Honden moeten vleesch, wat een dierenbeul.quote:Op zondag 7 november 2021 21:50 schreef Mylene het volgende:
[..]
Hij is vegan en zijn hond geeft ie ook vegan eten.
Straks een bezoekje van Los Zetas bij Hamilton.quote:Op zondag 7 november 2021 21:51 schreef PS. het volgende:
[..]
Is in Mexico niet erg handig, maar met zo'n publiek achter je die alleen maar boeeee roept vind ik het wel een geniale opmerking eigenlijk.
Jos geeft iedereen een boksquote:Op zondag 7 november 2021 21:52 schreef Rianne84 het volgende:
Tijd dat Jos ook zo gaat rennen met een vlag
Vegan.. zijn hond ook..quote:
Bij de race dat Max WK wordt.quote:Op zondag 7 november 2021 21:52 schreef Rianne84 het volgende:
Dan is m'n leven compleet hoorquote:Op zondag 7 november 2021 21:52 schreef Rianne84 het volgende:
Zuid Europees temperament, ik hou er wel vanquote:
Die gaan over op electrisch dus ze hebben er niet zoveel aan.quote:Op zondag 7 november 2021 21:51 schreef Donderkonijn het volgende:
Je zal toch de baas van Honda maar zijn daar, heb je kans op de constructeurs en een rijder die dik voor het kampioenschap gaat, ga je ermee nokken. Ik zou me als grote baas van Honda toch even 2x achter de oren krabben....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |