Het virus danst gewoon met God mee.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Gaat daar ineens hard, terwijl Staphorst zakt qua besmettingen..
Ik zie niks...quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:17 schreef dick_laurent het volgende:
Nou jongens. Ik zou zeggen. Fuck it. Yolo.
[ afbeelding ]
Laten we voor de zekerheid gewoon alle stadions, discotheken, concertzalen en cafés afbreken, want die passen niet meer in het nieuwe normaal.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:16 schreef Za het volgende:
[..]
Het zijn superspread-events, dus talloze.
Je gaat voor onderliggend lijden?quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:17 schreef dick_laurent het volgende:
Nou jongens. Ik zou zeggen. Fuck it. Yolo.
[ afbeelding ]
Met deze cijfers is het eerder we're never leaving home.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:16 schreef Benny het volgende:
To the moon... And we are never going home, oh-whoa, oh-whoa
Regel jij een laboratorium voor bij mij thuis, dan werk ik wel thuis.quote:
Staphorst lijkt al onderweg te zijn.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:19 schreef capricia het volgende:
Wanneer winnen we nou die felbegeerde groepsimmumiteitsbeker?
Volgende week woensdag.quote:
Kijk die superspreader eens handen geven. Onacceptabel! Daar doen we het dus voor hè, dat Hugotje lekker handen kan geven bij het uitdelen van Vegeta-certificaten!quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Gefeliciteerd weer! Prachtige cijfers
[ afbeelding ]
Zuur. Ik heb vorig jaar al gepleit om niet zo zwart-wit te denken over thuiswerken. Ik vind dat iedereen die wil minimaal één dag op kantoor moet kunnen werken.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:18 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik kan elke dag thuiswerken. Behalve op de dagen dat mijn dochter niet op de kinderopvang is, mijn schoonmoeder bij ons thuis is om op te passen, de schoonmaakster er is, het te warm/koud/saai is, etc. Thuis kunnen werken is nogal subjectief.
Ik ben sinds februari 2020 nu 3 keer op kantoor geweest. Ik denk niet dat ik nog op kantoor kan werken
Soms pakt FOK plaatjes niet. Ik weet ook niet waarom. Ik ben een ICT'er van niksquote:Op vrijdag 5 november 2021 15:18 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Wat is dat voor mislukte cake joh?
Edit: Ah... beter!
Ik vrees echt maatregelen op dat vlak.. weer richting 1 persoon bezoek per dag denk ikquote:
Zomer 2022 dan heeft iedereen wel een keer corona gehad ( Nederland ), dan maar hopen dat ondertussen geen nieuwe variant opduikt.quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:19 schreef capricia het volgende:
Wanneer winnen we nou die felbegeerde groepsimmumiteitsbeker?
Owwwwwja..... het ligt aan FOK! Uhu!quote:Op vrijdag 5 november 2021 15:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Soms pakt FOK plaatjes niet. Ik weet ook niet waarom. Ik ben een ICT'er van niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |