Bijna 13k (12.997). En dat was vlak nadat de echte lockdown aangekondigd was half december. Dus dat aantal gaan we makkelijk halen, want ik zie niet in waarom het de komende dagen minder zal worden.quote:
Die waren als eerste gevaccineerd dus dat zal nu ook wel een beetje uitgewerkt zijnquote:
Nooit, het vaccin blijkt de aanjager van de besmettingen ipv de beloofde oplossing.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:19 schreef capricia het volgende:
Wanneer winnen we nou die felbegeerde groepsimmumiteitsbeker?
Daar zitten we niet ver af nu...quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:25 schreef chratnox het volgende:
[..]
11495 als ik 't goed zie, op 25 december. Mooi kerstcadeau was dat.
quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:19 schreef capricia het volgende:
Feestje waardig welquote:Het totale aantal coronapatiënten in de ziekenhuizen is opnieuw gestegen. Ziekenhuizen behandelen momenteel 1350 mensen vanwege Covid-19. Dat is het hoogste aantal sinds 29 mei.
Ook voor sectoren die moeten sluiten Die zouden min één dag per week wel moeten kunnen werken.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:21 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Zuur. Ik heb vorig jaar al gepleit om niet zo zwart-wit te denken over thuiswerken. Ik vind dat iedereen die wil minimaal één dag op kantoor moet kunnen werken.
Dit slaat echt helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:26 schreef Za het volgende:
[..]
Nooit, het vaccin blijkt de aanjager van de besmettingen ipv de immuniteitsbrenger.
Dus... stoppen met vaccineren en voor de rest van ons leven in lockdown. Doei.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:26 schreef Za het volgende:
[..]
Nooit, het vaccin blijkt de aanjager van de besmettingen ipv de immuniteitsbrenger.
Kerstpiek.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:25 schreef chratnox het volgende:
[..]
11495 als ik 't goed zie, op 25 december. Mooi kerstcadeau was dat.
Ja dat was begin juli wel hè? Nu is het veel meer verspreid. Over de dorpjes.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:23 schreef Benny het volgende:
Amsterdam en Rotterdam zitten nog niet tegen de 1000 besmettingen per dag aan. Niks aan de hand dus
We moeten toch wel een keer richting de 100% antistoffen geraken.quote:
Je kunt het al invullen wat er volgende week vrijdag gaat komen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Het zou me verbazen wanneer we als land niet met fikse maatregelen te maken gaan krijgen..
Mensen moeten gewoon stoppen met ademenquote:Op vrijdag 5 november 2021 15:27 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Dus... stoppen met vaccineren en voor de rest van ons leven in lockdown. Doei.
Nou kantoor wordt tegenwoordig meer als een sociale werkplaats gebruikt geloof ik hoorquote:Op vrijdag 5 november 2021 15:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zal wel door het thuis werken komen. Is toch minder efficiënt.
Lijkt me ook prima. Weet niet of een restaurant liever één dag in de week open gaat dan helemaal niet meer, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Ook voor sectoren die moeten sluiten Die zouden min één dag per week wel moeten kunnen werken.
Voor de mentale gezondheid en levensvreugde. .
Maar wil je die mensen weer opsluiten in hun verpleeghuis....quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:27 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat zijn natuurlijk fervente feestgangers, komt door ADE.
Dan moeten we gewoon de pandemie zijn gang laten gaan, dan gebeurt dat vanzelf.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:27 schreef Benny het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon stoppen met ademen
Overal waar ongevaccineerden ongehinderd kunnen samenkomen en groepen vormen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:25 schreef ludovico het volgende:
In de kroeg en clubs misschien, niet de restaurants.
Ondersteund wel mijn hypothese dit dat de prevalentie veel hoger is dan vorig jaar met gelijke ziekenhuisdruk en dat de groepsimmuniteitsbeker nu sneller behaald gaat worden.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Percentage positief blijft ook maar oplopen
We zijn er bijna!quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:19 schreef capricia het volgende:
Men heeft toen gezegd dat er altijd 1 iemand op bezoek mag blijven komen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar wil je die mensen weer opsluiten in hun verpleeghuis....
Als het daar bij blijft..quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:27 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Je kunt het al invullen wat er volgende week vrijdag gaat komen.
- QR code op werk
- QR code niet essentiële winkels
- QR code dierentuinen en pretparken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |