Zo veel kansen missen... Maar goed, je hebt gelijk.quote:Op zondag 7 november 2021 18:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dik en dik verdiend dit, waar heb je het over
quote:
Valt best mee, juist qua spelbeeld was Feyenoord de betere maar verder weinig echte kansen gehad hoor (die niet buitenspel waren)quote:Op zondag 7 november 2021 18:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zo veel kansen missen... Maar goed, je hebt gelijk.
Vandaar mijn editquote:Op zondag 7 november 2021 18:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt best mee, juist qua spelbeeld was Feyenoord de betere maar verder weinig echte kansen gehad hoor (die niet buitenspel waren)
Drie keer de winnende maken in één week, echt leuk voor hem (alhoewel ze in de biercompetitie die eerste kans van hem nog hadden gescoord)quote:Op zondag 7 november 2021 18:45 schreef RvLaak het volgende:
Dessers; 4 goals gemaakt, 4 in 92e minuut... Eerder inbrengen heeft dus gewoon geen nut
Als ik ESPN mag geloven, reageerde de bal op iets op het veld. Wilde de bal schieten in de stuit, maar stuitte niet. Of zoquote:Op zondag 7 november 2021 18:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Drie keer de winnende maken in één week, echt leuk voor hem (alhoewel ze in de biercompetitie die eerste kans van hem nog hadden gescoord)
Donderdag nog in de 70e ofzoquote:Op zondag 7 november 2021 18:45 schreef RvLaak het volgende:
Dessers; 4 goals gemaakt, 4 in 92e minuut... Eerder inbrengen heeft dus gewoon geen nut
Til vond ik weer niet zo best inderdaad. Je zou Toornstra daar ook neer kunnen zetten. Kokcu zou ik lekker laten staan.quote:Op zondag 7 november 2021 18:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgende keer Aursnes en Toornstra samen centraal proberen. Till en Kokcu mogen beiden wel even wakker geschud worden gaat telkens net goed.
Ik vind Kokcu niet eens zo zlecht de laatste tijd. In mijn ogen toch vrij functioneel vaak.quote:Op zondag 7 november 2021 18:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgende keer Aursnes en Toornstra samen centraal proberen. Till en Kokcu mogen beiden wel even wakker geschud worden gaat telkens net goed.
Wijndal en Jensen zijn echt ontzettend treurige figuren.quote:Op zondag 7 november 2021 18:50 schreef Caland het volgende:
Dikverdiende overwinning op een erg matig calimeroclubje. Met een vol blikje gooien is wel echt zwaar kansloos, onbegrijpelijk dat Wijndal wiens moeder van lichte zeden is daar geen rode kaart voor kreeg.
Kokcuquote:Op zondag 7 november 2021 18:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |