Jaaaaquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:57 schreef Fred_B het volgende:
Gelukkig komt er meteen iets wat wel lekker ging
Was het maar zo`n feest. Met een morele overwinning win je alleen niets.quote:
Het bespaart je Toto Cutugno die de punten doet.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Was het maar zo`n feest. Met een morele overwinning win je alleen niets.
Ik erken die andere winnaar gewoon niet.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Was het maar zo`n feest. Met een morele overwinning win je alleen niets.
Waar is Toto Cutugno als je hem nodig hebt?quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:00 schreef Aoibhin het volgende:
@:NailQueen ja dan zit er maar 1 ding op he? Fles moet op![]()
En ik had je nog wel een lekkere bel gegeven eerder deze avond
Geef mij ook maar wat. Moet nog een sollicitatiebrief schrijven vanavondquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waar is Toto Cutugno als je hem nodig hebt?
Vergelijking kwam waarschijnlijk omdat Zwitserland ook al een paar jaar de finale niet had gehaald..quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:05 schreef Fred_B het volgende:
Ik kan me herinneren dat ‘we’ zo’n soort liedje zouden moeten gaan sturen in 2012, omdat dit wel de finale haalde. Het zwom alleen niet bepaald in de punten.
Door alle frustratie schrijf ik ook nog "kruk" in plaats van "kurk"quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:58 schreef NailQueen het volgende:
Even een "genant" update vanuit mijn huis. Ik had als cadeau een wijnfles gekregen die ik nu wilde openmaken. Alleen kreeg ik de kruk er niet af. Na veel inspanning is de kruk nu in de wijnfles gekomen![]()
![]()
Hierdoor heb ik maar met een schuin oog naar Zweden, Estland en Rusland kunnen kijken, Maar nu heb ik wel wijn. De fles kan alleen niet meer dicht![]()
.
Ja ongetwijfeld. En Joan zat ook wel enigszins in dezelfde hoek.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vergelijking kwam waarschijnlijk omdat Zwitserland ook al een paar jaar de finale niet had gehaald..
quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Door alle frustratie schrijf ik ook nog "kruk" in plaats van "kurk"![]()
Allora! Proost!quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geef mij ook maar wat. Moet nog een sollicitatiebrief schrijven vanavond
toch onhandig, een kleurenblinde designer.quote:
solo zang niet zo sterk.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:08 schreef Meridiaan het volgende:
Ze zijn met zijn vieren, doen geen uitgebreide choreografie, en toch achtergrondzangers nodig
Leuk dat je er bent Totoquote:
Nee, Jessica Garlick werd nog eens derde in 2002quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:10 schreef Meridiaan het volgende:
Elfde uiteindelijk. De beste prestatie van de van de eeuw voor de VK?
Zeker niet. 2002 en 2009 deden het beter.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:10 schreef Meridiaan het volgende:
En Graham heeft nog steeds een printscreen van de puntentelling boven zijn bed hangen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:10 schreef Meridiaan het volgende:
Die was zo zuur dat dit wel in de finale stond.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:12 schreef Aoibhin het volgende:
Jan Smit: 'Wat een bagger dit zeg, dit heeft niks meer met muziek te maken'
Jan is tien jaar wel ietsje minder narrow minded geworden.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:12 schreef Aoibhin het volgende:
Jan Smit: 'Wat een bagger dit zeg, dit heeft niks meer met muziek te maken'
Die stilte ook toen Moldavie uit een envelop kwamquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die was zo zuur dat dit wel in de finale stond.
Ja klopt. Snap ook wel dat hij dit niks vindtquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jan is tien jaar wel ietsje minder narrow minded geworden.
Ietsje.
Jaquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:15 schreef Meridiaan het volgende:
Die clip van dit nummer van Lena![]()
Flinke transformatie in een jaar qua lied.
Ook hoe somber het allemaal werd toen na de finale bleek dat de Js als laatste waren geėindigd.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die stilte ook toen Moldavie uit een envelop kwamGoud
Ik heb liever Satellite, maar dit is ook een prima nummer.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb wel een voorkeur voor dit nummer boven Satellite
Azerbeidzjan 2012 denk ik.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:15 schreef ijs_beer het volgende:
Volgens mij de beste score van een organiserend land in dit decennium?
Azerbeidzjan deed het het jaar erop nog beter met een 4e plaatsquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:15 schreef ijs_beer het volgende:
Volgens mij de beste score van een organiserend land in dit decennium?
Dekselse Azerbeidzjanen ook altijd.quote:
'Wij kregen net een envelop in onze handen gedrukt...'quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook hoe somber het allemaal werd toen na de finale bleek dat de Js als laatste waren geėindigd.
Die introductie alleen al inderdaadquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
'Wij kregen net een envelop in onze handen gedrukt...'
En daar staat op *zucht*quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
'Wij kregen net een envelop in onze handen gedrukt...'
Het was ook ineens stil, dat je je afvroeg 'wat is er?'quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die introductie alleen al inderdaad
Eens. De organisatie was perfect. Helaas waren er weinig nummers die echt alles goed deden, en was de winnaar matig, zodat het jaar niet als goed herinnert wordt.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:19 schreef ijs_beer het volgende:
Dit was eigenlijk wel een verdraaid goed geproduceerde jaargang, als je er over nadenkt.
De 3JS hadden een totaal verkeerde aanpak, verkeerd beeld van het ESF en de verkeerde begeleiding (lees: geen) hierbijquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:19 schreef Fred_B het volgende:
Al vind ik de 3JS voor het potentieel wel de grootste teleurstelling. Misschien nog met Hind.
Had zo van Denemarken kunnen komenquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:20 schreef ijs_beer het volgende:
Dit is een niemendalletje, en toch vind ik 'm leuk.
Geweldige organisatie ookquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:19 schreef ijs_beer het volgende:
Dit was eigenlijk wel een verdraaid goed geproduceerde jaargang, als je er over nadenkt.
Ja!quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:21 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Had zo van Denemarken kunnen komen
QFTquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De 3JS hadden een totaal verkeerde aanpak, verkeerd beeld van het ESF en de verkeerde begeleiding (lees: geen) hierbij
Ja, hoog tijd dat Australiė eens wint en het ESF in Duitsland organiseert.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:19 schreef ijs_beer het volgende:
En toch, als ik dit alles zo terugluister en -zie, zitten er toch heel fijne nummers bij.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:20 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Eens. De organisatie was perfect. Helaas waren er weinig nummers die echt alles goed deden, en was de winnaar matig, zodat het jaar niet als goed herinnert wordt.
Dat waren voor mij de toppers en Joan Franka. Sieneke wil ik er eigenlijk ook wel aan toevoegen, maar zijzelf deed het prima.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:19 schreef Fred_B het volgende:
Al vind ik de 3JS voor het potentieel wel de grootste teleurstelling. Misschien nog met Hind.
En het verkeerde liedje (niet dat ze met de rest van de voorronde nummers hadden gewonnen, maar Wat Is Dromen ofzo was wel Top 10 potentieel. )quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De 3JS hadden een totaal verkeerde aanpak, verkeerd beeld van het ESF en de verkeerde begeleiding (lees: geen) hierbij
Weelderig Waardeloosquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En het verkeerde liedje (niet dat ze met de rest van de voorronde nummers hadden gewonnen, maar Wat Is Dromen ofzo was wel Top 10 potentieel. )
Ik blijf nog altijd voor Weelderig Waardeloos.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En het verkeerde liedje (niet dat ze met de rest van de voorronde nummers hadden gewonnen, maar Wat Is Dromen ofzo was wel Top 10 potentieel. )
In 2011 had Nederland nooit met een dergelijke staging voor de dag kunnen komen, helaas.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Weelderig Waardeloos![]()
Op een krukkie (nee @:NailQueen geen kurk) met een spotje erop
Daarmee hadden we de champagne wel kunnen ontkrukken voor een finaleplaats inderdaad.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Weelderig Waardeloos![]()
Op een krukkie (nee @:NailQueen geen kurk) met een spotje erop
ook eens.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:24 schreef Meridiaan het volgende:
De 3J's hadden sowieso niet in het Engels moeten gaan mi.
Het was alsnog niet veel soeps geweest qua registratie, maar ik denk dat ze daar het minst aan hadden kunnen verpesten (naast dat het het beste nummer in de NSF was).quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:23 schreef Sableheart het volgende:
[..]
In 2011 had Nederland nooit met een dergelijke staging voor de dag kunnen komen, helaas.
Succes! Ik dacht dat je ook een master was begonnen, of is dit voor erbij? Ik hoop dat je wat kan vindenquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:24 schreef Aoibhin het volgende:
Nu twee nummers achter elkaar die ik niet zo trek, dus ik werp mijn blik weer even op mijn sollicitatie
Of Pearl Josefzoon, in 2012. Achteraf was dat beter geweest. Denk ik.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:25 schreef Fred_B het volgende:
Zo’n soort liedje als Oostenrijk had Hind natuurlijk moeten doen.
Nee uiteindelijk niet aan een master begonnen (zou eerst wel gebeuren, maar is een wat ingewikkeld verhaal waarom dat niet doorging).quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:25 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Succes! Ik dacht dat je ook een master was begonnen, of is dit voor erbij? Ik hoop dat je wat kan vinden![]()
Ik zou ook aan een master beginnen, maar er kwam iets veel leukers op mijn pad waar ik erg blij mee ben.
Glennis heeft een poging gewaagdquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:25 schreef Fred_B het volgende:
Zo’n soort liedje als Oostenrijk had Hind natuurlijk moeten doen.
Die kon in elk geval zingen en zag er normaal uitquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Of Pearl Josefzoon, in 2012. Achteraf was dat beter geweest. Denk ik.
Ja, dan is dit toch veel tijdlozer.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Glennis heeft een poging gewaagd
Daarom.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die kon in elk geval zingen en zag er normaal uit
Geen idee, maar goede kaas is ook buiten Azerbeidzjan te vindenquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:28 schreef ijs_beer het volgende:
Wat denken jullie? Heeft [woodruff]azerbudjanzezan [/woodruff] goede kasen?
Ikkequote:Op zaterdag 6 november 2021 22:28 schreef Fred_B het volgende:
Deze kan ik wel met iemand op de karaoke-meet doen.
Ik hoop dat het je gegund isquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee uiteindelijk niet aan een master begonnen (zou eerst wel gebeuren, maar is een wat ingewikkeld verhaal waarom dat niet doorging).
Ik ga nu solliciteren voor een interne vacatureWaar ik ook wel wat goede papieren voor heb, dus nu nog de brief en het gesprek goed doen. Is wel een gewilde functie, dus ik hoop nog niet teveel
Bijna uitsluitend zelfs.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen idee, maar goede kaas is ook buiten Azerbeidzjan te vinden
Die moet ik nog even instuderen dan. Er gaan jaren voorbij dat ik deze niet opzet.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ikke![]()
Wel met dezelfde choreografie natuurlijk
Ja ik vind deze sollicitatie ook een stuk minder spannend dan andere sollicitaties. De werkgevers en coordinatoren hier zijn echt superleuke lieve en relaxte mensenquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:29 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik hoop dat het je gegund isZe kennen je al, dat is echt een pre.
Nog altijd bij je werkgever van afgelopen jaar?
Rusland 2008quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Slechste winnaar van afgelopen 21 jaar
Het lied misschien niet, hoe het gezongen werd wel.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:29 schreef ijs_beer het volgende:
Tja. 't is ook niet wanstaltig slecht. Maar dat is het ook wel.
Vooraf aan het festival vond ik dit ook best een prima liedje, stond zelfs een tijdje in mijn top 10. Maar een winnaar is het gewoon niet, zeker niet met die matige zangquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:29 schreef ijs_beer het volgende:
Tja. 't is ook niet wanstaltig slecht. Maar dat is het ook wel.
Succesquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik vind deze sollicitatie ook een stuk minder spannend dan andere sollicitaties. De werkgevers en coordinatoren hier zijn echt superleuke lieve en relaxte mensen![]()
Ja, nog steeds GGD! Ik solliciteer nu voor een coaching rol voor andere bron- en contact onderzoekers
Nouuuuuuuuuuuuuquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:29 schreef Sableheart het volgende:
Azerbeidzjan was een van de weinige inzendingen die eigenlijk niets fout deden.
Behalve het zingen dan.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:29 schreef Sableheart het volgende:
Azerbeidzjan was een van de weinige inzendingen die eigenlijk niets fout deden.
Meen je nietquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die moet ik nog even instuderen dan. Er gaan jaren voorbij dat ik deze niet opzet.
Die plaats ik toch hoger dan dit wanstaltig nummerquote:
Da's iets anders dan dat het goed is. Maar op vrijwel alle andere inzendingen van dit jaar heb ik iets aan te merken.quote:
Je raakt op een gegeven moment ook wat gewend aan het solliciteren, waardoor het minder eng wordt. Ik ben gestopt als verpleegkundige en heb daarna wel wat ervaring op kunnen doen met solliciterenquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik vind deze sollicitatie ook een stuk minder spannend dan andere sollicitaties. De werkgevers en coordinatoren hier zijn echt superleuke lieve en relaxte mensen![]()
Ja, nog steeds GGD! Ik solliciteer nu voor een coaching rol voor andere bron- en contact onderzoekers
Het is toch gewoon zwak gezongen?quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:32 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Da's iets anders dan dat het goed is. Maar op vrijwel alle andere inzendingen van dit jaar heb ik iets aan te merken.
Dat glitter jurkje vind ik niksquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:33 schreef NailQueen het volgende:
Ik had het prima gevonden als dit de winnaar was geweest.
Daar vind ik dit dan echt wat te gewoontjes voor.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:33 schreef NailQueen het volgende:
Ik had het prima gevonden als dit de winnaar was geweest.
Beter laat dan nooit en dat soort dingen.quote:
Coming Homequote:
Ik ben toch al 10,5 jaar te laat voor de live-uitzending, dan kunnen die anderhalf uur er ook nog wel bijquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit en dat soort dingen.
Wacht, is dit niet live?quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben toch al 10,5 jaar te laat voor de live-uitzending, dan kunnen die anderhalf uur er ook nog wel bij
Er stond volgens mij alleen 'voel het ritme van je hart' op een containerquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:36 schreef NailQueen het volgende:
Wat werd er eigenlijk bij Nederland gezegd in de postcard?
Is het niet steeds hetzelfde, maar dan in de (hoofd-)taal van het betreffende land?quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:36 schreef NailQueen het volgende:
Wat werd er eigenlijk bij Nederland gezegd in de postcard?
Zelfs ik ben niet zo'n spuit 11quote:
Spuit 2011quote:
Ik pas nu jij het zegtquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:39 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik zie na 10.5 jaar pas dat die drummer op een zadel zit
Een vertaling is per definitie niet hetzelfde. Soms moet je keuzes maken wat je wilt behouden. Bijvoorbeeld in dit geval: Feel your heart beat heeft de verwijzing naar muziek in het laatste woord. Mogelijke vertalingen in het Nederlands: "voel het kloppen van je hart" is letterlijk, "voel het ritme van je hart" behoud die verwijzing.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:38 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Is het niet steeds hetzelfde, maar dan in de (hoofd-)taal van het betreffende land?
Het eindigde ook niet zo hoog.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:39 schreef ijs_beer het volgende:
Dit soort liedjes zie je niet meer zo veel op het esf.
Om @Cee maar even te quoten uit haar artikel.quote:
quote:Met eenzelfde vrolijkheid en positivisme als Sjonni zou hebben getoond staan zijn beste vrienden op 10 mei in de halve finale op het immens grote podium van de Esprit Arena. Uniform gekleed in grijze gilets en pantalons, witte overhemden, zwarte stropdassen en met een brede glimlach op de gezichten. Op het vel van de grote trom van het drumstel prijkt dikgedrukt de tekst ‘LOVE IS YOU’.
quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:40 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Om @:Cee maar even te quoten uit haar artikel.
[..]
Dat klopt, een letterlijke vertaling is idd niet mogelijk in de verschillende talen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:40 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Een vertaling is per definitie niet hetzelfde. Soms moet je keuzes maken wat je wilt behouden. Bijvoorbeeld in dit geval: Feel your heart beat heeft de verwijzing naar muziek in het laatste woord. Mogelijke vertalingen in het Nederlands: "voel het kloppen van je hart" is letterlijk, "voel het ritme van je hart" behoud die verwijzing.
Ik vroeg me af welk dansje je bedoelde, maar toen begon ze met een arm te zwaaien.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:41 schreef ijs_beer het volgende:
Dit dansje is bijzonder ongemakkelijk.
jaquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vroeg me af welk dansje je bedoelde, maar toen begon ze met een arm te zwaaien.
Ik neem aan dat dit haar dans is?
Ik begin nu pas op het dansje te letten, viel me eerder nooit zo opquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vroeg me af welk dansje je bedoelde, maar toen begon ze met een arm te zwaaien.
Ik neem aan dat dit haar dans is?
Het is wel aanstekelijk vrolijk, dat moet je ze nageven.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:43 schreef Fred_B het volgende:
Dit had toch nog 50 punten zie ik. Een score waar Spanje tegenwoordig voor zou tekenen.
Dat was idd niet de beste dans uit de geschiedenis van het festival.quote:
Ja, dat was die opblasbare maan dan weer niet.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het is wel aanstekelijk vrolijk, dat moet je ze nageven.
En toch niet beter dan 23equote:Op zaterdag 6 november 2021 22:43 schreef Fred_B het volgende:
Dit had toch nog 50 punten zie ik. Een score waar Spanje tegenwoordig voor zou tekenen.
Wie had gedacht dat hysterisch hoog piepen en een hardstylebeatje halverwege geen stemmen zou trekken.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat was die opblasbare maan dan weer niet.
Je weet dat het laat is als je 'opblaasbare man' leestquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat was die opblasbare maan dan weer niet.
Gewoon gźnant als het opruimen van de act meer applaus krijgt dan het optreden.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:44 schreef Fred_B het volgende:
0s.gif
Op zaterdag 6 november 2021 22:43 schreef ijs_beer het volgende:
quote:
quote:
Niemand van ons heeft het over het nummerquote:
Hoofd, mond van over.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je weet dat het laat is als je 'opblaasbare man' leest
Het kan een effectieve techniek zijn als je een baggerlied hebt.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niemand van ons heeft het over het nummer
Maar dat is dit dus niet, voor mijn gevoel.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:47 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Het kan een effectieve techniek zijn als je een baggerlied hebt.
Ik probeer nu ook op het nummer te letten en niet op de zandmevrouw.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niemand van ons heeft het over het nummer
De zandkunstenares had ondersteuning van de zangeres kunnen gebruiken bedoel je.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:47 schreef Sableheart het volgende:
Zandkunstenares is knap, maar leidt af van het nummer, in plaats van dat het ondersteund.
Nummer is op zich prima, maar had wel wat ondersteuning van de act kunnen gebruiken.
Dat is het toch niet. Het is niet dat de 3JS met die mevrouw erachter ook 4e zouden zijn geworden.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:47 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Het kan een effectieve techniek zijn als je een baggerlied hebt.
Volgens mij zou eerst Jamala gaan, en toen kwam er heel veel gedoe en hadden ze even niemandquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:47 schreef ijs_beer het volgende:
Dit was de dochter van de Oekraļnse omroepbaas, en eigenlijk wilde ze niet eens.
Dat is wel een beetje te merken.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:47 schreef ijs_beer het volgende:
Dit was de dochter van de Oekraļnse omroepbaas, en eigenlijk wilde ze niet eens.
Dat is inderdaad een terechte opmerking.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:48 schreef Fred_B het volgende:
Dat is het toch niet. Het is niet dat de 3JS met die mevrouw erachter ook 4e zouden zijn geworden.
Bedankt voor de info!quote:
De xbox uit 2000, zeker?quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:54 schreef H_T het volgende:
De jurk van Sjorsje lijkt geļnspireerd op het opstartlogo van een Xbox. Ze sturen wel weer iets bijzonders
Sjorsjequote:Op zaterdag 6 november 2021 22:54 schreef H_T het volgende:
De jurk van Sjorsje lijkt geļnspireerd op het opstartlogo van een Xbox. Ze sturen wel weer iets bijzonders
De muziek vind ik niet hard genoegquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:54 schreef Meridiaan het volgende:
Ik vind het nummer wel werken, alleen de zangeres vind ik niet zo. Het is wat laag voor haar.
Zoals het hoortquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:55 schreef ijs_beer het volgende:
Oh dit zoooooo van die tijd. Eigenlijk een paar jaar te laat zelfs.
Gaarne na de recap een verslag van hoe erg je het vond.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:57 schreef H_T het volgende:
Ah, recap. Kan ik mooi zien wat ik gemist heb en hoe erg ik dat vind
Jij snapt hetquote:
welkom in de moderne tijd. In het begin was 1,5 uur voldoende voor de volledige showquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nu nog 1,5 puntentelling en interval acts
Zo'n leuk verslag a la die BN'ers die je elk jaar op tv hebt in de voorbeschouwingquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gaarne na de recap een verslag van hoe erg je het vond.
Had deze editie leuke intervalacts?quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:00 schreef Sableheart het volgende:
[..]
welkom in de moderne tijd. In het begin was 1,5 uur voldoende voor de volledige show
Sorry, wie?quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik was Rusland intussen dus alweer vergeten.
Geen idee, er zit een gat voor Frankrijk geloof ik?quote:
Ja, dat is het Nauw van Calais, maar daar kan je met een tunnel onderdoor.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen idee, er zit een gat voor Frankrijk geloof ik?
Goede selectie als je wilt weten wat je hebt gemist, inderdaad.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:02 schreef H_T het volgende:
Ierland, Frankrijk, Moldaviė, Duitsland. Die vier had ik nog wel in z'n geheel willen zien, bij de rest was dat wat minder nodig
Podverquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat is het Nauw van Calais, maar daar kan je met een tunnel onderdoor.
Jij hebt smaakquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:02 schreef H_T het volgende:
Ierland, Frankrijk, Moldaviė, Duitsland. Die vier had ik nog wel in z'n geheel willen zien, bij de rest was dat wat minder nodig
Persoonlijk zou ik daar Italiė voor Moldaviė inruilenquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:02 schreef H_T het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Jij gelooft niet in the power of the puntmuts!quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik daar Italiė voor Moldaviė inruilen
Leuk dat je er ff was en tot de volgende keer maar weer.quote:
Roger is stiekem Jan Smitquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Jij gelooft niet in the power of the puntmuts!
Onwillekeurig zou toch suggereren dat dit een topje is, alfabetisch is het iig niet.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:06 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb geen topje bijgehoudenDus bij deze gewoon even mijn favorieten van de avond in onwillekeurige volgorde:
Italie, Frankrijk (nummer blijft gewoon mooi), Moldavie, Finland, Ierland, IJsland, Duitsland. Slovenie, Bosnie & Herzegovina en Georgie ook prima.
In de studio versie had het inderdaad ruim gewonnen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:06 schreef Aoibhin het volgende:
[...] Frankrijk (nummer blijft gewoon mooi), [...]
Nou, ja, Italie wel 1 en het alles wat ik me kon herinneren als wat ik goed vond, heb ik opgesomdquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Onwillekeurig zou toch suggereren dat dit een topje is, alfabetisch is het iig niet.
Alleen als die door een kabouter gedragen wordt, iedereen weet dat die magische krachten hebben.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Jij gelooft niet in the power of the puntmuts!
Geen Lipstick (dadaum)?quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:08 schreef NailQueen het volgende:
Mijn keuze is blijkbaar weer anders![]()
12. Slovenie
10. Bosniė en Herzegovina
8. Duitsland
7. Estland
6. Griekenland
5. Verenigd Koninkrijk
4. Frankrijk
3. Litouwen
2. Finland
1. Ijsland
Retteketet naar beter Fred bedquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:09 schreef Fred_B het volgende:
Ik ga ook nog even iets anders doen. Tot volgende keer
Gelukkig heb ik geen alcohol nodig voor dat nummer, aangezien ik het nogal eens tijdens het rijden luister.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zelfs met alcohol op vind ik het irritant![]()
Ik vind het contrast tussend Jedward en 3J's altijd heel mooi. Nederland stuurt een paling in een wit pak zonder verdere opsmuk en vindt het raar dat ze de finale niet halen, Ierland stuurt een hypertweeling met een LED-show van heb ik jou daar en eindigt in de top tienquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zelfs met alcohol op vind ik het irritant![]()
Je mist daar meer dan de helft van de oorzaak, volgens mij. Nederland stuurt een vergeetbaar nummer, dat vertaald is en daardoor alle betekenis heeft verloren. Ierland stuurt een aanstekelijk nummer dat in je hoofd blijft hangen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind het contrast tussend Jedward en 3J's altijd heel mooi. Nederland stuurt een paling in een wit pak zonder verdere opsmuk en vindt het raar dat ze de finale niet halen, Ierland stuurt een hypertweeling met een LED-show van heb ik jou daar en eindigt in de top tien
Ik ook niet, ben er ook niet echt verbaasd over. Ik denk dat ik na de eerste twee zinnen al besloten heb dat dit een goed moment was om wat te drinken te pakken of zo.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kan me deze interval helemaal niet herinneren
Is die de moeite van het herinneren waard, dan?quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kan me deze interval helemaal niet herinneren
Die achtergrond, daar had ik nog geen opmerking over gemaakt. Die was vrij druk en paste daarom goed bij de act jaquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind het contrast tussend Jedward en 3J's altijd heel mooi. Nederland stuurt een paling in een wit pak zonder verdere opsmuk en vindt het raar dat ze de finale niet halen, Ierland stuurt een hypertweeling met een LED-show van heb ik jou daar en eindigt in de top tien
Oh damn, dit ga ik niet meer kunnen ontzien.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:16 schreef H_T het volgende:
Hij heeft het pak van Stan uit Monkey Island aan
[ afbeelding ]
Ik ben daar al teveel voor ingekaktquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ook niet, ben er ook niet echt verbaasd over. Ik denk dat ik na de eerste twee zinnen al besloten heb dat dit een goed moment was om wat te drinken te pakken of zo.
Neequote:Op zaterdag 6 november 2021 23:16 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Is die de moeite van het herinneren waard, dan?
Jaquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:19 schreef H_T het volgende:
Toch jammer dat ze Guildo niet hebben ingeschakeld
Jan Delayquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |