Dit je meest positieve post in dit seizoen.quote:Op zondag 7 november 2021 17:41 schreef Pistolero het volgende:
Het spel is zowaar eens een keertje niet zo heel slecht. Alleen het gebrek aan scorend vermogen en kwaliteit voor de goal is wel weer schrijnend.
Duidelijk, ik ga er van uit dat elk weldenkend mens wel begrijpt dat het compleet idioot is om met blikjes naar mensen te gooien. Laat zien waar jij staat.quote:Op zondag 7 november 2021 17:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind je alleen een tikkeltje overtrokken reageren om een glas bier en 2 blikjes.
Ik vind het compleet idioot om met blikjes naar mensen te gooien en ik vond het een tikkeltje overtrokken om de wedstrijd hiervoor stil te leggen, ik denk @DombohetOlifantje1 ook.quote:Op zondag 7 november 2021 17:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Duidelijk, ik ga er van uit dat elk weldenkend mens wel begrijpt dat het compleet idioot is om met blikjes naar mensen te gooien. Laat zien waar jij staat.
Rustig maar.quote:Op zondag 7 november 2021 17:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Duidelijk, ik ga er van uit dat elk weldenkend mens wel begrijpt dat het compleet idioot is om met blikjes naar mensen te gooien. Laat zien waar jij staat.
Ik vind het compleet idioot om met blikjes te gooien, maar ik vind het ook compleet onnodig om het stil te leggen vanwege 1 zo'n blikje. Dat gooit alleen maar extra olie op het vuur. Wat nu?quote:Op zondag 7 november 2021 17:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou, ooit een vol blikje Red Bull gekopt? Kan je zomaar een tripje naar de eerste hulp opleveren.quote:Op zondag 7 november 2021 17:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het compleet idioot om met blikjes naar mensen te gooien en ik vond het een tikkeltje overtrokken om de wedstrijd hiervoor stil te leggen, ik denk @:dombohetolifantje1 ook.
Niet alles is zwart wit.
Dat sowiesoquote:Op zondag 7 november 2021 17:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik geef het op!
Ik hoop vooral dat Feyenoord dit innde 2de helft kan doorzetten.
Dat valt ook nog wel mee toch?quote:Op zondag 7 november 2021 18:03 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wel heerlijke pot zeg. Ziek op de bank maar spektakel alom. Nu nog ff koolen maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |