Weet ik. Extra reden om eens fatsoenlijk te eten.quote:Op zondag 7 november 2021 21:50 schreef Mylene het volgende:
[..]
Hij is vegan en zijn hond geeft ie ook vegan eten.
Wel eindelijk erkenning voor het talent van Maxquote:Op zondag 7 november 2021 21:50 schreef Breekfast het volgende:
Haha, inderdaad, wat Hamilton zegt is dat als zelfs Perez mij bij kan houden dan laat het wel zien hoe snel de Red Bull is..
Jij bent vast gezellig op feestjesquote:Op zondag 7 november 2021 21:47 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Was ook overdreven. Net als Silverstone.
eet ie die? of is ie veganquote:Op zondag 7 november 2021 21:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik heb de indruk dat HAM het geloof een beetje aan het kwijtraken is.
Die man heeft een flinke biefstuk nodig.
Is in Mexico niet erg handig, maar met zo'n publiek achter je die alleen maar boeeee roept vind ik het wel een geniale opmerking eigenlijk.quote:Op zondag 7 november 2021 21:50 schreef Breekfast het volgende:
Haha, inderdaad, wat Hamilton zegt is dat als zelfs Perez mij bij kan houden dan laat het wel zien hoe snel de Red Bull is..
Dan is het te hopen dat No Nut November van toepassing is op de komende racesquote:
alleen maar benadrukken dat de auto veel te snel voor ze was vandaag.quote:Op zondag 7 november 2021 21:50 schreef Breekfast het volgende:
Mexicans don't give a f@ckquote:Op zondag 7 november 2021 21:50 schreef PS. het volgende:
Dat boeeeee is ook wel erg sneu, komop zeg.
Lulu is vegan (en zijn hont ook)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |