quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
- 10.911 nieuw gemelde positieve testen
- 168 nieuwe ziekenhuisopnames
- 28 nieuwe IC-opnames
- 20 nieuwe overlijdens
Zelfs al zit er een nanochip in, die chip kan geen signaal uitzenden. Leuk als je een 2nm chip hebt, je hebt nog steeds een (kleine) antenne nodig die ook energie nodig heeft etc.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:11 schreef Qarrad het volgende:
Quest legt uit dat er geen nanochips in vaccins kunnen zitten:
Vervolgens in twee polls in hetzelfde artikel: 15% van de lezers gelooft...dat er nanochips in vaccins zitten.
Schiet mij maar lek dan
Het zijn superspread-events, dus talloze.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:54 schreef ludovico het volgende:
3G 2G het doet allemaal geen reet, contact momenten op specifieke plaatsen neemt dan af met +- ongevaccineerde deel van de populatie, laten we zeggen 20% en hoeveel procent van de besmettingen zullen daar plaatsvinden? 5?
We zijn er bijna.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:15 schreef Benny het volgende:
10.911 positieve testen
168 ziekenhuisopnames
28 IC-opnames
20 overlijdens
En daarom werk ik de helft van de week wél thuis.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Je doet het niet voor jezelf. Samen krijgen we dit onder controle!
Het probleem van ontoereikende IC-capaciteit is in 2008 al aangekaart. Sindsdien is de IC-capaciteit onder de achtereenvolgende kabinetten Rutte stelselmatig wegbezuinigd, terwijl Nederland een nog altijd explosief groeiende en inmiddels ook in een hoog tempo vergrijzende bevolking heeft.quote:Op vrijdag 5 november 2021 13:53 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja, eens. Hoe kut ik het ook vind, ik zie geen enkele mogelijkheid om de komende winter zonder maatregelen door te komen. Om eerlijk te zijn neem ik dat vooral de politiek kwalijk, dat ze te weinig hebben gedaan om het probleem zo klein mogelijk te maken.
Ik vind het wel belangrijk dat er nu gewerkt wordt aan mogelijkheden om de capaciteit op het niveau dat nodig is te brengen, ook rekening houdend met de vergrijzing e.d.
Als dat mag van de baas is dat mooi.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:17 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
En daarom werk ik de helft van de week wél thuis.
50% effort is ook maar 50% resultaat.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:17 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
En daarom werk ik de helft van de week wél thuis.
Ik kan elke dag thuiswerken. Behalve op de dagen dat mijn dochter niet op de kinderopvang is, mijn schoonmoeder bij ons thuis is om op te passen, de schoonmaakster er is, het te warm/koud/saai is, etc. Thuis kunnen werken is nogal subjectief.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:13 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik niet. Want 'kan thuiswerken' is nogal een holle frase vind ik.
In theorie 'kan' ik thuiswerken. En dat zou ten koste gaan van enorm veel werkplezier, mentale stabiliteit etc.
Wat is dat voor mislukte cake joh?quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:17 schreef dick_laurent het volgende:
Nou jongens. Ik zou zeggen. Fuck it. Yolo.
[ afbeelding ]
Het virus danst gewoon met God mee.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Gaat daar ineens hard, terwijl Staphorst zakt qua besmettingen..
Ik zie niks...quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:17 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we voor de zekerheid gewoon alle stadions, discotheken, concertzalen en cafés afbreken, want die passen niet meer in het nieuwe normaal.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:16 schreef Za het volgende:
[..]
Het zijn superspread-events, dus talloze.
Je gaat voor onderliggend lijden?quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:17 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
Met deze cijfers is het eerder we're never leaving home.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:16 schreef Benny het volgende:
To the moon... And we are never going home, oh-whoa, oh-whoa
Regel jij een laboratorium voor bij mij thuis, dan werk ik wel thuis.quote:
Staphorst lijkt al onderweg te zijn.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:19 schreef capricia het volgende:
Wanneer winnen we nou die felbegeerde groepsimmumiteitsbeker?
Kijk die superspreader eens handen geven. Onacceptabel! Daar doen we het dus voor hè, dat Hugotje lekker handen kan geven bij het uitdelen van Vegeta-certificaten!quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Gefeliciteerd weer! Prachtige cijfers
[ afbeelding ]
Zuur. Ik heb vorig jaar al gepleit om niet zo zwart-wit te denken over thuiswerken. Ik vind dat iedereen die wil minimaal één dag op kantoor moet kunnen werken.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:18 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik kan elke dag thuiswerken. Behalve op de dagen dat mijn dochter niet op de kinderopvang is, mijn schoonmoeder bij ons thuis is om op te passen, de schoonmaakster er is, het te warm/koud/saai is, etc. Thuis kunnen werken is nogal subjectief.
Ik ben sinds februari 2020 nu 3 keer op kantoor geweest. Ik denk niet dat ik nog op kantoor kan werken
Soms pakt FOK plaatjes niet. Ik weet ook niet waarom. Ik ben een ICT'er van niksquote:Op vrijdag 5 november 2021 15:18 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Wat is dat voor mislukte cake joh?
Edit: Ah... beter!
Ik vrees echt maatregelen op dat vlak.. weer richting 1 persoon bezoek per dag denk ikquote:
Zomer 2022 dan heeft iedereen wel een keer corona gehad ( Nederland ), dan maar hopen dat ondertussen geen nieuwe variant opduikt.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:19 schreef capricia het volgende:
Owwwwwja..... het ligt aan FOK! Uhu!quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Soms pakt FOK plaatjes niet. Ik weet ook niet waarom. Ik ben een ICT'er van niks
Als je functie het toelaat om thuis te werken kun je thuiswerken.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:13 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik niet. Want 'kan thuiswerken' is nogal een holle frase vind ik.
In theorie 'kan' ik thuiswerken. En dat zou ten koste gaan van enorm veel werkplezier, mentale stabiliteit etc.
quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:20 schreef RodenCity het volgende:
[..]
Regel jij een laboratorium voor bij mij thuis, dan werk ik wel thuis.
Have you tried turning it off and on again?quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Soms pakt FOK plaatjes niet. Ik weet ook niet waarom. Ik ben een ICT'er van niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
2 gemeentes met 0 besmettingen
3 gemeentes met 1 besmettingen
15 gemeentes met 2-4 besmettingen
8 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.phpwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Echt he... waar gaat dit eindigenquote:Op vrijdag 5 november 2021 15:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Percentage positief blijft ook maar oplopen
Bij 100%, tenzij je verplicht gaat testen zonder aanleiding.quote:
Zal wel door het thuis werken komen. Is toch minder efficiënt.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
En wanneer laat je functie het toe? Een leraar kan in theorie ook vanuit huis werken.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je functie het toelaat om thuis te werken kun je thuiswerken.
Keb jou maar een like gegeven, je had er 1 minder dan Benny dat vond ik lullig.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
- 10.911 nieuw gemelde positieve testen
- 168 nieuwe ziekenhuisopnames
- 28 nieuwe IC-opnames
- 20 nieuwe overlijdens
12k dacht ikquote:Op vrijdag 5 november 2021 15:23 schreef Haags het volgende:
Wat was het oude record ook alweer qua besmettingscijfers?
Ondertiteld: Hugo neemt weer maatregelen.quote:
In de kroeg en clubs misschien, niet de restaurants.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:16 schreef Za het volgende:
[..]
Het zijn superspread-events, dus talloze.
Bijna 13k (12.997). En dat was vlak nadat de echte lockdown aangekondigd was half december. Dus dat aantal gaan we makkelijk halen, want ik zie niet in waarom het de komende dagen minder zal worden.quote:
Die waren als eerste gevaccineerd dus dat zal nu ook wel een beetje uitgewerkt zijnquote:
Nooit, het vaccin blijkt de aanjager van de besmettingen ipv de beloofde oplossing.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:19 schreef capricia het volgende:
Daar zitten we niet ver af nu...quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:25 schreef chratnox het volgende:
[..]
11495 als ik 't goed zie, op 25 december. Mooi kerstcadeau was dat.
quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:19 schreef capricia het volgende:
Feestje waardig welquote:Het totale aantal coronapatiënten in de ziekenhuizen is opnieuw gestegen. Ziekenhuizen behandelen momenteel 1350 mensen vanwege Covid-19. Dat is het hoogste aantal sinds 29 mei.
Ook voor sectoren die moeten sluiten Die zouden min één dag per week wel moeten kunnen werken.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:21 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Zuur. Ik heb vorig jaar al gepleit om niet zo zwart-wit te denken over thuiswerken. Ik vind dat iedereen die wil minimaal één dag op kantoor moet kunnen werken.
Dit slaat echt helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:26 schreef Za het volgende:
[..]
Nooit, het vaccin blijkt de aanjager van de besmettingen ipv de immuniteitsbrenger.
Dus... stoppen met vaccineren en voor de rest van ons leven in lockdown. Doei.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:26 schreef Za het volgende:
[..]
Nooit, het vaccin blijkt de aanjager van de besmettingen ipv de immuniteitsbrenger.
Kerstpiek.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:25 schreef chratnox het volgende:
[..]
11495 als ik 't goed zie, op 25 december. Mooi kerstcadeau was dat.
Ja dat was begin juli wel hè? Nu is het veel meer verspreid. Over de dorpjes.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:23 schreef Benny het volgende:
Amsterdam en Rotterdam zitten nog niet tegen de 1000 besmettingen per dag aan. Niks aan de hand dus
We moeten toch wel een keer richting de 100% antistoffen geraken.quote:
Je kunt het al invullen wat er volgende week vrijdag gaat komen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Het zou me verbazen wanneer we als land niet met fikse maatregelen te maken gaan krijgen..
Mensen moeten gewoon stoppen met ademenquote:Op vrijdag 5 november 2021 15:27 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Dus... stoppen met vaccineren en voor de rest van ons leven in lockdown. Doei.
Nou kantoor wordt tegenwoordig meer als een sociale werkplaats gebruikt geloof ik hoorquote:Op vrijdag 5 november 2021 15:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zal wel door het thuis werken komen. Is toch minder efficiënt.
Lijkt me ook prima. Weet niet of een restaurant liever één dag in de week open gaat dan helemaal niet meer, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Ook voor sectoren die moeten sluiten Die zouden min één dag per week wel moeten kunnen werken.
Voor de mentale gezondheid en levensvreugde. .
Maar wil je die mensen weer opsluiten in hun verpleeghuis....quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:27 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat zijn natuurlijk fervente feestgangers, komt door ADE.
Dan moeten we gewoon de pandemie zijn gang laten gaan, dan gebeurt dat vanzelf.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:27 schreef Benny het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon stoppen met ademen
Overal waar ongevaccineerden ongehinderd kunnen samenkomen en groepen vormen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:25 schreef ludovico het volgende:
In de kroeg en clubs misschien, niet de restaurants.
Ondersteund wel mijn hypothese dit dat de prevalentie veel hoger is dan vorig jaar met gelijke ziekenhuisdruk en dat de groepsimmuniteitsbeker nu sneller behaald gaat worden.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Percentage positief blijft ook maar oplopen
We zijn er bijna!quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:19 schreef capricia het volgende:
Men heeft toen gezegd dat er altijd 1 iemand op bezoek mag blijven komen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar wil je die mensen weer opsluiten in hun verpleeghuis....
Als het daar bij blijft..quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:27 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Je kunt het al invullen wat er volgende week vrijdag gaat komen.
- QR code op werk
- QR code niet essentiële winkels
- QR code dierentuinen en pretparken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |