Zetas zijn zo 2013.quote:Op zondag 7 november 2021 21:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Culiacán wenst Los Zetas een graf met al hun lijken toe. Vamos!
Mooi man, genieten..quote:Op zondag 7 november 2021 21:52 schreef Breekfast het volgende:
Vader Perez maakt er wel een feestje van
Nederlanders en Mexicanen hebben denk ik een verschillend temperament, gemiddeld gezien. Ligt misschien aan de temperatuur of zo, geen idee.quote:Op zondag 7 november 2021 21:52 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Zou Jos ook met een vlag gaan rondrennen?
Door het grind? Hi ha ho.quote:Op zondag 7 november 2021 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan gaat hij net als Overmars een buikschuiver doen.
Ik vond het een prima racequote:Op zondag 7 november 2021 21:54 schreef Martinello het volgende:
Start was het hoogtepunt van de race.
Dat was vooral de schuld van de vorige CEO, die riep dat ineens hoewel NIEMAND in het bedrijf het er mee eens was. Nu is de beste man weg en lijkt men stiekem hierop terug te komen. Beetje zoals Porsche dat vermomd als TAG op de Mclarens stondquote:Op zondag 7 november 2021 21:51 schreef Donderkonijn het volgende:
Je zal toch de baas van Honda maar zijn daar, heb je kans op de constructeurs en een rijder die dik voor het kampioenschap gaat, ga je ermee nokken. Ik zou me als grote baas van Honda toch even 2x achter de oren krabben....
Arme powerunitquote:
Qua temperament heeft Jos ook niet achteraan gestaan.quote:Op zondag 7 november 2021 21:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Nederlanders en Mexicanen hebben denk ik een verschillend temperament, gemiddeld gezien. Ligt misschien aan de temperatuur of zo, geen idee.
Mercedes kapt binnenkort ook met F1 verwacht ik en vanwege dezelfde reden: ze gaan ook volledig over op electrischquote:Op zondag 7 november 2021 21:51 schreef Donderkonijn het volgende:
Je zal toch de baas van Honda maar zijn daar, heb je kans op de constructeurs en een rijder die dik voor het kampioenschap gaat, ga je ermee nokken. Ik zou me als grote baas van Honda toch even 2x achter de oren krabben....
Als max het WK wint vast wel.quote:Op zondag 7 november 2021 21:52 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Zou Jos ook met een vlag gaan rondrennen?
op asfalt? oei oei dat gaat pijn doenquote:Op zondag 7 november 2021 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan gaat hij net als Overmars een buikschuiver doen.
Kan je ook zuiderlijk temperament noemen hè.quote:Op zondag 7 november 2021 21:55 schreef Martinello het volgende:
[..]
Qua temperament heeft Jos ook niet achteraan gestaan.
Britten en temperament gaan ook niet samen, maar wie liep er het hardst met een vlag te rennen op Silverstone?quote:Op zondag 7 november 2021 21:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Nederlanders en Mexicanen hebben denk ik een verschillend temperament, gemiddeld gezien. Ligt misschien aan de temperatuur of zo, geen idee.
Lulu die zometeen de air-intake vol met champagne spuitquote:
gewoon een teiltje naast de tv / pc klaar zettenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |