quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:40 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Om @:Cee maar even te quoten uit haar artikel.
[..]
Dat klopt, een letterlijke vertaling is idd niet mogelijk in de verschillende talen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:40 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Een vertaling is per definitie niet hetzelfde. Soms moet je keuzes maken wat je wilt behouden. Bijvoorbeeld in dit geval: Feel your heart beat heeft de verwijzing naar muziek in het laatste woord. Mogelijke vertalingen in het Nederlands: "voel het kloppen van je hart" is letterlijk, "voel het ritme van je hart" behoud die verwijzing.
Ik vroeg me af welk dansje je bedoelde, maar toen begon ze met een arm te zwaaien.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:41 schreef ijs_beer het volgende:
Dit dansje is bijzonder ongemakkelijk.
jaquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vroeg me af welk dansje je bedoelde, maar toen begon ze met een arm te zwaaien.
Ik neem aan dat dit haar dans is?
Ik begin nu pas op het dansje te letten, viel me eerder nooit zo opquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vroeg me af welk dansje je bedoelde, maar toen begon ze met een arm te zwaaien.
Ik neem aan dat dit haar dans is?
Het is wel aanstekelijk vrolijk, dat moet je ze nageven.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:43 schreef Fred_B het volgende:
Dit had toch nog 50 punten zie ik. Een score waar Spanje tegenwoordig voor zou tekenen.
Dat was idd niet de beste dans uit de geschiedenis van het festival.quote:
Ja, dat was die opblasbare maan dan weer niet.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het is wel aanstekelijk vrolijk, dat moet je ze nageven.
En toch niet beter dan 23equote:Op zaterdag 6 november 2021 22:43 schreef Fred_B het volgende:
Dit had toch nog 50 punten zie ik. Een score waar Spanje tegenwoordig voor zou tekenen.
Wie had gedacht dat hysterisch hoog piepen en een hardstylebeatje halverwege geen stemmen zou trekken.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat was die opblasbare maan dan weer niet.
Je weet dat het laat is als je 'opblaasbare man' leestquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat was die opblasbare maan dan weer niet.
Gewoon gênant als het opruimen van de act meer applaus krijgt dan het optreden.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:44 schreef Fred_B het volgende:
0s.gif
Op zaterdag 6 november 2021 22:43 schreef ijs_beer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |