quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
- 10.911 nieuw gemelde positieve testen
- 168 nieuwe ziekenhuisopnames
- 28 nieuwe IC-opnames
- 20 nieuwe overlijdens
Zelfs al zit er een nanochip in, die chip kan geen signaal uitzenden. Leuk als je een 2nm chip hebt, je hebt nog steeds een (kleine) antenne nodig die ook energie nodig heeft etc.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:11 schreef Qarrad het volgende:
Quest legt uit dat er geen nanochips in vaccins kunnen zitten:
Vervolgens in twee polls in hetzelfde artikel: 15% van de lezers gelooft...dat er nanochips in vaccins zitten.
Schiet mij maar lek dan
Het zijn superspread-events, dus talloze.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:54 schreef ludovico het volgende:
3G 2G het doet allemaal geen reet, contact momenten op specifieke plaatsen neemt dan af met +- ongevaccineerde deel van de populatie, laten we zeggen 20% en hoeveel procent van de besmettingen zullen daar plaatsvinden? 5?
We zijn er bijna.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:15 schreef Benny het volgende:
10.911 positieve testen
168 ziekenhuisopnames
28 IC-opnames
20 overlijdens
En daarom werk ik de helft van de week wél thuis.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Je doet het niet voor jezelf. Samen krijgen we dit onder controle!
Het probleem van ontoereikende IC-capaciteit is in 2008 al aangekaart. Sindsdien is de IC-capaciteit onder de achtereenvolgende kabinetten Rutte stelselmatig wegbezuinigd, terwijl Nederland een nog altijd explosief groeiende en inmiddels ook in een hoog tempo vergrijzende bevolking heeft.quote:Op vrijdag 5 november 2021 13:53 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja, eens. Hoe kut ik het ook vind, ik zie geen enkele mogelijkheid om de komende winter zonder maatregelen door te komen. Om eerlijk te zijn neem ik dat vooral de politiek kwalijk, dat ze te weinig hebben gedaan om het probleem zo klein mogelijk te maken.
Ik vind het wel belangrijk dat er nu gewerkt wordt aan mogelijkheden om de capaciteit op het niveau dat nodig is te brengen, ook rekening houdend met de vergrijzing e.d.
Als dat mag van de baas is dat mooi.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:17 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
En daarom werk ik de helft van de week wél thuis.
50% effort is ook maar 50% resultaat.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:17 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
En daarom werk ik de helft van de week wél thuis.
Ik kan elke dag thuiswerken. Behalve op de dagen dat mijn dochter niet op de kinderopvang is, mijn schoonmoeder bij ons thuis is om op te passen, de schoonmaakster er is, het te warm/koud/saai is, etc. Thuis kunnen werken is nogal subjectief.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:13 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik niet. Want 'kan thuiswerken' is nogal een holle frase vind ik.
In theorie 'kan' ik thuiswerken. En dat zou ten koste gaan van enorm veel werkplezier, mentale stabiliteit etc.
Wat is dat voor mislukte cake joh?quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:17 schreef dick_laurent het volgende:
Nou jongens. Ik zou zeggen. Fuck it. Yolo.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |