dan wel om dat te doen met geld wat je kan missen (zoals @Fred_B al zei) en niet te veel bezig moet zijn met dagkoersen. Op de lange termijn levert beleggen doorgaans wel een mooi rendement op, niet genoeg om miljonair van te worden uiteraard, maar genoeg om inflatie te kunnen dekken en misschien nog een extraatje daarbij.quote:Op maandag 8 november 2021 12:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. En die particulieren worden alleen maar meer gestimuleerd om mee te doen. Het wordt steeds makelijker gemaakt om in te stappen. En elk reclameblok zit er tegenwoordig wel een om te beleggen. Waaronder ook van banken als ING.
Ik vond die serie Hallo K3 volgens mij (soort sitcom achtig) stiekem ook best leuk. Was volgens mij ook wat minder gericht op kinderen.quote:Op maandag 8 november 2021 20:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
En ik heb K3 dan weer vooral met mijn dochter beleefd
De DVD K3 in Ahoy (prachtige locatie) was haar favoriet, die hebben we letterlijk ontelbare keren gekeken.
Naar het zwembad kan wel toch?quote:Op maandag 8 november 2021 20:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Die vond ik ook leuk.quote:Op maandag 8 november 2021 21:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vond die serie Hallo K3 volgens mij (soort sitcom achtig) stiekem ook best leuk. Was volgens mij ook wat minder gericht op kinderen.
Ik kan me dus eigenlijk niet voorstellen dat dat zóóó lang duurt zo'n QR scannenquote:Op maandag 8 november 2021 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als de Efteling nou de qr code bij de ingang vraagt, hoeft het verder niet meer, maar dat kost teveel tijd zeker.
Nee, valt mee. Hebben het vandaag bij de sporthal ook moeten doen.quote:Op maandag 8 november 2021 22:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik kan me dus eigenlijk niet voorstellen dat dat zóóó lang duurt zo'n QR scannen
De hele branche is pertinent tegen het gebruik van die QR-codes, omdat het ervoor zou zorgen dat mensen niet meer zouden komen. Derhalve proberen ze het zoveel mogelijk te vermijdenquote:Op maandag 8 november 2021 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als de Efteling nou de qr code bij de ingang vraagt, hoeft het verder niet meer, maar dat kost teveel tijd zeker.
Maar zo substantieel groot is die groep toch niet die je dan mist?quote:Op maandag 8 november 2021 22:15 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
De hele branche is pertinent tegen het gebruik van die QR-codes, omdat het ervoor zou zorgen dat mensen niet meer zouden komen. Derhalve proberen ze het zoveel mogelijk te vermijden
#teambarbaraquote:Op maandag 8 november 2021 22:15 schreef molloot200 het volgende:
Over een klein maandje mogen we weer stemmen voor de Top 2000
Ben benieuwd of Maneskin de lijst zal halen (met meerdere noteringen?). Misschien zelfs Voilà? Dat nummer heeft wel een schare aan fans opgebouwd denk ik, en was nog te zien in CHANSONS! en ook in De Avondetappe. Is mogelijk blijven hangen.
Ja, ok.quote:Op maandag 8 november 2021 22:15 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
De hele branche is pertinent tegen het gebruik van die QR-codes, omdat het ervoor zou zorgen dat mensen niet meer zouden komen. Derhalve proberen ze het zoveel mogelijk te vermijden
In het Nederlandse pretparkland hebben we dit jaar twee keer gebruikgemaakt zien worden van de QR-code. Begin van het seizoen was er een test in Avonturenpark Hellendoorn wat toen (vrij letterlijk) in het water viel, daar kwamen teleurstellend weinig mensen op af. Maar goed, toen moest iedereen ook nog echt testen natuurlijk en was zo goed als niemand geprikt.quote:Op maandag 8 november 2021 22:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar zo substantieel groot is die groep toch niet die je dan mist?Dat wordt echt wel opgevuld door andere wel-QR'ers. Zou ik denken dan.
Ja, ik heb nog geprobeerd er een stoer mannelijk topic van te maken door over het kopen van schoenen te beginnen, maar ik maakte de fout even te gaan eten en toen ging iedereen meteen helemaal van god los.quote:Op maandag 8 november 2021 21:36 schreef molloot200 het volgende:
Ondertussen is dit topic van de SC een verkapte K3 chat geworden
De socials geven echt een vertekend beeld van de samenleving hoorquote:Op maandag 8 november 2021 22:25 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
In het Nederlandse pretparkland hebben we dit jaar twee keer gebruikgemaakt zien worden van de QR-code. Begin van het seizoen was er een test in Avonturenpark Hellendoorn wat toen (vrij letterlijk) in het water viel, daar kwamen teleurstellend weinig mensen op af. Maar goed, toen moest iedereen ook nog echt testen natuurlijk en was zo goed als niemand geprikt.
Afgelopen maand moest Walibi de QR-code vragen voor de Halloween Fright Nights en dat was (zo goed als) volledig uitverkocht, dus dan zou je zeggen dat het inderdaad geen probleem hoeft te zijn. Daar kan je misschien nog tegen inbrengen dat er met de gezinnen die naar de Efteling gaan meer verwarring ontstaat wie er wel en niet die QR-code moet hebben met kleine, ongeprikte kinderen en die uit voorzorg wegblijven (al hebben jonge kinderen nog geen QR-code nodig).
Maar verder is het allemaal vooral beeldvorming, alles wat ook maar enigszins op restricties voor bezoekers lijkt, krijgt meteen een sloot haatreacties op de socials en het lijkt wel alsof de beleidsmakers in pretparkland dat gebruiken als weerspiegeling van de samenleving
Zorg dat je voeten niet te groot worden, dat maakt het nl niet makkelijker kan ik je zeggen.quote:Op maandag 8 november 2021 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
schoenen kopen. Dat moet ik ook nog steeds doen.
Ik ga toch altijd passen voor het kopen.quote:Op maandag 8 november 2021 22:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zorg dat je voeten niet te groot worden, dat maakt het nl niet makkelijker kan ik je zeggen.
Dus nu op naar 49.quote:Op maandag 8 november 2021 17:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
Als je telkens past voor het kopen, krijg je nooit nieuwe schoenen natuurlijkquote:Op maandag 8 november 2021 22:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga toch altijd passen voor het kopen.
Dan passeert er veel tijd aleer hij nieuwe schoenen heeft.quote:Op maandag 8 november 2021 22:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je telkens past voor het kopen, krijg je nooit nieuwe schoenen natuurlijk
Daarom heb ik er ook nog geen.quote:Op maandag 8 november 2021 22:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je telkens past voor het kopen, krijg je nooit nieuwe schoenen natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |