Zelfs om poulewinnaar te worden.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Lekker hoor.
Als ik het goed heb, hebben we 25 november uit bij Slavia Praag aan een gelijkspel genoeg om definitief de volgende ronde te halen._
Met Lucille Werner in de tweede kamer weet je het nooitquote:Op donderdag 4 november 2021 23:39 schreef fetX het volgende:
Het moet raar lopen als we geen tweede worden, maar verwacht thuis tegen Haifa toch wel een overwinning.
Ik dacht serieus die schiet mis.quote:
Das alleen als we twee keer winnen van de joden, maar dat kan in december gebeurenquote:Op vrijdag 5 november 2021 00:02 schreef DonRaja het volgende:
2x gewonnen van Duitsers, is er al een dvd?
Ik dacht nog wel even dat hij naast zou gaan.quote:
Maar daar moest eerst even een speciale competitie voor bedacht worden.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar godverdomme wat is dit lekker. We winnen eindelijk gewoon Europese uitpotjes
Moet zeggen dat de keeper het hier wel goed deed. Was in no time uit en gaf ons Bryan geen ruimte.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:00 schreef fetX het volgende:
Linssen mistte wel weer een gigantische kans he. Alweer
Hij moet ‘m of afgeven of scoren natuurlijk. Blijf erbij dat hij als spits tekort komt voor Feyenoord al doet hij het prima verder hoor.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat de keeper het hier wel goed deed. Was in no time uit en gaf ons Bryan geen ruimte.
Al moet die wel zitten natuurlijk.
Ohquote:Op vrijdag 5 november 2021 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De vorige keer dat we dat riepen en Aursnes daarna een basisplaats kreeg speelde hij een draak van een wedstrijd.
Lag ook wel een beetje aan het veld denk ik met hoe ver die ballen allemaal doorschoten. Zag je ook bij z'n aanname, bal schoot net iets te ver van z'n voet af waardoor de keeper er idd goed ben snel bij kon komen. En dat was lang niet de enige aanname in de wedstrijd (van beide kanten) waarvan ik dacht "hmmmm".quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat de keeper het hier wel goed deed. Was in no time uit en gaf ons Bryan geen ruimte.
Al moet die wel zitten natuurlijk.
Zou toch mooi zijn als we deze prijs ook als eerste nederlandse club winnen toch?quote:Op vrijdag 5 november 2021 05:34 schreef CR7 het volgende:
Toch wel kut dat je dit haalt in zo'n kneuzencompetitie. Deze poule had namelijk in de Europa League niet misstaan.
Dat zou echt prachtig zijn. Van de andere teams in de Conference League heb je niet super veel te duchten eigenlijk. Roma is totaal uit vorm en Conte gaat echt niet op een minderwaardige Europese competitie focussen, denk dat Rennes misschien wel het gevaarlijkst is.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:28 schreef Wouter2006 het volgende:
Blijf dat GIFje van Dessers uit de OP bekijken.
Heerlijk hoe die PSV-ers daar door het lint gaan.
[..]
Zou toch mooi zijn als we deze prijs ook als eerste nederlandse club winnen toch?
De poules van Marseille, Leicester en Real Sociedad moet je het meest voor vrezen denk ik?quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zou echt prachtig zijn. Van de andere teams in de Conference League heb je niet super veel te duchten eigenlijk. Roma is totaal uit vorm en Conte gaat echt niet op een minderwaardige Europese competitie focussen, denk dat Rennes misschien wel het gevaarlijkst is.
Maar die nummers 3 van de EL komen er natuurlijk ook nog bij.
Ja misschien Fenerbahce en Rangers nog.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De poules van Marseille, Leicester en Real Sociedad moet je het meest voor vrezen denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |