Waarom niet.quote:Op zondag 7 november 2021 21:45 schreef SiGNe het volgende:
Mocht Mercedes Bottas wel op die manierr naar binnen halen eigenlijk?
Ze veranderden niets aan de wagen, lieten 'm alleen even stil staan om 'm ruimte te geven
???quote:
Ging een nieuw setje banden onder toch?quote:Op zondag 7 november 2021 21:45 schreef SiGNe het volgende:
Ze veranderden niets aan de wagen, lieten 'm alleen even stil staan om 'm ruimte te geven
Al laten ze hem 5 ronden staanquote:Op zondag 7 november 2021 21:45 schreef SiGNe het volgende:
Nope ze deden niks.quote:Op zondag 7 november 2021 21:45 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ging een nieuw setje banden onder toch?
Mja als je met 12 ronden te gaan achter Hamilton zit op 12 (?) ronden nieuwere banden had je er ook wel langs gemogen.quote:
Bandenwisselquote:
uiteraard mag dat, je mag zo vaak naar binnen als je maar wilt , dat helpt je niet om iets te winnen, behalve dan FLquote:Op zondag 7 november 2021 21:45 schreef SiGNe het volgende:
Dom gelulquote:Op zondag 7 november 2021 21:46 schreef Sabata het volgende:
Oei, Lewis begint als een teleurgestelde Michael Jackson te klinken. Kon toch omgaan met druk?
Nope ze deden niks.quote:Op zondag 7 november 2021 21:45 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ging een nieuw setje banden onder toch?
Eerste Mexicaan op podium Mexico dus heel Mexico heeft gestemd.quote:
Onbreekbaarquote:Op zondag 7 november 2021 21:45 schreef R-woud93 het volgende:
Lewis blijft weer even wat langer zitten
Mooi tochquote:Op zondag 7 november 2021 21:46 schreef Starflyer het volgende:
Ze doen daar alsof Perez gewonnen heeft
En daar is helemaal niet mis meequote:Op zondag 7 november 2021 21:47 schreef R-woud93 het volgende:
Dit is puur om Mercedes op stang te jagen
Had wel harder kunnen pushen denk ik, maar logisch dat je op safe speelt met podiumplek in zichtquote:Op zondag 7 november 2021 21:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Eerste Mexicaan op podium Mexico dus heel Mexico heeft gestemd.
En nee redde net niet.
Maar in de kielzoog van Hamilton zitten..
Op zich prima hoor.
en terecht. Heerlijk feestje zoquote:Op zondag 7 november 2021 21:47 schreef R-woud93 het volgende:
Dit is puur om Mercedes op stang te jagen
Angela deed zijn knotje even goed.quote:
Alleen maar mooi voor het verhaalquote:
Die is zelf ook altijd graag in beeld.quote:Op zondag 7 november 2021 21:47 schreef Doevelaer het volgende:
Papa Perez moet er ook bij op, hahahaha
Ja, zou lekker zijn. Anders heb je een megaspannende laatste race, echt geen zin in.quote:Op zondag 7 november 2021 21:44 schreef wdn het volgende:
[..]
Nou voor het gevoel denk ik dat Max 26+ voor moet staan
(dus minimaal 1 hele race).
Een kinderhand is snel gevuldquote:Op zondag 7 november 2021 21:46 schreef Starflyer het volgende:
Ze doen daar alsof Perez gewonnen heeft
Hij is er super blij mee red bull ook.quote:Op zondag 7 november 2021 21:48 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Had wel harder kunnen pushen denk ik, maar logisch dat je op safe speelt met podiumplek in zicht
Of een goede beurt van Angelaquote:Op zondag 7 november 2021 21:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik heb de indruk dat HAM het geloof een beetje aan het kwijtraken is.
Die man heeft een flinke biefstuk nodig.
Hij is vegan en zijn hond geeft ie ook vegan eten.quote:Op zondag 7 november 2021 21:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik heb de indruk dat HAM het geloof een beetje aan het kwijtraken is.
Die man heeft een flinke biefstuk nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |