Had deze editie leuke intervalacts?quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:00 schreef Sableheart het volgende:
[..]
welkom in de moderne tijd. In het begin was 1,5 uur voldoende voor de volledige show
Sorry, wie?quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik was Rusland intussen dus alweer vergeten.
Geen idee, er zit een gat voor Frankrijk geloof ik?quote:
Ja, dat is het Nauw van Calais, maar daar kan je met een tunnel onderdoor.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen idee, er zit een gat voor Frankrijk geloof ik?
Goede selectie als je wilt weten wat je hebt gemist, inderdaad.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:02 schreef H_T het volgende:
Ierland, Frankrijk, Moldavië, Duitsland. Die vier had ik nog wel in z'n geheel willen zien, bij de rest was dat wat minder nodig
Podverquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat is het Nauw van Calais, maar daar kan je met een tunnel onderdoor.
Jij hebt smaakquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:02 schreef H_T het volgende:
Ierland, Frankrijk, Moldavië, Duitsland. Die vier had ik nog wel in z'n geheel willen zien, bij de rest was dat wat minder nodig
Persoonlijk zou ik daar Italië voor Moldavië inruilenquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:02 schreef H_T het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Jij gelooft niet in the power of the puntmuts!quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik daar Italië voor Moldavië inruilen
Leuk dat je er ff was en tot de volgende keer maar weer.quote:
Roger is stiekem Jan Smitquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Jij gelooft niet in the power of the puntmuts!
Onwillekeurig zou toch suggereren dat dit een topje is, alfabetisch is het iig niet.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:06 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb geen topje bijgehoudenDus bij deze gewoon even mijn favorieten van de avond in onwillekeurige volgorde:
Italie, Frankrijk (nummer blijft gewoon mooi), Moldavie, Finland, Ierland, IJsland, Duitsland. Slovenie, Bosnie & Herzegovina en Georgie ook prima.
In de studio versie had het inderdaad ruim gewonnen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:06 schreef Aoibhin het volgende:
[...] Frankrijk (nummer blijft gewoon mooi), [...]
Nou, ja, Italie wel 1 en het alles wat ik me kon herinneren als wat ik goed vond, heb ik opgesomdquote:Op zaterdag 6 november 2021 23:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Onwillekeurig zou toch suggereren dat dit een topje is, alfabetisch is het iig niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |