Dit je meest positieve post in dit seizoen.quote:Op zondag 7 november 2021 17:41 schreef Pistolero het volgende:
Het spel is zowaar eens een keertje niet zo heel slecht. Alleen het gebrek aan scorend vermogen en kwaliteit voor de goal is wel weer schrijnend.
Duidelijk, ik ga er van uit dat elk weldenkend mens wel begrijpt dat het compleet idioot is om met blikjes naar mensen te gooien. Laat zien waar jij staat.quote:Op zondag 7 november 2021 17:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind je alleen een tikkeltje overtrokken reageren om een glas bier en 2 blikjes.
Ik vind het compleet idioot om met blikjes naar mensen te gooien en ik vond het een tikkeltje overtrokken om de wedstrijd hiervoor stil te leggen, ik denk @DombohetOlifantje1 ook.quote:Op zondag 7 november 2021 17:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Duidelijk, ik ga er van uit dat elk weldenkend mens wel begrijpt dat het compleet idioot is om met blikjes naar mensen te gooien. Laat zien waar jij staat.
Rustig maar.quote:Op zondag 7 november 2021 17:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Duidelijk, ik ga er van uit dat elk weldenkend mens wel begrijpt dat het compleet idioot is om met blikjes naar mensen te gooien. Laat zien waar jij staat.
Ik vind het compleet idioot om met blikjes te gooien, maar ik vind het ook compleet onnodig om het stil te leggen vanwege 1 zo'n blikje. Dat gooit alleen maar extra olie op het vuur. Wat nu?quote:Op zondag 7 november 2021 17:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou, ooit een vol blikje Red Bull gekopt? Kan je zomaar een tripje naar de eerste hulp opleveren.quote:Op zondag 7 november 2021 17:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het compleet idioot om met blikjes naar mensen te gooien en ik vond het een tikkeltje overtrokken om de wedstrijd hiervoor stil te leggen, ik denk @:dombohetolifantje1 ook.
Niet alles is zwart wit.
Dat sowiesoquote:Op zondag 7 november 2021 17:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik geef het op!
Ik hoop vooral dat Feyenoord dit innde 2de helft kan doorzetten.
Dat valt ook nog wel mee toch?quote:Op zondag 7 november 2021 18:03 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wel heerlijke pot zeg. Ziek op de bank maar spektakel alom. Nu nog ff koolen maken.
Type Immers, ondertussenquote:Op zondag 7 november 2021 18:08 schreef TweedeKlum het volgende:
Arbeidsethos Linssen is aandoenlijk, maar meer ook niet.
Op Rijnmond geen last vanquote:Op zondag 7 november 2021 18:09 schreef TweedeKlum het volgende:
Commentator haalt regelmatig Sinisterra en Malacia door elkaar.
Da's wel waar iddquote:Op zondag 7 november 2021 18:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De functionele techniek van Linssen is zo veel beter dan die van Immers
Ja zonde, komt wel weer goed.quote:Op zondag 7 november 2021 18:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Til is het echt totaal kwijt. :-(
AZ is ook een stuk zwakker.quote:Op zondag 7 november 2021 18:16 schreef JaapKroket het volgende:
Spel is goed ben ik wel content mee was laatste twee keren tegen AZ wel anders (?)
Feyenoord is in staat om van iedereen te verliezen. Ongeacht hoe slecht de tegenstander ook is.quote:
Dat ook ja.quote:Op zondag 7 november 2021 18:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoord is in staat om van iedereen te verliezen. Ongeacht hoe slecht de tegenstander ook is.
Vind je? We geven tot de kansen van zojuist heel weinig weg, maar in balbezit is het deze tweede helft toch wel vrij slecht.quote:Op zondag 7 november 2021 18:16 schreef JaapKroket het volgende:
Spel is goed ben ik wel content mee was laatste twee keren tegen AZ wel anders (?)
Ik zie toch weinig uitgespeelde aanvallen.quote:Op zondag 7 november 2021 18:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, enkel scorend. De aanvallen lijken mij goed te gaan, tot dat laatste schot.
Ach, eerst vond hij het nodig om z'n testuitslag hier te posten & nu z'n familie te omschrijven... Doe je niets aanquote:
Door gewoon niet goed genoeg te zijnquote:Op zondag 7 november 2021 18:34 schreef Kerftminister het volgende:
Echt bizar deze wedstrijd, hoe kan je dit nou niet winnen???
Afwerkingquote:Op zondag 7 november 2021 18:34 schreef Kerftminister het volgende:
Echt bizar deze wedstrijd, hoe kan je dit nou niet winnen???
We hebben ook niet bijster veel gecreëerd.quote:
Is een neus niet op reagerenquote:Op zondag 7 november 2021 18:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dik en dik verdiend dit, waar heb je het over
Zo veel kansen missen... Maar goed, je hebt gelijk.quote:Op zondag 7 november 2021 18:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dik en dik verdiend dit, waar heb je het over
quote:
Valt best mee, juist qua spelbeeld was Feyenoord de betere maar verder weinig echte kansen gehad hoor (die niet buitenspel waren)quote:Op zondag 7 november 2021 18:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zo veel kansen missen... Maar goed, je hebt gelijk.
Vandaar mijn editquote:Op zondag 7 november 2021 18:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt best mee, juist qua spelbeeld was Feyenoord de betere maar verder weinig echte kansen gehad hoor (die niet buitenspel waren)
Drie keer de winnende maken in één week, echt leuk voor hem (alhoewel ze in de biercompetitie die eerste kans van hem nog hadden gescoord)quote:Op zondag 7 november 2021 18:45 schreef RvLaak het volgende:
Dessers; 4 goals gemaakt, 4 in 92e minuut... Eerder inbrengen heeft dus gewoon geen nut
Als ik ESPN mag geloven, reageerde de bal op iets op het veld. Wilde de bal schieten in de stuit, maar stuitte niet. Of zoquote:Op zondag 7 november 2021 18:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Drie keer de winnende maken in één week, echt leuk voor hem (alhoewel ze in de biercompetitie die eerste kans van hem nog hadden gescoord)
Donderdag nog in de 70e ofzoquote:Op zondag 7 november 2021 18:45 schreef RvLaak het volgende:
Dessers; 4 goals gemaakt, 4 in 92e minuut... Eerder inbrengen heeft dus gewoon geen nut
Til vond ik weer niet zo best inderdaad. Je zou Toornstra daar ook neer kunnen zetten. Kokcu zou ik lekker laten staan.quote:Op zondag 7 november 2021 18:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgende keer Aursnes en Toornstra samen centraal proberen. Till en Kokcu mogen beiden wel even wakker geschud worden gaat telkens net goed.
Ik vind Kokcu niet eens zo zlecht de laatste tijd. In mijn ogen toch vrij functioneel vaak.quote:Op zondag 7 november 2021 18:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgende keer Aursnes en Toornstra samen centraal proberen. Till en Kokcu mogen beiden wel even wakker geschud worden gaat telkens net goed.
Wijndal en Jensen zijn echt ontzettend treurige figuren.quote:Op zondag 7 november 2021 18:50 schreef Caland het volgende:
Dikverdiende overwinning op een erg matig calimeroclubje. Met een vol blikje gooien is wel echt zwaar kansloos, onbegrijpelijk dat Wijndal wiens moeder van lichte zeden is daar geen rode kaart voor kreeg.
Kokcuquote:Op zondag 7 november 2021 18:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |