Auwquote:
quote:Op zondag 7 november 2021 21:40 schreef SiGNe het volgende:
Denk niet dat Perez het gaat redden helaas..
Gepaktquote:
Die heeft ie nuquote:
quote:Op zondag 7 november 2021 21:42 schreef daNpy het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Omgquote:Op zondag 7 november 2021 21:42 schreef daNpy het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hij heeft hemquote:
5 pitstops en P15.quote:
Parijs is nog ver.quote:Op zondag 7 november 2021 21:44 schreef Zwansen het volgende:
Kampioenschap komt nu wel echt dichtbij.
Nou voor het gevoel denk ik dat Max 26+ voor moet staanquote:Op zondag 7 november 2021 21:44 schreef Zwansen het volgende:
Kampioenschap komt nu wel echt dichtbij.
Waarom niet.quote:Op zondag 7 november 2021 21:45 schreef SiGNe het volgende:
Mocht Mercedes Bottas wel op die manierr naar binnen halen eigenlijk?
Ze veranderden niets aan de wagen, lieten 'm alleen even stil staan om 'm ruimte te geven
???quote:
Ging een nieuw setje banden onder toch?quote:Op zondag 7 november 2021 21:45 schreef SiGNe het volgende:
Ze veranderden niets aan de wagen, lieten 'm alleen even stil staan om 'm ruimte te geven
Al laten ze hem 5 ronden staanquote:Op zondag 7 november 2021 21:45 schreef SiGNe het volgende:
Nope ze deden niks.quote:Op zondag 7 november 2021 21:45 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ging een nieuw setje banden onder toch?
Mja als je met 12 ronden te gaan achter Hamilton zit op 12 (?) ronden nieuwere banden had je er ook wel langs gemogen.quote:
Bandenwisselquote:
uiteraard mag dat, je mag zo vaak naar binnen als je maar wilt , dat helpt je niet om iets te winnen, behalve dan FLquote:Op zondag 7 november 2021 21:45 schreef SiGNe het volgende:
Dom gelulquote:Op zondag 7 november 2021 21:46 schreef Sabata het volgende:
Oei, Lewis begint als een teleurgestelde Michael Jackson te klinken. Kon toch omgaan met druk?
Nope ze deden niks.quote:Op zondag 7 november 2021 21:45 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ging een nieuw setje banden onder toch?
Eerste Mexicaan op podium Mexico dus heel Mexico heeft gestemd.quote:
Onbreekbaarquote:Op zondag 7 november 2021 21:45 schreef R-woud93 het volgende:
Lewis blijft weer even wat langer zitten
Mooi tochquote:Op zondag 7 november 2021 21:46 schreef Starflyer het volgende:
Ze doen daar alsof Perez gewonnen heeft
En daar is helemaal niet mis meequote:Op zondag 7 november 2021 21:47 schreef R-woud93 het volgende:
Dit is puur om Mercedes op stang te jagen
Had wel harder kunnen pushen denk ik, maar logisch dat je op safe speelt met podiumplek in zichtquote:Op zondag 7 november 2021 21:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Eerste Mexicaan op podium Mexico dus heel Mexico heeft gestemd.
En nee redde net niet.
Maar in de kielzoog van Hamilton zitten..
Op zich prima hoor.
en terecht. Heerlijk feestje zoquote:Op zondag 7 november 2021 21:47 schreef R-woud93 het volgende:
Dit is puur om Mercedes op stang te jagen
Angela deed zijn knotje even goed.quote:
Alleen maar mooi voor het verhaalquote:
Die is zelf ook altijd graag in beeld.quote:Op zondag 7 november 2021 21:47 schreef Doevelaer het volgende:
Papa Perez moet er ook bij op, hahahaha
Ja, zou lekker zijn. Anders heb je een megaspannende laatste race, echt geen zin in.quote:Op zondag 7 november 2021 21:44 schreef wdn het volgende:
[..]
Nou voor het gevoel denk ik dat Max 26+ voor moet staan
(dus minimaal 1 hele race).
Een kinderhand is snel gevuldquote:Op zondag 7 november 2021 21:46 schreef Starflyer het volgende:
Ze doen daar alsof Perez gewonnen heeft
Hij is er super blij mee red bull ook.quote:Op zondag 7 november 2021 21:48 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Had wel harder kunnen pushen denk ik, maar logisch dat je op safe speelt met podiumplek in zicht
Of een goede beurt van Angelaquote:Op zondag 7 november 2021 21:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik heb de indruk dat HAM het geloof een beetje aan het kwijtraken is.
Die man heeft een flinke biefstuk nodig.
Hij is vegan en zijn hond geeft ie ook vegan eten.quote:Op zondag 7 november 2021 21:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Weet ik. Extra reden om eens fatsoenlijk te eten.quote:Op zondag 7 november 2021 21:50 schreef Mylene het volgende:
[..]
Hij is vegan en zijn hond geeft ie ook vegan eten.
Wel eindelijk erkenning voor het talent van Maxquote:Op zondag 7 november 2021 21:50 schreef Breekfast het volgende:
Haha, inderdaad, wat Hamilton zegt is dat als zelfs Perez mij bij kan houden dan laat het wel zien hoe snel de Red Bull is..
Jij bent vast gezellig op feestjesquote:Op zondag 7 november 2021 21:47 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Was ook overdreven. Net als Silverstone.
eet ie die? of is ie veganquote:Op zondag 7 november 2021 21:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Is in Mexico niet erg handig, maar met zo'n publiek achter je die alleen maar boeeee roept vind ik het wel een geniale opmerking eigenlijk.quote:Op zondag 7 november 2021 21:50 schreef Breekfast het volgende:
Haha, inderdaad, wat Hamilton zegt is dat als zelfs Perez mij bij kan houden dan laat het wel zien hoe snel de Red Bull is..
Dan is het te hopen dat No Nut November van toepassing is op de komende racesquote:
alleen maar benadrukken dat de auto veel te snel voor ze was vandaag.quote:Op zondag 7 november 2021 21:50 schreef Breekfast het volgende:
Mexicans don't give a f@ckquote:Op zondag 7 november 2021 21:50 schreef PS. het volgende:
Dat boeeeee is ook wel erg sneu, komop zeg.
Lulu is vegan (en zijn hont ook)quote:
Honden moeten vleesch, wat een dierenbeul.quote:Op zondag 7 november 2021 21:50 schreef Mylene het volgende:
[..]
Hij is vegan en zijn hond geeft ie ook vegan eten.
Straks een bezoekje van Los Zetas bij Hamilton.quote:Op zondag 7 november 2021 21:51 schreef PS. het volgende:
[..]
Is in Mexico niet erg handig, maar met zo'n publiek achter je die alleen maar boeeee roept vind ik het wel een geniale opmerking eigenlijk.
Jos geeft iedereen een boksquote:Op zondag 7 november 2021 21:52 schreef Rianne84 het volgende:
Tijd dat Jos ook zo gaat rennen met een vlag
Bij de race dat Max WK wordt.quote:Op zondag 7 november 2021 21:52 schreef Rianne84 het volgende:
Dan is m'n leven compleet hoorquote:Op zondag 7 november 2021 21:52 schreef Rianne84 het volgende:
Zuid Europees temperament, ik hou er wel vanquote:
Die gaan over op electrisch dus ze hebben er niet zoveel aan.quote:Op zondag 7 november 2021 21:51 schreef Donderkonijn het volgende:
Je zal toch de baas van Honda maar zijn daar, heb je kans op de constructeurs en een rijder die dik voor het kampioenschap gaat, ga je ermee nokken. Ik zou me als grote baas van Honda toch even 2x achter de oren krabben....
Zetas zijn zo 2013.quote:Op zondag 7 november 2021 21:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Culiacán wenst Los Zetas een graf met al hun lijken toe. Vamos!
Mooi man, genieten..quote:Op zondag 7 november 2021 21:52 schreef Breekfast het volgende:
Vader Perez maakt er wel een feestje van
Nederlanders en Mexicanen hebben denk ik een verschillend temperament, gemiddeld gezien. Ligt misschien aan de temperatuur of zo, geen idee.quote:Op zondag 7 november 2021 21:52 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Zou Jos ook met een vlag gaan rondrennen?
Door het grind? Hi ha ho.quote:Op zondag 7 november 2021 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan gaat hij net als Overmars een buikschuiver doen.
Ik vond het een prima racequote:Op zondag 7 november 2021 21:54 schreef Martinello het volgende:
Start was het hoogtepunt van de race.
Dat was vooral de schuld van de vorige CEO, die riep dat ineens hoewel NIEMAND in het bedrijf het er mee eens was. Nu is de beste man weg en lijkt men stiekem hierop terug te komen. Beetje zoals Porsche dat vermomd als TAG op de Mclarens stondquote:Op zondag 7 november 2021 21:51 schreef Donderkonijn het volgende:
Je zal toch de baas van Honda maar zijn daar, heb je kans op de constructeurs en een rijder die dik voor het kampioenschap gaat, ga je ermee nokken. Ik zou me als grote baas van Honda toch even 2x achter de oren krabben....
Arme powerunitquote:
Qua temperament heeft Jos ook niet achteraan gestaan.quote:Op zondag 7 november 2021 21:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Nederlanders en Mexicanen hebben denk ik een verschillend temperament, gemiddeld gezien. Ligt misschien aan de temperatuur of zo, geen idee.
Mercedes kapt binnenkort ook met F1 verwacht ik en vanwege dezelfde reden: ze gaan ook volledig over op electrischquote:Op zondag 7 november 2021 21:51 schreef Donderkonijn het volgende:
Als max het WK wint vast wel.quote:Op zondag 7 november 2021 21:52 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Zou Jos ook met een vlag gaan rondrennen?
op asfalt? oei oei dat gaat pijn doenquote:Op zondag 7 november 2021 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan gaat hij net als Overmars een buikschuiver doen.
Kan je ook zuiderlijk temperament noemen hè.quote:Op zondag 7 november 2021 21:55 schreef Martinello het volgende:
[..]
Qua temperament heeft Jos ook niet achteraan gestaan.
Britten en temperament gaan ook niet samen, maar wie liep er het hardst met een vlag te rennen op Silverstone?quote:Op zondag 7 november 2021 21:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Nederlanders en Mexicanen hebben denk ik een verschillend temperament, gemiddeld gezien. Ligt misschien aan de temperatuur of zo, geen idee.
Lulu die zometeen de air-intake vol met champagne spuitquote:
gewoon een teiltje naast de tv / pc klaar zettenquote:
Die auto gaat toch helemaal uit elkaar.quote:Op zondag 7 november 2021 21:56 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Lulu die zometeen de air-intake vol met champagne spuit
Dietsch, niet Duits. Als je het verschil niet weet, moet je dat maar even opzoeken.quote:
Wat een analysequote:Op zondag 7 november 2021 21:58 schreef Sjemmert het volgende:
Jammer dat Perez niet nog voorbij Hamilton kon en Bottas na 18 pogingen nog dat ene puntje van Verstappen af kon snoepen.
Verder weer een top resultaat voor Max. Het kampioenschap komt nu echt binnen handbereik. Ik hoop zo dat hij hem gaat pakken dit jaar.
Dat duurt nog wel even. Voorlopig is het vooral hybride waar ze op inzetten. Precies wat er ook in de F1 gebruikt wordt.quote:Op zondag 7 november 2021 21:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Mercedes kapt binnenkort ook met F1 verwacht ik en vanwege dezelfde reden: ze gaan ook volledig over op electrisch
En Porsche komt dan waarschijnlijk formeel terug naar de F1 als vervanger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |