Het kan een effectieve techniek zijn als je een baggerlied hebt.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niemand van ons heeft het over het nummer
Maar dat is dit dus niet, voor mijn gevoel.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:47 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Het kan een effectieve techniek zijn als je een baggerlied hebt.
Ik probeer nu ook op het nummer te letten en niet op de zandmevrouw.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niemand van ons heeft het over het nummer
De zandkunstenares had ondersteuning van de zangeres kunnen gebruiken bedoel je.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:47 schreef Sableheart het volgende:
Zandkunstenares is knap, maar leidt af van het nummer, in plaats van dat het ondersteund.
Nummer is op zich prima, maar had wel wat ondersteuning van de act kunnen gebruiken.
Dat is het toch niet. Het is niet dat de 3JS met die mevrouw erachter ook 4e zouden zijn geworden.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:47 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Het kan een effectieve techniek zijn als je een baggerlied hebt.
Volgens mij zou eerst Jamala gaan, en toen kwam er heel veel gedoe en hadden ze even niemandquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:47 schreef ijs_beer het volgende:
Dit was de dochter van de Oekraïnse omroepbaas, en eigenlijk wilde ze niet eens.
Dat is wel een beetje te merken.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:47 schreef ijs_beer het volgende:
Dit was de dochter van de Oekraïnse omroepbaas, en eigenlijk wilde ze niet eens.
Dat is inderdaad een terechte opmerking.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:48 schreef Fred_B het volgende:
Dat is het toch niet. Het is niet dat de 3JS met die mevrouw erachter ook 4e zouden zijn geworden.
Bedankt voor de info!quote:
De xbox uit 2000, zeker?quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:54 schreef H_T het volgende:
De jurk van Sjorsje lijkt geïnspireerd op het opstartlogo van een Xbox. Ze sturen wel weer iets bijzonders
Sjorsjequote:Op zaterdag 6 november 2021 22:54 schreef H_T het volgende:
De jurk van Sjorsje lijkt geïnspireerd op het opstartlogo van een Xbox. Ze sturen wel weer iets bijzonders
De muziek vind ik niet hard genoegquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:54 schreef Meridiaan het volgende:
Ik vind het nummer wel werken, alleen de zangeres vind ik niet zo. Het is wat laag voor haar.
Zoals het hoortquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:55 schreef ijs_beer het volgende:
Oh dit zoooooo van die tijd. Eigenlijk een paar jaar te laat zelfs.
Gaarne na de recap een verslag van hoe erg je het vond.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:57 schreef H_T het volgende:
Ah, recap. Kan ik mooi zien wat ik gemist heb en hoe erg ik dat vind
Jij snapt hetquote:
welkom in de moderne tijd. In het begin was 1,5 uur voldoende voor de volledige showquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nu nog 1,5 puntentelling en interval acts
Zo'n leuk verslag a la die BN'ers die je elk jaar op tv hebt in de voorbeschouwingquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gaarne na de recap een verslag van hoe erg je het vond.
Had deze editie leuke intervalacts?quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:00 schreef Sableheart het volgende:
[..]
welkom in de moderne tijd. In het begin was 1,5 uur voldoende voor de volledige show
Sorry, wie?quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik was Rusland intussen dus alweer vergeten.
Geen idee, er zit een gat voor Frankrijk geloof ik?quote:
Ja, dat is het Nauw van Calais, maar daar kan je met een tunnel onderdoor.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen idee, er zit een gat voor Frankrijk geloof ik?
Goede selectie als je wilt weten wat je hebt gemist, inderdaad.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:02 schreef H_T het volgende:
Ierland, Frankrijk, Moldavië, Duitsland. Die vier had ik nog wel in z'n geheel willen zien, bij de rest was dat wat minder nodig
Podverquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat is het Nauw van Calais, maar daar kan je met een tunnel onderdoor.
Jij hebt smaakquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:02 schreef H_T het volgende:
Ierland, Frankrijk, Moldavië, Duitsland. Die vier had ik nog wel in z'n geheel willen zien, bij de rest was dat wat minder nodig
Persoonlijk zou ik daar Italië voor Moldavië inruilenquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:02 schreef H_T het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Jij gelooft niet in the power of the puntmuts!quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik daar Italië voor Moldavië inruilen
Leuk dat je er ff was en tot de volgende keer maar weer.quote:
Roger is stiekem Jan Smitquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Jij gelooft niet in the power of the puntmuts!
Onwillekeurig zou toch suggereren dat dit een topje is, alfabetisch is het iig niet.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:06 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb geen topje bijgehoudenDus bij deze gewoon even mijn favorieten van de avond in onwillekeurige volgorde:
Italie, Frankrijk (nummer blijft gewoon mooi), Moldavie, Finland, Ierland, IJsland, Duitsland. Slovenie, Bosnie & Herzegovina en Georgie ook prima.
In de studio versie had het inderdaad ruim gewonnen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:06 schreef Aoibhin het volgende:
[...] Frankrijk (nummer blijft gewoon mooi), [...]
Nou, ja, Italie wel 1 en het alles wat ik me kon herinneren als wat ik goed vond, heb ik opgesomdquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Onwillekeurig zou toch suggereren dat dit een topje is, alfabetisch is het iig niet.
Alleen als die door een kabouter gedragen wordt, iedereen weet dat die magische krachten hebben.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Jij gelooft niet in the power of the puntmuts!
Geen Lipstick (dadaum)?quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:08 schreef NailQueen het volgende:
Mijn keuze is blijkbaar weer anders![]()
12. Slovenie
10. Bosnië en Herzegovina
8. Duitsland
7. Estland
6. Griekenland
5. Verenigd Koninkrijk
4. Frankrijk
3. Litouwen
2. Finland
1. Ijsland
Retteketet naar beter Fred bedquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:09 schreef Fred_B het volgende:
Ik ga ook nog even iets anders doen. Tot volgende keer
Gelukkig heb ik geen alcohol nodig voor dat nummer, aangezien ik het nogal eens tijdens het rijden luister.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zelfs met alcohol op vind ik het irritant![]()
Ik vind het contrast tussend Jedward en 3J's altijd heel mooi. Nederland stuurt een paling in een wit pak zonder verdere opsmuk en vindt het raar dat ze de finale niet halen, Ierland stuurt een hypertweeling met een LED-show van heb ik jou daar en eindigt in de top tienquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zelfs met alcohol op vind ik het irritant![]()
Je mist daar meer dan de helft van de oorzaak, volgens mij. Nederland stuurt een vergeetbaar nummer, dat vertaald is en daardoor alle betekenis heeft verloren. Ierland stuurt een aanstekelijk nummer dat in je hoofd blijft hangen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind het contrast tussend Jedward en 3J's altijd heel mooi. Nederland stuurt een paling in een wit pak zonder verdere opsmuk en vindt het raar dat ze de finale niet halen, Ierland stuurt een hypertweeling met een LED-show van heb ik jou daar en eindigt in de top tien
Ik ook niet, ben er ook niet echt verbaasd over. Ik denk dat ik na de eerste twee zinnen al besloten heb dat dit een goed moment was om wat te drinken te pakken of zo.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kan me deze interval helemaal niet herinneren
Is die de moeite van het herinneren waard, dan?quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kan me deze interval helemaal niet herinneren
Die achtergrond, daar had ik nog geen opmerking over gemaakt. Die was vrij druk en paste daarom goed bij de act jaquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind het contrast tussend Jedward en 3J's altijd heel mooi. Nederland stuurt een paling in een wit pak zonder verdere opsmuk en vindt het raar dat ze de finale niet halen, Ierland stuurt een hypertweeling met een LED-show van heb ik jou daar en eindigt in de top tien
Oh damn, dit ga ik niet meer kunnen ontzien.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:16 schreef H_T het volgende:
Hij heeft het pak van Stan uit Monkey Island aan
[ afbeelding ]
Ik ben daar al teveel voor ingekaktquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ook niet, ben er ook niet echt verbaasd over. Ik denk dat ik na de eerste twee zinnen al besloten heb dat dit een goed moment was om wat te drinken te pakken of zo.
Neequote:Op zaterdag 6 november 2021 23:16 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Is die de moeite van het herinneren waard, dan?
Jaquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:19 schreef H_T het volgende:
Toch jammer dat ze Guildo niet hebben ingeschakeld
Jan Delayquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |