We hadden er nog wel makkelijk eentje bij kunnen maken met iets scherper uitspelen in die fase ja. Al vind ik dan weer niet dat het feit dat die gasten een paar hoge ballen naar voren schoten betekent dat we door negen man met de rug tegen de muur werden gezet zoals ik alweer her en der lees.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:57 schreef H.FR het volgende:
Al met al wel een lekkere maar zwaarbevochten overwinning. Maar echt heel genant hoe de spelers het oppakten tegen 9 man.
Dat laatste inderdaad, je had de wedstrijd meteen moeten killen. Ruimte genoeg om die derde te maken.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:57 schreef H.FR het volgende:
Al met al wel een lekkere maar zwaarbevochten overwinning. Maar echt heel genant hoe de spelers het oppakten tegen 9 man.
Volgens mij moet een team minimaal 7 spelers op het veld hebben. Dus na Awoniny hadden er nog 2 af gemoeten dan ^^quote:Op donderdag 4 november 2021 22:53 schreef RvLaak het volgende:
Wat nou als die Awoniny (volgens de regels) z'n 2e geel had gekregen wegens protesteren daarnet? Hoeveel rode kaarten mag je hebben tot je er als team af moet?
Denk dat dat mede te maken heeft met hoe die Duitsers erin klapten, plus dat je al voor staat. Had beter gemoeten, is imo begrijpelijk dat het niet beter ging.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:00 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat laatste inderdaad, je had de wedstrijd meteen moeten killen. Ruimte genoeg om die derde te maken.
Maar goed, drie punten. Vier punten voorsprong op Slavia, dit moet toch goed komen zou je denken.
Dankquote:Op donderdag 4 november 2021 23:02 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Volgens mij moet een team minimaal 7 spelers op het veld hebben. Dus na Awoniny hadden er nog 2 af gemoeten dan ^^
Daarom ben jij dus fan deze club.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:00 schreef Pistolero het volgende:
Kutveld, kuttegenstander, kutwedstrijd. Maar goed, 3 punten en verder nooit meer over hebben.
Die laatste 5 minuten tegen 9 man waren wel echt een parodie op voetbal. Wat een stelletje mental midgets zijn onze spelers toch
Act, negerenquote:Op donderdag 4 november 2021 23:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daarom ben jij dus fan deze club.
Onze eigen mental midget
Ik denk dat de pijpjes ook wel leeg waren door het zware veld.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Denk dat dat mede te maken heeft met hoe die Duitsers erin klapten, plus dat je al voor staat. Had beter gemoeten, is imo begrijpelijk dat het niet beter ging.
Dat ook uiteraard. Persoonlijk (met mijn 0,0 voetbal inzichtquote:Op donderdag 4 november 2021 23:11 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik denk dat de pijpjes ook wel leeg waren door het zware veld.
Ik ook, allang blij met het resultaat.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat ook uiteraard. Persoonlijk (met mijn 0,0 voetbal inzicht) neem ik het ze niet kwalijk.
Dan zijn we zelfs definitief eerste in de poule toch? Zou wel lekker zijn iig, ondanks dat een extra potje ook wel leuk is zou ik die tussenronde toch graag overslaan.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Lekker hoor.
Als ik het goed heb, hebben we 25 november uit bij Slavia Praag aan een gelijkspel genoeg om definitief de volgende ronde te halen._
Zeker. Zou wel lekker zijn hoor. Dan die laatste pot nog voor wat extra centen en coëfficiënten.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Lekker hoor.
Als ik het goed heb, hebben we 25 november uit bij Slavia Praag aan een gelijkspel genoeg om definitief de volgende ronde te halen._
Zelfs om poulewinnaar te worden.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Lekker hoor.
Met Lucille Werner in de tweede kamer weet je het nooitquote:Op donderdag 4 november 2021 23:39 schreef fetX het volgende:
Het moet raar lopen als we geen tweede worden, maar verwacht thuis tegen Haifa toch wel een overwinning.
Ik dacht serieus die schiet mis.quote:
Das alleen als we twee keer winnen van de joden, maar dat kan in december gebeurenquote:Op vrijdag 5 november 2021 00:02 schreef DonRaja het volgende:
2x gewonnen van Duitsers, is er al een dvd?
Ik dacht nog wel even dat hij naast zou gaan.quote:
Maar daar moest eerst even een speciale competitie voor bedacht worden.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar godverdomme wat is dit lekker. We winnen eindelijk gewoon Europese uitpotjes
Moet zeggen dat de keeper het hier wel goed deed. Was in no time uit en gaf ons Bryan geen ruimte.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:00 schreef fetX het volgende:
Linssen mistte wel weer een gigantische kans he. Alweer
Hij moet ‘m of afgeven of scoren natuurlijk. Blijf erbij dat hij als spits tekort komt voor Feyenoord al doet hij het prima verder hoor.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat de keeper het hier wel goed deed. Was in no time uit en gaf ons Bryan geen ruimte.
Al moet die wel zitten natuurlijk.
Ohquote:Op vrijdag 5 november 2021 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De vorige keer dat we dat riepen en Aursnes daarna een basisplaats kreeg speelde hij een draak van een wedstrijd.
Lag ook wel een beetje aan het veld denk ik met hoe ver die ballen allemaal doorschoten. Zag je ook bij z'n aanname, bal schoot net iets te ver van z'n voet af waardoor de keeper er idd goed ben snel bij kon komen. En dat was lang niet de enige aanname in de wedstrijd (van beide kanten) waarvan ik dacht "hmmmm".quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat de keeper het hier wel goed deed. Was in no time uit en gaf ons Bryan geen ruimte.
Al moet die wel zitten natuurlijk.
Zou toch mooi zijn als we deze prijs ook als eerste nederlandse club winnen toch?quote:Op vrijdag 5 november 2021 05:34 schreef CR7 het volgende:
Toch wel kut dat je dit haalt in zo'n kneuzencompetitie. Deze poule had namelijk in de Europa League niet misstaan.
Dat zou echt prachtig zijn. Van de andere teams in de Conference League heb je niet super veel te duchten eigenlijk. Roma is totaal uit vorm en Conte gaat echt niet op een minderwaardige Europese competitie focussen, denk dat Rennes misschien wel het gevaarlijkst is.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:28 schreef Wouter2006 het volgende:
Blijf dat GIFje van Dessers uit de OP bekijken.
Heerlijk hoe die PSV-ers daar door het lint gaan.
[..]
Zou toch mooi zijn als we deze prijs ook als eerste nederlandse club winnen toch?
De poules van Marseille, Leicester en Real Sociedad moet je het meest voor vrezen denk ik?quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zou echt prachtig zijn. Van de andere teams in de Conference League heb je niet super veel te duchten eigenlijk. Roma is totaal uit vorm en Conte gaat echt niet op een minderwaardige Europese competitie focussen, denk dat Rennes misschien wel het gevaarlijkst is.
Maar die nummers 3 van de EL komen er natuurlijk ook nog bij.
Ja misschien Fenerbahce en Rangers nog.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De poules van Marseille, Leicester en Real Sociedad moet je het meest voor vrezen denk ik?
Hm ja als je het zo ziet dan is het zeker mogelijk. Tottenham, Roma, Rennes, Sociedad en Leicester zijn nog wel favoriet tegen Feyenoord, denk ik. Maar als jullie zo blijven spelen als nu is het gewoon kansrijk.quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:01 schreef Dven het volgende:
Nouja, is toch ook best mogelijk? Het is niet dat er zoveel beters tussenzit.
[ afbeelding ]
Als die eerste percentages bij Leicester en Sociedad omhoog gaan dan is hun kans om het toernooi te winnen ook een stuk groterquote:Op vrijdag 5 november 2021 11:01 schreef Dven het volgende:
Nouja, is toch ook best mogelijk? Het is niet dat er zoveel beters tussenzit.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 november 2021 07:36 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Maar daar moest eerst even een speciale competitie voor bedacht worden.
Sociedad en Leicester zullen dan eerst nog wel als derde moeten gaan eindigen in de EL. Sociedad ook niet heel geweldig overigens. Beetje scorebordjournalistiek omdat ze nu toevallig met een wedstrijd meer bovenaan staan in een aftanende Spaanse competitie en nog tegen veel van de grotere clubs moeten spelen. Leicester ook niet zonder reden rechterrijtje premier league.quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hm ja als je het zo ziet dan is het zeker mogelijk. Tottenham, Roma, Rennes, Sociedad en Leicester zijn nog wel favoriet tegen Feyenoord, denk ik. Maar als jullie zo blijven spelen als nu is het gewoon kansrijk.
Maar ze hebben al tegen Atlético, Barça en Sevilla gespeeld. En als je de koppositie van Real Sociedad toevallig vindt, denk ik niet dat je het echt goed volgt. Vorig seizoen, tot de blessures toesloegen, dansten ze op frivole wijze langs hun tegenstanders. Mits iedereen fit is dat een elftal dat haar tegenstanders kan vermorzelen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:12 schreef Dven het volgende:
Sociedad en Leicester zullen dan eerst nog wel als derde moeten gaan eindigen in de EL. Sociedad ook niet heel geweldig overigens. Beetje scorebordjournalistiek omdat ze nu toevallig met een wedstrijd meer bovenaan staan in een aftanende Spaanse competitie en nog tegen veel van de grotere clubs moeten spelen.
Das wel gek ja, dit had de afgelopen jaren prima een EL-poule kunnen zijn. Dit zijn betere tegenstanders dan die lollerpoule van vorig jaar.quote:Op vrijdag 5 november 2021 05:34 schreef CR7 het volgende:
Toch wel kut dat je dit haalt in zo'n kneuzencompetitie. Deze poule had namelijk in de Europa League niet misstaan.
ben echt benieuwd als NL die stap maakt naar plek 6 hoe lang die behouden blijftquote:Op vrijdag 5 november 2021 11:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das wel gek ja, dit had de afgelopen jaren prima een EL-poule kunnen zijn. Dit zijn betere tegenstanders dan die lollerpoule van vorig jaar.
Maar op zich ben ik ook wel blij dat we eens coëfficiëntjes binnenhalen. Kan volgende seizoenen heel erg gaan helpen.
Nou ja omdat we de komende twee seizoenen nog vijf plekken sturen zal dat wel eventjes duren denk ik.quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
ben echt benieuwd als NL die stap maakt naar plek 6 hoe lang die behouden blijft
Precies. En ook dat het nog beter kan dan dit. Vond ons niet eens écht goed spelen eigenlijk. Heel degelijk, dat wel.quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das wel gek ja, dit had de afgelopen jaren prima een EL-poule kunnen zijn. Dit zijn betere tegenstanders dan die lollerpoule van vorig jaar.
Maar op zich ben ik ook wel blij dat we eens coëfficiëntjes binnenhalen. Kan volgende seizoenen heel erg gaan helpen.
Een verschrikkelijke fout van Trauner, maar voor de rest was het heel degelijk inderdaad. Gewoon heel goed gevochten voor de punten.quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Precies. En ook dat het nog beter kan dan dit. Vond ons niet eens écht goed spelen eigenlijk. Heel degelijk, dat wel.
Beetje een doorlopend probleem bij Fey, geen fatsoenlijke spitsquote:Op vrijdag 5 november 2021 09:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij moet ‘m of afgeven of scoren natuurlijk. Blijf erbij dat hij als spits tekort komt voor Feyenoord al doet hij het prima verder hoor.
Aursnes was echt teringgoed gisteren. Wat een genot
Dessers doet het wel aardig, toch al zijn vierde goal als invaller en weer geen onbelangrijke. Uiteindelijk ben ik best blij dat Feyenoord Bozenik van de hand heeft gedaan. We hebben nu de spitspositie redelijk bezet, een stuk beter dan vorig jaar.quote:Op vrijdag 5 november 2021 12:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beetje een doorlopend probleem bij Fey, geen fatsoenlijke spits
Kunnen we niet weer in Noorwegen shoppen? Bodø/Glimt heeft wel aardige spitsen volgens mijquote:Op vrijdag 5 november 2021 12:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beetje een doorlopend probleem bij Fey, geen fatsoenlijke spits
Dat zal ook wel gaan gebeuren lijkt mij.quote:Op vrijdag 5 november 2021 13:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kunnen we niet weer in Noorwegen shoppen? Bodø/Glimt heeft wel aardige spitsen volgens mij
Erik Botheimgodquote:Op vrijdag 5 november 2021 13:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kunnen we niet weer in Noorwegen shoppen? Bodø/Glimt heeft wel aardige spitsen volgens mij
Over 5 jaar het hele circus opnieuw. Misschien staat er dan een nieuwe hut rond 2040.quote:
En dit kost de club ook aardig geld begrijp ik?quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:37 schreef hhh38 het volgende:
Wat een frustrerend proces
Straks is er weer een nieuw plan wat weer om een andere reden niet lukt. De gemeente is er op een gegeven moment ook wel klaar mee lijkt me.
Man man man. Het zoveelste stadiondossier wat de prullenbak in gaat.quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
https://www.rijnmond.nl/n(...)t-met-Feyenoord-City
quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Man man man. Het zoveelste stadiondossier wat de prullenbak in gaat.
Feyenoord
En dit is dus de reden dat Feyenoord een kleine club blijft.quote:Op zaterdag 6 november 2021 14:02 schreef Maastoren het volgende:
Jarenlang geouwehoer en niks opgeschoten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kan dat als het al een grote club is?quote:Op zaterdag 6 november 2021 14:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
En dit is dus de reden dat Feyenoord een kleine club blijft.
Groot en klein is relatief. In Rotterdam is Feyenoord met afstand de grootste club natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 november 2021 14:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoe kan dat als het al een grote club is?
Is dat niet het beste van twee werelden? Met de verbouwing behoud je de traditionele Kuip met alle nostalgie, historie en herinneringen die er mee gepaard gaan. Echter een verbouwing zou de infrastructuur binnen wel kunnen verbeteren, bijvoorbeeld meerdere (vlucht)routes, betere horecavoorziening en alles iets moderner maken. Daar komt bij dat ook de capaciteit van het stadion (indien wenselijk) vergroot kan worden. Dus dan is iedereen toch blij?quote:Op zaterdag 6 november 2021 14:12 schreef fetX het volgende:
Hoe dan ook zeer frustrerend, ja. Dan zal het uiteindelijk wel het verbouwen van de Kuip worden. Over een jaar of 10 of zo.
Ik weet het eerlijk gezegd niet zo goed. Heb me er te weinig in verdiept. Weet alleen wel dat de Kuip nu een schuld heeft van 20-30 (?) miljoen bij Goldman Sachs.quote:Op zaterdag 6 november 2021 14:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Is dat niet het beste van twee werelden? Met de verbouwing behoud je de traditionele Kuip met alle nostalgie, historie en herinneringen die er mee gepaard gaan. Echter een verbouwing zou de infrastructuur binnen wel kunnen verbeteren, bijvoorbeeld meerdere (vlucht)routes, betere horecavoorziening en alles iets moderner maken. Daar komt bij dat ook de capaciteit van het stadion (indien wenselijk) vergroot kan worden. Dus dan is iedereen toch blij?
Gelukkig dat voordat de bouw begint, al een waarschuwing komt op behoorlijke overschrijding van het budget.quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ik ben het in de laatste jaarrapport niet tegengekomen, maar in voorgaande jaarrapporten werd er al snel enkele miljoenen per jaar gespendeerd door Feyenoord aan het eventuele nieuwbouwprojekt.quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dit kost de club ook aardig geld begrijp ik?
Citaat uit bladzijde 20 van het jaarverslag 2017/2018.quote:Overige bedrijfskosten
De overige bedrijfskosten zijn ten opzichte van vorig seizoen gestegen met EUR 3,3 miljoen.
De oorzaken van deze stijging zijn:
o Wedstrijd- en trainingskosten
Deze zijn toegenomen met EUR 1 miljoen voornamelijk als gevolg van het spelen van zes
wedstrijden in de Champions League
o Advieskosten
Deze kosten zijn toegenomen met EUR 2,3 miljoen, door het aandeel van Feyenoord in
de ontwikkelingskosten nieuw stadion.
Nou. Vrij treurig dit.quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Gohquote:Op zaterdag 6 november 2021 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ze hebben uiteindelijk wel gelijk gekregen , dat nieuwe directeurtje zal ook wel niet komen danquote:
Zonder investeerders ga je komende jaren afzakken naar de middenmoot.quote:Op zaterdag 6 november 2021 14:23 schreef fetX het volgende:
Dit legt e.e.a. wel redelijk uit volgens mij:
https://www.rijnmond.nl/n(...)ikkeling-van-De-Kuip
Hoelang is Feyenoord al bezig met plannen voor een nieuw stadion? 20 jaar?quote:Op zaterdag 6 november 2021 14:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Goh
Dit is ook helemaal niet het moment om een stadion te bouwen, had je 10 jaar geleden moeten doen.
Yep.quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoelang is Feyenoord al bezig met plannen voor een nieuw stadion? 20 jaar?
Het vervelende daarvan is dat je dan het probleem 20 jaar vooruit schuift. De vorige renovatie van de Kuip was 25 jaar geleden en als het aan Red de Kuip had gelegen waren we in 2013 al begonnen met renoveren. En op een gegeven moment is de rek er echt uit.quote:Op zaterdag 6 november 2021 14:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Is dat niet het beste van twee werelden? Met de verbouwing behoud je de traditionele Kuip met alle nostalgie, historie en herinneringen die er mee gepaard gaan. Echter een verbouwing zou de infrastructuur binnen wel kunnen verbeteren, bijvoorbeeld meerdere (vlucht)routes, betere horecavoorziening en alles iets moderner maken. Daar komt bij dat ook de capaciteit van het stadion (indien wenselijk) vergroot kan worden. Dus dan is iedereen toch blij?
Tijdens de bouwcrisis en toen alle banken in waren gestort? Prima timing Elanquote:Op zaterdag 6 november 2021 14:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Goh
Dit is ook helemaal niet het moment om een stadion te bouwen, had je 10 jaar geleden moeten doen.
Zoiets ja, 2003 is men begonnen en vanaf 2006 of zo 'serieus'quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het is de schuld van Ajax.quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:24 schreef ChrisPlank het volgende:
Feyenoord city gaat niet door;
volgens de Spartanen van Rtv rijnmond.
020-vriendjes gunnen ons geen nieuw stadion dus voorlopig ploeteren in de Kuip zonder geld en perspectief ⁉
Je weet dat Feyenoord gaat huren en afhankelijk is van investeerders en gemeente hé? Eigen vermogen is dan niet zo relevant.quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En toen Feyenoord ook op sterven na dood was en 0 eigen vermogen had?
Welke bouwcrisis? Er was toen een overschot aan materialen en personeel, eigenlijk het tegenovergestelde van de situatie nu. Dus je had waarschijnlijk voor de helft van het geld kunnen realiseren. Niet voor niks zijn juist in die periode in Europa zoveel stadions gerealiseerd. Als je al wilt spreken over een bouwcrisis is die eerder nu dan 10 jaar geleden.quote:Tijdens de bouwcrisis en toen alle banken in waren gestort? Prima timing Elan
Heb je de verf al van je handen gepoetst?quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:24 schreef ChrisPlank het volgende:
Feyenoord city gaat niet door;
volgens de Spartanen van Rtv rijnmond.
020-vriendjes gunnen ons geen nieuw stadion dus voorlopig ploeteren in de Kuip zonder geld en perspectief ⁉
Het ging slecht met de sector, als je in die periode aan de andere kant staat en iets gedaan wilt hebben ben je dus spekkoper. Want je concurrentiepositie is enorm sterk.quote:
Dit slaat nergens op.quote:Op zaterdag 6 november 2021 14:51 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Zonder investeerders ga je komende jaren afzakken naar de middenmoot.
Treurig, helemaal nu het sportief en beleidsmatig wat beter lijkt te gaan.
Begrijp me niet verkeerd hoor, het is een flinke schuld (die overigens bij de Kuip ligt al zal Feyenoord het wel overnemen lijkt me), maar het is niet een schuld waardoor je af gaat/moet zakken naar de middenmoot.quote:Op zaterdag 6 november 2021 16:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Meer kapitaal op het veld dan de vorige 5 seizoenen samen.
Nee joh waarom? Het is toch niet zo dat de voorwaarden bij AZ, Vitesse, Utrecht beter zijn dan bij ons. We zullen het alleen de komende jaren moeten verdienen met de benen op de transfermarkt ipv met vaste hogere inkomsten uit het stadion. Het gat met Ajax en met name PSV wordt wel moeilijk overbrugbaar zonder extra inkomsten uit het stadion…quote:Op zaterdag 6 november 2021 14:51 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Zonder investeerders ga je komende jaren afzakken naar de middenmoot.
Treurig, helemaal nu het sportief en beleidsmatig wat beter lijkt te gaan.
Je doet net alsof het totaal onrealistisch is...quote:
Zelfs FC Twente heeft meer eigen vermogen dan Feyenoord. Ik zou niet weten hoe wij komende jaren zoveel geld uit de markt gaan halen dat er geïnvesteerd kan worden en schulden worden afgelost.quote:Op zaterdag 6 november 2021 16:23 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nee joh waarom? Het is toch niet zo dat de voorwaarden bij AZ, Vitesse, Utrecht beter zijn dan bij ons. We zullen het alleen de komende jaren moeten verdienen met de benen op de transfermarkt ipv met vaste hogere inkomsten uit het stadion. Het gat met Ajax en met name PSV wordt wel moeilijk overbrugbaar zonder extra inkomsten uit het stadion…
Tegen de tijd dat er weer gebouwd zijn die plannen allemaal gedateerd. Gewoon 30mln weggepist. Maar goed, wellicht dat dit het positieve bij-effect heeft dat het stadion failliet gaat en club en stadion daarna 1 kunnen worden. Zijn we in ieder geval van Van Merwijk af.quote:Op zaterdag 6 november 2021 16:45 schreef Elan het volgende:
Laten we niet overdrijven. Het is niet dat al het onderzoek naar het stadion meteen weggegooid geld is. De plannen staan alleen even in de ijskast.
Langer.quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit waren allemaal geplande stappen die nu niet gezet worden, toch net iets andersquote:Op zaterdag 6 november 2021 18:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Twee stappen vooruit en nu tien terug. Best knap van Feyenoord.
Dat is een mooie manier om er nog positief naar te kijken.quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit waren allemaal geplande stappen die nu niet gezet worden, toch net iets anders
Vooral om het beeld bij te stellen dat Feyenoord nu af gaat zakken naar het niveau Utrecht/Vitesse, de begroting moet niet ineens flink omlaag. Het is alleen zonde dat ie voorlopig ook niet omhoog gaat.quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is een mooie manier om er nog positief naar te kijken.
Die business case was al niet best onderbouwd, dus het was sowieso nog de vraag of dit door zou gaan.quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit waren allemaal geplande stappen die nu niet gezet worden, toch net iets anders
De Kuip gaat op zeker failliet. Waarschijnlijk gaat Feyenoord het stadion dan kopen, wat in theorie hartstikke mooi is. Alleen een beetje jammer dat de club dan dus ook tientallen miljoenen euro's aan schulden erbij krijgt. En financieel gezien staat het water ons nu al aan de lippen, moet je na gaan hoe penibel het dan wordt.quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vooral om het beeld bij te stellen dat Feyenoord nu af gaat zakken naar het niveau Utrecht/Vitesse, de begroting moet niet ineens flink omlaag. Het is alleen zonde dat ie voorlopig ook niet omhoog gaat.
Het is eigenlijk best hilarisch dat een stel randdebielen die echt niets begrijpen van de financiën van een BVO nu feest aan het vieren zijn omdat 'hun stadion' is behouden, terwijl het voor de club waarschijnlijk betekent dat ze de stap naar een stabiele topclub in de Eredivisie nooit meer gaan maken.quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:24 schreef alopio het volgende:
Tja, jaren weggegooid en de club staat dus weer jaren stil. De vlag zal wel uitgaan bij Red De Kuip en dat soort clubjes, maar men vergeet dat ook de Kuip grondig verbouwen niet gaat gebeuren, want ook dat kost nu veel meer dan een paar jaar gelden. Die bouwkosten blijven een stuk duurder, ook voor renovatie.
Kortom, we blijven weer minimaal 10 jaar in een vergane Kuip spelen wat steeds meer achteruit gaat en steeds meer geld gaat kosten en steeds minder geld oplevert. Als club schiet je hier dus niks mee op. Maar ja…we spelen wel nog in de Kuip.
Ik zou een klein onderzoekje doen naar de bouwkosten van een eventueel nieuw NEC-stadion. Het Feyenoordstadion wordt dan wel groter maar een verschil tussen 30 miljoen euro bouwkosten (volgens Chris Woerts) en blijkbaar ver boven de 441 miljoen euro is nogal groot.quote:Op zaterdag 6 november 2021 16:45 schreef Elan het volgende:
Laten we niet overdrijven. Het is niet dat al het onderzoek naar het stadion meteen weggegooid geld is. De plannen staan alleen even in de ijskast.
De lonen en materiaalkosten in de bouw zijn inmiddels wel sterk verand3erd sinds de coronacrisis.quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:28 schreef De_Kraam het volgende:
Tja, als BAM de voorwaarden verandert en veel meer geld wil zien dan houdt het op. Op naar het volgende plan dat ongetwijfeld sneuvelt over tien jaar.
Chris Woerts is een drinker, voor 30 miljoen kun je echt geen nieuw stadion realiseren. Ook niet voor NEC.quote:Op zondag 7 november 2021 07:51 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik zou een klein onderzoekje doen naar de bouwkosten van een eventueel nieuw NEC-stadion. Het Feyenoordstadion wordt dan wel groter maar een verschil tussen 30 miljoen euro bouwkosten (volgens Chris Woerts) en blijkbaar ver boven de 441 miljoen euro is nogal groot.
Die 30 miljoen is natuurlijk kul. Dat kostte de Grolsch Veste in 1997. Plus onvergelijkbaar, want de grond op een industrieterrein in Nijmegen is ook wel een kwak goedkoper dan de grond waar Feyenoord-city moet verrijzen.quote:Op zondag 7 november 2021 07:51 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik zou een klein onderzoekje doen naar de bouwkosten van een eventueel nieuw NEC-stadion. Het Feyenoordstadion wordt dan wel groter maar een verschil tussen 30 miljoen euro bouwkosten (volgens Chris Woerts) en blijkbaar ver boven de 441 miljoen euro is nogal groot.
Nou ja, dat zegt op zich niet alles, want renoveren is zeker bij grote objecten vaak erg duur in verhouding tot nieuwbouw. En zelfs duurder is geen uitzondering. Dat is per situatie steeds anders.quote:Op zondag 7 november 2021 10:12 schreef Elan het volgende:
Een eventuele renovatie kostte al 250 miljoen. En dat was drie jaar geleden.
Dat zal best maar in dit geval is nieuwbouw 500 miljoen en een eventuele renovatie is/was op 250 miljoen begroot. Dus gewoon twee keer zo duur.quote:Op zondag 7 november 2021 10:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou ja, dat zegt op zich niet alles, want renoveren is zeker bij grote objecten vaak erg duur in verhouding tot nieuwbouw. En zelfs duurder is geen uitzondering. Dat is per situatie steeds anders.
Dat was toch met een 3e ring erop? Pure renovatie met wat modernisering zal misschien wat minder kosten maar het gaat er ook weer helemaal om wie dat gaat betalen.quote:Op zondag 7 november 2021 10:12 schreef Elan het volgende:
Een eventuele renovatie kostte al 250 miljoen. En dat was drie jaar geleden.
Precies en dat is weer afhankelijk wat het uiteindelijk op gaat leveren voor investeerders. Het extra volume van zo'n derde ring zal daar ongetwijfeld een cruciale rol in spelen.quote:Op zondag 7 november 2021 10:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was toch met een 3e ring erop? Pure renovatie met wat modernisering zal misschien wat minder kosten maar het gaat er ook weer helemaal om wie dat gaat betalen.
Als je de constructie wilt verzwaren dan zal ook het fundament aangepast moeten worden. Dat wil nogal eens in de papieren lopen als dat bij een bestaande constructie van deze omvang moet.quote:Op zondag 7 november 2021 10:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was toch met een 3e ring erop? Pure renovatie met wat modernisering zal misschien wat minder kosten maar het gaat er ook weer helemaal om wie dat gaat betalen.
ik vraag me ook af of extra klapvee plekken financieel veel zoden aan de dijk gaan zetten, business suits en boxen leveren echt geld op, de gewone plekken eigenlijk niet, beetje hetzelfde als business vs economy in een vliegtuigquote:Op zondag 7 november 2021 10:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies en dat is weer afhankelijk wat het uiteindelijk op gaat leveren voor investeerders. Het extra volume van zo'n derde ring zal daar ongetwijfeld een cruciale rol in spelen.
Wat gaat KNVB precies doen dan bij een renovatie?quote:Op zondag 7 november 2021 10:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als je de constructie wilt verzwaren dan zal ook het fundament aangepast moeten worden. Dat wil nogal eens in de papieren lopen als dat bij een bestaande constructie van deze omvang moet.
En renovatie is veel minder sexy dan nieuwbouw en dus zijn investeerders terughoudender. Dan zit je al snel aan de gemeente vast. En de KNVB zal ook wel wat willen doen, want meer inkomsten bij de bekerfinales en aanzien enzo.
Puur als voetballiefhebber zie ik ook liever een renovatie van de Kuip trouwens.
Die krijgen toch inkomsten vanuit de bekerfinales?quote:Op zondag 7 november 2021 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat gaat KNVB precies doen dan bij een renovatie?
Die hebben geen enkel belang in De Kuip.
Och hemel joh. Die steken er geen cent in. Zou ook een beetje gek zijn.quote:Op zondag 7 november 2021 11:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die krijgen toch inkomsten vanuit de bekerfinales?
Maar goed, ze zullen er geen miljoenen in steken nee. Ze hebben wel toegezegd dat een nieuw stadion meer grote interlands zal krijgen. Maar dat zal geen grote opbrengsten meebrengen.
Daar moet dan wel de ruimte voor zijn.quote:Op zondag 7 november 2021 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vraag me ook af of extra klapvee plekken financieel veel zoden aan de dijk gaan zetten, business suits en boxen leveren echt geld op, de gewone plekken eigenlijk niet, beetje hetzelfde als business vs economy in een vliegtuig
Dat hoeft in zo'n geval niet eens, je weet dat die keeper komt, stift en klaarquote:Op zondag 7 november 2021 16:58 schreef CR7 het volgende:
Linssen zal eens een 1 op 1 in de hoek schieten
L1 + vierkantje.quote:Op zondag 7 november 2021 16:59 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Dat hoeft in zo'n geval niet eens, je weet dat die keeper komt, stift en klaar
L1 + 0 (fifa)quote:Op zondag 7 november 2021 16:59 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
L1 + vierkantje.
Zo simpel is het soms.
2/3-0, als ze ook maar enigszins competent waren. Helaas zijn ze dat niet.quote:Op zondag 7 november 2021 17:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoog druk zetten op AZ is wel lachen, alleen had het allang 1-0 moeten staan
Ik vind ons anders vrij competent.quote:Op zondag 7 november 2021 17:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
2/3-0, als ze ook maar enigszins competent waren. Helaas zijn ze dat niet.
Mwah, niet bijster effectief tot nu toe.quote:Op zondag 7 november 2021 17:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind ons anders vrij competent.
In alles, behalve het afmaken. Met íets betere spits(en), had je al een paar goals gehad.quote:Op zondag 7 november 2021 17:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind ons anders vrij competent.
Ja dat kost je al een aantal keer punten dit seizoen. Gewoon 2 middelmatige spitsen, waarbij Linssen nog wel nuttig is met het druk zetten. Een goede spits had het veel makkelijker gemaakt.quote:Op zondag 7 november 2021 17:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In alles, behalve het afmaken. Met íets betere spits(en), had je al een paar goals gehad.
Nee, wordt met blikjes gegooid. Logisch dat je de boel eraf haalt. Idioten op de tribunes weerquote:Op zondag 7 november 2021 17:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Scheids moet even een statement maken
Ben bang dat we netten voor iedere wedstrijd gaan krijgen zo.quote:Op zondag 7 november 2021 17:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, wordt met blikjes gegooid. Logisch dat je de boel eraf haalt. Idioten op de tribunes weer
Waarom "bang"? Als dat tuig elke keer weer bewijst zich niet normaal kunnen gedragen, dien je ze als kleine kinderen te behandelen.quote:Op zondag 7 november 2021 17:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben bang dat we netten voor iedere wedstrijd gaan krijgen zo.
Exact, dit ligt maar aan 1 partij.quote:Op zondag 7 november 2021 17:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom "bang"? Als dat tuig elke keer weer bewijst zich niet normaal kunnen gedragen, dien je ze als kleine kinderen te behandelen.
Voor zover je het "publiek" als partij ziet, wel ja.quote:Op zondag 7 november 2021 17:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Exact, dit ligt maar aan 1 partij.
Omdat ik liever kijk zonder netten natuurlijk.quote:Op zondag 7 november 2021 17:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom "bang"? Als dat tuig elke keer weer bewijst zich niet normaal kunnen gedragen, dien je ze als kleine kinderen te behandelen.
Dan dien jij, en alle anderen met jou, dat tuig in bedwang te houden.quote:Op zondag 7 november 2021 17:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat ik liever kijk zonder netten natuurlijk.
Iemand liet zijn blikje red bull vallen.quote:Op zondag 7 november 2021 17:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dan dien jij, en alle anderen met jou, dat tuig in bedwang te houden.
Ach, als je zo door gaat, komt er vanzelf een moment dat de KNVB beslist dat Feyenoord ook geen thuispubliek mag hebben... Zijn deze "mensen" ook blij, want dat lijkt hun doel te zijn. De club op elke mogelijke manier benadelen.quote:Op zondag 7 november 2021 17:33 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Iemand liet zijn blikje red bull vallen.
quote:Op zondag 7 november 2021 17:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dan dien jij, en alle anderen met jou, dat tuig in bedwang te houden.
Ik zag 1 glas bier en 2 blikjes. En een blikje terug de tribune onquote:Op zondag 7 november 2021 17:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, wordt met blikjes gegooid. Logisch dat je de boel eraf haalt. Idioten op de tribunes weer
Jij vindt het normaal dat er spullen naar spelers worden gegooid? Rare houding.quote:Op zondag 7 november 2021 17:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zag 1 glas bier en 2 blikjes. En een blikje terug de tribune on
Rare graadmeter.
Met volle blikjes gooien is idioot en het heeft niks met beschaving te maken. Terecht afgefloten.quote:Op zondag 7 november 2021 17:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zag 1 glas bier en 2 blikjes. En een blikje terug de tribune on
Rare graadmeter.
Ik vind je alleen een tikkeltje overtrokken reageren om een glas bier en 2 blikjes.quote:Op zondag 7 november 2021 17:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jij vindt het normaal dat er spullen naar spelers worden gegooid? Rare houding.
Of je hebt mij verkeerd begrepen Ik doelde op dat achterlijke kutvolk wat spul gooit. Dat tuig dient, imo, permanent geweerd te worden. Zijn enkel idioten die je club kapot maken.
Kwaliteit. Iedere week hetzelfde liedje met het missen van grote kansen.quote:Op zondag 7 november 2021 17:36 schreef Kerftminister het volgende:
Echt een wonder dat je nog niet voor staat
Dit je meest positieve post in dit seizoen.quote:Op zondag 7 november 2021 17:41 schreef Pistolero het volgende:
Het spel is zowaar eens een keertje niet zo heel slecht. Alleen het gebrek aan scorend vermogen en kwaliteit voor de goal is wel weer schrijnend.
Duidelijk, ik ga er van uit dat elk weldenkend mens wel begrijpt dat het compleet idioot is om met blikjes naar mensen te gooien. Laat zien waar jij staat.quote:Op zondag 7 november 2021 17:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind je alleen een tikkeltje overtrokken reageren om een glas bier en 2 blikjes.
Ik vind het compleet idioot om met blikjes naar mensen te gooien en ik vond het een tikkeltje overtrokken om de wedstrijd hiervoor stil te leggen, ik denk @DombohetOlifantje1 ook.quote:Op zondag 7 november 2021 17:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Duidelijk, ik ga er van uit dat elk weldenkend mens wel begrijpt dat het compleet idioot is om met blikjes naar mensen te gooien. Laat zien waar jij staat.
Rustig maar.quote:Op zondag 7 november 2021 17:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Duidelijk, ik ga er van uit dat elk weldenkend mens wel begrijpt dat het compleet idioot is om met blikjes naar mensen te gooien. Laat zien waar jij staat.
Ik vind het compleet idioot om met blikjes te gooien, maar ik vind het ook compleet onnodig om het stil te leggen vanwege 1 zo'n blikje. Dat gooit alleen maar extra olie op het vuur. Wat nu?quote:Op zondag 7 november 2021 17:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou, ooit een vol blikje Red Bull gekopt? Kan je zomaar een tripje naar de eerste hulp opleveren.quote:Op zondag 7 november 2021 17:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het compleet idioot om met blikjes naar mensen te gooien en ik vond het een tikkeltje overtrokken om de wedstrijd hiervoor stil te leggen, ik denk @:dombohetolifantje1 ook.
Niet alles is zwart wit.
Dat sowiesoquote:Op zondag 7 november 2021 17:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik geef het op!
Ik hoop vooral dat Feyenoord dit innde 2de helft kan doorzetten.
Dat valt ook nog wel mee toch?quote:Op zondag 7 november 2021 18:03 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wel heerlijke pot zeg. Ziek op de bank maar spektakel alom. Nu nog ff koolen maken.
Type Immers, ondertussenquote:Op zondag 7 november 2021 18:08 schreef TweedeKlum het volgende:
Arbeidsethos Linssen is aandoenlijk, maar meer ook niet.
Op Rijnmond geen last vanquote:Op zondag 7 november 2021 18:09 schreef TweedeKlum het volgende:
Commentator haalt regelmatig Sinisterra en Malacia door elkaar.
Da's wel waar iddquote:Op zondag 7 november 2021 18:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De functionele techniek van Linssen is zo veel beter dan die van Immers
Ja zonde, komt wel weer goed.quote:Op zondag 7 november 2021 18:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Til is het echt totaal kwijt. :-(
AZ is ook een stuk zwakker.quote:Op zondag 7 november 2021 18:16 schreef JaapKroket het volgende:
Spel is goed ben ik wel content mee was laatste twee keren tegen AZ wel anders (?)
Feyenoord is in staat om van iedereen te verliezen. Ongeacht hoe slecht de tegenstander ook is.quote:
Dat ook ja.quote:Op zondag 7 november 2021 18:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoord is in staat om van iedereen te verliezen. Ongeacht hoe slecht de tegenstander ook is.
Vind je? We geven tot de kansen van zojuist heel weinig weg, maar in balbezit is het deze tweede helft toch wel vrij slecht.quote:Op zondag 7 november 2021 18:16 schreef JaapKroket het volgende:
Spel is goed ben ik wel content mee was laatste twee keren tegen AZ wel anders (?)
Ik zie toch weinig uitgespeelde aanvallen.quote:Op zondag 7 november 2021 18:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, enkel scorend. De aanvallen lijken mij goed te gaan, tot dat laatste schot.
Ach, eerst vond hij het nodig om z'n testuitslag hier te posten & nu z'n familie te omschrijven... Doe je niets aanquote:
Door gewoon niet goed genoeg te zijnquote:Op zondag 7 november 2021 18:34 schreef Kerftminister het volgende:
Echt bizar deze wedstrijd, hoe kan je dit nou niet winnen???
Afwerkingquote:Op zondag 7 november 2021 18:34 schreef Kerftminister het volgende:
Echt bizar deze wedstrijd, hoe kan je dit nou niet winnen???
We hebben ook niet bijster veel gecreëerd.quote:
Is een neus niet op reagerenquote:Op zondag 7 november 2021 18:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dik en dik verdiend dit, waar heb je het over
Zo veel kansen missen... Maar goed, je hebt gelijk.quote:Op zondag 7 november 2021 18:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dik en dik verdiend dit, waar heb je het over
quote:
Valt best mee, juist qua spelbeeld was Feyenoord de betere maar verder weinig echte kansen gehad hoor (die niet buitenspel waren)quote:Op zondag 7 november 2021 18:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zo veel kansen missen... Maar goed, je hebt gelijk.
Vandaar mijn editquote:Op zondag 7 november 2021 18:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt best mee, juist qua spelbeeld was Feyenoord de betere maar verder weinig echte kansen gehad hoor (die niet buitenspel waren)
Drie keer de winnende maken in één week, echt leuk voor hem (alhoewel ze in de biercompetitie die eerste kans van hem nog hadden gescoord)quote:Op zondag 7 november 2021 18:45 schreef RvLaak het volgende:
Dessers; 4 goals gemaakt, 4 in 92e minuut... Eerder inbrengen heeft dus gewoon geen nut
Als ik ESPN mag geloven, reageerde de bal op iets op het veld. Wilde de bal schieten in de stuit, maar stuitte niet. Of zoquote:Op zondag 7 november 2021 18:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Drie keer de winnende maken in één week, echt leuk voor hem (alhoewel ze in de biercompetitie die eerste kans van hem nog hadden gescoord)
Donderdag nog in de 70e ofzoquote:Op zondag 7 november 2021 18:45 schreef RvLaak het volgende:
Dessers; 4 goals gemaakt, 4 in 92e minuut... Eerder inbrengen heeft dus gewoon geen nut
Til vond ik weer niet zo best inderdaad. Je zou Toornstra daar ook neer kunnen zetten. Kokcu zou ik lekker laten staan.quote:Op zondag 7 november 2021 18:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgende keer Aursnes en Toornstra samen centraal proberen. Till en Kokcu mogen beiden wel even wakker geschud worden gaat telkens net goed.
Ik vind Kokcu niet eens zo zlecht de laatste tijd. In mijn ogen toch vrij functioneel vaak.quote:Op zondag 7 november 2021 18:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgende keer Aursnes en Toornstra samen centraal proberen. Till en Kokcu mogen beiden wel even wakker geschud worden gaat telkens net goed.
Wijndal en Jensen zijn echt ontzettend treurige figuren.quote:Op zondag 7 november 2021 18:50 schreef Caland het volgende:
Dikverdiende overwinning op een erg matig calimeroclubje. Met een vol blikje gooien is wel echt zwaar kansloos, onbegrijpelijk dat Wijndal wiens moeder van lichte zeden is daar geen rode kaart voor kreeg.
Kokcuquote:Op zondag 7 november 2021 18:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |