Ja dat kost je al een aantal keer punten dit seizoen. Gewoon 2 middelmatige spitsen, waarbij Linssen nog wel nuttig is met het druk zetten. Een goede spits had het veel makkelijker gemaakt.quote:Op zondag 7 november 2021 17:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In alles, behalve het afmaken. Met íets betere spits(en), had je al een paar goals gehad.
Nee, wordt met blikjes gegooid. Logisch dat je de boel eraf haalt. Idioten op de tribunes weerquote:Op zondag 7 november 2021 17:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Scheids moet even een statement maken
Ben bang dat we netten voor iedere wedstrijd gaan krijgen zo.quote:Op zondag 7 november 2021 17:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, wordt met blikjes gegooid. Logisch dat je de boel eraf haalt. Idioten op de tribunes weer
Waarom "bang"? Als dat tuig elke keer weer bewijst zich niet normaal kunnen gedragen, dien je ze als kleine kinderen te behandelen.quote:Op zondag 7 november 2021 17:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben bang dat we netten voor iedere wedstrijd gaan krijgen zo.
Exact, dit ligt maar aan 1 partij.quote:Op zondag 7 november 2021 17:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom "bang"? Als dat tuig elke keer weer bewijst zich niet normaal kunnen gedragen, dien je ze als kleine kinderen te behandelen.
Voor zover je het "publiek" als partij ziet, wel ja.quote:Op zondag 7 november 2021 17:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Exact, dit ligt maar aan 1 partij.
Omdat ik liever kijk zonder netten natuurlijk.quote:Op zondag 7 november 2021 17:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom "bang"? Als dat tuig elke keer weer bewijst zich niet normaal kunnen gedragen, dien je ze als kleine kinderen te behandelen.
Dan dien jij, en alle anderen met jou, dat tuig in bedwang te houden.quote:Op zondag 7 november 2021 17:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat ik liever kijk zonder netten natuurlijk.
Iemand liet zijn blikje red bull vallen.quote:Op zondag 7 november 2021 17:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dan dien jij, en alle anderen met jou, dat tuig in bedwang te houden.
Ach, als je zo door gaat, komt er vanzelf een moment dat de KNVB beslist dat Feyenoord ook geen thuispubliek mag hebben... Zijn deze "mensen" ook blij, want dat lijkt hun doel te zijn. De club op elke mogelijke manier benadelen.quote:Op zondag 7 november 2021 17:33 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Iemand liet zijn blikje red bull vallen.
quote:Op zondag 7 november 2021 17:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dan dien jij, en alle anderen met jou, dat tuig in bedwang te houden.
Ik zag 1 glas bier en 2 blikjes. En een blikje terug de tribune onquote:Op zondag 7 november 2021 17:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, wordt met blikjes gegooid. Logisch dat je de boel eraf haalt. Idioten op de tribunes weer
Jij vindt het normaal dat er spullen naar spelers worden gegooid? Rare houding.quote:Op zondag 7 november 2021 17:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zag 1 glas bier en 2 blikjes. En een blikje terug de tribune on
Rare graadmeter.
Met volle blikjes gooien is idioot en het heeft niks met beschaving te maken. Terecht afgefloten.quote:Op zondag 7 november 2021 17:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zag 1 glas bier en 2 blikjes. En een blikje terug de tribune on
Rare graadmeter.
Ik vind je alleen een tikkeltje overtrokken reageren om een glas bier en 2 blikjes.quote:Op zondag 7 november 2021 17:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jij vindt het normaal dat er spullen naar spelers worden gegooid? Rare houding.
Of je hebt mij verkeerd begrepen Ik doelde op dat achterlijke kutvolk wat spul gooit. Dat tuig dient, imo, permanent geweerd te worden. Zijn enkel idioten die je club kapot maken.
Kwaliteit. Iedere week hetzelfde liedje met het missen van grote kansen.quote:Op zondag 7 november 2021 17:36 schreef Kerftminister het volgende:
Echt een wonder dat je nog niet voor staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |