Bedankt voor de info!quote:
De xbox uit 2000, zeker?quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:54 schreef H_T het volgende:
De jurk van Sjorsje lijkt geïnspireerd op het opstartlogo van een Xbox. Ze sturen wel weer iets bijzonders
Sjorsjequote:Op zaterdag 6 november 2021 22:54 schreef H_T het volgende:
De jurk van Sjorsje lijkt geïnspireerd op het opstartlogo van een Xbox. Ze sturen wel weer iets bijzonders
De muziek vind ik niet hard genoegquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:54 schreef Meridiaan het volgende:
Ik vind het nummer wel werken, alleen de zangeres vind ik niet zo. Het is wat laag voor haar.
Zoals het hoortquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:55 schreef ijs_beer het volgende:
Oh dit zoooooo van die tijd. Eigenlijk een paar jaar te laat zelfs.
Gaarne na de recap een verslag van hoe erg je het vond.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:57 schreef H_T het volgende:
Ah, recap. Kan ik mooi zien wat ik gemist heb en hoe erg ik dat vind
Jij snapt hetquote:
welkom in de moderne tijd. In het begin was 1,5 uur voldoende voor de volledige showquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nu nog 1,5 puntentelling en interval acts
Zo'n leuk verslag a la die BN'ers die je elk jaar op tv hebt in de voorbeschouwingquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gaarne na de recap een verslag van hoe erg je het vond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |